loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1782 1397/05/20 نظرات (0)

 

Microsoft Office 2016 Pro Plus VL X86/X64 August 2018-Gen2

 

نسخه کاملا آپدیت شده دانلود آفیس ۲۰۱۶ تا تاریخ AUGUST-07-2018 منتشر شد. فایل های ایجادشده از ISO رسمی نرم افزار به همراه تمامی آپدیت ها تا تاریخ مذکور می باشد. باید گفت آفیس ۲۰۱۶ نسبت به نسخه های پیشین این نرم افزار یعنی آفیس ۲۰۱۳ و آفیس ۲۰۱۰ بسیار بهبود داشته است! Microsoft Office Professional Plus 2016 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. مایکروسافت در این نسخه از مجموعه‌ نرم‌افزارهای اداری خود، به بهبود وضعیت جستجو، فضای مورد نیاز و سطح عملکرد تحویل ایمیل در Outlook 2016 پرداخته و در کنار آن بهینه‌سازی‌هایی نیز در جاسازی تصاویر در Word 2016 و Excel 2016 اعمال کرده است.

 

 

سجاد بازدید : 1697 1397/05/17 نظرات (0)

نسخه ویندوز به زودی قرار می گیرد

 

Skype - free IM & video calls نرم افزار رسمی اسکایپ برای گوشی و تبلت های اندرویدی و ویندوز می باشد. نرم افزار اسکایپ نرم افزار نام اشنایی برای تماس های صوتی و تصویری می باشد. اسکایپ از سال های گذشته قبل از به دنیا آمدن اندروید یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تماس اینترنتی بوده است و همواره کیفیت بالایی را  برای کاربران فراهم کرده است. از سال 2011 که این نرم افزار توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شد تغییرات و بهبود چشمگیری در نرم افزار ایجاد شد و روز به روز شاهد پیشرفت و بهبود کیفیت تماس های آن هستیم. نسخه اندرویدی مسنجر اسکایپ هم از این قاعده پیروی کرده و به کاربران اجازه برقراری تماس ها صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده بالا از هر نقطه دنیا را می دهد که یکی از انتخاب های عالی برای ارتباط با اقوام و خانواده خود در خارج از کشور می باشد. در اسکایپ با استفاده از اینترنت با سرعت مناسب کوچکترین تاخیری در صدا را حس نخواهید کرد. برای مکالمه با اسکایپ هر دو طرف  باید یکی از نسخه های موبایل یا کامپیوتر آن را نصب کرده باشند. در نرم افزار اسکایپ امکان تماس با تلفن ها بدون نیاز به نصب بودن نرم افزار در طرف مقابل نیز وجود دارد که البته شامل هزینه بوده و متاسفانه در ایران امکان استفاده از این ویژگی وجود ندارد.

سجاد بازدید : 1558 1397/05/15 نظرات (0)

 

فعال ساز Net Framework 3.5 برای ویندوز ۱۰ رداستون ۴ اضافه شد

 

می دانید که برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی دات نت طراحی شده اند نیاز به دانلود Microsoft .NET Framework در ویندوز دارید. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. از این رو دانلودها نسخه جدید و کامل این برنامه را به صورت لینک مستقیم دانلود به شما ارائه می کند. با نصب این نرم افزار در سیستم خود به راحتی می توانید برنامه هایی را که با زبان .Net نوشته شده اند را نصب و اجرا کنید.

 

بسته های مورد نیاز برای نصب .Net Framework 3.5 در ویندوزهای ۱۰، ۸٫۱ و ۸ نیز به صورت کامل در ادامه مطلب قرار گرفته اند. چارچوب دات‌نت (به انگلیسی: .NET Framework) یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی تمامی ویرایش‌های سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت قابل اجراست و در سیستم‌عامل‌های دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. دانلود Microsoft .NET Framework شامل مجموعه‌ای از زبانهای برنامه‌نویسی است که سی شارپ و ویژوال بیسیک مهمترین آنها می‌باشند.

 

مجموعه‌ای از کتابخانه‌های بسیار غنی جهت کمک به سهولت توسعه نرم‌افزار در این چارچوب قرار گرفته‌اند که در قالب بخشهای عمده‌ای همچون فناورهای ASP.NET, ADO.NET و بسیاری فناوری‌های خاص دیگر ارائه می‌شوند که تعداد آنها در نسخه‌های اخیر همگام با محدود تر شدن اهداف مایکروسافت بیشتر شده است.

 

سجاد بازدید : 1407 1397/05/15 نظرات (0)

 

دانلود منیجر ایگل گت EagleGet نرم افزاری است که وظیفه‌ ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌ های مختلف از اینترنت می‌ باشد . EagleGet قادر است سرعت دانلود شما را تا ۶ برابر افزایش دهد و بهترین جایگزین Internet Download Manager است . این نرم افزار از پروتکل‌ ها HTTP و HTTPS و FTP و FTPS و SFTP و MMS و RTSP پشتیبانی می کند . ویژگی های این نرم افزار بهینه سازی شده برای فیلم های HD و HTML5 ، دانلود صوت از YouTube ، قابلیت زمان بندی ، قابلیت محدود کردن سرعت دانلود و … است . این نرم افزار با تمامی مرورگر ها از جمله کروم و فایرفاکس و اپرا سازگاری دارد

 

قابلیت های کلیدی دانلود منیجر ایگل گت EagleGet :

 

تسریع در عمل دانلود با استفاده از تکنولوژی چند رشته ای

دانلود فیلم های آنلاین از سایت های محبوب

بهینه سازی شده برای فیلم های وب HD و HTML5

ساخته شده در Sniffer ویدئو

پشتیبانی از پروتکل های MMS، HTTP، HTTPS، FTP و RTSP

پشتیبانی از پروتکل HTTP و SOCKET

قابلیت دانلود دسته ای

با یک کلیک، فایل ها را در Chrome، IE، Firefox و Opera دانلود کنید

انواع فایل های مختلف را در پوشه های جدا گانه دانلود کنید

نظارت بر اجرای و تکمیل وظایف با TaskMonitor

زمانبندی دانلود های ایجاد شده

پشتیبانی از کشیدن و رها کردن برای تنظیم اولویت دانلود

اسکن خودکار ویروس پس از دانلود

تأیید صحت فایل های دانلود شده

قابلیت محدود کننده سرعت

وارد کردن لیست دانلود از سایر نرم افزار های مشابه

 

سجاد بازدید : 1796 1397/05/15 نظرات (0)

Google Chrome Browser مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند. دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. دانلود گوگل کروم در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود.

