loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 133382 1393/01/10 نظرات (95)

 

دانلود موزیک ویدیو  و آهنگ جدید و بسیار زیبای همایون شجریان با نام چرا رفتی با بالا ترین کیفیت
این قطعه جهت مراسم رونمایی از آلبوم نه فرشته ام نه شیطان ساخته شده است.
آهنگساز : تهمونس پورناظری ، شعر : سیمین بهبهانی ، کارگردان : باران کوثری

برای دانلود ویدیو موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

MP4 – 1080

Homayoun Shajarian – Chera Rafti

MP4 – 720

Homayoun Shajarian – Chera Rafti

MP4 – 480

Homayoun Shajarian – Chera Rafti

  

اگر خراب بود از این لینک ها استفاده کنید...

 

 

 

MP4 1080 MP4 720
 Homayoun Shajarian – Chera Rafti  Homayoun Shajarian – Chera Rafti

 

 

 

 


متن آهنگ همایون شجریان به نام چرا رفتی
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
خیالت گرچه عمری یار من بود
امیدت گرچه در پندار من بود
بیا امشب شرابی دیگرم ده
زمینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
دل دیوانه را دیوانه تر کن
مرا از هر دو عالم بی خبر کن
***
بیا امشب شرابی دیگرم ده
زمینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1395/04/17 و 1:33 دقیقه ارسال شده است

مطالب و بازدید سایت عالیه

این نظر توسط آنتی ویروس در تاریخ 1393/12/11 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

ممنون از سایته متنوع و خوبتون موفق باشید

این نظر توسط آنتی ویروس در تاریخ 1393/05/29 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

عالی بودممنون

این نظر توسط وحید در تاریخ 1393/03/05 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

اصلا خوب نبود تمام زیبایی های آهنگ با زشتی کیلیپ در تضاد بود

این نظر توسط رضا شهنام در تاریخ 1393/03/03 و 2:37 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی بود واقعا دست مریضاد به اقایان شجریان و پورناظری وخانم کوثری


این نظر توسط A rash در تاریخ 1393/03/02 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

آهنگ فوق العاده و کلیپ هم حرف نداشت. خسته نباشید به باران کوثری, همچنین همایون شجریان نابغه.
کلیپ به سادگی خلصه ناشی از شنیدن این آهنگ رو نشون میده. کاش اینقدر بی انصاف نبودیم. نبوغ در سادگی ست و سادگیشو دوست داشتم.

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/03/02 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

من 12 فروردین ماه آلبوم رو تهیه کردم و فقط یکبار کامل شنیدم کل آلبوم رو، ولی تا الان بیشتر از 1000 بار این آهنک رو گوش دادم در طی این 7 هفته. اولین بار که سی دی رو گذاشتم داخل دستگاه و شروع کرد به خوندن بی اختیار گریه کردم و شاید 3 ساعت همینطور این قطعه رو همایون میخوند و من اشک میریختم... میتونم بگم این اثرِ همایون قابلیت رقابت با کارهای پدرش رو داره.

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/03/02 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

نسرین عاشقته همایوووووووووووووووون



این نظر توسط الهه در تاریخ 1393/02/31 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

موزيك فوق العاده زيباست ولي كليپ واقعا چيزي واسه گفتن نداشت مي تونست خيلي خيلي بهتر از اينا طراحي بشه.

این نظر توسط سيد حسين در تاریخ 1393/02/26 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

بسيار زيبا ..اين موزيك آنقدر زيبا هست كه بشه ساعت ها در موردش بحث كرد ... تشكر از باران كوثري كه براي تبليغ اين آلبوم خوب قسمتي از آلبوم و انتخاب كرده ....


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 629
  • آی پی دیروز : 595
  • بازدید امروز : 3,600
  • باردید دیروز : 8,952
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 29,617
  • بازدید ماه : 82,187
  • بازدید سال : 547,509
  • بازدید کلی : 11,938,121
  • کدهای اختصاصی