loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 2318 1397/06/04 نظرات (0)

"Piano Tiles 2" نسخه دوم بازی محبوب و پر طرفدار به کاشی سفید ضربه نزنید میباشد که برای گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است . در این نسخه از بازی شاهد گیم پلی جدید، کیفیت صدا و یک حالت رقابت های جهانی هستیم .قوانین بازی کاملا مشخص بوده بر یک اصل ساده استوار شده بطوریکه هر کاری که در بازی می کنید، به کاشی های سفید دست نزنید . بازی چندین حالت جذاب دارد که هر کدامشان را هم می توانید در چند حالت بازی کنید ، اما قانون بازی در تمامشان ثابت و همان عدم برخورد دست با کاشی های سفید است . شما با فشردن هر یک از کاشی های سیاه و رنگی یک نت از پیانو را میشنوید که شاید در ابتدا آهنگی نا مفهوم باشد اما با تسلط بر بازی خواهید دید با لمس کاشی های رنگی و سیاه یک موزیک بیسار محبوب و مشهور را مینوازید و این همان قسمت جذاب ماجرای بازی است . شما قبل از شروع بازی میتوانید از بین موزیک های موجود یکی را انتخاب کنید تا لذت نواختن موزیک های متفاوت را هم تجربه کنید . انگشتان خودتان را برای رقابت و پیانو نوازی آماده سازید.

سجاد بازدید : 1893 1397/06/03 نظرات (2)

SwiftKey Keyboard نرم افزار صفحه کلید سوئیفت کی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این برنامه یک کیبورد هوشمند برای گوشی های هوشمند بوده که با حدس سریع کلمات در تایپ سریع تر به شما کمک می کند. این کیبورد قابل نصب بر روی گوشی و تبلت بوده و در بیش از 58 کشور دنیا پرفروش ترین کیبورد می باشد. این کیبورد دارای تم های مختلف و زیبا می باشد که با استفاده از آنها احساس یکنواختی به شما دست نخواهد داد. این برنامه هنگام تایپ پیش بینی خودکار درست و دقیقی از کلمه آینده دارد که این عمل می تواند سرعت نوشتاری شما را به اندازه قابل توجهی افزایش دهد. این کیبورد با پشتیبانی از حرکت های انگشتان به اصطلاح جستچر امکان حذف سریع کلمات و حذف تمام متن تایپ شده را فراهم کرده و شما می توانید در سریع ترین زمان قسمتی از متن را انتخاب کنید. سوئیفت کی با داشتن تعداد زیادی از ایموجی و شکلک های جالب دست شما را برای ایجاد تنوع در تایپ کردن باز خواهد گذاشت. از ویژگی های مهم این کیبورد پشتیبانی از 100 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی می باشد.

 

لطفا توجه کنید که: نسخه ویژه دارای تم های مختلف و امکانات ویژه می باشد به همین علت حجم بالایی دارد!

سجاد بازدید : 1884 1397/05/29 نظرات (0)

Q.U.B.E. 2 PC-CODEX

نسخه فشرده جدید FitGirl با حجم ۲٫۴GB اضافه شد

 

نسخه دوم بازی Q.U.B.E. در ادامه نسخه اول می باشد که عنوانی بسیار معروف اول شخص و معمایی بود. کرک نهایی CODEX برای دانلود بازی Q.U.B.E. 2 به محض انتشار آن در شبکه استیم، در دسترس کاربران قرار گرفت. کاربران در بازی Q.U.B.E. 2 هدایت کاراکتری با نام آملیا کراس را بر عهده می‌گیرند که در واقع یک باستان‌ شناس است. وی پس از یک اتفاق، خود را در دنیایی پیدا می‌کند که از آن هیچ اطلاعی ندارد. در جریان بازی، کاربران می‌توانند کنترل محیط پیرامون خود را در دست بگیرند و تغییراتی روی آن اعمال کنند. بازی مذکور شامل ۱۱ قسمت مختلف با بیش از ۸۰ معمای متنوع می‌شود.

 

 

سجاد بازدید : 2047 1397/05/24 نظرات (1)

بیایید در دنیا آی تی بستری را فراهم کنید که امنیت اطلاعات شخصی مان تضمین شود و بر روی فایل های مورد نظرمان رمز عبور قرار دهیم. نرم افزار Vault-Hide SMS, Pics & Videos یک برنامه قدرتمند امنیتی برای افزایش امنیت فایل های شما در برابر نفوذ و دسترسی افراد غیر مجاز است. مطمئن باشید که با استفاده از برنامه معرفی شده امنیت گوشی چندین برای خواهد شد و شما به تمامی خواسته هایتان خواهید رسید. درضمن مراقب باشید که رمز عبور تعیین شده را فراموش نکنید زیرا برنامه دارای الگوریتم های هوشمندی است که نفوذ به آن ها امکان پذیر نیست.

