loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1884 1397/05/29 نظرات (0)

Q.U.B.E. 2 PC-CODEX

نسخه فشرده جدید FitGirl با حجم ۲٫۴GB اضافه شد

 

نسخه دوم بازی Q.U.B.E. در ادامه نسخه اول می باشد که عنوانی بسیار معروف اول شخص و معمایی بود. کرک نهایی CODEX برای دانلود بازی Q.U.B.E. 2 به محض انتشار آن در شبکه استیم، در دسترس کاربران قرار گرفت. کاربران در بازی Q.U.B.E. 2 هدایت کاراکتری با نام آملیا کراس را بر عهده می‌گیرند که در واقع یک باستان‌ شناس است. وی پس از یک اتفاق، خود را در دنیایی پیدا می‌کند که از آن هیچ اطلاعی ندارد. در جریان بازی، کاربران می‌توانند کنترل محیط پیرامون خود را در دست بگیرند و تغییراتی روی آن اعمال کنند. بازی مذکور شامل ۱۱ قسمت مختلف با بیش از ۸۰ معمای متنوع می‌شود.

 

 

سجاد بازدید : 967 1397/05/13 نظرات (0)

 

Pillars of Eternity II Deadfire Beast of Winter PC-CODEX

نسخه کاملا جدید به همراه بسته الحاقی Beast of Winter جایگزین شد

 

 

همانطور که سازندگان پیش‌تر اشاره داشته‌اند، بسته الحاقی جدید Best of Winter محیط‌های جدیدی را در قالب جزیره‌های دورافتاده به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان با محتوای Beast of Winter می‌توانند از طریق سواحل جنوبی به جزیره Deadfire Archipelago‌ راه پیدا کنند؛ جزیره‌ای که فرقه Doomsday در آن متولد شده است. استودیو آبسیدین در مورد جدیدترین بسته الحاقی این بازی نوشت: از Watcher به عنوان پیشگام نابودی تمامی چیز‌ها یاد می‌شود و عبادت‌کنندگان خدایان سرما یعنی گروه Rymrgand به تازگی واچر را احضار کرده‌اند تا سرنوشت آنها را رقم بزند.

 

آپدیت ۲٫۰ دانلود بازی Pillars of Eternity II Deadfire شامل بهبودهایی هم می‌شود که برای رفع ایرادات بازی در نظر گرفته شده است. چالش‌هایی جدیدی در بازی تعبیه می‌شود که به گفته سازندگان قرار است «مهارت‌های بازیکنان را به طور جالبی به آزمایش قرار دهد.» در‌ آن سو Deck of Many Things کشتی‌های تجاری را به بازی اضافه می‌کند.

 

برای دانلود نسخه ps4 اینجا را کلیک کنید

 

سجاد بازدید : 1446 1397/05/04 نظرات (0)

No Mans Sky Next PC-CODEX

 

 

آپدیت جدید و بسیار سنگین Next برای دانلود بازی No Mans Sky منتشر شد. بخش چندنفره، دوربین سوم شخص، ابزارآلات جدید در ساخت و ساز پایگاه و موارد بیشتر، با دریافت آپدیت Next به بازی No Mans Sky اضافه می‌شوند. به واسطه‌ی این به‌روزرسانی، حالت‌هایی همچون زاویه‌ی دوربین سوم شخص و بخش چندنفره به بازی اضافه شده‌اند و در مواردی همچون جلوه‌های گرافیکی، ساخت پایگاه و بیشتر، پیشرفت‌های چشمگیری دیده می‌شود.

 

قطعا مهم‌ترین ویژگی به‌روزرسانی Next، اضافه کردن حالت چندنفره (Multiplayer) به بازی است. بازیکنان حالا می‌توانند در کنار یکدیگر، کهکشان‌ها و سیاره‌های مختلف را کاوش کنند یا با یکدیگر بجنگند و به قول سازندگان، «جنگ‌های حماسیِ فضایی» راه بیندازند. بازیکنان همچنین می‌توانند در سطح سیاره‌های مختلف با یکدیگر مسابقه بدهند. ساخت پایگاه هم در این آپدیت پیشرفت کرده و حالا می‌توانید در یک سیاره، صاحب چند پایگاه مختلف باشید.

 

این پایگاه‌ها را می‌توانید در هر قسمتی از سیاره که دوست داشتید بسازید. همچنین به لطف معرفی ادوات جدید ساخت و ساز پایگاه، محدودیت در ساخت و ساز به شدت کاهش پیدا کرده و دست کاربران در ساخت پایگاه‌های دلخواه‌شان، بازتر از قبل شده است.

 

 

 

سجاد بازدید : 2048 1397/05/04 نظرات (0)

TEKKEN 7 v1.14 PC-SteamRip + VOKSI Crack

نسخه کاملا آپدیت شده v1.14 به همراه کرک VOKSI اضافه شد

 نسخه فشرده FitGirl v1.14 با حجم شروع از ۱۲٫۹GB اضافه شد

 


نسخه کاملا آپدیت شده به همراه تمامی DLCهای دانلود بازی تیکن ۷ توسط VOKSI کرک شد. این کرک که بر اساس Update v1.14 می باشد، تمامی بسته های الحاقی و شخصیت ها را نیز شامل می شود. بازی Tekken 7 دارای چند ساعت بخش داستانی است که علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. همچنین این بخش شامل یک سری داستان‌های جانبی است که بازیکنان علاوه‌بر داستان اصلی می‌توانند آن‌ها را نیز انجام دهند. به عبارتی بازی علاوه‌بر ارائه داستان خاندان میشیما، دارای یک سری فصل بندی دیگر است که سایر شخصیت‌های دنیای بازی نظیر شخصیت کلودیو سرافینو و گروه جن گیرش را شامل می‌شود.

 

در واقع The Archers of Sirius نام گروهی از جن‌گیرها است که از زمان باستان تا به امروز قدرت‌های ماورایی را از دنیا پاک می‌کنند. گروهی فوق سری که در بین مردم و جامعه شناخته شده نیست. ولی طی داستان بازی، یک روز یکی از این جن‌گیرها به شخصیت میشیما زایباتسو نزدیک شده و از وی می‌خواهد به آن‌ها ملحق شود. ولی زایباتسو این درخواست را رد می‌کند. البته این کار به هیچ وجه فشار بر روی زایباتسو جهت پیوستن به جن‌گیرها را قطع نمی‌کند.

 

 

سجاد بازدید : 1264 1397/05/04 نظرات (0)

Crash Bandicoot N Sane Trilogy PC-CODEX

آپدیت بازی Update v20180723-CODEX اضافه شد

 

 

دانلود بازی Crash Bandicoot N Sane Trilogy به طرز اعجاب‌آوری از امتحان زمان سربلند بیرون آمده و با اینکه شاید کنترل‌های گیم‌پلی کمی در این نسخه دستخوش تغییر شده باشند، اما طراحی مراحل و مکانیک‌ها همان‌هایی هستند که بیست سال پیش بوده‌اند و اینکه هنوز هم می‌توان از آن‌ها لذت برد و از کرش به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر روز یاد کرد، تنها جادوی ناتی داگ را می‌رساند و بس.

 

درست است که هسته‌ی اصلی بازی دست‌نخورده باقی مانده، اما بازسازی گرافیکی سه بازی که بیست سال از عرضه‌ی آن‌ها می‌گذرد تلاش بسیاری می‌طلبد و اکتیویژن هم با آگاهی از میزان عطش طرفداران سینه‌چاک کرش، در مدرنیزه کردن ظاهر بازی کم نگذاشته است. تمامی تصاویر، بافت‌ها، انیمیشن‌ها و حتی صداها و موسیقی متن دانلود بازی Crash Bandicoot N Sane Trilogy برای کامپیوتر از ابتدا ساخته شده و نتیجه یک بازی کاملا امروزی با حفظ حال و هوای نوستالژیک است.