سجاد بازدید : 1387 1397/05/15 نظرات (0)

 

جهت دانلود درایور nVIDIA کارت گرافیک انویدیا آخرین نسخه برای تمامی سیستم عامل ها و سخت افزارهای سری nVIDIA می توانید به این پست مراجعه کنید. اِنویدیا (به انگلیسی: nVidia Corporation) یک شرکت آمریکایی و پیشگام در امر تکنولوژی‌های کارت‌های ویدئویی، گرافیکی، ایستگاه‌های کاری، رایانه‌های شخصی، handheld و… در سرتاسر جهان است. اِن ویدیا یک فروشنده اصلی مدارهای مجتمع (IC) متناسب برای مادربرد کامپیوتر شخصی، پردازنده‌های گرافیکی (واحد پردازش گرافیکی، GPUs) کارت‌های گرافیکی و رسانه و وسائل ارتباطاتی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی از قبیل ایکس باکس اصل (Xbox)، پلی‌استیشن ۳ و… می‌باشد.

سجاد بازدید : 1053 1397/05/14 نظرات (0)

گپ همیشه و همه‌جا در دسترس شماست!

با پیام‌رسان گپ می‌توانید لذت یک ارتباط سریع و مدرن را بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ی خود تجربه نمایید. در هر شرایطی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید به حساب کاربری خود در گپ متصل شوید؛ با دوستان خود در ارتباط باشید و از دنیای اطلاعات، خدمات و سرگرمی‌های گپ بهره‌مند شوید.

 

سجاد بازدید : 898 1397/05/08 نظرات (0)

 

نرم افزار فایل زیلا FileZilla نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP می توانند به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده می کنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسر های معمول کرک کردن را نخواهد داشت.

 

این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار با توجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی می کند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

سجاد بازدید : 491 1397/05/01 نظرات (0)

 

دانلود SolveigMM Video Splitter نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ASF ،MP3 ،WMA می باشد . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فرمت های نام برده شده را ویرایش کنید بدون آنکه کیفیت آن تغییر کند. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید به راحتی قسمت هایی از فیلم را جدا و حذف کنید و یا فیلم خود را به بخش های مختلف تقسیم نمایید. هم چنین شما قادر خواهید بود فایل ها را به صورت دسته ای ویرایش کنید. با استفاده از این نرم افزار فایل های آسیب دیده خود را ترمیم کنید.

 

سجاد بازدید : 544 1397/05/01 نظرات (0)

 

دانلود WYSIWYG Web Builder نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کد نویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدید ترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همان طور که گفته شد، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که می خواهید را با ابزار های درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند.

 

دانلود WYSIWYG Web Builder در زمینه ابزارهای مربوط به متن، کنترل تگ های هدینگ H1 ,H2 ,H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلاید شو و گالری عکس می تواند بسیار موثر باشد. همان طور که گفته شد، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده می کند و در خروجی گرفتن می توانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر می تواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery می تواند در ساخت منو ها، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک می کند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند.

سجاد بازدید : 404 1397/05/01 نظرات (0)

 

نرم افزار ApowerREC ابزار بسیار کارامدی برای ضبط فیلم و صوت از صفحه نمایش می باشد که در یک فضای مدرن و رابط کاربری عالی صورت داده می شود و کاربران می توانند از تمامی ابزارهای برنامه به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. نرم افزار فعالیت های مختلفی را روی صفحه نمایش ضبط می کند و از فعالیت های وب و بازی گرفته تا توانایی در اضافه کردن تصاویر از وب کم جز کارکردهای این برنامه می باشد. امکان فیلم برداری از یک چت تصویری با کیفیت بالا توسط برنامه فراهم شده است و کاربران می توانند با تنظیم کادر توسط برنامه این کار را براحتی انجام دهند.

 

با دانلود ApowerREC امکانات برنامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و فیلم هایی همراه با صوت هماهنگ را خواهید داشت. بسیاری از برنامه این قابلیت را به صورت بی کیفیتی ارائه می کننند، اما این برنامه با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، کارکرد آسان این قابلیت را به صورت با کیفیت ارائه کرده است.

 

سجاد بازدید : 446 1397/05/01 نظرات (0)

 

دنبال جایگزین برای تیم ویوور می گردید؟ دانلود AnyDesk می تواند نیاز شما را برطرف سازد! این نرم افزار که از تمامی سیستم عامل ها و پلتفرم ها پشتیبانی می کند، توانست به زودی پس از تحریم ایران توسط Teamviewer، خود را جایگزین آن کند. چیزی که تا به حال از اتصالات ریموت به خاطر دارید، سرعت پایین و کندی بود. برای توسعه نرم افزار AnyDesk، تیم توسعه دهنده یک قدم به عقب برگشته و از خود سئوال کرده اند که واقعا یک ریموت دسکتاپ چگونه باید کار کند؟ چه چیزی برای سخت افزار کامپیوترهای مدرن مناسب هست؟

 

AnyDesk از فرش شروع کرده تا به عرش برسد! کدک مورد استفاده در AnyDesk چیزی به جز DeskRT که یک کدک جدید تصویری می باشد نیست. این کدک مخصوص رابط های کاربری گرافیکی تعبیه شده است و باعث شده تا دانلود AnyDeskنسبت به سایر رقبای خود بسیار سریع تر باشد.

سجاد بازدید : 468 1397/04/31 نظرات (0)

 

Foxit PhantomPDF نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف با توجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرف ترین فایل ها تبدیل شده اند و می توان گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند. در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند.

سجاد بازدید : 856 1397/04/31 نظرات (0)

 

دانلود Java SE Runtime Environment یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه می کند. به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java SE Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. همچنین همان طور که گفتیم برخی از نرم افزار های تحت ویندوز نیز نیاز  به نصب بودن Java SE Runtime Environment دارند. نسخه پیشرو جدیدترین آپدیت فایل های مورد نیاز اجرای زبان جاوا است که با نصب به راحتی تمامی برنامه های نوشته شده قدیمی و جدید تحت جاوا را اجرا خواهید نمود.