 

ویژگی های اصلی نرم افزار:

 

- محافظت از عکس ها و فیلم های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی شما

 

- قابلیت رمزگذاری بر روی برنامه های شبکه های اجتماعی

 

- دارا بودن حالت مخفی برای محافظت اولیه

 

- پشتیبانی قدرتمند و برطرف کردن باگ های موجود

سجاد بازدید : 1647 1397/05/21 نظرات (1)

 

 

بازی Dragon Hills عنوان جذاب و سرگرم کننده در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Rebel Twins ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 230 هزار نفر امتیاز بالا 4.4 از 5.0 و بیش از 10 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت این بازی در میان کاربران سراسر جهان میباشد.

 

داستان بازی در مورد شاهزاده خانم جوانی است که در پی انتقام از دشمنان خویش است البته در این راه اژدهایی خشمگین نیز شما را همراهی خواهد کرد و دشمنان شما را به آتش خواهد کشید.

 

گیم پلی بازی تنها به دو حرکت اسلاید به پایین و اسلاید به بالا خلاصه خواهد شد. با دو حرکت ذکر شده میتوانید اژدهای خشمگین خود را درون تپه ها فرو برده و یا با فورانی عظیم او را از درون تپه ها به بیرون پرتاب کنید. یادتان باشد تمامی اشیاء , ساختمان ها و افرادی که در مسیر شما هستند باید نابود شوند.

 

شوالیه ها را تعقیب کنید , قلعه های دشمن را تسخیر کنید و سرزمین های جدید را کشف کنید.

 

اگر آماده ماجراجویی دیوانه وار هستید کنترل بازی تپه اژدها را بدست بگیرید.

سجاد بازدید : 1782 1397/05/20 نظرات (0)

 

Microsoft Office 2016 Pro Plus VL X86/X64 August 2018-Gen2

 

نسخه کاملا آپدیت شده دانلود آفیس ۲۰۱۶ تا تاریخ AUGUST-07-2018 منتشر شد. فایل های ایجادشده از ISO رسمی نرم افزار به همراه تمامی آپدیت ها تا تاریخ مذکور می باشد. باید گفت آفیس ۲۰۱۶ نسبت به نسخه های پیشین این نرم افزار یعنی آفیس ۲۰۱۳ و آفیس ۲۰۱۰ بسیار بهبود داشته است! Microsoft Office Professional Plus 2016 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. مایکروسافت در این نسخه از مجموعه‌ نرم‌افزارهای اداری خود، به بهبود وضعیت جستجو، فضای مورد نیاز و سطح عملکرد تحویل ایمیل در Outlook 2016 پرداخته و در کنار آن بهینه‌سازی‌هایی نیز در جاسازی تصاویر در Word 2016 و Excel 2016 اعمال کرده است.

 

 

سجاد بازدید : 1697 1397/05/17 نظرات (0)

نسخه ویندوز به زودی قرار می گیرد

 

Skype - free IM & video calls نرم افزار رسمی اسکایپ برای گوشی و تبلت های اندرویدی و ویندوز می باشد. نرم افزار اسکایپ نرم افزار نام اشنایی برای تماس های صوتی و تصویری می باشد. اسکایپ از سال های گذشته قبل از به دنیا آمدن اندروید یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تماس اینترنتی بوده است و همواره کیفیت بالایی را  برای کاربران فراهم کرده است. از سال 2011 که این نرم افزار توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شد تغییرات و بهبود چشمگیری در نرم افزار ایجاد شد و روز به روز شاهد پیشرفت و بهبود کیفیت تماس های آن هستیم. نسخه اندرویدی مسنجر اسکایپ هم از این قاعده پیروی کرده و به کاربران اجازه برقراری تماس ها صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده بالا از هر نقطه دنیا را می دهد که یکی از انتخاب های عالی برای ارتباط با اقوام و خانواده خود در خارج از کشور می باشد. در اسکایپ با استفاده از اینترنت با سرعت مناسب کوچکترین تاخیری در صدا را حس نخواهید کرد. برای مکالمه با اسکایپ هر دو طرف  باید یکی از نسخه های موبایل یا کامپیوتر آن را نصب کرده باشند. در نرم افزار اسکایپ امکان تماس با تلفن ها بدون نیاز به نصب بودن نرم افزار در طرف مقابل نیز وجود دارد که البته شامل هزینه بوده و متاسفانه در ایران امکان استفاده از این ویژگی وجود ندارد.