 

نسخه‌ی اول کرش شاید در بین این سه نسخه، چه از لحاظ گیم‌پلی و چه گرافیک ساده‌ترین آن‌ها باشد ولی همین که کنترل کرش را در جنگل بر عهده می‌گیرید، متوجه دقت فراوان سازندگان به ریزترین جزئیات خواهید شد. از موهای پوست بدن کرش گرفته تا برگ‌های درختان، هیچ‌چیز از زیر نظر چشمان تیزبین سازندگان دور نمانده و به هر طرف بنگرید، پیشرفت گرافیکی را می‌بینید.

 

 

سجاد بازدید : 884 1397/05/04 نظرات (0)

The Banner Saga 2 PC-CODEX

|آپدیت بازی Update v2.55.47-CODEX اضافه شد|

 

 

دنیا در حال نابودی است، موجوداتی عجیب از جنس سنگ در حال تاراج کشور هستند، دوستان و خانواده شما همگی کشته شده‌اند. خورشید دیگر حرکت نمی‌کند و زندگی دیگر در طبیعت جریان ندارد. در این اثر بازیکنان باید رهبری کاروانی را در دست بگیرند که برای بقای نسل خود باید از یک ماجراجویی قهرمانانه جان سالم به در ببرد. دانلود بازی The Banner Saga 2 از نظر منتقدین یکی از ممتازترین آثار نقش‌آفرینی این نسل لقب گرفت که عمق و ژرفایی قابل توجه، استایل هنری بسیار جذاب و روایت فانتزی درگیر کننده‌ای را به بازیکنان ارایه می‌داد.

 

اثری که قرار بود تنها یک بازی کوچک باشد، به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۴ تبدیل شد. حال همه چیز آماده تکرار موفقیت در نسخه دوم این سه‌گانه است.  The Banner Saga 2 لبریز از کارکترهایی با طراحی عالی، مدیریت و رهبری بسیار جذاب‌تر کاروان وایکینگ‌ها و پُر از تصمیمات بسیار سخت در جایگاه رهبری است که همه این‌ها منتهی به داستانی فوق‌العاده خواهند شد. برای ادامه پیش نمایش بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

سجاد بازدید : 946 1397/05/01 نظرات (0)

AO International Tennis PC PROPER-CODEX

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۷GB اضافه شد

 

آپدیت بسیار سنگین بازی Update v1.0.1631-CODEX اضافه شد

 

 

 

بازی AO International Tennis را می توان معتبرترین بازی تنیس با محوریت جامعه دانست. این بازی دارای ویژگی هایی است که مسابقات تنیس را در حالت مدرن خودش، وارد سیستم شما می کند. ویژگی های سفارشی سازی شده و تسلط کافی روی بازیکنان، می تواند از فاکتورهایی باشد که باعث شود، بازیکن هر لحظه از انجام دادن بازی لذت برده و علاقه مخصوص خودش را دنبال کند. بازی دارای رقابت ها و مسابقات محلی و کشوری بسیار هیجان انگیزی می باشد و جوایزی هم که می دهد، کاملا در راستای تجربه بازی و بدست آوردن مهارت های جدید می باشد. این بازی قهرمانان بزرگ دنیای تنیس را گردهم آورده است تا تجربه جدیدی از یک بازی ورزشی تحویل بازیکنان دهد.

 

با دانلود بازی AO International Tennis می توانید به عنوان یک طرفدار پروپا قرص تنیس، هزاران نفر از بازیکنان تنیس را که قابل بازی می باشند، انتخاب کرده و در فیزیک واقع گرایانه بازی، تجربه نابی از این بازی داشته باشید. وجود استادیوم های متنوع و پارک های بازی تنیس، جلوه خاصی از نظر گرافیکی به بازی اعطا کرده است و از این نظر، مدرن بودن بازی را به رخ همگان کشیده است. معتبرترین و حرفه ای ترین مسابقات گرنداسلم در این بازی برگزار می شود و شما نیز می توانید رویدادهای خاص بازی را که به صورت روزانه و آنلاین ارائه می شوند را تجربه کنید.

 

سجاد بازدید : 1644 1397/05/01 نظرات (0)

Total War Saga Thrones of Britannia PC-VOKSI

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۵GB اضافه شد

 

 

آخرین عنوان کمپانی SEGA در سال ۲۰۱۸ که از قفل گذاری Denuvo استفاده می کرد نیز توسط VOKSI شکسته شد. البته نه تنها به صورت آفلاین، بلکه کرک آنلاین بازی نیز منتشر گردید! درواقع VOKSI توانست با این کار، هشداری جدی به Denuvo و کمپانی SEGA بدهد که با قفل گذاری های بسیار سنگین بر روی بازی، عملکرد آن را به شدت کاهش داده بودند. مخصوصا در بازی Sonic Mania Plus این مشکل به وضوح به چشم می خورد. به هر حال، هر دو کرک آنلاین و آفلاین برای دانلود بازی Total War Saga Thrones of Britannia توسط VOKSI برای آخرین آپدیت بازی، منتشر شده است.

 

مدتی پیش بود که استودیو کریتیو اسمبلی از یک سری جدید فرعی با نام Total War Saga رونمایی کرد که بازی‌های آن قرار است دنباله‌ای بر نسخه‌های تاریخی پیشین سری توتال وار باشد. داستان این بازی به سال‌های بعد از هجوم وایکینگ‌ها که در سال ۸۶۶ پس از میلاد بریتانیا را مورد تاخت و تاز قرار دادند مربوط می‌شود. داستان بازی از سال ۸۷۸ پس از میلاد، زمانی که دسته‌های وایکینگ بر مناطق مختلف بریتانیا دهکده‌های خود را بنا کرده‌اند، آغاز می‌شود و بسیاری از قبایل آنگلو ساکسون (بومی انگلستان) در حال مبارزه یا خدمت به آنان هستند. یکی از بهترین کسانی که در مقابل هجوم مردان شمالی ایستاده، شاه آلفرد است که می‌توانید این شخصیت را نیز در بازی داشته باشید.

 

سجاد بازدید : 995 1397/05/01 نظرات (0)

Tooth and Tail Season 2 PC-PLAZA

|آپدیت بازی Update v1.2.1.0-PLAZA اضافه شد|

 

 

عنوان استراتژیک، RTS و اکشن دانلود بازی Tooth and Tail در دو شبکه Steam و GOG به صورت هم زمان منتشر شد. بازی Tooth and Tail  یک عنوان استراتژیک است که در جهانی با موضوع انقلاب حیوانات روایت می‌شود. در این بازی، جناح‌های Commonfolk ،The Civilized ،The Longcoats و KSR برای صعود در هرم زنجیره‌ی غذایی به رقابت می‌پردازند. این بازی شامل جناح‌ها و ارتش‌های قابل شخصی‌سازی و مپ‌هایی است که به صورت تصادفی ساخته می‌شوند. توسعه‌دهندگان، گیم‌پلی Tooth and Tail  را با محدود‌سازی آن به چند دکمه ساده‌سازی کرده‌اند و همچنین، هر رقابت در این بازی، حدود ۸ دقیقه به طول خواهد انجامید. وظیفه توسعه این بازی را کمپانی پاکت‌واچ گیمز که یک شرکت بازی‌ساز مستقل است و پیش از این، بازی Monaco: What’s Yours Is Mine را منتشر کرده بود بر عهده داشته است.

 

بازی دارای جنبه کمدی گسترده ای می باشد و تیم توسعه دهنده سعی کرده است تا با انتشار تریلرهای متفاوت از فضاهای جدید بازی، تلاش برای فروش هرچه بیشتر این بازی را انجام دهد. هم چنین قابلیت کراس پلی نیز در دانلود بازی Tooth and Tail  قرار گرفته است. امکانات بسیار زیادی از لحاظ طریقه ی گیم پلی در این بازی قرار داده شده است که می توان به حالت تک نفره، چندنفره، مالتی پلیر لوکال، امکان بازی به صورت صفحه به اشتراک گذاشته شده، اچیومنت های متعدد در اکانت استیم کاربران، پشتیبانی کامل از گیم پد و کارت های معاملات استیم اشاره نمود.