سجاد بازدید : 2488 1397/04/31 نظرات (0)

 

نرم افزار DAEMON Tools Lite ابزارهای آسان برای ایجاد فایل های ایمیج دیسک و شبیه سازی درایوهای مجازی CD, DVD و Blu-Ray ارائه می کند. این نرم افزار را می توان ابزاری حرفه ای برای سرویس عامل ویندوز دانست که به عنوان یکی از بهترین امولاتورهای دیسک های نوری در صنعت مرتبط با خود شناخته می شود. دانلود DAEMON Tools Lite نسخه ای سبک از سه نسخه ی Lite, Pro و Ultra می باشد که امکانات آن نسبت به دو نسخه دیگر کمتر است. هدف اصلی این نسخه، ارائه ی نرم افزاری سبک برای Mount و ایجاد درایو مجازی برای اجرای فایل های ایمیج است. برای داشتن یک نسخه کامل از نرم افزار DAEMON Tools Lite، وبسایت همه چی دانلود پیشنهاد می کند تا نسخه ی Ultra را دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 613 1397/04/31 نظرات (0)

 

IObit Malware Fighter Pro نرم افزاری مناسب برای مبارزه با فایل های مخرب از جمله تروجان ها، کرم های اینترنتی، کی لاگر ها (کلید دزد ها)، ربات ها و… می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی می توانید هوشمند ترین این فایل ها را شناسایی و حذف کنید. این نرم افزار پشتیبانی از تکنولوژی ابری نسبت به حذف این گونه فایل ها به صورت لحظه ای اقدام می کند. دانلود IObit Malware Fighter Pro با داشتن موتور اسکنر دو هسته ای به صورت عمیق و هوشمند نسبت به جستجوی فایل های مخرب اقدام می کند و به همین دلیل امکان اینکه فایل های مخرب توانایی گریز داشته باشند، بسیار کم خواهد بود.

 

دانلود IObit Malware Fighter Pro دارای بخش های محافظتی به نام Startup Guard برای جلوگیری از اجرای فایل های مخرب در لحظه شروع ویندوز، Browser Guard برای محافظت از مرورگرهای وب، Network Guard برای محافظت از شبکه و اینترنت، File Guard برای محافظت از فایل ها و Cookie Guard برای محافظت از کوکی ها و به این ترتیب امنیت بسیار بالایی برای کاربر تامین خواهد شد. نرم افزار بسیار آرام و سبک در پشت صحنه ویندوز فعال خواهد بود و دارای آپدیت های امنیتی نیز می باشد.

سجاد بازدید : 564 1397/04/31 نظرات (0)

دانلود گام پلیر GOM Player نام نر افزاری برای پخش فایل های مالتی مدیا می باشد . برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. دانلود گام پلیر GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

سجاد بازدید : 639 1397/04/28 نظرات (0)

به همراه آموزش نصب تصویری و قدم به قدم

 

نسخه ۲۰۱۸ دانلود Corel VideoStudio بسیار باهوش شده است. شما هم می توانید پا به پای آن پیش بروید؟ نسخه جدید ویرایشگر بسیار محبوب VideoStudio قابلیت ویرایش ویدیوها به صورت کاملا خلاقانه را به طرفداران خود می دهد. اضافه شدن قابلیت هایی مانند ویدیو نصف صفحه (Split-Screen Video)، ویرایشگر سرتیترهای سه بعدی، جلوه های ویدیویی کاملا جدید و پرمیوم و … در نسخه ۲۰۱۸ Corel VideoStudio به چشم می خورند. ابزارهای اصلاح لنز و کنترل کامل بر روی ویرایش ویدیو را می توان دو ویژگی کاملا بارز نسخه ۲۰۱۸ دانست. نسخه ای که هم اکنون در وبسایت دانلودها قرار گرفته، کامل ترین نسخه یعنی Ultimate می باشد. آموزش نصب کامل و قدم به قدم وبسایت همه چی دانلود نیز در ادامه مطلب برای شما کاربران محترم آماده شده است.

 

 

سجاد بازدید : 657 1397/04/25 نظرات (0)

Zapya – File Transfer, Sharing نرم افزار مشهور انتقال فایل های مختلف با استفاده از فناوری WiFi با سرعت بالا برای گوشی و تبلت های اندروید می باشد. همیشه انتقال فایل بین گوشی ها از مشکلات کاربران بوده است. انتقال فایل از طریق بلوتوث سرعت بسیار پایینی دارد و انتقال از طریق وایرلس هم نیازمند طی کردن مراحل پیچیده ای می باشد. برای راحت تر شدن انتقال فایل از طریق وای فای نرم افزارهای زیادی معرفی شده اند. زاپیا یکی از آنهاست. با استفاده از زاپیا شما نرم افزار را بر روی دو گوشی اندروید که قصد انتقال فایل بین آنها دارید نصب کرده و فایل ها را با سرعت بسیار بالا نزدیک به 10 مگابایت بر ثانیه انتقال میدهید. Zapya دارای فایل منیجر اختصاصی درون برنامه می باشد که عکس ها، فیلم ها و آهنگ ها و غیره را دسته بندی کرده و شما توانایی دسترسی به همه فایل ها را به راحتی دارید هر کدام مد نظر شماست انتخاب کنید و با یک تپ آن را ارسال کنید.  همچنین امکان تشکیل گروه و انتقال گروهی فایل های وجود دارد. نسخه ویندوز نرم افزار نیز به تازگی منتشر شده و انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر به صورت wireless ممکن شده است. در ادامه مطلب آموزش کار با نرم افزار برای طرفداران همیشگی همه چی دانلود قرار گرفته است.

سجاد بازدید : 254 1397/04/25 نظرات (0)

 

دانلود uTorrent نرم افزار حرفه ای و باثبات می باشد که به شما اجازه دریافت تمامی لینک های توررنت و مگ نت را با بهترین سرعت و با امکانات بالا می دهد. چنان چه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer می باشد آشنایی دارید. تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار uTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد. دانلود uTorrent براحتی امکان بارگذاری و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید.