سجاد بازدید : 2277 1397/05/15 نظرات (0)

دانلود انیمیشن سریالی ۶ ابرقهرمان – Big Hero 6 The Series 2018

قسمت سیزدهم و چهاردهم اضافه شد

زیرنویس فارسی قسمت یازدهم اضافه شد 

 

 

 

 

نام انیمیشن:Big Hero 6 The Series 2018

 

سال انتشار: ۲۰۱۸

 

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

 

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۲ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰/۱۲۰/۱۹۰ مگابایت

 

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip x265 720p / WEBRip x265 1080p

 

زیرنویس فارسی: دارد

 

 

خلاصه داستان: هیرو در حال حاضر با چالش های جدیدی در موسسه فناوری سانفرانسیسکو روبرو شده است و با دوستان خودش در صدد حل آنها است. در انیمیشن سریالی ۶ ابرقهرمان هیرو برای گرفتن تحصیلات دانشگاهی باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند و در خارج از محیط دانشگاه نیز سهم خودش را در نجات دنیا ایفا کند. سهمی که وی به عنوان یک ابر قهرمان، با دوستان ابرقهرمان خودش شهر را از مشکلات بسیاری نجات می دهند. این قهرمان از تکنولوژی های بالایی برای مهارت ها و قدرت های خود استفاده کرده اند و می توان عنوان کرد که در این راه قرار است مشکلات زیادی داشته باشند. شهر در چالش های زیادی قرار خواهد گرفت و خائنان زیادی بر سر راه ابرقهرمانان داستان ما ایستادگی خواهند کرد.

 

 

سجاد بازدید : 2816 1397/05/15 نظرات (0)

دانلود فصل دوم لیدی باگ با کیفیت WEB-DL از شبکه Netflix 

|قسمت اول الی دوازدهم (کیفیت اوریجینال نت فلیکس) اضافه شد|

زیرنویس فارسی قسمت چهارم و پنجم اضافه شد 

 

 

 

 نام انیمیشن:  Miraculous: Tales of Ladybug and Cat Nor Season 2دانلود فصل دوم لیدی باگ

 

سال انتشار: ۲۰۱۷-۲۰۱۸

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰/۱۰۵ مگابایت

 

کیفیت: WEB-DL 720p / WEB-DL x265 720p

 

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

 

زیرنویس فارسی: دارد

 

 

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی معجزه آسا: داستان های لیدی باگ و کت نویر (به انگلیسی: Miraculous: Tales of Ladybug and Cat Nor) که به طور خلاصه با عنوان Miraculous Ladybug شناخته می شود، اثری کارتونی در سبک اکشن و ماجراجویی ساخت کشور فرانسه می باشد. داستان انیمیشن لیدی باگ بر روی دو نوجوان پاریسی با نام های Marinette Dupain-Cheng و Adrien Agreste روایت می شود. که این دو شخصیت به ترتیب به دو ابرقهرمان با نام های لیدی باگ و کت نویر تبدیل می شوند تا از پاریس علیه تبهکاران محافظت کنند.

 

پس از اتمام فصل اول انیمیشن سریالی لیدی باگ، هم اکنون از اکتبر ۲۰۱۷ فصل دوم آن شروع به پخش کرده است. ماجراهای فصل دوم داستان هایی مانند فصل اول را روایت می کند و تمرکز اصلی داستان مانند فصل پیشین می باشد. دشمن اصلی لیدی باگ و کت نویر، یعنی هاک موث می خواهد که قدرت جادویی این دو ابرقهرمان را بدزدد و این کار را با Akuma می خواهد انجام دهد. پروانه هایی که با نیروی سیاه ادغام شده اند و می توانند هر شهروند پاریس را به یک تبهکار تمام عیار تبدیل کند و …

سجاد بازدید : 1909 1397/05/15 نظرات (0)

دانلود انیمیشن DuckTales 2017 – فصل اول ماجراهای داک با کیفیت WEB-DL

 

|قسمت بیست و یکم و بیست و دوم در ادامه مطلب قرار گرفت| 

 

 

 

نام انیمیشن: DuckTales Season 1فصل اول انیمیشن ماجراهای داک

 

سال انتشار: ۲۰۱۷-۲۰۱۸

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۷۰/۹۰ مگابایت

 

کیفیت: WEB-DL 720p / WEB-DL x265 720p

 

 زیرنویس فارسی: ندارد


خلاصه داستان: انیمیشن سریالی ماجراهای داک (به انگلیسی: DuckTales ) عنوانی جهت پخش در شبکه تلویزیونی Disney XD می باشد که توسط Matt Youngberg و Francisco Angones ساخته شده است. تهیه کنندگی این اثر بر عهده Disney Television Animation می باشد. انیمیشن ماجراهای اردکی را می توان شروعی مجدد بر سری اصلی این کارتون که در سال ۱۹۸۷ با همین نام در حال پخش بود، دانست. در ابتدا یک قسمت یک ساعته با نام Woo-oo! قبل از انتشار رسمی انیمیشن منتشر می شود. سپس از تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۷ به تعداد ۲۱ قسمت نیم ساعته به همراه یک قسمت طولانی یک ساعته برای این اثر منتشر خواهد شد.