سجاد بازدید : 1061 1397/04/28 نظرات (0)

Total War WARHAMMER II v1.4.1 PC-Fisher

کرک جدید PROPER-VOKSI اضافه شد

 

در دانلود بازیTotal War Warhammer II تمرکز روی دنیای جدید که شامل سه قاره‌ی Ulthuan، Naggaroth و Lustria می‌شود و همچنین قاره‌ی Southlands به صورت جدا از دنیای جدید است که به دلیل ارتباط داشتن نژادهای این نسخه، استودیو Creative Assembly ناگزیر بود هر چهار قاره را در قالب این نسخه از بازی پیاده‌سازی کند. اندازه‌ی دنیای کهن با دنیای جدید به هیچ عنوان برابر نیست؛ اما استودیوی سازنده به ناچار مقیاس هر چهار قاره‌ی نسخه‌ی دوم را نسبت به نقشه‌ی اصلی وارهمر تغییر داده و به مقیاس نقشه‌ی نسخه‌ی اول نزدیک کرده است.

 

در غیر این‌صورت زمان و تلاش بسیار زیادی نیاز بوده تا کل نقشه‌ی این نسخه از نظر مقیاس دقیقا مانند نقشه‌ی وارهمر شود. این در حالی است که کریتیو اسمبلی پیش‌تر اعلام کرده بود که نقشه‌ی نسخه‌ی دوم از نظر وسعت تقریبا هم‌ اندازه‌ی نقشه‌ی نسخه‌ی اول است و تنها از نظر تعداد مناطق قابل تصرف به میزان یک چهارم دارای مناطق بیشتری نسبت به نسخه‌ی اول است که این خود به بزرگ‌تر به نظر آمدن نقشه کمک می‌کند.

 

 

سجاد بازدید : 257 1397/04/24 نظرات (0)

Railway Empire MULTi10 PC-PLAZA

نسخه فشرده جدید FitGirl با حجم ۵٫۶GB اضافه شد

 

دانلود بازی Railway Empire سرانجام به صورت نسخه نهایی در تاریخ ۲۶ژانویه ۲۰۱۸ توسط Kalypso Media Digital در شبکه استیم منتشر شد. وظیفه توسعه این بازی به دست استودیو Gaming Minds Studios بوده است. بازی Railway Empire در سبک استراتژیک، شبیه سازی و مدیریتی است. شما در بازی Railway Empire به توسعه ی یک شبکه ی پیچیده و بسیار عظیم ریلی مشغول می شوید.

 

بیش از ۴۰مدل مختلف قطار را سفارش داده، ایستگاه های راه آهن، ساختمان های نگهداری تعمیرات، کارخانه ها و جاذبه های توریستی را خریده یا ایجاد می کنید و شبکه ی ترابری خود را برای رقابت با سایرین توسعه می دهید. داستان بازی در حوالی سال ۱۸۳۰ میلادی رخ می دهد. صنعت در حال رشد بسیار چشمگیر است و رقابت بر سر داشتن تاثیرپذیرترین راه ریلی در شمال امریکا بیداد می کند.

 

سجاد بازدید : 273 1397/04/24 نظرات (0)

The Free Ones PC-PLAZA

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱٫۲GB اضافه شد 

 

در دانلود بازی The Free Ones سبکی نوین از اول شخص پلتفورمر را تجربه می کنید که باید ماجراجویی های گیج کننده تئو را دنبال کنید و با پرواز کردن از هوا و نفود در سازه های مختلف، یک داستان فوق العاده هیجان انگیز را پیش بگیرید. بازی داستان پر پیچ و خمی دارد و گیم پلی بازی در همه حال دارای صحنه های زیبا و هیجان انگیزی است. در ابتدای داستان ما می بینیم که تئو یک زندانی در یک یک جزیره است و در تلاش است تا با استفاده از سیستم مرموزی، بتواند از جزیره فرار کند و مدیریت ساکنین را نیز برعهده داشته باشد. همه این کارها قبل از ملاقات با لارا و گروهی از پناهندگان صورت می گیرد و همه آنها در تلاشند که از بردگی در معدن فرار کنند.

 

آنها نمی دانند که در طول راه چه چیزی در انتظارشان است و با چه سختی هایی مواجه خواهند بود؛ اما هیچ چیز نمی تواند تئو را از راه خودش ناامید کند و او همچنان تلاش می کند که گروه را به جای امنی برساند و در خودش را برای همه اتفاقات آماده کرده است. سیستم گیم پلی حرکت در هوا و پرتاب قلاب، شاکله اصلی بازی را تشکیل می دهد و همه سطوح بازی روی آن استوار شده است. این سیستم واقعا منحصربفرد است و به بازیکن اجازه می دهد تا راه خود را به آسمان پیدا کند و از طریق محیط حرکت خود را به هدف پیش گیرد. شما باید از هر حرکتی استفاده کنید و به ارتفاعات سرگیجه آور صعود کنید. فاصله ها به طرز قابل توجهی زیاد هستند و هیجان بالایی دارند.

 

 

سجاد بازدید : 321 1397/04/24 نظرات (0)

Warhammer 40000 Gladius Relics of War PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.0.3-CODEX اضافه شد

 

 

بازی Warhammer 40000 Gladius Relics of War روایتی از سرزمین گلادیوس را ارائه می کند که در ابتدا در صلح کامل بوده است، اما حال وارد نبردی عظیمی شده است و تنها یک تعریف کننده این سرزمین است. بازی شما را به جهانی پر از ترور و خشونت می برد که چهار جناح در سرزمین های مختلف، با یکدیگر نبرد دارند و جنگ وحشیانه ای را علیه هم شروع کرده اند. این جنگ تنها برای یک هدف است و آن هم تسلط بر منابع کل سیاره است. گلادیوس سرزمینی است که از نظر محققان امپریالیستی، به عنوان سیاره ای از باستان شناسی شناخته می شود.

 

این سیاره در طول استعمار خود، گذشته بسیار تیره و تاری داشته است و همواره یک وحشت نامرئی در آن جریان داشته است. شهروندان گلادیوس خود را به ناچار در جنگی دیدند که باید برای بقا تلاش کنند و در یکی از این چهار جناح قرار بگیرند. بازی Warhammer 40000 Gladius Relics of Warدر سبک استراتژیک مبتنی بر نوبت ارائه شده است و گیم پلی منحصربفردی را در زمینه کنترل نیروها و حرکت در محیط ارائه می کند. شخصیت های مختلفی در بازی حضور دارند و از ارک های فضایی گرفته تا مارینزها و نکرونز ها در بازی حضور دارند. تنها کاری که شما باید بکنید، حضور در چالش های AI بازی است و در این زمینه رقابت با دوستان و دیگر افراد به صورت آنلاین، مهمترین بخش را تشکیل می دهد.

 

 

 

سجاد بازدید : 240 1397/04/22 نظرات (0)

Deadly Delivery PC-CODEX + Update v1.1.4

 

 

شما در بازی Deadly Delivery در نقش اپراتوریک وسیله نقلیه کنترل از راه دور خواهید بود و هدف شما این است که اجناس خطرناکی را به مکان هایی که تعیین شده است منتقل کنید و آنها را تحویل دهید. شما در این بازی باید وظایف خود را به خوبی شناخته و بتوانید راه خود را از طریق مین های زیرزمینی و سکوهای سقوطی که وجود دارد پیدا کنید و بتوانید بتوانید در نهایت به هدف خود برسید. این وظیفه هر چیزی که باشد، اصلا ساده نیست و این کار شما است که بتوانید هم با چالش های زیادی روبرو شوید و هم بتوانید در محیط فان بازی، لحظات جالبی را سپری کنید. این لحظات می تواند زمینه سازی برای تجربه اعتیادآور یک بازی باشد و مهارت های شما را بیشتر کند.