 

نرم افزار uTorrent را هم چنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

سجاد بازدید : 311 1397/04/25 نظرات (0)

دانلود SmartFTP یک پروتکل انتقال داده قدرتمند می باشد که به کاربران خود این امکان را می دهد که فایل های خود را به سرور های SFTP, FTPS و همچنین سیستم های ذخیره سازی ابری آپلود کرده و از برنامه اسفاده نمایند. از ویژگی های برنامه می تواند به انتقال ایمن و قابل اعتماد برنامه اشاره کرد که آن را تبدیل به یک ابزار قدرتمند کرده است. هم اکنون می توانید این برنامه را به طور مستقیم از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 318 1397/04/24 نظرات (0)

 

وبسایت همه چی دانلود در دسته بندی کامل به همراه آموزش نصب و انتخاب قطعه ی مناسب، دانلود درایور کارت گرافیک AMD را برای تمامی سخت افزارهای آن آماده کرده است. قطعات سخت افزاری کامپیوتر همانند کارت گرافیک در طیف گسترده در مدل ها و برندهای مختلفی تولید می شوند که هریک ویژگی های خاص خود را دارند. برای این منظور سازندگان قطعات سخت افزاری به همراه ساخت سخت افزار، نرم افزار راه اندازی را نیز طراحی می کنند تا تمام ویژگی ها و امکانات قطعه سخت افزاری را به سیستم عامل مورد استفاده شناسانده و اجازه استفاده کامل از منابع سخت افزار را به سیستم عامل می دهد.

 

شرکت AMD یکی از بزرگ‌ ترین سازنده‌ های قطعات کامپیوتری نظیر پردازنده و کارت گرافیک است. با نصب این درایور سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر ببرید. با استفاده از آخرین سری درایورهای مربوط به کارت گرافیک های AMD که با عنوان AMD Crimson ReLive شناسایی می شود، به بهبود عمکرد کارت گرافیک و همچنین افزایش سرعت پردازش در کارت گرافیک خود بپردازید. اگر با بازی های جدید مشکل دارید، بهینه سازی سیستم شما در بخش گرافیک مناسب نیست یا باگ های متعددی دارید، حتما درایور کارت گرافیک خود را از طریق این پست به آخرین نسخه ی مرتبط با آن به روز رسانی کنید.

 

سجاد بازدید : 295 1397/04/23 نظرات (0)

 

دانلود IObit Uninstaller Pro نرم افزاری کاربردی برای نرم افزار حذف برنامه ها می باشد که کاربران بایستی حتما در این زمینه از چنین نرم افزار هایی استفاده کنند. یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز بعد مدتی استفاده به وجود آمدن انبوهی از فایل های اضافه و هرزه است. این فایل ها به دلایل مختلفی مانند وبگردی،حذف و نصب نرم افزارها،فایل های لاگ ویندوز و… ایجاد می شوند که همگی نیاز به پاکسازی دارند.

 

یکی از مهم ترین دلایل کاهش سرعت ویندوز حذف غیراصولی نرم افزارهای نصب شده است. نرم افزارها در هنگام نصب با ایجاد ورودی های مختلف در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز باعث تغییراتی میشوند. اگر نرم افزارهای نصب شده غیراصولی و حتی از بخش remove programs ویندوز نیز حذف شوند ، این ورودی ها به خوبی پاکسازی نشده و به مرور زمان باعث کاهش سرعت سیستم خواهند شد.

 

دانلود IObit Uninstaller Pro به طور ویژه به این مورد اختصاص دارد و با حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و پاکسازی ورودی های نرم افزارها در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز با سالم ماندن ویندوز کمک میکند. همچنین برخی مواقع نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز از بخش remove programs ویندوز قابل حذف نیستند که با این نرم افزار مشکل حل خواهد شد.

سجاد بازدید : 364 1397/04/23 نظرات (0)

 

با دانلود Windows Repair می توانید برخی از مشکلات شناسایی شده ویندوز را رفع کرده و از لاگ کردن و هم چنین ارائه ارور های زیاد دوری نمایید. این برنامه به طور رایگان ویندوز شما را به روزرسانی کرده و می توانید فایروال ویندوز را برای شناسایی برنامه های مخرب و ویروس ها فعال سازی و آن را شخصی سازی نماید.

 

آیا تا به حال در سیستم خود به مشکل یا مشکلاتی برخورده اید؟ مثلا پیغام های خطایی که به صورت ناگهانی بر روی صفحه نمایش ضاهر می شوند، یا مشکلات این چنینی دیگر که باعث پایین آمدن کارایی سیستم و کاهش سرعت در هنگام کار با نرم افزار ها و ابزار های مورد استفاده و… می شود. برای این مشکلات چه راه حلی اندیشیده اید؟ دانلود Windows Repair نرم افزاری بسیار کاربردی برای زمانی است که ویروس ها و فایل های مخرب به ویندوز شما آسیب رسانده باشند و موجب اختلال در عملکرد آن شده باشند. توسط این نرم افزار می توانید به سادگی مشکلات و آسیب های وارد شده به ویندوز خود را ترمیم نمایید و کارایی سیستم خود را دوباره به حالت اولیه خود باز گردانید و سرعت سیستم را افزایش دهید.

 

سجاد بازدید : 297 1397/04/23 نظرات (0)

 

دانلود Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هوا شناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هوا شناسی منطقه جغرافیای کاربر، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد. دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هوا شناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد.

 

با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالا ترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، باز هم این امکان فراهم شده است و می توانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز می توانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با دانلود Weather Watcher Live می توانید باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

 

سجاد بازدید : 325 1397/04/23 نظرات (0)

 

یکی از امکاناتی که مایکروسافت در اختیار کاربران قرار می دهد امکان استفاده از فضای رایگان تحت وب است که می توان برای نگه داری آنلاین اطلاعات به صورت رایگان بهره گرفت. نرم افزار Microsoft OneDrive سرویسی است که مایکروسافت برای این کار در نظر گرفته است. این سرویس جهت ذخیره سازی، سازماندهی و دانلود فایل‌ ها و عکس‌ های مورد علاقه شما بر روی سرور های آنلاین ویندوز می باشد و به شما امکان دسترسی از هر کامپیوتر در هر مکانی را از طریق اینترنت فراهم می نماید.

 

دانلود Microsoft OneDrive توانایی ذخیره سازی اکثر فایل ها و فرمت ها و امکان هماهنگی با انواع سیستم ها نظیر گوشی ها و تبلت ها و قابلیت پیش نمایش از تصاویر با پشتیبانی از فرمت عکس ها برای نگهداری عکس ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. برای استفاده از این سرویس فقط کافیست در وب سایت Windows Live SkyDrive ثبت نام نموده و این وب سایت به شما یک ID برای استفاده از سرویس ارائه مینماید.

