loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1259 1397/05/15 نظرات (0)

دانلود فصل سوم Battlebots Season 3 2018 – مسابقات جنگ ربات ها با کیفیت WEB

|قسمت یازدهم اضافه شد|

پیشنهاد مدیر همه چی دانلود

 

 

نام برنامه: BattleBots Season 3 – فصل سوم مسابقات جنگ ربات ها

 

سال انتشار: ۲۰۱۷

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰۰/۹۵۰/۳۵۰ مگابایت

کیفیت: WEB 720p / WEB 1080p / WEB 558p

 

 

خلاصه داستان: مستند نبرد ربات ها قول می دهد که تعجب بینندگان را با نسل بعدی ربات ها برانگیزد! بزرگتر، سریع تر و قوی تر از همیشه! این برنامه بر روی طراحی و ساخت هر یک از ربات ها، داستان های پشت پرده سازنده این ربات ها، پیگیری شدید آن ها برای شرکت در مسابقه نبرد ربات ها و نمایش خود برنامه تمرکز دارد. فصل سوم BattleBotsهمانند فصل های پیشین و با شرکت کنندگانی جدید پس از اتمام فصل دوم BattleBotsساخته شده است. شیوه ی برگزاری مسابقات در برنامه ی نبرد ربات ها به صورت تورنمنت حذفی می باشد.

 

طراحان ربات ها به نبرد با یکدیگر می پردازند تا در آخر سر، یک قهرمان در این تورنمنت معلوم شود. درواقع برنامه ی BattleBotsرا می توان تصویرسازی مجدد مسابقات ورزشی قدیمی ربات های کشنده دانست که برای اولین بار توسط صنعت Whalerock و سازندگان اصلی فرنچایز BattleBotsیعنی Ed Roski و Greg Munson دانست. تنها محدودیتی که در مسابقات قرار دارد، محدودیت وزن ربات ها می باشد. اما گستره ی عظیمی از اسلحه مورد استفاده برای نبرد قرار داده شده که عملا محدودیتی را شامل نمی شود. در هر دوره از مسابقات، ۴۸ربات وارد می شوند اما تنها یک ربات است که جایزه ی قهرمانی را می برد و …

 

 

سجاد بازدید : 1201 1397/05/11 نظرات (0)

| فصل دوم تا قسمت هفتم اضافه شد |

 

 

موضوع دانلود مستند The Planets در مورد سیاره های موجود در کهکشان راه شیری و تمامی اطلاعات موردنیاز در مورد آنها می باشد. علاقه مندان به سیارات و کهکشان می توانند این مستند جالب هشت قسمتی را دریافت کرده و با اطلاعات جامع و تخصصی در رابطه با سیاره ها آشنا شوند. مستند با کیفیت بسیار بالایی آماده شده است و هر علاقه مندی را در رابطه با سیاره های جدید و علم کشف شده در قرن جدید آشنا می سازد.

 

این مستند به صورت کامل به سیارات شناخته شده کهکشان می پردازد و در یک قسمت ویژه نیز سیاره هایی را بررسی می کند که به طور رسمی هنوز اسم ندارند و یا به تازگی کشف شده اند، که قطعا جذابیت خاصی را برای کابران خواهد داشت. شما کاربران هم اکنون می توانید برای دانلود مستند The Planets از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت همه چی دانلود استفاده نمایید.

 

عنوان مستند: The Planets 2017 – سیاره ها

 

فرمت تصویری: ۱۰۸۰p WEB-DL / 720p WEB-DL

 

زبان: انگلیسی

 

زیرنویس انگلیسی: ندارد

سجاد بازدید : 235 1397/04/29 نظرات (0)

مستند The Pizza Show: season one 


در ایالات متحده آمریکا، پیتزا به عنوان یکی از پرطرفدارترین غذاها شناخته می‌شود و در شهرهای مختلف این کشور، دستورالعمل‌های مختلفی برای سرو کردن آن وجود دارد. در شهر شیکاگو، پیتزا بسیار ضخیم و پرملات سرو می‌شود اما در شهر نیویورک، این غذا از ضخامت بسیار کمی برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت پیتزا این است که عامل خلاقیت نقش بسزایی را در پختِ آن ایفا می‌کند. شما فقط با استفاده از مقداری سس و پنیر می‌توانید یک پیتزای ساده تهیه کنید و یا با افزودن مخلفات مورد نظر خود می‌توانید آن را به غذایی دلپذیر و منحصربفرد تبدیل کنید. در این مجموعه مستند جذاب و تماشایی، فرانک پینلو (صاحب رستوران بروکلین پیزریا) به کشورهای مختلف سفر می‌کند تا فرهنگ پیتزاپزی را حتی در دورافتاده ترین شهرهای دنیا تجربه کند. پینلو علاقمند است که با دستور پختِ انواع و اقسام پیتزا در سرتاسر جهان آشنا شود و با افرادی که این غذای پرطرفدار را سرو می‌کنند، ملاقات نماید. در قسمت بروکلین بهشت عاشقان پیتزا است، از بهترین پیتزا فروشی‌های بروکلین (روبرتا در محله بوشویک، لوکالی در محله کارول گاردنز و دی‌فارا در محله میدوود) بازدید می‌کنیم. در قسمت آیا پیتزای نیوهیون بهتر از نیویورک است، به نیوهیون خوش آمدید. برخی از بهترین پیتزا فروشی‌های آمریکا در این شهر قرار دارند. فرانک پینلو (مجری این برنامه) تاکنون از نیوهیون بازدید نکرده است و بهترین روش او برای آشنایی با این شهر، خوردن غذاهای آن است. در قسمت از پیتزای پرملات تا پیتزای نازک، فرانک پینلو به شیکاگو سفر می‎کند تا دستور پخت پیتزای مخصوص این شهر را مورد ارزیابی قرار دهد و با افرادی که این غذای پرطرفدار را سرو می‌کنند، دیدار نماید. در قسمت پیتزای مخصوص، سه رستوران برتر در زمینه پخت پیتزای مخصوص را به شما معرفی خواهیم کرد. این رستوران‌ها عبارتند از گرندما، جرزی بار پای و کولد چیز اسلایس. در قسمت کسب و کار پیتزا: روبات‌های پیتزاپز، فرانک پینلو به بررسی مرزهای جدیدی از حرفه پیتزافروشی می‌پردازد. او در این برنامه، ابتدا از رستوران زوم پیتزا (واقع در دره سیلیکون) بازدید می‌کند. سپس عازم کره جنوبی می‌شود تا در پخت پیتزا به سبک نیویورکی مشارکت نماید. در قسمت پیتزای مخصوص، از مجموعه مستند «نمایش پیتزا»، سه رستوران برتر در زمینه پخت پیتزای مخصوص را به شما معرفی خواهیم کرد. این رستوران‌ها عبارتند از گرندما، جرزی بار پای و کولد چیز اسلایس. در قسمت پیتزای نیویورکی میبینید که شهر نیویورک محل پیدایش بسیاری از ایده‌های خلاقانه بوده است و پیتزا هم یکی از آنها به حساب می‌آید. در این برنامه، عملکرد بهترین پیتزافروشی‌های این شهر (از محله گرینویچ ویلیج تا سوهو) را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سجاد بازدید : 269 1397/04/19 نظرات (0)