 

با دانلود بازی Deadly Delivery ابزارهای زیادی در اختیار شما قرار داده می شود که می توانید استفاده کنید و در ارسال بسته ها استفاده کنید. مراحل زمان دار نیز وجود دارند که باید سرعت بالایی در انها داشته باشید و با تمرکز بیشتری از روی موانع بازی عبور کنید. اچیومنت های جذاب نیز، کمک می کند که انجام دادن هر مرحله جذابیت های خاص خودش را داشته باشد و بتوانید حتی از رنگ های انفجاری که کسب می کنید نیز در مراحل بعدی استفاده کنید. طراحی جاب محیط ها در تک تک مراح دیده می شوند و شما حتی می توانید با آپدیت ماشین خودتان، قدرت بالایی در عبور از موانع داشته باشید و سرعت خود را بالاتر ببرید.

وظیفه ای که به شما محول شده است، بهانه ای است تا سیستم جالب ریسینگ بازی را تجربه کنید و اینبار با تلفیقی از صحنه های اکشن، بتوانید یک مسابقه هیجان انگیز و خشونت بار را تجربه کنید. حالت شب و روز در بازی درخشش خاصی دارد و نورپردازی های خاص خود ماشین نیز، کمک می کند که لذت وافری از بازی ببرید.

سجاد بازدید : 262 1397/04/22 نظرات (0)

Red Faction Guerrilla ReMarstered PC-CODEX 

آپدیت بازی Update v4514-CODEX اضافه شد

 

دانلود بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس و صد البته پی‌سی‌های قدرتمند با رزولوشن ۴K اجرا خواهد شد. نسخه ریمستر این بازی برای افرادی که نسخه اصلی بازی را در استیم داشته باشند، به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. سازندگان در نسخه ریمستر، علاوه بر فراهم کردن پشتیبانی از رزولوشن‌های بالاتر، ویژگی‌هایی چون کیفیت گرافیکی بهتر، نورپردازی طبیعی‌تر، سایه‌زنی با‌کیفیت‌تر و دیگر بهبود‌های بصری را هم اعمال کرده‌اند تا بازی از نظر گرافیکی، در حد و اندازه بازی‌های روز ظاهر شود.

سجاد بازدید : 275 1397/04/22 نظرات (0)

Road Redemption PC-CODEX

|آپدیت بازی Update v20180712-CODEX اضافه شد|


 

سرانجام پس از گذشت نسخه های متعدد آزمایش و آلفا، دانلود بازی Road Redemption به صورت نهایی منتشر شد و گروه CODEX آن را کرک کرد. دانلود بازی Road Redemption با الهام از مجموعه بازی های Road Rash ساخته شده است. مجموعه ای مشتمل بر شش عنوان متعدد که نسخه های مختلف آن در دهه ی نود میلادی به شکل پی در پی بر روی پلتفرم های گوناگون رایج در آن زمان عرضه شد و اوقات بسیار خوبی را برای هواداران عناوین پر هیجان آرکید مبتنی بر موتور سواری فراهم آورد.

در واقع بازی Road Redemptionهم همانند منبع الهام خود با تکیه بر ساختاری آرکید در بخش گیم پلی و به تصویر کشیدن مسابقاتی سریع ، هیجان انگیز و پر زد و خورد قصد بالا بردن آدرنالین خون علاقه مندان به موتورسیکلت های پر سرعت و پر سر و صدا را دارد. داستان بازی Road Redemption در فضایی پسا آخرالزمانی به وقوع می پیوندد و کشور امریکا را در آینده ای خیالی به تصویر می کشد. در دورانی که این کشور پهناور به دست یک دیکتاتور بی رحم اداره میشود و ظلم و ستم وارد آمده توسط او بر مردم این کشور بسیاری از آنان را به فکر ساقط کردن این دیکتاتور خون خوار انداخته است.

در این میان از جمله گروه هایی که به شکل سازمان یافته در پی بر اندازی این حکومت دیکتاتوری هستند گروهی متشکل از تعدادی موتور سوار جاده ای بوده که تمام عمر خود را به انجام مسابقات گوناگون در دل جاده ها سپری کرده اند و اکنون قصد مبارزه با این دیکتاتور ستمگر را به شیوه ی خاص خود دارند.


سجاد بازدید : 525 1397/04/22 نظرات (0)

LEGO The Incredibles PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.0.0.62385-CODEX اضافه شد

 

دانلود بازی Lego The Incredibles دارای شخصیت‌های اصلی مجموعه (Mr. Incredible ،Elastigirl ،Violet ،Dash و Jack Jack) خواهد بود. در این بازی شاهد روایتی قهرمان‌ محور هستیم که در جریان این گونه داستان‌ها، همیشه قهرمان‌ یا قهرمان‌های داستان با شخصیت‌ منفی داستان می‌جنگند و او را از بین می‌برند تا یک بار دیگر صلح و آرامش از دست رفته، به زندگی مردم بازگردد. بازی Lego The Incredibles اولین نسخه لگو محور بر پایه ساخته‌های کمپانی پیکسار است.

وقایع بازی در بین رویدادهای دو انیمیشن این سری جریان خواهد داشت. کاربران در حین بازی، هدایت تمامی اعضای خانواده پار (Parr) را بر عهده خواهند گرفت. همچنین دو محیط بزرگ از سری فیلم The Incredibles یعنی Municiberg و Nomanisan نیز در بازی تعبیه می‌شود. همانند بازی‌های دیگر استودیو تی تی‌ گیمز، بازیکنان به واسطه بخش همکاری می‌توانند به طور دو نفره به حل معما‌ها و مبارزه با دشمنان بپردازند و در آن سو با قابلیت‌های Mr. Incredible، Elastigirl ،Violet و Dash شخصیت پلید دنیای این بازی را شکست دهند.

 

سجاد بازدید : 261 1397/04/22 نظرات (0)

Pro Cycling Manager 2018 PC-SKIDROW + Stage Editor

آپدیت بازی v1.0.2.3.Update-SKIDROW اضافه شد

 

متاسفانه تراژدی سالیانه برای دانلود بازی Pro Cycling Manager 2018 امسال هم تکرار شد. نمرات منفی و اعتراضات شدید گیمرها به این سری. گویا نسخه ۲۰۱۸ هیچ تغییری نسبت به ۲۰۱۷ در خود ندیده است و همان محصول را مجددا به بازار عرضه کرده اند! حتی باگ های پیشین بازی نه تنها از بین نرفته اند، بلکه به تعداد آن ها اضافه هم شده است. تصمیم دانلود این بازی با شماست! گروه SKIDROW این بازی را به همراه پک کامل Stage Editor کرک کرده است، اما وبسایت همه چی دانلود به هیچ وجه دانلود این نسخه مملوء از مشکل را پیشنهاد نمی کند. شاید مثل نسخه ۲۰۱۷ آپدیت های متعدد منتشر شود، شاید هم بازی به همین حال رها شود!

بازی Pro Cycling Manager 2018 که روی پلتفرم پی سی عرضه می‌شود، دارای بیش از ۲۰۰ مسابقه و ۵۰۰ مرحله شامل تور‌های بوئلتا آ اسپانیا و تور دو فرانس است. وظیفه بازیکنان در این بازی، مدیریت تیم دوچرخه‌سواری و انجام فعالیت‌هایی همچون استخدام دوچرخه‌سوار و دیگر اعضای تیم، مذاکره بر سر قرار‌داد‌ها، زمان‌بندی و تمرین دوچرخه‌سواران است. دانلود بازی Pro Cycling Manager 2018 علاوه بر بخش‌ تک‌نفره، دارای حالت چند‌نفره با ظرفیت حد‌اکثر ۱۶ بازیکن است که به‌واسطه تغییرات متعدد از جمله مکانیک‌های مذاکرات بهبود‌یافته، سیستم پیشرفت عمیق‌تر و تعیین دو تخصص برای دوچرخه‌سوار، تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از قبل را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

 

سجاد بازدید : 402 1397/04/22 نظرات (0)

 

TT Isle of Man PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.05-CODEX اضافه شد

 

پس از موفقیت بازی TT Isle of Man در کنسول PS4، در تاریخ ۲۷مارس ۲۰۱۸ این عنوان برای پلتفرم PC در شبکه استیم منتشر شد. دانلود بازی TT Isle of Man یک شبیه ساز مسابقات موتورسواری TT می باشد و استودیو Kylotonn Racing Games وظیفه توسعه آن را به عهده داشته است. در مسابقات Snaefell Mountain حضور پیدا کنید. تمامی ۳۷٫۳۷مایل مسافت مرتبط با این مسابقات به همراه تمامی لیگ های قهرمانی و موتورهای مربوطه به طور کامل شبیه سازی شده و دارای لایسنس رسمی می باشند.