سجاد بازدید : 367 1397/04/23 نظرات (0)

 

دانلود Autodesk EAGLE Premium نرم افزاری برای طراحی شماتیک و مدار های الکترونیکی و ویرایش PCB می باشد که توسط کمپانی Autodesk طراحی و ساخته شده است. تمامی مدار هایی که شما در سیستم‌ های خانگی، صنعتی و… می‌ بینید از مدار چاپی (PCB) و قطعات الکترونیکی تشکیل شده‌ اند. PCB یا همان برد مدار چاپی  شامل مجموعه‌ ای از مدار های الکتریکی بوده و می‌ تواند یک طرفه (یک لایه مس)، دو طرفه (دو لایه مس) و یا حتی چند لایه باشد. به طوری که قطعات الکترونیکی مانند مقاومت، خازن، آی سی و … بر روی آن مونتاژ شده و جهت استفاده در تجهیزات الکترونیکی بکار می‌ رود.

 

با دانلود Autodesk EAGLE Premium  می توانید دست به طراحی در زمینه ی مدار های PCB ، طراحی شماتیک ، مدار های چاپی و برد های الکترونیکی بزنید. این نرم افزار دارای فناوری DDR4, PCI Express, or USB-C می باشد که طراحی های شما بر این پایه می باشند. این نرم افزار شامل ۹۹۹ ورق شماتیک و ۱۶ لایه سیگنال می باشد. این نرم افزار دارای بلوک های طراحی مدولار می باشد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به زمان واقعی هماهنگ سازی طراحی ، همگام سازی بین طرح شماتیک و PCB ، طراحی پوسته های PCB زیبا،ماژول های ادیتور شماتیک، ادیتور قالب، ادیتور کتابخانه و… اشاره کرد.

سجاد بازدید : 1486 1397/04/20 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت پی دی اف Adobe Acrobat نام محصول با سابقه و بسیار مطرح کمپانی Adobe و سازنده فورمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود، کاربران را در خواندن و گسترش فورمت بسیار توانا و PDF یاری می کند.

نرم افزار مدیریت پی دی اف Adobe Acrobat دارای دو ویرایش Adobe Acrobat و Acrobat Writer است که ویرایش Reader درتمامی نسخه ها رایگان بوده و ابزاری برای خواندن تمامی فایلهای PDF در سیستم عامل های گوناگون است. نسخه ی Writer نرم افزار که در چند نسخه ی اخیر ارائه شده ی شرکت Adobe در یک پکیج قدرتمند همراه با نرم افزار Reader قرار گرفته و با نام Adobe Acrobat Professional شهره شده است که مجموعه ای قدرتمند و کامل از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای نمایش هرچه بهتر و خلق فایلها و کتب الکترونیک هرچه قدرتمند و توانا تر PDF است. جهت دانلود ادوب ریدر به همراه نسخه حرفه ای Adobe Acrobat XI Pro و آموزش نصب کامل این نرم افزارها، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 310 1397/04/19 نظرات (0)

Bale 3.40.751 Apk 

پیام رسانی ایرانی بله 


امکانات پیام‌رسانی

«بله » یک پیام‌رسان جامع و پایدار است. این پیام‌رسان به صورت مقیاس‌پذیر و برای پذیرش ده‌ها میلیون‌نفر در فضای ابری برنامه‌نویسی شده است. سرورهای این پیام‌رسان در دیتاسنترهای داخلی واقع شده‌اند و به همین دلیل مصرف اینرنت برای استفاده از آن نصف قیمت محاسه می‌شود.

+ ارسال پیام‌های متنی، صوتی، عکس، فیلم و فایل

+ ساخت گروه تا ظرفیت ۲۰۴۸ نفر

+ ساخت کانال خصوصی و عمومی برای اطلاع‌رسانی، خیریه یا فروشگاه

+ ساخت بات با امکان پرداخت مالی


امکانات مالی و پرداخت

خدمات مالی «بله » در شبکه‌ی بانکی کشور و با نظارت بانک مرکزی انجام می‌شود. هر کاربر می‌تواند چندین کارت عضو شبکه‌ی شتاب را به پروفایل کاربری خود اضافه کند؛ به‌این‌ترتیب خدمات مالی را به طور مستقیم از طریق حساب بانکی و بدون خواب پول در کیف پول نرم‌افزار انجام دهد. «بله» خود به عنوان یک درگاه بانکی عمل می‌کند و خدمات بانکی و پولی بدون خروج از نرم‌افزار تنها با وارد کردن رمز دوم امکان‌پذیر است.

+ جابجایی پول بین اعضای شبکه، بر بستر شبکه‌ي شتاب / بدون نیاز به دانستن شماره کارت مخاطب

+ درخواست پول ، متصل به شماره کارت بانکی / مناسب برای صدور فاکتور، جمع‌آوری پول خیریه، دریافت دونگ

+ درگاه پرداخت ، به مثابه درگاه بانکی / بدون کسر کارمز انتقال پول از کاربر، مناسب برای فروشگاه‌ها، خیریه‌ها و پیشخوان‌های خدمات

+ ابزار بازو (بات) به اضافه‌ی خدمات پرداخت / مناسب برای سرویس‌های سفارش‌گیری و پیشخوان‌های خدمات


بستر خدمات

با استفاده از زیرساختِ باتِ «بله » خدمات متعددی فرصت اجرا شدن در قالب پیام‌رسانی را پیدا می‌کنند؛ تا به امروز خدمات مختلف بانکی، پرداخت، ارتباط با مشتری، خرید و ... روی این شبکه اجرا شده و شما هم می‌توانید از این فرصت برای ارتباط بهتر با مشتریان خود استفاده کنید:

+ خدمات بانکی : کارت به کارت (شبکه‌ی شتاب)، استعلام موجودی، آفیسر بانک، پیام‌های تراکنش بانک ملی و ...

+ خدمات پرداخت : پرداخت قبوض، خرید شارژ، کمک به کمیته‌ی امداد و دیگر خیریه‌ها و ...

+ خدمات دولتی : دریافت قبض موبایل، عوارض خروج از کشور، خلافی خودرو و ...