 

مستند BBC Frankie Goes to Russia در مورد سفری است که فرانکی به روسیه ۲۰۱۸ در خلال جام جهانی دارد و در نظر دارد که فرهنگ مردم روسیه را به بهانه برگزار شدن جام جهانی در آن به تصویر بکشد. چه اتفاقاتی در روسیه افتاده است ک پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی، حال بعد از مدت ها شاهد برگزار شدن جام جهانی در این کشور هستیم. آیا جام جهانی می تواند فرصتی عالی برای نشان دادن فرهنگ ورزش این کشور به جهانیان باشد و روس ها را دوباره بر سر زبان ها بیاندازد. در واقع طرفدارانی که به شدت خشونت و نژاد پرستی مشهور هستند، آیا می توانند تاثیرات بدی روی جام جهانی داشته باشند یا خیر.

با دانلود این مستند می توانید در دو قسمت به کشور جام جهانی سری بزنید و بتوانید ریشه های شهرهایی که جام جهانی در آن برگزار می شود را مشاهده کنید. ثروتی که در حال کاهش است و روسیه بنا به میهمان نوازی خود باید بتواند ناامیدی را از مردمانش ربوده و از اسپارتاک مسکو تا شهر لوژنیکی، تب جام جهانی را زنده نگه دارد.

عنوان مستند: BBC Frankie Goes to Russia Series 1 2018

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زبان: انگلیسی

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: ندارد

 

سجاد بازدید : 335 1397/04/19 نظرات (0)

 

مستند BBC Can Science Make Me Perfect شما را در کنار شگفتی های علمی قرار می دهد که ممکن زندگی انسان ها را به طور کلی تحت تاثیر قرار دهد. در واقع باید دید که علم می تواند بدن انسان را مورد بازسازی قرار دهد و خطاهای پشت سر گذاشته شده در زمان های قدیم را جبران کند یا خیر. برای ایجاد یک بدن کامل، آلیس با کمک یکی از بهترین مجسمه سازان، سعی می کند که مدل جالبی را برای اندازه گیری ارائه کند و نمونه ای از بدن انسان را به طور طبیعی ایجاد کند. در این راستا موزه علمی لندن نیز مطالب جالبی برای نشان دادن داشته است.

با دانلود این مستند طرح های بیولوژیکی حیوانات بررسی می شوند و نتایج باورنکردنی از آنها اثبات می شود. نتایجی که می توانند اندام فوق العاده قدرتمند آنها را قابل بازسازی کنند و آلیس در تلاش برای رفع نقوص در آناتومی انسان بوده است. با پیروی از متخصصان در خواهیم یافت که مشکلات بزرگترین مشکلات بازسازی بدن انسان چیستند و چگونه می توان آنها را بازسازی کرد و رفع کرد. در این راستا علم می تواند نسخه جالبی از بدن انسان را ارائه کند و برای همین هم با ظرافت کامل عمل می کند و به چالش این عرضه پاسخ می دهد.

عنوان مستند: BBC Can Science Make Me Perfect  2018

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زبان: انگلیسی

زیرنویس انگلیسی: دارد

سجاد بازدید : 1271 1394/01/13 نظرات (0)

Bizarre Foods-Delicious Destinations Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت یازدهم و دوازدهم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: Bizarre Foods-Delicious Destinations Season 1 – فصل اول مستند غذاهای عجیب: مقصدهای خوشمزه

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۱۷ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد


خلاصه داستان: در این مستند که ساخته ی Andrew Zimmern می باشد، در هر قسمت به یکی از شهرهای معروف دنیا رفته و غذاهای عجیب ولی خوشمزه آن مکان ها را امتحان می کند، بررسی می کند و …

سجاد بازدید : 1079 1394/01/11 نظرات (617)

BBC – David Attenborough's Africa (2012) BrRip 720P , 1080p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| مستند به صورت دوبله فارسی اختصاصی سایت دانلودها |

| قسمت پنجم به پست اضافه شد | 

 

 

 


نام مستند : BBC – David Attenborough's Africa

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: شش قسمت، هر قسمت به طور میانگین ۵۵ دقیقه

کیفیت : BrRip 720p – BrRip 1080p

زبان : فارسی

خلاصه : David Attenborough's Africa عنوان مجموعه مستند جدید و زیبایی است که دیوید آتنبرو به تازگی و در سال ۲۰۱۳ ساخته است. شدیوید اتنبرو یکی از بزرگترین گویندگان و تهیه کنندگان فیلم‌های مستند دربریتانیا است که بیش از ۵۰ سال در این صنعت به فعالیت مشغول بوده است و سینمای مستند خود را مدیون او به خاطر فعالیت‌های بیشمارش می‌داند.آتنبرو تا کنون بخاطر ساخت آثار خود جوایز متعددی از جمله نشان شوالیه را از ملکه انگلستان دریافت کرده است.این مجموعه در شش قسمت در دست تهیه است و تا به امروز شش قسمت آن از شبکه BBC به نمایش در آمده است. این مستند همان گونه که از نام آن پیداست در کهن ترین قاره جهان یعنی آفریقا کارگردانی شده است.در قسمت های مختلف این مجموعه به مکان های گوناگونی خواهیم رفت و در آنجا با زیست بوم و جانوران آن ، مهارت ها و تکنیک های بقا و همچنین روند تکاملی این جانوران در طبیعت آفریقا آشنا خواهیم شد. هم اکنون می توانید این مستند را به صورت دوبله فارسی از سایت همه چی دانلود دریافت کنید.