 

بیش از ۱۱۰سال قدمت باعث شده است تا مسابقات موتورسواری TT به یک چالش افسانه ای برای موتورسواران تبدیل شود. تمامی کورس های مسابقه ای را به خاطر بیاورید، در هر مسابقه سعی کنید تا بهترین باشید، تمرکز خود را در ۶ دور مسیر مسابقه حفظ کنید، بهترین زمان ممکن را کسب کرده و نام خود را در کنار بزرگان ثبت نمایید. دانلود بازی TT Isle of Manدارای تمامی ۳۸موتور و ۲۵سوارکار مسابقات TT می باشد و شما می توانید کوه ها را با سرعت ۱۸۰مایل بر ساعت طی کنید. تمامی رفتارهای موتورهای مسابقه ای به طور کاملا حرفه ای شبیه سازی شده اند و حسگرهای واقعی کنترل موتور در مسابقات لحاظ گردیده اند. هم چنین مسابقات آنلاین بازیTT Isle of Man می تواند تا حداکثر ۸نفر صورت بگیرد.

 

سجاد بازدید : 272 1397/04/18 نظرات (0)

 

Wreckfest PC-CODEX

آپدیت بازی Update v20180706-CODEX اضافه شد

دانلود بازی Wreckfest که پیش از آن با عنوان Next Car Game شناخته می شد و حال تغییر نام داده است، برای پلتفرم PC توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. بازی Wreckfest دارای مدهای مولتی‌پلیر مختلفی خواهد بود، شامل: Racing ،Demolition Derby ،Deathmatch و Team Deathmatch. علاوه بر این، سازنده‌ها گفته‌اند که سخت در تلاش هستند تا تعداد بازیکنانی که همزمان می‌توانند در بخش‌ مولتی‌پلیر حضور داشته باشند را از ۱۸ به ۲۴ نفر افزایش دهند.

بازی Wreckfest بر پایه موتور گرافیکی داخلی خود Bugbear با نام ROMU طراحی شده است؛ موتوری که فیزیک، تخریب‌پذیری و صدمات وارده به خودروها را پردازش می‌کند تا تصادفات بازی بسیار باشکوه‌تر به نظر برسند. Bugbear در توضیح نام Wreckfest و معنای آن می گوید: “این نام بیشتر در مسابقات NASCAR و Formula 1 رایج است. Wreckfest در بعضی پیست‌ها و زمانی اتفاق می‌افتد که رانندگان بسیار نزدیک به یکدیگر بوده و در مورد فاصله‌شان با یکدیگر دچار اشتباه می‌شوند که متعاقباً تصادف و خرابی‌های پشت سر هم اتفاق می‌افتد.” عنوان Wreckfest  از نوع بازی های ریسینگ مبارزه ای می‌باشد که از سال ۲۰۱۴ ساخت و توسعه آن آغاز شده بود.

سجاد بازدید : 3399 1394/01/13 نظرات (610)

 

Dark Souls II Scholar of the First Sin PC-CODEX

|پچ Language.Selector-CODEX به پست اضافه شد|

قبلاً اعلام شده بود که بروزرسانیی تحت عنوانِ Dark Souls 2: Scholar of the First Sin در سال ۲۰۱۵ برای عنوانِ Dark Souls 2 منتشر خواهد شد که تغییراتی عظیم را در سبکِ بازی و بخش آنلاین آن بوجود خواهد آورد اما هم اکنون توسعه دهندگان از جزئیاتِ این بروزرسانی پرده برداری کردند که در ادامه به آن می پردازیم. توسعه دهندگان هفته ی پیش خبر از یک کاراکتر جدید را دادند که در این بروزرسانی گنجانده شده و حالا هرشخصیتی که است ، زن یا مرد  اما هنوز معلوم نیست چه نقشی را در بازی ایفا خواهد کرد. همینطور از نکاتِ برجسته ی این پچ می توان به تغییراتِ مفیدِ بخشِ matchmaking و آنلاینِ بازی همراه با شامل شدنِ یک منو از سه بخشِ فعالِ منظقه ی نبرد اشاره کرد همچنین آیتم جدیدی تحت عنوانِ Agape ring اضافه شده که اقدام به جمع آوریِ روح ها یا همان Soul هایی که بازیکنان در طولِ بخشِ آنلاین بدست می آورند می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد تا با محدود کردنِ روح هایِ جمع شده در بخشِ matchmaking بازی آنلاین خود را مدیریت کنند.

سجاد بازدید : 1559 1394/01/13 نظرات (0)

War for the Overworld PC-CODEX

از حمله به سیاه چال خسته شده اید؟ شاید زمانی که خود شما آنرا ساخته باشید. War for the Overworld یک بازی مدیریت زندان که از جنبه های مورد علاقه در ژانرهای RPG ، RT که محبوبترین ژانرهاست ساخته شده است. در این بازی شما به عنوان یک Underlord بدخواه با قدرت تاریکی بی نظیر و میل سیری ناپذیر برای فتح خونین بازی حاضر میشوید، سیاه چال های مختلفی وجود دارد که شما باید آن ها را حفر کنید و در میان ده ها اتاق منحصر به فرد با موجودات بیشماری که دارای طلسمهای مخرب و آیین های قدرتمند هستند روبرو میشوید که باید آن ها را نابود کنید. War for the Overworld یک گیم پلی متفاوت است و از نظر گرافیکی بازی فوق العادست.

 

سجاد بازدید : 1072 1394/01/12 نظرات (0)

 

Trials Fusion After the Incident PC-SKIDROW

شرکت یوبی سافت و استدیو RedLynx عنوان جدیدی از سری Trials را معرفی کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئیات نسل بعدی متعددی بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پیشرفت قابل توجه ای دارند. این نسخه بسیاری از فرمول های موفق نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سیستم های جدیدی مبتنی بر فیزیک و خصوصیات اجتماعی مختلف وجود خواهند داشت. این برای اولین باری است که یوبی سافت این سری را بر روی تلفن های همراه خواهد آورد و شما قادر خواهید بود در هرجا که بخواهید این بازی را بر روی موبایلتان تجربه کنید. این بازی را می توان به عنوان ۵مین عنوان از سری بازی های Trials دانست. در این بازی از طراحی بسیار قوی فیزیک بازی و محیط بازی استفاده شده است و گیمرها با درنوردیدن موانع و پریدن از روی آن ها تجربه ای دلنشین را به همراه خواهند داشت. این نسخه شامل تمامی DLC های منتشر شده که شامل Riders of the Rustlands, Empire of the Sky, Welcome to the Abyss,Fire in the Deep و Fault One Zero می شوند نیز هست.

 

 

سجاد بازدید : 1113 1394/01/12 نظرات (0)

 

Son of Nor PC-CODEX

به دنیای Noshrac خوش آمدید. بیابان بی آب و علفی که در آن نسل انسان در حال انقراض است. شما یک Son of Nor هستید، جادوگری با قدرت حرکت دادن از راه دور ، توانایی خم کردن  اشیا ،آموزش دیده برای دفاع از انسان ها در مقابل حملات امپراطوری Sarahul و خطرات بیابان ، توانایی حل معماها و … Son of Nor  محصول شرکت Stillalive Studios ،یک بازی ماجراجویی- اکشن سوم شخص است که در تاریخ ۳۱مارس سال ۲۰۱۵ برای PC ،Mac و لینوکس عرضه شده است. Son of Nor یک بازی ماجراجویی و اکشن است که در ماه مارچ سال ۲۰۱۵ توسط Stillalive Studios تولید و سپس با کمک شرکت Viva Media منتشر شده است. این بازی با سبک جذاب خود توانسته جوایز زیادی را کسب کند و به عنوان یکی از بازی های قدرتمند خود را مطرح کند. داستان بازی مربوط به فردی می شود که تنها امید انسان ها برای نجات از انقراض است. او که تنها فرد باقی مانده در بیابان ها است باید تمامی تلاش خود را بکند تا بتواند مردمش را از نابودی نجات دهد.