+ خدمات خرید : بات پرداخت فاکتور فروشگاه‌های واقعی

سجاد بازدید : 340 1397/04/19 نظرات (1)

Soroush Messenger 2.1.0 Apk + Desktop 0.16.1

پیام رسانی ایرانی سروش برای اندروید و دسکتاپ

پیام رسان سروش (به انگلیسی: Soroush Messenger) از همان ابتدای اعمال محدودیت روی تلگرام، توانست امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد و در نسخه های بعدی خودش نیز مرتبا امکانات زیادی را برای استفاده آسان تر ارائه نمود. سروش با داشتن جامعه آماری بالا سعی دارد که بتواند کیفیت خدمات خود را بالاتر ببرد و ایده های جالبی همچون پخش زنده و کانال های پویا را برای جذب مخاطبین پیاده سازی کنید. پیام رسان سروش را می توان سردمدار پیام رسان های ایرانی معرفی کرد که هنوز راه زیادی برای موفقیت دارند و باید در جلب رضایت مخاطبین تلاش بیشتری داشته باشند.

پیام رسان سروش اولین مسنجری است که امکان انجام کارهای بانکی و پرداخت های مختلف را فراهم کرده است و در یک رابط کاربری جامع، سعی کرده است که اطلاعات بروز حساب ها را در اختیار داشته باشد و عملیات بانکی را تسریع کند. این پیام رسان رفته رفته سرعت خود را بهبود داده است و سعی در ارائه رابط کاربری بهتر برای اپلیکیشن خود دارد. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر اندروید + ویندوز + مک +ای او اس + لینوکس نصب و اجرا می شود.

 

سجاد بازدید : 518 1397/04/19 نظرات (0)

 

دانلود آیتونز (به انگلیسی: iTunes) یک پخش کننده چند رسانه‌ای، کتابخانه رسانه‌ای و نرم‌افزار کاربردی‌ای جهت مدیریت تلفن‌های همراه است و توسط اپل توسعه داده شده است. نرم افزار آیتونز برای بازی و دانلود و سازماندهی فایل‌های صوتی و دیجیتالی در کامپیوترهای شخصی با سیستم عامل اواس ایکس و مایکروسافت ویندوز می‌باشد. آیتیونز استور همچنین در آیپاد تاچ، آیفون و آی‌پد هم قرار دارد. از طریق دانلود آیتونز کاربران می‌توانند به خرید و دانلود موزیک، موزیک ویدئو، نمایش‌های تلویزیون، کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها، ویدئوها (اجاره ویدئو در برخی کشورها)، و زنگ‌های موجود در آیفون، آی‌پد و آیپاد تاچ (نسل چهارم به بعد). نرم‌افزار کاربردی آیفون، آی‌پد و آیپاد تاچ را می‌توانید از اپ استور دریافت کنید.

نرم افزار iTunes برای کاربرانی که هر روزه از آن برای گوش دادن به موزیک، خرید موزیک به صورت آنلاین، مدیریت دستگاهای اپل و … استفاده می کنند ساخته شده است. دانلود آیتونز جهت پخش موزیک و هم چنین خرید آنلاین موزیک، انتقال بازی، عکس، فیلم و موزیک به دستگاهای iPhone , iPad , iPod مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های نرم افزار iTunes ویرایش اطلاعات فایل، کپی و انتقال فایل های مختلف به iPod یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال، کدگذاری موسیقی به برخی از فرمت های مختلف صوتی و .. است.

سجاد بازدید : 728 1397/04/19 نظرات (0)

 

دانلود HomeGuard Professional نرم افزاری بسیار عالی برای والدین و کسانی است که می خواهند دسترسی به کامپیوتر شان را به طور کامل تحت نظر داشته باشند. این نرم افزار کامپیوتر را به طور کامل در دنیای آنلاین و آفلاین تحت نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار تمامی سایت های پورنوگرافیک و غیر اخلاقی بلاک خواهند شد و نوعی فیلتر خانگی توسط نرم افزار صورت خواهد گرفت. تمامی سایت های مشاهده شده توسط کاربر با جزئیات کامل نظیر زمان سپری شدن وقت در آن وبسایت ضبط و ذخیره خواهند شد.

بلاک شدن وب سایت ها از طریق بلاک کردن کلمات کلیدی و حتی تشخیص هوشمند محتوا توسط نرم افزار و همچنین از طریق بلاک کردن مستقیم آدرس سایت امکان پذیر می باشد. تهیه اسکرین شات به صورت پیش فرض توسط نرم افزار هر ۱۰ دقیقه یکبار صورت میگیرد ولی کاربر می تواند تعیین کند که حتی هر ۲ ثانیه اسکرین شات تهیه شود. ضبط تمامی کلمات وارد شده کاربر و همچنین ضبط و ذخیره تمامی کلمات رد و بدل شده در چت با پشتیبانی از مسنجرهای Yahoo and MSN/Windows Live messengers و ایمیل های pop3/smtp با قابلیت اینکه در زمان رد و بدل شده کلمات غیرمجاز و لیست سیاه قابلیت چت بلاک شود.

سجاد بازدید : 390 1397/04/19 نظرات (0)

Simulation Lab Software SimLab Composer یک نرم افزار حرفه ای برای طراحی های سه بعدی می باشد که به کمک آن میتوانید کارهایی مانند ساخت صحنه های سه بعدی و رندرینگ، به اشتراک گذاری و ساخت انیمیشن را انجام دهید. این نرم افزار دارای محیط گرافیکی برای طراحی صحنه ها و اشیا فیزیکی می باشد که با استفاده از ابزار هایی که این نرم افزار دارا می باشد میتوانید صحنه های ساده تا پیچیده را طراحی کنید.

Simulation Lab Software SimLab Composer  از انواع فرمت ها از جمله SketchUp، Rhino، STEP، IGES، ACIS، Collada، ۳D PDF، ۳D XML، FBX، Obj، ۳DS، U3D، STL، SolidEdge، Inventor و SolidWorks پشتیبانی میکند.  یکی از قابلیتهای جالب این نرم افزار میتوان به ساخت و به اشتراک گذاری فایلهای پی دی اف سه بعدی اشاره کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار باید به ایجاد صنحه های سه بعدی ، رندر کردن با سرعت بالا ، اشتراک گذاشتن صحنه های سه بعدی ، نورپردازی حرفه‌ ای محیط ، نورپردازی حرفه‌ای محیط و …. اشاره نمود.