 

 

سجاد بازدید : 1065 1394/01/10 نظرات (0)

The Incredible Journey of the Butterflies (2009) BrRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : The Incredible Journey of the Butterflies

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان:  54 دقیقه

حجم: ۷۷۰ مگابایت

کیفیت: BrRip 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : در مستند «The Incredible Journey of the Butterflies» یا همان «سفر اعجاب انگیز پروانه ها» که توسط یکی از شرکت های متخصص  مستند سازی یعنی PBS تهیه و ارائه گردیده است.ما به همراه برخی از کارشناسان و متخصصان برجسته عازم این منطقه ی زیبا خواهیم شد تا علت این مهاجرت بزرگ را کشف کنیم. مستند «سفر اعجاب انگیز پروانه ها» که با کیفیت بسیار بالای Bluray تهیه و ارائه گردیده نشان دهنده ی اطاعات جمع آوری شده  توسط دانشمندان جهان در این سفر اعجاب انگیز است. هم اکنون میتوانید این مستند را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 864 1394/01/06 نظرات (0)

 

Future Cat HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

 

نام مستند: Future Cat – گربه آینده

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۶ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: در این مستد، با استفاده از جلوه های ویژه به بررسی حیات وحش در شرایطی می پردازیم که گربه های بزرگ بتوانند در چالش های زیست محیطی خودی نشان بدهند و …

 

سجاد بازدید : 1070 1394/01/06 نظرات (0)

Ivory Wars Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت اول و دوم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: Animal Planet Ivory Wars Season 1 – فصل اول مستند جنگ های عاجی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۴ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند جنگ های عاجی، مستندی دردناک درباره ی کشته شدن فیل ها می باشد. کشته شدنی که دلیلش تنها استفاده از عاج آن هاست! و …

سجاد بازدید : 1016 1394/01/06 نظرات (0)

 

Super Squirrel HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: Super Squirrel – سنجاب شگفت انگیز

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۶ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

NatGeo

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: موجوداتی بامزه که می توان در حیات خلوت بسیاری از خانه های امریکایی وجود دارند. اما پاهای سریع آن ها، هوش و تصورشان باعث می شود تا لایق دیدگاهی دقیق تر باشند. اکثر رفتار این سنجاب ها تا به امروز ناشناخته مانده که در این مستند به آن ها پرداخته می شود و …

سجاد بازدید : 418 1394/01/05 نظرات (0)

National Geographic: Inside Google (2010) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : National Geographic: Inside Google

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان:  45 دقیقه

حجم: ۷۹۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان :گوگل به عنوان قوی ترین موتور جستجوگر جهان هر لحظه کاربران خود را به سوی آن چیزی که در فضای سایبر به دنبال آن می گردند به بهترین شکل هدایت می کند و مناسب ترین اطلاعات و برترین سایت ها در موضوع جستجو شده را تنها با یک کلیک و در کسری از ثانیه در اختیار آن ها قرار می دهد! تصور کار با اینترنت بدون این موتور قدرتمند جستجو واقعا دشوار است و اگر اینترنت و گوگل را دو واژه مترادف با هم بنامیم اغراق نکرده ایم. خدمات گوگل تنها منحصر به موتور جستجو گر نیست و خدماتی همچون سرویس ایمیل (جی میل)، مترجم گوگل، نقشه گوگل (گوگل مپ) و… ده ها سرویس دیگر، همگی خدماتی هستند که همه روزه میلیون نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. اما در درون شرکت این غول اینترنتی چه می گذرد؟! سیستم مدیریت در شرکت گوگل چگونه است؟! چگونه می توان در گوگل استخدام شد؟! هم اکنون میتوانید این مستند رااز همه چی دانلود دریافت نمایید .

 

سجاد بازدید : 370 1394/01/04 نظرات (0)

 

What on Earth Season 2 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ششم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: What on Earth Season 2 – فصل دوم مستند چیزهایی که بر روی زمین هست

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۴۴ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

TVRage

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند بسیار دیدنی چیزهایی که بر روی زمین هست، مستندی ساخته ی شبکه ی علمی Science می باشد که در هر قسمت آن به یکی از دیدنی های سیاره زمین پرداخته می شود و …

سجاد بازدید : 427 1394/01/04 نظرات (0)

 

Expedition Unknown Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دهم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: Expedition Unknown Season 1 – فصل اول مستند سفر ناشناخته

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۹۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند سفر ناشناخته روایت سفر در دور دنیا توسط Josh Gates می باشد. در هر قسمت از این مستند، وی به منطقه ای سفر می کند و سعی در حال برخی از پیچیده ترین مشکلات دنیا دارد و …

سجاد بازدید : 310 1394/01/03 نظرات (0)

The Overnighters BRRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: The Overnighters – شب‌زند‌ه‌دارها

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: –

سجاد بازدید : 373 1394/01/01 نظرات (0)

 

The Lion Queen Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ششم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: The Lion Queen Season 1 – فصل اول مستند شیر ملکه

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۸ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند شیر ملکه که توسط Andi Rive روایت می شود، داستان شیرهایی می باشد که در منطقه ی Glen Garriff زندگی می کنند و به علت شرایط بد اقلیمی، حیات آن ها رو به نابودی است. این ۵۰شیر باقی مانده، برای زنده ماندن در این شرایط می جنگند و وقتی Andi این شرایط را می بیند، با خانواده ی خود تصمیم می گیرد تا به این منطقه سفر کرده و تمام وقت خود را صرف زیست و سلامت این شیرها بکنند و …