 

داستان انیمیشن از جایی شروع می شود که پس از قهر ده ساله بین Scrooge و Donald Duck و درخواست Scrooge برای نگهداری از سه برادرزاده اش با اسامی Huey، Dewey و Louie، دوباره دوستی و همکاری بین این دو دوست شکل می گیرد. وجود این مهمان های ناخوانده جدید در زندگی Scrooge باعث می شود تا حس ماجراجویانه وی دوباره شکوفا شود. وی تصمیم می گیرد تا این سه برادرزاده را به سفرهای ماجراجویانه ای که در جستجوی گنج هست ببرد و …

سجاد بازدید : 1750 1397/05/15 نظرات (0)

دانلود انیمیشن خانه پر سر و صدا (The Loud House Season 1-3 2016-2018) با کیفیت WEBRip

|قسمت بیست و پنجم الی بیست و هشتم از فصل سوم اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: The Loud House Season 1-3 – فصل اول الی سوم انیمیشن سریالی خانه پر سر و صدا

 

ژانر: انیمیشن، اکشن، کمدی

 

سال انتشار: ۲۰۱۶

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۱۲ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۹۰/۶۰ مگابایت

 

 

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip x265 720p

 

خلاصه داستان: انیمیشن خانه پر سر و صدا (به انگلیسی: The Loud House) برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک فیلم کوتاه دو دقیقه ای در برنامه ی Animated Shorts Program منتشر شد. این امر باعث شد تا تاییدیه برای ساخت این انیمیشن گرفته شود و استودیو Nickelodeon Animation وظیفه ی تولید این اثر را به عهده بگیرد. این انیمیشن براساس دوران کودکی Savino می باشد که در خانواده ای شلوغ بزرگ شده است و روایت انیمیشنی این اثر از روزنامه های کمیک الهام گرفته است. Chris Savino انیماتور و طراح کمیک می باشد که انیمیشن خانه پر سر و صدا را ایجاد کرده است. داستان انیمیشن درباره ی زندگی آشفته ی پسربچه ای با نام Lincoin Loud می باشد. تک پسربچه ای که فرزند وسط خانواده در خانواده ای با ۱۱فرزند می باشد. لینکوین ۱۰خواهر دارد که هرکدام شخصیت متفاوت خود را دارند. شهر خیالی انیمیشن The Loud House با نام Royal Woods شناخته می شود که در میشیگان واقع شده است و …

سجاد بازدید : 1558 1397/05/15 نظرات (0)

 

فعال ساز Net Framework 3.5 برای ویندوز ۱۰ رداستون ۴ اضافه شد

 

می دانید که برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی دات نت طراحی شده اند نیاز به دانلود Microsoft .NET Framework در ویندوز دارید. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. از این رو دانلودها نسخه جدید و کامل این برنامه را به صورت لینک مستقیم دانلود به شما ارائه می کند. با نصب این نرم افزار در سیستم خود به راحتی می توانید برنامه هایی را که با زبان .Net نوشته شده اند را نصب و اجرا کنید.

 

بسته های مورد نیاز برای نصب .Net Framework 3.5 در ویندوزهای ۱۰، ۸٫۱ و ۸ نیز به صورت کامل در ادامه مطلب قرار گرفته اند. چارچوب دات‌نت (به انگلیسی: .NET Framework) یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی تمامی ویرایش‌های سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت قابل اجراست و در سیستم‌عامل‌های دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. دانلود Microsoft .NET Framework شامل مجموعه‌ای از زبانهای برنامه‌نویسی است که سی شارپ و ویژوال بیسیک مهمترین آنها می‌باشند.

 

مجموعه‌ای از کتابخانه‌های بسیار غنی جهت کمک به سهولت توسعه نرم‌افزار در این چارچوب قرار گرفته‌اند که در قالب بخشهای عمده‌ای همچون فناورهای ASP.NET, ADO.NET و بسیاری فناوری‌های خاص دیگر ارائه می‌شوند که تعداد آنها در نسخه‌های اخیر همگام با محدود تر شدن اهداف مایکروسافت بیشتر شده است.

 

سجاد بازدید : 1407 1397/05/15 نظرات (0)

 

دانلود منیجر ایگل گت EagleGet نرم افزاری است که وظیفه‌ ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌ های مختلف از اینترنت می‌ باشد . EagleGet قادر است سرعت دانلود شما را تا ۶ برابر افزایش دهد و بهترین جایگزین Internet Download Manager است . این نرم افزار از پروتکل‌ ها HTTP و HTTPS و FTP و FTPS و SFTP و MMS و RTSP پشتیبانی می کند . ویژگی های این نرم افزار بهینه سازی شده برای فیلم های HD و HTML5 ، دانلود صوت از YouTube ، قابلیت زمان بندی ، قابلیت محدود کردن سرعت دانلود و … است . این نرم افزار با تمامی مرورگر ها از جمله کروم و فایرفاکس و اپرا سازگاری دارد

 

قابلیت های کلیدی دانلود منیجر ایگل گت EagleGet :