 

سجاد بازدید : 1472 1394/01/12 نظرات (0)

 

RIDE PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Ride یک بازی شبیه ساز موتور و مسابقات موتور سواری است که در آن سعی شده تا محیط بازی و همچنین موتور های موجود کاملا شبیه سازی شده باشند. در این بازی شما قادر خواهید بود تا به بیش از ۱۰۰ موتور شبیه سازی شده که هر کدام تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا هستند. موتور هایی که در این بازی وجود دارند مورد استفاده توسط تیم های بسیار معروف و محبوب هستند. در بازی Ride بر خلاف سایر بازی ها در این سبک وظیفه شما تنها مسابقه دادن نیست بلکه حتی می توانید مسائل فنی مربوط به موتور ها را نیز در اختیار بگیرید. همچنین مسیر های مسابقه نیز دقیقا شبیه سازی شده هستند که اکثر آن ها در شهر ها و کشور های معروف وجود دارند. بسیاری از پیست های مسابقه تاریخی نیز در این بازی وجود خواهند داشت و به صورت کاملا دقیق شبیه سازی شده اند که اگر از دسته افرادی باشید که مسابقات موتور سواری را دنبال می کنید حتما با دیدن بسیاری از این پیست ها یاد مسابقات به یاد ماندنی و تاریخی می افتید.

 

 

سجاد بازدید : 908 1394/01/07 نظرات (0)

 

Pillars of Eternity PC-FLT

Pillars of Eternity، بازی که Obsidian آن را با حمایت مالی ۷۷,۰۰۰ نفر از دوست داران نقش آفرینی ساخت، امروز منتشر شد. این بازی فقط استدیوی پرسابقه را از نابودی نجات نداد، بلکه جانی تازه به پیکر نقش آفرینی های کلاسیک بخشید. بازی مثل Pillars of Eternity به روشنی نشان می دهد جایی که هدف جلب رضایت مخاطبان باشد نه پول پارو کردن، جایی که به گیم به عنوان یک هنر نگاه شود نه یک کالای تجاری، یعنی جایی که یک ناشر بزرگ آن بالا ها ننشسته باشد تا برای همه چیز خط و نشان بکشد و فکر و ذکرش فقط پر کردن حساب های بانکی عده ای باشد، آن جا چطور سرمایه های اندک می تواند آثاری ماندگار خلق کند. PC Gamer در نقد خود اشاره می کند که Pillars of Eternity اگرچه می توانست به آسانی ردپای نقش آفرینی های کلاسیک قبلی را دنبال کند، اما تجربه ای متفاوت ارائه داده است و شاید بهترین بازی نقش آفرینی در سال های اخیر باشد که با اتمسفر، جلوه های هنری و دیالوگ ها و داستان سرایی مهیج بازیکنان را غرق در دنیای خود می کند.

سجاد بازدید : 846 1394/01/05 نظرات (0)

 

Game of Thrones Episode 3 PC-FLT

|قسمت سوم به صورت جداگانه Episode.3_Only به پست اضافه شد|

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

 


سجاد بازدید : 496 1394/01/04 نظرات (0)

 

Life Is Strange Episode 2 PC-CODEX

|قسمت دوم به صورت جداگانه Episode.2_Only به پست اضافه شد|

عنوان Life Is Strange توسط DONTNOD Entertainment خالق عنوان  Remember Me ساخته می شود و قرار است بصورت اپیزودیک منتشر شود. داستان بازی در شهری به نام Oregon اتفاق می افتد . دانشجویی به نام Max به همراه دوستش Chole به سرزمین اجدادی خود برمی گردند تا دوست خود Rachel Amber را پیدا کنند . DONTNOD Entertainment امیدوار است که بتواند این بار موفق تر از Remember Me عمل کند. گیم پلی بازی بر مبنای توانایی بازگشت زمان طراحی شده است و داستان Maxine و Chloe (دو شخصیت اول بازی ) با اقتباس از فیلم های مستقل و مشکلات پیرامون شهر های کوچک نوشته شده است.

سجاد بازدید : 462 1394/01/03 نظرات (0)

 

Trapped Dead Lockdown PC-FLT

داستان این بازی در مورد یک شهر کوچکی از آمریکا است که به دلیل وجود بیماری زامبی شهر قرنطینه شده و کاملا تحت حفاظت قرار گرفته اما شما قبل از اینکه این شهر مسدود شود به داخل آن نفوذ میکنید تا ماموریت ها خود را به پایان برسانید. این بازی همانند بازی های استراتژی میباشد ولی گیم پلی آن بصورت Hack & Slash در قالب سبک نقش افرینی طراحی شده، در بازی ۵ شخصیت مختلف از قبیل marine، قصاب، قاتل، مارشال و جن گیر وجود دارند که هر کردام دارای توانایی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند و همچنین سبک و شیوه مبارزه هر کدام متفاوت است به طور مثال قاتل در استفاده از سلاح های گرم تخصص دارد، قصاب دشمنان را همانند یک سیب زمینی خورد شده تکه تکه میکند و جن گیر با توانایی های معنوی خود ددشمنان را نابود میکند. هر شخصیت در بازی دارای مهارت های منحصر به فرد و توانایی های دفاعی جدید و سبک حمله متفاوت است که شما میتواند این ویژگی ها را افزایش داده و مهارت های جدید را آنلاک کنید.

سجاد بازدید : 415 1394/01/03 نظرات (0)

Worlds of Magic PC-FLT

این بازی همچون بسیاری از بازی های استزاتژیکی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا ارتش خود را گسترش دهید و آن ها را در نبرد ها هدایت کنید بدون آن که نیاز باشد تا خودتان وارد نبر ها شوید و مانند بازی های اول شخص به نبر بپردازید. در Worlds of Magic شما قادر خواهید بود تا به مناطق مختلف سفر کنید و تقریبا بی نهایت سرزمین را به تصرف خود در بی آورید. برای تصرف و جنگ ها می توانید از امکانات مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید ارتش خود را گسترش داده و با تعداد بالا به نبرد ها بروید و یا می توانید با تحقیقات و کشف اسپل های جدید از نیرو های خاص استفاده کنید و قدرت ارتش خود را بدون نیاز به افزایش تعداد، افزایش دهید. همچنین می توانید قهرمان های بسیار قدرتمند و حرفه ای در نبر را برای جنگ ها خود استخدام کنید تا در اختیار شما به نبر با دشمنانتان بپردازید. در نهایت می توانید به عنوان قدرتمند ترین فرمانروای دنیا و جادو بر دنیا حکم فرمایی کنید و قدرت را به دست بگیرید.

 

 

سجاد بازدید : 699 1394/01/03 نظرات (0)

Resident Evil Revelations 2 Episode 4 PC-CODEX

|آپدیت جدید بازی Update v2.1-CODEX به پست اضافه شد|

|نسخه کامل کم حجم ۴ قسمت بازی Resident Evil Revelations 2 Complete Edition-Corepack به پست اضافه شد|

 

ین نسخه که همچنین با نام Biohazard Revelations 2 نیز شناخته می‌شود در جریان Tokyo Game Show 2014 معرفی شد؛ این‌بار دیگر خبری از نسخه ۳DS نیست و به جای آن، بازی برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد. یکی از ارکان اصلی موفقیت نسخه اول که در میان طرفداران این سری محبوبیت ویژه‌ای دارد، Chapterهای مختلف گیم‌پلی بود که بازی را به نوعی به بخش‌های مختلف تقسیم بندی می‌کرد. در این نسخه Claire Redfield خواهر Chris که همراه با Jill Valentine جزو محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین کرکترهای مونث در دنیای RE هستند در کنار Moira Burton، دختر Barry Burton که در نسخه‌های قدیمی حضور داشت، قابل بازی خواهند بود. همچنین تایید شده است که خود Barry Burton نیز به عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس خواهد بود. دشمنان اصلی در این نسخه نه زامبی هستند و نه توسط ویروس‌ها آلوده شده‌اند؛ آن‌ها The Afflicted نامیده می‌شوند و بسیار سریع و خشن هستند. این دشمنان به موجودات عجیب و غریب و هیولا نیز تبدیل نشده‌اند و فقط انسان‌هایی هستند که به افراد مختلف حمله می‌کنند و آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند اما حامل هیچ ویروسی نیستند و در نتیجه بیماری آن‌ها مُصری نیست. البته لازم به ذکر است که دشمنان بازی فقط به The Afflictedها محدود نمی‌شود و افراد و یا حتی زامبی‌های گوناگونی نیز در بازی وجود خواهند داشت.