 

سجاد بازدید : 442 1394/01/01 نظرات (0)

The Beauty Of Snakes (2003) BrRip 1080p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : The Beauty Of Snakes

سال انتشار: ۲۰۰۳

مدت زمان:  45 دقیقه

حجم: ۱۴۰۰ مگابایت

کیفیت: BrRip 1080p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان :مستند «زیبایی مارها» که توسط شبکه ی Discovery تهیه و ارائه شده است، یک مستند بسیار جالب و دیدنی است که به بررسی زندگی مار ها می پردازد. سازندگان این این مستند با استفاده از دوربین های بسیار حرفه ای تصاویری ناب از غذا خوردن ، نفس کشیدن , جفت گیری , ارتباط با همسران , زایمان و حرکت مارها را برای شما به تصویر کشیده اند. در بخش هایی از این فیلم دوربینی بر پشت یک افعی نصب می شود و به شما اجازه می دهد از نگاه یک مار به افعی نگاه کنید. در ادامه می توانید تصاویری از صحنه های مختلف این فیلم را مشاهده کنید. هم اکنون میتوانید این مستند رااز همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 330 1394/01/01 نظرات (0)

The Last Lions Of India (2006) Xvid Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : The Last Lions Of India

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان:  50 دقیقه

حجم: ۷۷۰ مگابایت

کیفیت: Xvid

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان :از نکات مهمی که سازندگان این مستند به آن توجه کرده اند بررسی تفاوت میان ها شیر های هندی و در کل شیر های آسیایی با شیر های آفریقایی می باشد می باشد که تفاوت هم در ظاهر و هم در رفتار آن ها نمود دارد. از مسائلی دیگری که این مستند به آن ها می پردازد خطر انقزاض این گونه شیر ها و لزوم توجه بیشتر به زیست بوم آن ها می باشد. هم اکنون میتوانید این مستند را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 3699 1394/01/01 نظرات (1)

 

Cosmos: A Space-Time Odyssey S01 (2014) HDTV 720p MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

زیرنویس قسمت آخر اضافه شد

| اتمام مجموعه |

 

 

نام مستند : Cosmos: A Space-Time Odyssey

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: میانگین ۴۰ دقیقه

حجم هر قسمت : ۳۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

امتیاز IMDBه: ۹.۵ از ۱۰

خلاصه : مستند Cosmos A Space-Time Odyssey یک مستند سریالی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا می باشد که ادامه ای بر سری قبلی آن که در سال ۱۹۸۰ به نام Cosmos: A Personal Voyage که توسط Carl Sagan تولید شده بود و انقلابی در مستند سازی کیهان بوجود آورد می باشد . قسمت جدید این مجموعه با حفظ رویکرد اصلی این مستند مباحثی که در قسمت گذشته باقی مانده است را بررسی می کند و به کاوش مباحث جدید می پردازد . سری جدید این مستند توسط Neil deGrasse Tyson که از متخصصین علم نجوم و اختر شناسی است تهیه شده است . ایده اصلی آن توسط یک دانشجوی جوان به نام Sagan گرفته شده است . برای این مستند سرمایه گذاری عظیمی توسط MacFarlane صورت گرفته است تا این صحنه های زیبا و دیدنی خلق شوند . در این مجموعه جدید بیشتر داستان های مربوط به سری گذشته روایت می شود اما با پیشرفت تکنولوژی و اسفاده از تصاویر کامپیوتری تیم تهیه کننده توانسته است که تصاویر زیبا و دیدنی ای خلق شود . این مستند در ۱ فصل که دارای ۱۳ قسمت می باشد تهیه شده است که هر قسمت آن دارای داستانی جداگانه می باشد و به بررسی پدیده ای خاص می پردازد . در قسمت اول تایسون شما را با کشتی تخیل آشنا می سازد و شما را با ویژگی های آن از جمله سفر به گذشته و آینده آشنا می سازد . تایسون یک تقویم برای این حوادث درست می کند به طوریکه بیگ بنگ در تاریخ ۱ ژانویه رخ می دهد و در ۳۱ دسامبر عمر جهان به پایان می رسد …

سجاد بازدید : 796 1394/01/01 نظرات (3)

 

Top Gear: Season 21 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هفتم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت هفتم به پست اضافه شد|

 

 

 

 

 

نام مستند: Top Gear: Season 21 – فصل بیست و یکم مستند تخت گاز

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم: هر قسمت ۴۴۸ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: در حال ترجمه…

خلاصه داستان : برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل بیست و یکم  این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …

سجاد بازدید : 808 1393/03/22 نظرات (2)

دانلود مستند دوبله فارسی

دانلود مستند های نشنال جئوگرافیک

 

 

مستند حیات وحش نشنال جئوگرافیک : نگاه به ناشناخته ها و تجربه یک دنیای ناشناخته تماشای شب به گونه ای که قبلاً ندیده بودید با دوربین هایی که نور را تقویت می کنند و سنسورهای حرارتی که به عمق تاریکی نفوذ می کنند تاآنچه را که تا کنون توان دیدن آن را نداشته ایم ببینم و شیرها را که در شب بیشترین فعالیت شان را دارند تماشا کنید و ببنید آنها چگونه از تاریکی به عنوان یک امتیاز استفاده می کنند و نظرتان را برای همیشه نسبت به شیرها تغییر دهید. شب شیرها را با ما تجربه کنید.