 

تسریع در عمل دانلود با استفاده از تکنولوژی چند رشته ای

دانلود فیلم های آنلاین از سایت های محبوب

بهینه سازی شده برای فیلم های وب HD و HTML5

ساخته شده در Sniffer ویدئو

پشتیبانی از پروتکل های MMS، HTTP، HTTPS، FTP و RTSP

پشتیبانی از پروتکل HTTP و SOCKET

قابلیت دانلود دسته ای

با یک کلیک، فایل ها را در Chrome، IE، Firefox و Opera دانلود کنید

انواع فایل های مختلف را در پوشه های جدا گانه دانلود کنید

نظارت بر اجرای و تکمیل وظایف با TaskMonitor

زمانبندی دانلود های ایجاد شده

پشتیبانی از کشیدن و رها کردن برای تنظیم اولویت دانلود

اسکن خودکار ویروس پس از دانلود

تأیید صحت فایل های دانلود شده

قابلیت محدود کننده سرعت

وارد کردن لیست دانلود از سایر نرم افزار های مشابه

 

سجاد بازدید : 1796 1397/05/15 نظرات (0)

Google Chrome Browser مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند. دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. دانلود گوگل کروم در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود.

سجاد بازدید : 1387 1397/05/15 نظرات (0)

 

جهت دانلود درایور nVIDIA کارت گرافیک انویدیا آخرین نسخه برای تمامی سیستم عامل ها و سخت افزارهای سری nVIDIA می توانید به این پست مراجعه کنید. اِنویدیا (به انگلیسی: nVidia Corporation) یک شرکت آمریکایی و پیشگام در امر تکنولوژی‌های کارت‌های ویدئویی، گرافیکی، ایستگاه‌های کاری، رایانه‌های شخصی، handheld و… در سرتاسر جهان است. اِن ویدیا یک فروشنده اصلی مدارهای مجتمع (IC) متناسب برای مادربرد کامپیوتر شخصی، پردازنده‌های گرافیکی (واحد پردازش گرافیکی، GPUs) کارت‌های گرافیکی و رسانه و وسائل ارتباطاتی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی از قبیل ایکس باکس اصل (Xbox)، پلی‌استیشن ۳ و… می‌باشد.

سجاد بازدید : 1259 1397/05/15 نظرات (0)

دانلود فصل سوم Battlebots Season 3 2018 – مسابقات جنگ ربات ها با کیفیت WEB

|قسمت یازدهم اضافه شد|

پیشنهاد مدیر همه چی دانلود

 

 

نام برنامه: BattleBots Season 3 – فصل سوم مسابقات جنگ ربات ها

 

سال انتشار: ۲۰۱۷

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰۰/۹۵۰/۳۵۰ مگابایت

کیفیت: WEB 720p / WEB 1080p / WEB 558p

 

 

خلاصه داستان: مستند نبرد ربات ها قول می دهد که تعجب بینندگان را با نسل بعدی ربات ها برانگیزد! بزرگتر، سریع تر و قوی تر از همیشه! این برنامه بر روی طراحی و ساخت هر یک از ربات ها، داستان های پشت پرده سازنده این ربات ها، پیگیری شدید آن ها برای شرکت در مسابقه نبرد ربات ها و نمایش خود برنامه تمرکز دارد. فصل سوم BattleBotsهمانند فصل های پیشین و با شرکت کنندگانی جدید پس از اتمام فصل دوم BattleBotsساخته شده است. شیوه ی برگزاری مسابقات در برنامه ی نبرد ربات ها به صورت تورنمنت حذفی می باشد.

 

طراحان ربات ها به نبرد با یکدیگر می پردازند تا در آخر سر، یک قهرمان در این تورنمنت معلوم شود. درواقع برنامه ی BattleBotsرا می توان تصویرسازی مجدد مسابقات ورزشی قدیمی ربات های کشنده دانست که برای اولین بار توسط صنعت Whalerock و سازندگان اصلی فرنچایز BattleBotsیعنی Ed Roski و Greg Munson دانست. تنها محدودیتی که در مسابقات قرار دارد، محدودیت وزن ربات ها می باشد. اما گستره ی عظیمی از اسلحه مورد استفاده برای نبرد قرار داده شده که عملا محدودیتی را شامل نمی شود. در هر دوره از مسابقات، ۴۸ربات وارد می شوند اما تنها یک ربات است که جایزه ی قهرمانی را می برد و …

 

 

سجاد بازدید : 936 1397/05/14 نظرات (1)

Football Strike

امتیاز 4.5 در گوگل پلی!

بیش از هزاران بار دانلود در گوگل پلی!