سجاد بازدید : 540 1394/01/03 نظرات (0)

 

Tales from the Borderlands Episode 2 PC-CODEX

|قسمت دوم به صورت جداگانه Episode 2_Only به پست اضافه شد|

بازی ماجرایی Tales from the Borderlands یک بازی پنج قسمتی می باشد که توسط سازندگان سری بازی های موفق The Wolf Among Us و The Walking Dead تولید شده است. در این بازی، شما به دنیای نابخشودنی پاندورا بعد از وقایع بازی Borderlands 2 وارد می شوید و داستان این بازی، مملوء از شوخی های جذاب برند Borderlands می باشد. شما در این بازی در نقش Rhys نیز بازی خواهید نمود که رویا پردازی آن برای تبدیل شدن به خوشتیپ ترین مرد شهر همواره همراه اوست و همچنین Fiona نیز به کمک شما خواهد آمد. این دو شخصیت به دنبال بازگرداندن پولی هستند که فکر می کنند برای آن ها بوده و راهی سفری می شوند که پر از گانگسترها، خلافکارها و شکارچیانی می باشد که مانعی برای رسیدن آن ها به هدفشان هستند.

 

سجاد بازدید : 1552 1393/03/30 نظرات (1)

Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

 

 

 

سجاد بازدید : 1218 1393/03/23 نظرات (0)

 

Spintires-CODEX

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

سجاد بازدید : 493 1393/03/22 نظرات (0)

 

The Floor is Jelly PC-ALiAS

چه کسی بوده که تاحالا رویای استخری پر از ژله را ندیده باشد و در آن شنا نکرده باشد؟ در برخی از ما این رویا هیچ موقع نمرده است. برخی از ما هنوز هم رویا داریم که چی می شد همه ی خیابان ها از ژله بودند؟ و یا قاره ها؟ جهان!!!؟ بازی زمین ژله ای است روایت دنیایی را دارد که از ژله ساخته شده و تنها هدف آن سرگرمی شما می باشد. دیگر به دیوارهای سنگین و سخت خداحافظی بگویید و رویای خود را در دنیایی به دور از قوانین نیوتون فرض کنید! دنیای شما آماده است به سمت آن بشتابید.

 

 

سجاد بازدید : 612 1393/03/22 نظرات (0)

 

Kentucky Route Zero Act III PC-POSTMORTEM

بازی قرار است ۵ پرده داشته باشد و نخستین پرده از بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. بازی در ژانر اشاره و کلیک است اما اصلا دنبال معماهای کلاسیک و پازل های پیچیده نباشید. بازی بیشتر شبیه به یک رمان تعاملی است که با کلیک کردن روایت می شود. بازی خیلی خیلی خاص و فقط شبیه خودش است. Kentucky Route Zero یک بازی ماجراجویی جادویی رئالیست در مورد یک بزرگراه مخفی در غارهای تحت نفوذ Kentucky، و مردمی مرموز که در این مسیر سفر میکنند. در این بازی داستان در یک توبان رازآلود در غارهای beneath روایت میشود که مسافرین مرموزی از آنجا سفر میکنند. بازی دارای گرافیک هنری و فضاسازی بسیار زیباست و معماهای متنوعی در طول بازی قرار گرفته که کاربر را درگیر خود خواهد کرد.

سجاد بازدید : 422 1393/03/22 نظرات (0)

 

Astebreed PC-POSTMORTEM

بازی استبرید یک بازی در سبک Shoot'em Up می باشد که از زوایای دوربینی پویا و متحرک بهره می برد که در حین بازی زوم شده و جابجا نیز می شوند به طوری که در مواقع اکشن های شدید بازی از دوربین بالای سر به دوربین نزدیک شخصیت بازی به طور ۳بعدی حرکت می کند و سپس به مکان اولیه خود باز می گردد بدون اینکه شما لحظه ای از بازی را از دست داده باشید. در این بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Roy درگیر داستان های تخیلی درباره ی یک راز می شود که این راز تمامی بیگانگان فضایی که نامشان Filune هست را تهدید می کند. در کنار وی، دختری با نام Fiona وجود دارد که توسط انسان ها ساخته شده تا بتواند به عنوان کمکی برای سیستم سلاحی مورد نظر به کار گرفته شود. Roy باید با دشمنان خود بجنگد تا بتواند حقیقت پنهان در گمشدن خواهرش Fiona را پیدا کند.

سجاد بازدید : 426 1393/03/22 نظرات (0)

 

Munin PC-PLAZA

تصور کنید که می توانید کوه ها را جابجا کنید، حتی یک ذره! با استفاده از قوانین واقعی فیزیک، سازه های چرخنده و بسیاری از سلول های خاکستری شما می توانید به Munin کمک کنید تا به هدف خود برسد. این بازی یک بازی ۲بعدی می باشد که معماهای سازه ای را در پی داشته و شما باید به حل آن ها بپردازید تا بتوانید به مراحل بعدی و سازه های پیچیده تر دست پیدا کنید. در این بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Munin در پی درنوردیدن ۹ جهان است تا بتواند پرهای گمشده را پیدا کند و به شهر Asgard بازگردد.

سجاد بازدید : 502 1393/03/22 نظرات (0)

 

Lifeless Planet PC-SKIDROW

در حالی که فضانورد در سیاره ای دور به دنبال نشانه ای از حیات می گردد , ناگهان با شهری متروک روبرو می شود . در طول ماموریت یک زن جوان مرموز شخصیت اصلی داستان را از مرگ حتمی نجات می دهد . بازی دارای ویژگی های داستان های علمی تخیلی همراه با محیط های جذاب و دیدنی است . گزارشی از مکانی نامعلوم ارسال می شود که سیاره ای دارای حیات است ولی پس از ارسال فضانورد به آنجا و فرود بر سطح آن , با زمینی بی آب و علف روبرو می شوند . شواهدی وجود دارد که نشان می دهد انسان ها بر روی اسن زمین ها زندگی می کرده اند . آیا سفر با سرعت نور باعث می شود تا به زمان های گذشته سفر کنیم ؟ و یا اینها همه اتفاقات مربوط به جنگ سرد است ؟

سجاد بازدید : 420 1393/03/22 نظرات (0)

 

Echo Prime PC-TiNYiSO

این بازی اکشن توسط سازنده دو بازی Orcs Must Die و Hero Academy که جایزه بهترین بازی های سال را کسب کرده اند ساخته شده است و شاید این بازی هم مانند آن دو جذاب و جالب باشد. در این بازی شما باید توسط موجودات عجیب و قریب و مرموز در برابر بیگانگان دفاع کنید و اجازه ندهید که آنان محل زندگی شما را نابود کنند زیرا آنان می خواهند زمین را ازبین ببرند.  شما باید سلاح و زره پوش های زیادی را بدست آورید و قدرتتان را بیشتر کنید تا در مقابل این موجودات بیگانه بتوانید دفاع کنید و آنان را شکست دهید   در این بازی تعداد بسیاری  پژواک هستند که شما باید آن ها را آزاد کنید و آنان را نیز نجات دهید زیرا آنان به شما در مقابله و دفاع از زمین در برابر بیگانگان کمک می کنند..