سجاد بازدید : 371 1397/04/17 نظرات (0)

 

سرانجام نرم افزار ارتباطی بسیار معروف واتس اپ (به انگلیسی: WhatsApp) نسخه رومیزی خود را برای سیستم عامل های ویندوز و مک عرضه کرد! نرم افزار واتس اپ برای کامپیوتر WhatsApp for Windows از جمله یکی از بهترین برنامه های برقراری ارتباط رایگان اینترنتی به صورت متنی و صوتی و تصویری می باشد که در سراسر جهان کاربران زیادی از آن بهره مند می شوند. مسنجر واتس آپ به واسطه داشتن امنیت فراوان و امکان استفاده از سرعت بالای ارتباط آنلاین دارای طرفداران بسیاری می باشد و برخلاف سایر ابزارهای مشابه که ارائه شده است فراز و نشیب چندانی نداشته است و همچنان به عنوان یکی از برترین ابزارهای ارتباطی به شمار می رود.

سجاد بازدید : 274 1397/04/17 نظرات (0)

کدک مالتی مدیا کی لایت K-Lite Mega Codec Pack به شما تمامی امکانات یک پلیر برای پخش را خواهد داد.K-Lite Mega Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت چند سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

کدک مالتی مدیا کی لایت دارای تنظیمات پیشرفته ای می باشد که می توانید تنظیمات را برای خود سفارشی سازی کنید.

کدک مالتی مدیا کی لایت K-Lite Mega Codec Pack دارای تنظیمات پیشرفته ای می باشد. اگر شما از افراد مبتدی هستید در هنگام نصب به تنظیمات سفارشی کاری نداشته باشید که بعدا به مشکل بر بخورید. ولی اگر از افراد حرفه ای در این زمینه می باشید کدک مالتی مدیا کی لایت دارای تنظیمات پیشرفته ای می باشد که می توانید تنظیمات را برای خود سفارشی سازی کنید. این نرم افزار قادر است هر فایل چند رسانه ای ذخیره شده در رایانه های شما را بدون هیچ گونه افت کیفیت برای شما به نمایش بگذارد. کدک مالتی مدیا کی لایت K-Lite Mega Codec Pack  شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید که فیلم ها و موسیقی خود را با آن پخش نمایید.

سجاد بازدید : 399 1397/04/17 نظرات (0)

 

IObit Driver Booster نرم افزاری برای آپدیت درایور های سیستم شما می باشد. تمامی سخت افزار های ویندوز نیاز به نرم افزاری برای شناسایی شدن و بهتر کار کردن می باشد. شما می توانید این نرم افزار ها را از سایت شرکت سازنده سخت افزار خود دانلود نمایید. اما گاهی می بینید شرکت سازنده کشور ما را تحریم کرده است و دسترسی به سایت سازننده غیر ممکن می باشد. گاهی می بینید دسترسی به سایت سازنده نیز امکان پذیر می باشد اما شما باید وقتی را بگذارید و در سایت سازنده دنبال نرم افزاری که با سخت افزار شما سازگار باشد را پیدا کنید.

 

همچنین مشکلی دیگری نیز وجود دارد اینکه تعداد سخت افزار ها زیاد می باشد و شما باید تعداد زیادی سایت را چک کنید و زمان خیلی زیادی را صرف بروز شدن سخت افزار خود کنید. درایور ها که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و بهتر و بهینه تر می گردد.

 

دانلود IObit Driver Booster نرم افزاری کاربردی برای آپدیت و به روز رسانی درایور های سیستم می باشد . توسط این نرم افزار می‌ توانید به راحتی با چند کلیک از بروز شدن درایورهای سیستم خود آگاه شوید و با دانلود و نصب آن درایورهای سیستم خود را بروز نمایید. این نرم افزار کامپیوتر یا لپ تاپ شما را از هرگونه اختلال نرم افزاری ، خرابی سخت افزاری ، مشکل کرش سیستم ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور محافظت می کند.

سجاد بازدید : 275 1397/04/17 نظرات (0)

 

دانلود Applian Replay Video Capture بهترین نرم افزار برای ضبط ویدیو های آنلاین از صفحه نمایش می باشد که تیم همه چی دانلود امروز برای شما عزیزان به صورت کاملا رایگان آماده کرده است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید بعضی فیلم های آنلاین رو دانلود نمایید ولی گزینه ی دانلودی وجود نداشته باشد، شما به کمک این نرم افزار می توانید از فیلم های آنلاین با بالاترین کیفیت فیلم برداری نمایید. هم چنین شما به کمک این نرم افزار می توانید از محیط بازی نیز فیلم بردازی نمایید.

سجاد بازدید : 897 1394/01/13 نظرات (0)

Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

 

سجاد بازدید : 1105 1394/01/13 نظرات (0)

اگر به دنبال نرم افزای حرفه ای و کارآمد جهت ضبط انواع عملیات در حال اجرا برروی صفحه نمایش خود هستید ، نرم افزار FastStone Capture می تواند بسیار مفید می باشد.در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند.با این برنامه می توانید به صورت حرفه ای از تمام و یا بخشی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید که از صفحات اسکرول دار ، پنجره های خاص ، صفحات وب و … پشتیبانی می کند . در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود.

سجاد بازدید : 1046 1394/01/13 نظرات (0)

نرم افزار R-Studio ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می باشد که به وسیله آن می توان داده ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP و یا هر پروتکل دیگری تحت شبکه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را بازیابی نمود. این نرم افزار از سیستم ها ی فایل FAT (FAT12, FAT16, FAT32), NTFS, NTFS5 برای بازیابی پشتیبانی می نماید و همچنین با نسخه های ( ۲۰۰۰/۲۰۰۳/XP/Vista ) سازگاری دارد. این نرم افزار دارای مدل بازسازی پیشرفته، قابلیت ویرایشگر غنی/هگزادسیمال، امکان کپی دیسک به صورت پیشرفته در یک تکه از نرم افزار که راه حلی کامل جهت ایجاد ایستگاه کاری بازیابی اطلاعات می باشد.