 

Football strike یک بازی فوتبال فوق العاده با حجم مناسب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و دارای امتیاز بالای 4.5 ستاره در گوگل پلی می باشد که از میان هزاران کاربر به دست آورده است و توانسته به یکی از بهترین و اعتیاد آور ترین بازی های فوتبال در اندروید تبدیل شود. در این بازی شما باید تیم رویایی خود را مدیریت کنید و در بزرگ ترین باشگاه های دنیا با ستارگان دلخواه خود به بازی بپردازید و پیروز بازی شوید، شما قهرمان هستید و در این بازی می توانید برنده واقعی باشید! با کنترل های بصری بازی می توانید به راحتی به بازی بپردازید و تجربه یکی از بهترین بازی های فوتبال را در گوشی هوشمند خود داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است تا تمامی تلاش خود را به کار ببرید و به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید! در این بازی شما می توانید تمامی جنبه های مختلف یک بازی را برنامه ریزی نمایید و همه چیز را با نقشه خود مدیریت نمایید تا سرانجام پیروز شوید!

 

 

سجاد بازدید : 1592 1397/05/14 نظرات (0)

Google Translate  "گوگل ترنسلیت" نرم افزار رسمی شرکت گوگل برای ترجمه متن، لغت، گفتار، نوشتار و حتی دستخط می باشد که با دارا بودن قابلیت های بسیار کاربردی و البته با عملکرد صحیح توانسته است به نرم افزاری مرجع برای دیوایس های هوشمند تبدیل شود. در عصر امروزی دیگر استفاده از کتاب های قطور و سنگین دیکشنری چیزی جز اتلاف وقت و اتلاف انرژی بیهوده نیست. هیچ نیازی به پیدا کردن لغات و اصطلاحات در کتاب های دیکشنری وجود ندارد و با تکنولوژی های روز و البته با تکیه بر شبکه جهانی اینترنت می توان متن های طولانی را از هر زبانی به زبان دیگر فقط در چند ثانیه ترجمه کرد. ابزار های بسیاری در این زمینه وجود دارند که شرکت گوگل با ارائه نرم افزار Google Translate توانسته است ترجمه را به ساده ترین و کم هزینه ترین شکل ممکن در آورد. با استفاده از این برنامه می توانید متون و لغات مختلف را به آسانی هرچه تمام به بیش از 103 زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی ترجمه کرده و از قابلیت شنیداری آن و تلفظ لغات نیز بهره مند شوید در این نسخه از برنامه قابلیت تشخیص دست خط زبان فارسی گنجانده شده است که یک قابلیت بسیار مهم به شمار می رود. امکاناتی همچون ترجمه تصویری به صورت لحظه ای و پیشرفته، دانلود دیتا بیس زبان های مختلف برای استفاده آفلاین در شرایط اضطراری و همچنین امکان ترجمه اکثر زبان های دنیا به هر زبان دیگری بی تردید می توانند تجربه بهترین نرم افزار مترجم همراه را برای کاربران به ارمغان آورند. این نرم افزار به تمامی کاربران اندرویدی اعم از دانشجویان، مهندسین، پزشکان و ... توصیه می شود.

سجاد بازدید : 1053 1397/05/14 نظرات (0)

گپ همیشه و همه‌جا در دسترس شماست!

با پیام‌رسان گپ می‌توانید لذت یک ارتباط سریع و مدرن را بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ی خود تجربه نمایید. در هر شرایطی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید به حساب کاربری خود در گپ متصل شوید؛ با دوستان خود در ارتباط باشید و از دنیای اطلاعات، خدمات و سرگرمی‌های گپ بهره‌مند شوید.

 

سجاد بازدید : 1096 1397/05/14 نظرات (0)

YoWindow Weather یک برنامه منحصر به فرد در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. این برنامه مانند یک جادوگر شرایط هر منطقه را با تصاویر و صحنه های واقع گرایانه شبیه سازی می کند. به عنوان مثال اگر در جایی باران یا برف ببارد، برنامه با نشان دادن تصاویر برفی یا بارانی به شما وضعیت را اطلاع می دهد یا این که در هنگام طلوع خورشید یا غروب خورشید در یک منطقه باشد، با ارائه تصاویر واقع گرایانه آن ها را هم نشان می دهد. اطلاعات هواشناسی موجود از بزرگترین سازمان های هواشناسی جمع آوری می شوند. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا بوده و هنگام ارائه اطلاعات تصویری متناسب با منطقه فعلی شما را نمایش می دهد.

سجاد بازدید : 926 1397/05/13 نظرات (0)

برترین نرم افزار سال 2015 گوگل پلی در 75 کشور

 

Z Camera" VIP" سریعترین نرم افزار دوربین موبایل برای گرفتن عکس و ضبط ویدئو است . شما با این برنامه میتوانید فیلتر های زنده ای را بر روی تصاویر خودتان اعمال کنید و قبل از ذخیره آن پیش نمایش آن را در حالت های مختلف تماشا کنید . این برنامه از حرکات انگشت پشتیبانی کرده و شما به راحتی میتوانید بین حالت عکسبرداری و فیلم برداری swip کنید . پس از پیدا کردن سوژه ای مناسب و یا منظره ای جالب اقدام به عکس گرفتن کرده و سپس عملیات زیبا سازی تصویر گرفته شده را به آسانی آغاز کنید تا تصویر شما حرفه ای تر شود . برای اینکار شما میتوانید تصویر را بچرخانید و فیلتر های گوناگونی را به آن اضافه کنید . پارامترهای تصویر را بنا به سلیقه خود تنظیم کرده و محصول نهایی ایجاد شده را به راحتی در شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر و غیره با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید.