سجاد بازدید : 610 1393/03/22 نظرات (0)

 

Top Gear US Season 5 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: Top Gear US Season 5 – فصل پنجم مستند تخت گاز امریکا

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۴ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۴۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: برنامه تلویزیونی تخت گاز امریکا (Top Gear US) نام مجموعه ای می باشد که در کشور امریکا اجرا می شود و با برنامه اصلی این مجموعه تلویزیونی متفاوت است. در هر قسمت از این برنامه به بررسی جدیدترین ماشین های روز دنیا پرداخته می شود و اطلاعات و آزمایشات کاملی از ماشین ها ارائه می گردد. هم اکنون فصل پنجم این مجموعه شروع به پخش شده است و همزمان با پخش هر قسمت ، در این پست شما می توانید آن ها را دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 420 1393/03/22 نظرات (0)

 

Deadly Islands (2014) HDTV Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوم به پست اضافه شد|

 

 

نام مستند: Deadly Islands

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۵۰ و ۱۰۱۵ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زیرنویس: ندارد

خلاصه داستان: در این مستند جانور شناس معروف، مربی حیوانات و همینطور مجری تلویزیونی دیو سالمونی (Dave Salmoni) که چهره آشنایی برای ماجراجویی می باشد، او تقریبا کل کره زمین را برای آموختن اکوسیستم منحصر به فرد موجودات مختلف پیموده است. او در خطی بین حیات وحش و انسان ها قدم زده تا بتواند تعادل ظریف بین آنها را کشف کند. در این مستند که دارای ۶ قسمت می باشد دیو سالمونی به دل جنگل های جزایر می رود و هدفش یافتن خطرناکترین حیوانات جهان که به اصطلاح قاتل های مادرزادی هستند می باشد. او برای آشکار کردن تمامی رمز و راز های این جزایر مرگبار به آن مناطق سفر می کند.

سجاد بازدید : 363 1393/03/22 نظرات (0)

Mysteries at the Museum Season 1 (2010) DVDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت اول به پست اضافه شد|

 

 

نام مستند: Mysteries at the Museum Season 1

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۰۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip (بهترین کیفیت موجود)

زیرنویس: ندارد

خلاصه داستان: گنجینه های مختلف و عجیب و غریبی در موزه های مختلف آمریکا وجود دارد که هر یک نشانگر قسمتی از تاریخ حیرت آور است، ولی نمای فیزیکی اشیا فقط بخشی از داستان را برایمان روشن می کند، و شکی در آن نیست که پشت هر یک از این اشیا داستان های شگفت انگیز و راز آلودی وجود دارد که باید آشکار شود، داستان هایی که سرشار از رسوایی، راز، قتل و توطئه هستند، در این مستند مجری دان وایلدمن (Don Wildman) به بخش گسترده ای از موزه ها آمریکا را بازدید می کند و به دنبال یافتن جواب هاییست که تا به حال در هیچ مستند یا نمایش تلویزیونی به آن اشاره نشده است. قابل توجه کاربران این مجموعه دارای ۱۲ قسمت می باشد که به مرور زمان قسمت های جدید اضافه خواهد شد.

سجاد بازدید : 616 1393/03/21 نظرات (0)

 

World War II In HD Colour (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت از ۱۳ آماده دانلود |

 

 

نام مستند: World War II In HD Colour

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۱ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت 500 مگابایت

کیفیت: DVDRip (بهترین کیفیت موجود)

زیرنویس: ندارد

شرکت Nugus Martin سازنده این مستند، می توان گفت بهترین مجموعه از صحنه های جنگ جهانی دوم را در مستند جای داده است. این شرکت با بکارگیری آخرین امکانات تکنولوژی صحنه های سیاه و سفید را رنگی کرده است. احتمالا تا به مستند های جنگ جهانی دوم را به صورت رنگی تماشا نکرده اید. علاوه بر کیفیت متفاوت این مستند تمامی اتفاقات جنگ جهانی دوم را به صورت کامل در ۱۳ قسمت منتشر کرده است که به مرور زمان تمامی قسمت ها به پست اضافه خواهد شد.

alone-dl بازدید : 499 1393/03/19 نظرات (0)

 

National Geographic – Hyena Coast (2014) 720p HDTV Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Hyena Coast دانلود مستند کفتار ساحلی Hyena Coast 2014

نام مستند : Hyena Coast

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۳ دقیقه

حجم : ۹۹۹ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : متخصص کفتارهای قهوه ای ، Wiesel می خواهد کفتار مورد علاقه اش که Tosca نام دارد را پیدا کند . Tosca در محدوده ی خانه اش در سواحل غربی نامیبیا ناپدید شده است . Wiesel به مدت ۱۷ سال در حال مطالعه بر روی کفتارهای قهوه ای ساحلی است و مصمم است تا حیوان مورد علاقه ی خود را پیدا نماید …

سجاد بازدید : 489 1393/03/19 نظرات (0)

BBC – FIFA World Cup 1966 (2014) PDTV Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

نام مستند : FIFA World Cup 1966 – جام جهانی ۱۹۶۶

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم : ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت : PDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : این مستند فوتبالی شبکه BBC نگاهی عمیق به هشتمین دوره ی مسابقات جهانی فوتبال می اندازد که به میزبانی انگلیس برگزار شد . در این دوره تیم انگلیس در فینال با نتیجه ی ۴ بر ۲ در وقت های اضافه ، تیم آلمان غربی را شکست داد که یکی از هیجان انگیز ترین و بحث برانگیزترین جام جهانی های تاریخ می باشد که در این مستند بیشتر با آن آشنا می شویم …

سجاد بازدید : 868 1393/03/16 نظرات (0)

 

Top Gear The Burma Special BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم BDRip 720p به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: Top Gear The Burma Special

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۳۵ دقیقه

حجم: ۱۱۹۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

Amazon

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند جذاب و دوست داشتنی تخت گاز هرسال سری برنامه های ویژه ای را بر روی بلوری روانه ی بازار می کند که معمولا در آن ها سفرهای خارق العاده ۳نفر محبوب این مستند روایت می شود. اما چیزی که تا به حال با آن درگیر نشده اند، مقابله با پروژه های مهندسی عمران هست! اما در این مستند آن ها ۳ماشین نه چندان خوب را برداشته و راهی مناطق زیبا و دوست داشتنی Burma می شوند. ولی در میانه ی راه، آن ها باید یک پل واقعی را بسازند تا بتوانند از روی آن عبور کنند و …

 

سجاد بازدید : 871 1393/03/16 نظرات (0)

