loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 580 1394/01/05 نظرات (0)

Major Mayhem یک بازی سه بعدی است که شما در ان در نقش یک سرباز هستید که رئیس جمهور به او دستور میدهد تا دنیا را از دست نینجا ها و دشمنان نجات دهد. البته دوست شخصیت اصلی بازی نیز در دست دشمنان اسیر شده است! در این بازی شما به سادگی با ضربه زدن بر روی صفحه به هر جایی که بخواهید تیراندازی میکنید، فقط کافیست که بر روی قسمتی که میخواهید شلیک کنید ضربه بزنید. دشمنان را بکشید و مواظب مردمی که کمک میخواهند باشید و انها را نزنید و البته انها نیز به شما کمک میکنند.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 322 1394/01/05 نظرات (0)

زمانیکه زامبی ها به شما حمله کنند چگونه میتوانید از دست زامبی ها فرار کنید؟ بهترین راه پرواز کردن است، چون زامبی ها نمیتوانند پرواز کنند. البته این روش تا زمانی جواب میدهد که زامبی ها نتوانند جتپک بسازند یا از نوشابه گازدار استفاده کنند! اکنون زمابی ها میتوانند پرواز کنند و انسان ها را بخورند.این بازی در اندروید فقط با نام Zombie Slayer وجود دارد. دارای ۲۵ ماموریت مختلف است که در ان شما باید زامبی ها را بزنید، موشک ها را قبل از اینکه به انسان ها برسند نابود کنید و دینامیت ها را به زامبی ها هدیه بدهید! و…هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 570 1394/01/03 نظرات (0)

در این بازی شما باید تیر خود را از کمان شلیک کنید و طناب ها را ببرید. برای شلیک کردن، هر جایی از صفحه که مدنظرتان است را فشار دهید و نگه دارید، جهت را با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه مشخص کنید و شلیک کنید. یک فلش نیز بر روی صفحه وجود دارد که مسیر تیر شما را مشخص میکند. این بازی تقریبا شبیه بازی معروف انگری بردز است.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 599 1394/01/03 نظرات (0)

Mortar Melon یک بازی پازلی بر پایه فیزیک است که بازیکنان در آن باید هندوانه را را در مرحله ای که سرتاسر از موانع تشکیل شده، شلیک و پرتاب کنند و آنها را سالم داخل سبد قرار دهند. این بازی بصورت رایگان است ولی اگر شما بخواهید مراحل بیشتری را بازی کنید باید ان را در دخال بازی خریداری کنید. این بازی از رم ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند بنابراین هر کسی میتواند از این بازی سرگرم کننده لذت ببرد.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 313 1394/01/03 نظرات (0)

یک شب تاریک ناگهان شهاب سنگی از اسمان به زمین کوبیده میشود و از سقف یک ازمایشگاه به داخل میوفتد. دانشمندی که در ان ساختمان است موجودی نورانی را پیدا میکند که در حال مرگ است و متوجه میشود که با قرار دادن ان بر روی جریان برق میتواند ان را زنده نگه دارد. این داستان بازی زیبای فکری TurnOn برای ویندوز فون است.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 309 1394/01/02 نظرات (0)

یک بازی سرگرم کننده ویندوز فون به نام Drop Hunt را اگر بخواهیم خیلی کوتاه توضیح دهم در دو قانون کلی میتوان توصیف کرد، قانون اول اینکه قطره ها را به ظرف خودشان برسانید و قانون دوم اینکه همه قطره ها با هم حرکت میکنند پس دقت کنید!هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 310 1394/01/02 نظرات (0)

MIMPI یک بازی زیباست که در ان شما سگی وجود دارد که بدنبال ماجراهای خود به جلو میرود. ابتدا این سگ در کنار صاحبش قرار دارد و سپس صاحبش میرود و شما باید بدنبال او بروید.MIMPI بازی سگ ماجراجو ویندوز فون گرافیک جالب و زیبایی دارد و در ان باید در محیط طبیعی به جلو بروید و از موانع عبور کنید. کنترل بازی نیز در میان این گرافیک زیبا، جالب است. برای حرکت دکمه های عقب و جلو بر روی صفحه وجود دارد و دکمه ای نیز در سمت چپ قرار دارد که با ان سگ به بالا میپرد. جالب نیست؟ خب کنترل به همین جا ختم نمیشود شاید بعضی جاها سگ داستان ما نتواند بپرد، انجاست که میتوانید ابر ها را نیز کنترل کنید و حرکت دهید و از انها استفاده کنید و با پریدن بر روی انها مسیر خود را راحت تر طی کنید.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

 

سجاد بازدید : 290 1394/01/01 نظرات (0)

دزد دریایی محبوب خودتان را انتخاب کنید وارد جنگل ها شوید و میمون ها را پیدا کنید. تا جایی که میتوانید مناطق بیشتری را پاکسازی کنید، مواظب موانع باشید و میمون ها را بزنید تا طلاهایتان را  بدست بیاورید. بوسیله کشیدن سریع انگشت خود میتوانید حرکت را بسازید و تجربه کسب کنید و البته حواستان به آناناس و موز هایی که از سمت میمون ها به شما می آیند نیز باشد.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 883 1394/01/01 نظرات (0)

World of Rabbit – The Crossing یک بازی جالب و انیمیشنی است که داستان بازی در مورد خرگوش هایی است که در زیر زمین گیر افتاده اند و در برابر روبات ها باید مبارزه کنند.یک بازی فانتزی که بر اساس انیمیشن World of Rabbit – The Crossing ساخته شده و خرگوش ها در یک دنیای روباتیک باید جان خودرا نجات دهند. این بازی برای رم های پایین و ۵۱۲ نیز قابل اجراست.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 632
  • آی پی دیروز : 595
  • بازدید امروز : 3,612
  • باردید دیروز : 8,952
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 29,629
  • بازدید ماه : 82,199
  • بازدید سال : 547,521
  • بازدید کلی : 11,938,133
  • کدهای اختصاصی