سجاد بازدید : 1291 1397/05/13 نظرات (0)

Idle Car Factory یک بازی خاص و سرگرم کننده از دسته بازی های شبیه ساز است که توسط تیم LudosProject در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. با نصب بازی Idle Car Factory شما مدیریت یک کارخانه خودروسازی را برعهده خواهید داشت. میتوانید نیرو ها را استخدام کنید و یک برند مشهور برای خودرو را ایجاد کنید. خودرو ها را طراحی و تولید کنید و به بازار بفرستید. با کارخانه های تولید خودرو رقابت و برند خود را جهانی کنید. کارخانه خود را با ساخت و ارتقاء ایستگاه های کاری، استخدام کارمندان و کاهش هزینه های تولید قطعات خودرو، توسعه دهید.

سجاد بازدید : 967 1397/05/13 نظرات (0)

 

Pillars of Eternity II Deadfire Beast of Winter PC-CODEX

نسخه کاملا جدید به همراه بسته الحاقی Beast of Winter جایگزین شد

 

 

همانطور که سازندگان پیش‌تر اشاره داشته‌اند، بسته الحاقی جدید Best of Winter محیط‌های جدیدی را در قالب جزیره‌های دورافتاده به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان با محتوای Beast of Winter می‌توانند از طریق سواحل جنوبی به جزیره Deadfire Archipelago‌ راه پیدا کنند؛ جزیره‌ای که فرقه Doomsday در آن متولد شده است. استودیو آبسیدین در مورد جدیدترین بسته الحاقی این بازی نوشت: از Watcher به عنوان پیشگام نابودی تمامی چیز‌ها یاد می‌شود و عبادت‌کنندگان خدایان سرما یعنی گروه Rymrgand به تازگی واچر را احضار کرده‌اند تا سرنوشت آنها را رقم بزند.

 

آپدیت ۲٫۰ دانلود بازی Pillars of Eternity II Deadfire شامل بهبودهایی هم می‌شود که برای رفع ایرادات بازی در نظر گرفته شده است. چالش‌هایی جدیدی در بازی تعبیه می‌شود که به گفته سازندگان قرار است «مهارت‌های بازیکنان را به طور جالبی به آزمایش قرار دهد.» در‌ آن سو Deck of Many Things کشتی‌های تجاری را به بازی اضافه می‌کند.

 

برای دانلود نسخه ps4 اینجا را کلیک کنید

 

سجاد بازدید : 917 1397/05/11 نظرات (1)

۱۴۸ صفحه | فرمت : PDF | زبان : فارسی | نویسنده : یونس ابراهیمی

 

سی شارپ (به انگلیسی : #C) یک زبان برنامه نویسی همگردان، سطح بالا، شی گرا، ساخت یافته، رویداد محور، تابعی، دستوری و جنریک است که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۰ میلادی از خانواده زبان‌های چارچوب دات‌ نت معرفی شد. زبان سی شارپ همچنین از خانواده زبان‌های برنامه‌نویسی سی نیز است. زبان سی شارپ، یک زبان برنامه‌نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، اَمری، عمومی، شی گرا و جز گرا و در بستر چارچوب دات نت می‌باشد. این زبان توسط شرکت مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز دربر گرفت.

 

سی شارپ یکی از ۴۴ زبان برنامه‌نویسی است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از چارچوب دات‌ نت پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد. آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان سی شارپ را بر عهده داشت. این زبان دارای دستوری شی گرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفینیازمندمدرک تاثیر پذیرفته‌ است. شاید یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برنامه سی شارپ باشد. در کتاب آموزش سی شارپ به زبان ساده ما به شما نحوه برنامه نویسی به زبان سی شارپ را به صورت تصویری آموزش می دهیم.

 

 

سجاد بازدید : 1201 1397/05/11 نظرات (0)

| فصل دوم تا قسمت هفتم اضافه شد |

 

 

موضوع دانلود مستند The Planets در مورد سیاره های موجود در کهکشان راه شیری و تمامی اطلاعات موردنیاز در مورد آنها می باشد. علاقه مندان به سیارات و کهکشان می توانند این مستند جالب هشت قسمتی را دریافت کرده و با اطلاعات جامع و تخصصی در رابطه با سیاره ها آشنا شوند. مستند با کیفیت بسیار بالایی آماده شده است و هر علاقه مندی را در رابطه با سیاره های جدید و علم کشف شده در قرن جدید آشنا می سازد.