 

Life : All Episodes HDTV 720p (2009) Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور داخلی سایت |

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت عالی HD 720p می باشد |

 

 

نام مستند : Life – زندگی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: هر قسمت ۵۸ دقیقه

حجم : میانگین ۴۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه : این مجموعه ی با شکوه، نگاهی کلی به استراتژی‌ها و تلاش‌های جانداران در تنازع برای بقا دارد. تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد. در این مجموعه نیز از تکنولوژی بسیار پیشرفته فیلمبرداری استفاده شده است که برای اولین بار در Planet Earth به کارگیری شده بود، علاوه بر این در این مجموعه از تکنیک های منحصر به فردی استفاده شد تا تصاویری متفاوت و بسیار واقعی را به مخاطب خود نشان دهند . تکنیک هایی مثل فیلمبرداری ثابت با هلیکوپتر، حس پرواز در کنار پروانه ها و کارهایی که اجازه می داد تا در کنار جانورانی از جمله گوزن شمالی به فیلمبرداری از آنها بپردازند و به نوعی جزئی از محیط جانوران شوند. در این مجموعه از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا ۸۰۰۰ فریم در ثانیه را دارند، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بود….

 

سجاد بازدید : 407 1393/03/11 نظرات (0)

PBS – Nature: My Bionic Pet (2014) 720p HDTV Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

نام مستند : Nature: My Bionic Pet

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم : ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : حیوانات در دنیا شاید به کمک انسان ها برای بقا و حفظ زیستگاهشان نیاز داشته باشند ولی گاهی برای حیوانات خانگی نیز مشکلی پیش می آید که به کمک نیاز دارند . اعضاهای مصنوعی ساخت بشر برای حیوانات ، به آن ها کمک می کند تا زندگی بهتری را داشته باشند . با این مستند با این پروتز های شگفت انگیز بیشتر آشنا می شویم …

 

سجاد بازدید : 544 1393/03/10 نظرات (0)

Discovery Channel – The Supernaturalist HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: Discovery Channel – The Supernaturalist – فراتر از انسان

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم: ۳۸۴ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Dan White دست به انجام جادوهای شگفت انگیزی می زند! دستکاری اشیاء فیزیکی، اجرای حقه های اعجاب انگیز با کارت های بازی و  نمایان کردن اشیای کوچکی که در هوا پخش هستند! باوجود همه این وقایع، وی قبول دارد که همگی یک توهم بوده و حقه ی جادوگری می باشد و …

سجاد بازدید : 420 1393/03/10 نظرات (0)

History Channel – History of the World in Two Hours BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: History Channel – History of the World in Two Hours – تاریخ دنیا در دو ساعت

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

حجم: ۷۴۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: آیا می دانستید که ۱% از نویزهای موجود در تلویزیون های قدیمی به دلیل تشعشعات نشئت گرفته از حادثه ی بیگ بنگ است؟ یا حلقه ی طلایی که در مراسم ازدواج بدست می کنید حاصل انفجار ستاره ای در ۵بیلیون سال پیش است؟ و همچنین ما با آب شور اولین اقیانوس توسط آب بدن خودمان متصل شده ایم؟ داستان بشریت ما دارای قدمت ۱۴ بیلیون ساله است و سرنخ ها آن همگی در اطراف ما هستند. در این مستند به بررسی تاریخ دنیای خود در ۲ساعت می پردازیم و …

سجاد بازدید : 566 1393/03/08 نظرات (0)

 

PBS Frontline – United States of Secrets HDTV (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|اتمام مجموعه|

 

 

 

نام مستند: United States of Secrets – ایالات متحده ی اسرار

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۱۶ دقیقه

حجم: ۱۴۶۷ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مجموعه ی عظیم مستند Frontline این بار به بررسی و اکتشاف داستان چگونگی جمع آوری اطلاعات ارتباطی مردم دنیا توسط دولت امریکا می پردازد که حتی خود مردم امریکا را نیز شامل می شود. چگونگی مخفی سازی این اطلاعات عظیم از دید عمومی مردم یکی از وظایفی است که این سازمان باید انجام دهد که در این مستند مورد بررسی قرار می گیرد و …

سجاد بازدید : 566 1393/03/05 نظرات (0)

 

The Wonder of Bees HDTV (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|مستند به صورت کامل و دارای ۴ قسمت می باشد|

 

 

 

نام مستند: The Wonder of Bees – عجایب زنبورها

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۹ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۸۱۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مستند چند قسمتی به بررسی علم، هنر و سنت زندگی زنبورهای عسل توسط بررسی زنبور Martha Kearney می پردازد. مستند شامل ۴ قسمت بوده که هر قسمت بخشی جداگانه از وقایع زندگی این زنبورها را مورد بررسی قرار خواهد داد و …

 

سجاد بازدید : 514 1393/03/05 نظرات (0)

BBC Natural World – France: The Wild Side HDTV (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: France: The Wild Side – حیات وحش فرانسه

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۹ دقیقه

حجم: ۱۷۲۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: فرانسه کشوری است که سالانه بسیاری از توریست ها را به سمت خود جذب می کند، ولی ما چه اندازه با حیات وحش این کشور آشنا هستیم؟ با استفاده از فیلم برداری بسیار حرفه ای از حیات وحش این کشور، این مستند نشان می دهد که گرگ ها، خرس های وحشی و سایر حیوانات در بسیاری از کوه ها، جنگل ها و رودخانه های فرانسه زندگی می کنند و …

سجاد بازدید : 632 1393/03/05 نظرات (0)

NG – Wild: Caribbeans Deadly Underworld (2014) HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

به همراه دانلود در ۲ کیفیت HDTV 480p و ۷۲۰p

 

 

نام مستند : Caribbeans Deadly Underworld

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p/720p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : دریای Caribbean محل زندگی گونه های مختلفی از حیوانات است ، قرار گرفتن در امتداد گسل و آتشفشان ها ، ممکن است هر لحظه باعث ایجاد فاجعه شود . با دریانورد و غواص ماهر Robert Ballard و تیمیش همراه شوید تا با سفر به اعماق دریا از حزییات این خطرها بیشتر آگاه شوید …