سجاد بازدید : 1073 1394/01/13 نظرات (0)

Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

سجاد بازدید : 992 1394/01/13 نظرات (0)

Auslogics Registry Defrag نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی ویژه فضای رجیستری ویندوز و از بین بردن فضاهای خالی و نامناسب ایجاد شده درون آن می باشد. رجیستری ویندوز نیز همانند هارد دیسک محل ورود اطلاعات مختلفی می باشد که اینبار برخلاف هارد دیسک محل رد و بدل شدن اطلاعات سیستمی مورد نیاز نرم افزارها می باشد و کاربر در آن دخالتی ندارد. رجیستری ویندوز با توجه با کاربرد آن بسیار مهم است. یکپارچه سازی فضای رجیستری باعث کاهش حجم داده های آن،از بین رفتن فضاهای بی مورد ایجاد شده و منظم شدن اطلاعات آن می شود که در نتیجه باعث دسترسی سریعتر ویندوز و نرم افزار به اطلاعات رجیستری و در نهایت باعث افزایش سرعت عمل ویندوز می شود. لازم به ذکر است یکپارچه سازی رجیستری در کاهش استفاده رجیستری از فضای رم نیز موثر است و این مسائل باعث افزایش پایداری ویندوز خواهد شد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده طراحی شده است و هر نوع کاربر توانایی انجام امور ان را خواهد داشت.

 

سجاد بازدید : 630 1394/01/13 نظرات (0)

Auslogics Registry Cleaner نرم افزاری رایگان و عالی برای تمیز کردن رجیستری و پاک کردن آن می باشد. رجیستری در هنگام نصب و اجرای هر نرم افزار دچار تغییرات میشود و نیاز است که هرچند وقت یکبار با پاکسازی و تمیز کردن آن ورودی ها نامعتبر و اضافی حذف شوند و تا ضمن سبک شدن ویندوز و افزایش سرعت آن خطاهای رجیستری و عامل کند شدن ویندوز نیز از بین نرود. این نرم افزار ضمن پاکسازی رجیستری ویندوز نسبت به تعمیر و تصحیح ورودی های رجیستری می نماید. در هنگام اسکن رجیستری برای یافتن مشکلات ، میتوانید گزینه های مورد نظر جهت اسکن شدن رجیستری را انتخاب کنید و اگر اطلاعاتی در این زمینه با انتخاب مدل اسکن Check Safe only کار را به دست نرم افزار بسپارید و مطمئن باشید که صدمه ای به ویندوزتان نخواهد رسید. بعد از اسکن نرم افزار لیست مشکلات را نمایش خواهد داد و کاربر میتواند قسمت هایی را که فکر میکند نیاز نیست را صرف نظرکنید و یا اینکه رفع تمامی مشکلات را توسط نرم افزار انجام دهد.

سجاد بازدید : 875 1394/01/13 نظرات (0)

درایورها که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و بهتر و بهینه تر می گردد .Auslogics Driver Updater نرم افزاری کاربردی برای آپدیت و به روز رسانی درایور های سیستم میباشد . توسط این نرم افزار می‌توانید به راحتی با چند کلیک از بروز شدن درایورهای سیستم خود آگاه شوید و با دانلود و نصب آن درایورهای سیستم خود را بروز نمایید. این نرم افزار کامپیوتر یا لپ تاپ شما را از هرگونه اختلال نرم افزاری ، خرابی سخت افزاری ، مشکل کرش سیستم ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور محافظت می کند. همچنین نرم افزار Auslogics Driver Updater قبل از به روز رسانی درایور ها، از نسخه قبلی نسخه پشتیبان تهیه و در صورت وجود هرگونه مشکل درایور مورد نظر را به نسخه قبلی بازگردانی می کند . این نرم افزار محصول شرکت Auslogics است .

 

سجاد بازدید : 3076 1394/01/12 نظرات (0)

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

سجاد بازدید : 1038 1394/01/12 نظرات (0)

Ashampoo Snap 7.6 نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد. Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید .

سجاد بازدید : 1063 1394/01/12 نظرات (0)

آیا تا به حال در سیستم خود به مشکل یا مشکلاتی برخورده اید؟ مثلا پیغام های خطایی که به صورت ناگهانی بر روی صفحه نمایش ضاهر می شوند. کارایی پایین سیستم و کاهش سرعت در هنگام کار با نرم افزارها و ابزارهای مورد استفاده و …! برای این مشکلات چه راه حلی اندیشیده اید؟ Windows Repair نرم افزاری بسیار کاربردی برای زمانی است که ویروس ها و فایل های مخرب به ویندوز شما آسیب رسانده باشند و موجب اختلال در عملکرد آن شده باشند. توسط این نرم افزار می توانید به سادگی مشکلات و آسیب های وارد شده به ویندوز خود را ترمیم نمایید.

سجاد بازدید : 1000 1394/01/12 نظرات (0)

آیا به دنبال تعویص آی پی خود می باشید ؟ برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. Hide ALL IP نرم افزاری است که با تغییر دادن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. Hide ALL IP می تواند منطقه امنی برای شما در اینترنت فراهم کند . فن آوری کنترل از راه دور DNS ، پاکسازی رد پاها ، جلوگیری از سرقت هویت ، دسترسی به تلوزیون های اینترنتی و … از ویژگی های نرم افزار Hide ALL IP است .

سجاد بازدید : 1066 1394/01/12 نظرات (0)

MediaPortal نرم افزاری کدباز ایده آل برای تبدیل رایانه ویا تلویزیون شما به یک مدیا سنتر پیشرفته می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به موزیک و رادیوی مورد علاقه خود خود گوش دهید، دی وی دی ها و ویدئوهای خودرا ذخیره و تماشا نمایید، تلویزیون پخش زنده را بوسیله یک ضبط کننده دیجیتال ویدئو زمان بندی و ضبط نموده و بسایری مواردی از این قبیل را انجام دهید. می توانید را MediaPortal به عنوان نرم افزاری کدباز استفاده نمایید. این بدان معنی می باشد که حتی میتوانید به توسعه و نیز بهبود این نرم افزار نیز بر حسب نیاز های خود با استفاده از پلاگینهای جدید بسیار موجود در مجموعه MediaPortal کمک نمایید.

 

تعداد صفحات : 11

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 29,710
  • بازدید ماه : 82,280
  • بازدید سال : 547,602
  • بازدید کلی : 11,938,214
  • کدهای اختصاصی