سجاد بازدید : 969 1393/03/21 نظرات (1)

 

 

 

Murdered Soul Suspect-CODEX

 

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۷ گیگابایت به پست اضافه شد |

داستان بازی اتفاقات پس از مرگ  رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند. از آن جا که رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد (رونان تنها اطلاعی از چگونگی مرگ خود را ندارد، و بقیه ی خاطرات خود را به یاد دارد) باید از تجربه های کاراگاهی اش استفاده کند. استنباط تنها راه حل اوکانر است و او باید قدم به قدم برای حل سوال هایش استنباط کند و صحنه ها را دوباره بازسازی کند. داستان بازی پیچیدگی ها خاص خود را داراست و این موضوع و تلاش اوکانر برای یافتن پاسخ هایش باعث می شود که با یکی از غنی ترین داستان های بازی های ویدیویی روبرو باشیم. در نگاه اول داستان بازی کمی کلیشه ای به نظر می رسد اماTLoU نشان داد که از یک داستان کلیشه ای هم می توان داستان غنی ساخت و احتمالا این موضوع در مورد M:SS نیز صدق می کند.

سجاد بازدید : 1833 1393/03/21 نظرات (0)

 

Watch Dogs PC -RELOADED

Watch Dogs DLC Unlocker-RELOADED Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد |

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

 

dvd دانلود بازی Watch Dogs برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه میهن استور با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Watch Dogs برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه میهن استور زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

alone-dl بازدید : 611 1393/03/19 نظرات (0)

عنوان بازی ترکیبی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز می باشد که به تازگی منتشر شده است . شما در این بازی در نقش مخترع پیر ولی باهوش بازی خواهید کرد که به شدت به حلزون خود وابسته است ، شما با اختراع و داشتن یک ماشین زمان می توانید زمان را متوقف کنید و با آن به گذشته و آینده سفر کنید . با استفاده از این توانایی های خود در زمان سفر کنید و با دستکاری اشیا ، پازل های بازی را حل نمایید . همچنین می توانید با استفاده از دکمه سوئیچ ، شخصیت خود را با توجه به نقطه ی قوتشان در امر حل پازل های بازی تغییر دهید و حلزون یا دانشمند را انتخاب کنید . محیط های بازی سرشار از رنگ های شاد و زیبا هستند که در مکان های مختلف ، مخلوطی از فرهنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد. در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

Chronology-TiNYiSO

 

Chronology دانلود بازی فکری Chronology برای PC

 

سجاد بازدید : 522 1393/03/19 نظرات (0)

 

Extreme Roads USA – CODEX

یک بازی شبیه سازی حمل و نقل تریلر جدید منتظر شماست، بازی Extreme Roads USA که به تازگی منتشر شده می تواند شما را ساعت ها مشغول کند. خود برای چالش های حمل و نقل که در طول جاده های طولانی و بی رحم از یک نقشه ی گسترده و عظیم آماده کنید . قرارداد خود را تنظیم کنید ، کامیون خود را انتخاب کنید، و حمل و نقل انواع کالا ها را در طول سخت ترین مسیرها تجربه کنید و  با پولی که از این راه به دست آورده اید را می توانید تریلر های بهتری خریداری کنید و یا می توانید اجزا تریلیرتان را تقویت کنید. شما همچنین قادر خواهید بود با کسب مجوز تغییراتی در پنجره ها ایجاد کنید یا عکس دلخواه خود را روی درب وسیله درج کنید در کنار اینها هم از رادیوی بازی و موزیک کانتری که در طول مسیر پخش میشود لذت ببرید. شایان ذکر است در این بازی توجه زیادی به جزئیات و گرافیک شده است بدون شک مورد پسند طرفداران بازی های حمل و نقل بار با تریلر قرار خواهد گرفت.

 

 

 

سجاد بازدید : 638 1393/03/19 نظرات (1)

 

Super Street Fighter IV Arcade Edition Complete – PROPHET

سری بازی های Street fighter می توان گفت از معروف ترین بازی های شرکت CAPCOM می باشد، آخرین نسخه ای که از این شرکت منتشر شده Street Fighter IV که تقریبا تمامی نقص و مشکلات سری های قبل در آن کاملا رفع شده است. هم چنین در نسخه Arcade Edition کاراکتر و حرکات جدیدی به این بازی اضافه شده است، علاوه بر آن در نسخه جدید قابلیت بازی آنلاین نیز اضافه شده است. به طور خلاصه سبک این بازی با سری بازی های Tekken شباهت بسیاری دارد که می تواند طرفداران زیادی داشته باشد.

 

سجاد بازدید : 663 1393/03/19 نظرات (0)

 

Close Combat Gateway to Caen – CODEX

Close Combat: Gateway to Caen آخرین نسخه سری بازی های استراتژیکی Close Combat بوده و همینطور آخرین نسخه گیم پلی کنونی آن خواهد بود. در این نسخه بزرگترین حمله کشور بریتانیا را که در جنگ جهانی برای نفوذ بر مرز های  آلمان بود را موضوع اصلی بازی قرار گرفته است.  قابل ذکر است سری بازی های Close Combat با داشتن سبک متفاوت استراتژیکی، طرفداران خاص خود را دارد.

 

 

 

سجاد بازدید : 681 1393/03/19 نظرات (0)

 

Dark Raid-CODEX

Dark Raid یک عنوان اول شخص اکشن برای کامپیوتر می باشد که توسط شرکت Vector Games ساخته شده است . ماموریت شما در این بازی نجات دنیا از دست بیگانگان است . سفینه فضایی Swan که یک سفینه تحقیقاتی است در پی دریافت سیگنال عجیب و ناشناخته از یک منبع ناشناس متوجه حمله موجودات بیگانه فضایی به کره زمین میشود حال شما نقش محافظت از کره زمین را در برابر بیگانگان بر عهده دارید. بازی Dark Raid یک بازی در سبک FPS واقعی با گرافیک و گیم پلی نسل جدید است که شما را وارد درگیری های فضایی میکند. باس های مختلفی وجود دارند که با استفاده از سلاح های مختلف و جمع آوری اطلاعات لازم باید آن هارا نابود کنید.

 

سجاد بازدید : 1743 1393/03/19 نظرات (0)

Shadow Wolf Mysteries: Under the Crimson Moon – ماه خونین در روستایی در جنوب فرانسه باعث کشته شدن چندین نفر شده است . به گفته ی مردم مرد گرگ نما که شب ها ظاهر می شود ، دلیل این جنایات است . آیا مارتا پاسیو واقعا یک گرگ است و یا او به دروغ متهم شده است تا سرپوشی برای کارهای شخص دیگری باشد ؟ برای یافتن جنایتکار اصلی ، به صحنه های جرم بروید و با اولین سرنخ یعنی سکه های به جا مانده برروی جسد افراد مرده شروع کنید . دروغگوی اصلی را کشف کنید ولی مراقب باشید خودتان قربانی بعدی نباشید! سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید.

سجاد بازدید : 435 1393/03/14 نظرات (0)

 

Legends of Aethereus – PLAZA

Aethereus یک سیاره قدیمی و پر از اسرار می باشد که در آن جنگل های باشکوه، مرداب های مه دار، غار های عمیق و ویرانی های قدیمی وجود دارد، این سیاره توسط ۳ حوادث بزرگ نجومی ویران شده است. شما به عنوان عضوی از Nexus City-State وارد ماجراهای این بازی خواهید شد و باید با دشمنان خود مقابله کرده و آنان را شکست دهید، شایان ذکر است با گذشت مراحل بازی با مشکلات بزرگی روبرو خواهید شد. قابل توجه کاربران این بازی با توجه به حجم کمی که دارد از گرافیک بالایی برخوردار است.

 


تعداد صفحات : 5

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 29,711
  • بازدید ماه : 82,281
  • بازدید سال : 547,603
  • بازدید کلی : 11,938,215
  • کدهای اختصاصی