سجاد بازدید : 432 1393/03/04 نظرات (0)

 

Escape from a Nazi Death Camp HDTV (2014) Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام انیمیشن: Escape from a Nazi Death Camp

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۵ دقیقه

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: داستان این مستند درباره زندان مخفی نازیسم ها در سوبیبور می باشد که بیشتر برای یهودیان ساخته شده بود. در ۱۴ اکتبر ۱۹۴۳ زندانیان توانستند از آنجا فرار کنند و این حادثه به عنوان بزرگترین و موفقیت آمیز ترین فرار از زندان بعد از جنگ جهانی دوم شناخته شد. جالب است بدانید که از ۶۰۰ زندانی که فرار کردند تقریبا بیش از نیمی از آنها در جنگل ها توسط تیراندازی نگهبان ها کشته شدند و تنها ۵۰ نفر از زندانیان توانستند زنده بمانند. هم اکنون تنها چند نفر از این ۵۰ نفر زنده هستند و سن آنها نیز به ۸۰ و ۹۰ رسیده است، در این مستند حکایت فرارشان را می توانید از زبان خودشان بشنوید که چگونه توانستند از زندان برای آزادی خود فرار کنند.

سجاد بازدید : 480 1393/03/04 نظرات (0)

Wild Canada HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|مستند به صورت کامل، دارای ۵ قسمت می باشد|

 

 

 

نام مستند: Wild Canada

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۷۲ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند حیات وحش کانادا کاری از گروه حرفه ای می باشد که در کارنامه ی خود مستندهای مشهوری از قبیل Human Planet و یا Planet Earth را دارند. این مستند ۵ قسمتی مربوط به حیات وحش کانادا و سرزمین های وحشی آن می باشد و وقایعی را نشان می دهد که تا به حال دیده نشده و …

 

سجاد بازدید : 467 1393/03/04 نظرات (0)

 

BBC – Snow Babies HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

نام مستند: BBC – Snow Babies – فرزندان برف

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۹ دقیقه

حجم: ۵۱۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Caroline Quentin داستانی دلنواز از گروهی خاص کودکان حیوانات را که در سردترین و خشن ترین فضای آب و هوایی زمین متولد شده اند را روایت می کند. این مستند به اولین سال زندگی و زنده ماندن حیوانات دوست داشتنی از قبیل پنگوئن ها، میمون های برفی، روباه های قطبی و سمور دریایی را بررسی می کند و …

 

سجاد بازدید : 703 1393/03/03 نظرات (0)

 

PBS Nature – Leave it to Beavers HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: PBS Nature – Leave it to Beavers

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم: ۵۴۷ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مستند مربوط به داستان جذاب زندگی سگ های آبی در امریکای شمالی می باشد که به تاریخچه ی آن ها، انقراض نزدیک آن ها و تلاش برای زیاد کردن آن ها می پردازد و در این راستا دانشمندان، مذاکران و سران محیط زیست وارد عمل شده و از آن ها محافظت می کنند. دلیل انقراض آن ها را می توان گرم شدن زمین و کمبود آب سراسری در سیاره زمین دانست و ….

سجاد بازدید : 428 1393/02/31 نظرات (0)

 

PBS – NOVA: Why Sharks Attack (2014) 480p HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت | 

 

 

نام مستند : NOVA: Why Sharks Attack

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۳۸۰ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در سال های اخیر حملات غیرطبیعی از کوسه های سفید استرالیا موجب مرگ انسان ها شده است به طوری که در ۱۰ ماه ، ۵ نفر جان خود را از دست داده اند . برای جدا کردن واقعیت از ترس ، تیم تحقیقاتی NOVA ، عازم این منطقه شده اند تا با بررسی حملات این کوسه ها ، دلیل آن ها را دریابند ، زیرا این رخدادها برای ۱۰۰ سال اخیر غیر طبیعی است و کوسه ها تا این حد به سواحل نزدیک نشده بودند …

 

سجاد بازدید : 862 1393/02/29 نظرات (0)

National Geographic – Wild: Crocpocalypse (2014) 720p HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

 

نام مستند : Wild: Crocpocalypse

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۲ دقیقه

حجم : ۹۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : همانند تمساح های آب شور استرالیا ، کروکودیل های موجود در فلوریدای آمریکا نیز در حال بازگشت و افزایش تعداد هستند . در سال ۱۹۷۵ ، تمساح های آب شور آمریکا در اثر تخریب زیستگاهشان در دسته ی حیوانات در حال انقراض قرار داشته اند . قبلا جمعیت این حیوانات تنها ۲۰۰ عدد بوده است که امروزه و با گذشت ۳۰ سال ، جمعیت آن ها به ۲۰۰۰ عدد افزایش پیدا کرده است …

سجاد بازدید : 541 1393/02/29 نظرات (0)

 

PBS – NOVA: Inside Animal Minds: Who's the Smartest? (2014) 480p HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

نام مستند : Inside Animal Minds: Who's the Smartest?

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۳۳۵ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در قسمت آخر از سری مستند درون مغز حیوانات ، تیم تحقیقات به دنبال یافتن باهوش ترین حیوان کره ی خاکی است . در طول قلمرو موجودات ، انسان باهوش ترین است که به نظر می رسد موجوداتی که به صورت گروهی و اجتماعی زندگی می کنند از درصد هوش بالاتری برخوردار هستند همانند دلفین ها، فیل ها، و میمون ها . آیا حیوانات مهارت یافتن دوست از دشمنان را دارا هستند ؟ برای یافتن جواب با این مستند علمی همراه شوید …

 

سجاد بازدید : 674 1393/02/26 نظرات (0)

 

BBC – Natural World: Nature's Misfits (2014) PDTV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت | 

 

نام فیلم: حیوانات غیرطبیعی - Natural World Nature’s Misfits | محصول شبکه BBC

سال تولید: 2014 | ژانر: حیات وحش | زبان: انگلیسی | مدت زمان: 58 دقیقه

فرمت تصویر: MKV  | حجم:  649 مگابایت

 

 

خلاصه : با Bill Bailey همراه شوید تا حیوانات عجیب و غریبی را ببینید بر ضد همنوعان خود و طبیعت هستند! طوطی که پرواز کردن را فراموش کرده است ، خرسی که گیاه خوار شده است ، آفتاب پرستی که کمی بزرگتر از یک مورچه است و پنگوئنی که در جنگل زندگی می کند . این مستند به شما حیواناتی را نشان می دهد که به صورت کامل تکامل پیدا نکرده اند و ..

 

سجاد بازدید : 619 1393/02/20 نظرات (0)

 

PBS – Nature: Snow Monkeys (2014) HDTV XviD

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

 

نام مستند : Snow Monkeys – میمون های برفی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم : ۴۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در دره های سرد ارتفات منطقه شیگا واقع در ژاپن ، گروه میمون های برفی برای زنده ماندن و یافتن راه خود در یک جامعه ی پیچیده و عجیب تمام وظایف خود را به درستی انجام میدهند . این گروه توسط رهبری با اعتماد به نفس بالا اداره می شود که خانواده خود را برای یافتن پناهگاه کمک می کند. این مستند زندگی این میمون ها را به تصویر می کشد …

 

سجاد بازدید : 737 1393/02/08 نظرات (0)

Nature: Touching the Wild (2014) 720p HDTV MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

 

نام مستند : Nature: Touching the Wild

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم : ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : Joe Hutto قدرت عجیبی در توانایی برقراری ارتباط با حیوانات وحشی دارد . در این مستند به همراه او به ارتفاعات کوه های نزدیک محل زندگی او (Wyoming) می رویم تا از نزدیک شاهد لمس حیوانات وحشی نظیر آهو باشیم …

 

سجاد بازدید : 862 1393/02/02 نظرات (0)

Channel 5 – The Disappearance of Flight MH370 (2014) 720p HDTV MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

 

نام مستند : The Disappearance of Flight MH370

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۷۲۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :پرواز ۳۷۰ هواپیمایی مالزی (ام‌اچ ۳۷۰) پرواز یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی است که در ۸ مارس ۲۰۱۴ از کوالالامپور، پایتخت مالزی، با ۲۳۹ مسافر تبعهٔ ۱۴ کشور گوناگون عازم پکن بود اما به دلیل نامعلومی پس از تغییر مسیر تماس آن با رادار با آن قطع و ناپدید شد.عملیاتی بین‌المللی برای پیدا کردن این هواپیما توسط بیش از ۲۶ کشور در جریان است و گفته می‌شود بزرگ‌ترین عملیات جستجو در تاریخ است. این عملیات در ابتدا در خلیج تایلند و دریای جنوبی چین آغاز شد و پس از آن به تنگه مالاکا و دریای آندامان و بعد به اقیانوس هند گسترش یافت. در ۱۵ مارس بازرس‌ها متوجه شدند که هواپیما پس از ناپدید شدن به سمت غرب و شبه‌جزیره مالایا حرکت کرده و سپس در یک مسیر به سمت شمال یا جنوب به مدت هفت ساعت پرواز کرده‌است… واقعاً چه اتفاقی برای این پرواز پیش آمده است ؟ این سوال موضوع این مستند خواهد بود …

سجاد بازدید : 1281 1393/01/30 نظرات (0)

 

Space Dive The Red Bull Stratos Story BluRay 720p (2012) Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : Space Dive The Red Bull Stratos Story

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

حجم : ۲۰۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : این مستند به شما نشان خواهد داد که چگونه دانشمندانی از سرتاسر جهان به مدت ۵ سال بر روی این پروژه وقت گذاشته اند و آزمایشات گوناگونی انجام داده اند تا او بتواند به این ارتفاع برود و از آن جا پرش را انجام دهد تا این رکورد برای بشر به ثبت برسد .فیلم برداری این مستند با بیش از ۲۰ دوربین انجام شده است تا تک تک لحظات این لحظه تاریخی را ثبت کنند . جالب است بدانید که روند آماده سازی این پروژه نزدیک به پنج سال طول کشیده است و تک تک این لحظات فیلم برداری شده در کنار هم قرار گرفته است تا این مستند تهیه شده است . در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۲ , Felix Baumgartner  همراه با بالون خود به ارتفاع ۳۹.۰۴۵ متری پرواز کرد و از آن ارتفاع به زمین پرش انجام داد . این ناحیه که به لبه فضا مشهور است کل جهان را می توانید در زیر پای خود مشاهده کنید و همه جهان در زیر پای شما قرار می گیرد . او ثابت کرد که می توان به سرعت مافوق صوت بدون هیچ کمک فنی دست یافت . او سپس به ارتفاع ۱.۳۴۲ کیلومتری سطح زمین رفت و رکورد خود را ۵۰ متر افزایش داد که میلیون ها نفر در جهان به صورت زنده این لحظه تاریخی را تماشا کردند و از آن لذت بردند .

 

سجاد بازدید : 772 1393/01/28 نظرات (0)

 

NOVA- Inside Animal Minds: Bird Genius (2014) HDTV Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : Inside Animal Minds: Bird Genius

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۵۴۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : امروزه محققان در حال کشف نبوغ جانوران مختلف می باشند که اکثر آن ها پرندگان هستند . در این مستند شاهد استعداد یک طوطی در چیدن قفل ها و همچنین یک کلاغ وحشی برای حل کردن یک پازل ۸ مرحله ای خواهید بود . آیا تمام این حرکات به صورت غریزی می باشند یا واقعا این موجودات رازهای نهفته ای در خود دارند ؟ با این مستند همراه شوید تا جواب برخی از سوال های خود را دریابید …

تعداد صفحات : 2

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 615
  • آی پی دیروز : 595
  • بازدید امروز : 3,525
  • باردید دیروز : 8,952
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 29,542
  • بازدید ماه : 82,112
  • بازدید سال : 547,434
  • بازدید کلی : 11,938,046
  • کدهای اختصاصی