 

این مستند به صورت کامل به سیارات شناخته شده کهکشان می پردازد و در یک قسمت ویژه نیز سیاره هایی را بررسی می کند که به طور رسمی هنوز اسم ندارند و یا به تازگی کشف شده اند، که قطعا جذابیت خاصی را برای کابران خواهد داشت. شما کاربران هم اکنون می توانید برای دانلود مستند The Planets از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت همه چی دانلود استفاده نمایید.

 

عنوان مستند: The Planets 2017 – سیاره ها

 

فرمت تصویری: ۱۰۸۰p WEB-DL / 720p WEB-DL

 

زبان: انگلیسی

 

زیرنویس انگلیسی: ندارد

سجاد بازدید : 1438 1397/05/11 نظرات (0)

انیمیشن سریالی Captain Tsubasa 2018 – فوتبالیست ها ۲۰۱۸ با کیفیت WEB-DL

|قسمت هفدهم با کیفیت WEB-DL 1080p اضافه شد|

زیرنویس فارسی قسمت هجدهم اضافه شد

 

دوبله فارسی قسمت سوم الی دهم اضافه شد

 

 

نام انیمیشن: Captain Tsubasa 2018 – فوتبالیست ها ۲۰۱۸

سال انتشار: ۲۰۱۸

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۴ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۶۰/۱۹۰ مگابایت

کیفیت: WEB-DL 1080p/WEB-DL x265 1080p/WEB-DL 720p/WEB-DL x265 720p

 

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: دانلود فوتبالیست ها ۲۰۱۸ از تاریخ دوم آپریل ۲۰۱۸ شروع شده است. وبسایت همه چی دانلود تصمیم گرفته تا تمامی قسمت های این انیمه سریالی بسیار محبوب را به صورت کامل، با بهترین کیفیت و با زیرنویس فارسی برای شما عزیزان منتشر کند.

 

داستان سوباسا اوزارا، پسر ۱۱ ساله‌ای را روایت می‌کند که در کودکی، به لطف داشتن یک توپ فوتبال در دستانش از تصادف با یک ماشین جان سالم به در برده و همواره، علاقه خاصی به فوتبال داشته است. پدر سوباسا یک کاپیتان کشتی و معمولا در سفر است و همین هم باعث شده تا سوباسا، معمولا با مادرش زندگی کند. این دو زمانی که سوباسا ۱۱ سال دارد، به شهر نانکاتسو که برای داشتن مدارس فوتبال عالی مشهور است، سفر می‌کنند و در آن‌جا، سوباسا با کاراکتر‌های دیگری مثل ریو ایشیزاکی و گنزو واکابایاشی آشنا شده و رقابت فوتبالی سختی هم بین سوباسا و واکابایاشی شکل می‌گیرد که در این مقطع، در دو تیم متفاوت بازی می‌کنند.

سجاد بازدید : 1012 1397/05/09 نظرات (1)

Royal Revolt 2 بار دیگر با جنگ های بیشتر، لذت بیشتر و محیط وسیع تر بازگشته است! در این بازی باید تا می توانید با استفاده از نیروهای خود در مقابل دشمنان دفاع کنید و از قلعه و سرزمین خود دفاع کنید. ارتش خود را بسازید و دشمنان خود را نابود کنید. گرافیک 3 بعدی و محیط جذاب بازی بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

 

سجاد بازدید : 1056 1397/05/09 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام ای وای با بالاترین کیفیت

Download New Music Babak Jahanbakhsh – Ey Vaay

 

ترانه: محسن شیرالی , موزیک: بابک جهانبخش , تنظیم:معین راهبر

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

سجاد بازدید : 1274 1397/05/09 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام بگو برو با بالاترین کیفیت

Download New Music Mazyar Fallahi – Begoo Boro

 

ترانه: علی ثابت قدم و مازیار فلاحی , آهنگ: مازیار فلاحی , تنظیم: امیر جمال فرد

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 1085 1397/05/09 نظرات (0)

"Monster Legends" عنوانی زیبا و جذاب در سبک شبیه ساز میباشد و به تازگی توسط استودیو Social Point ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 2 میلیون نفر امتیاز فوق العاده 4.5 از 5.0 و بیش از 50 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

 

در بازی Monster Legends شما باید هیولاها را رام کنید و با اصلاح نژاد آنها گونه های جدیدی را به وجود آورید. با باز کردن مهارت های جدید و قدرت های شگفت انگیز گروه ها هیولای وحشی خود را بسازید و آن ها را آماده ماجراجویی و نبرد با دشمنان و شکست دادن آنان نمایید. ماجراجویی هیولا های شما از همین حالا آغاز شده است پس شما هم به آنان ملحق شوید و از تجربه این بازی کامل بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود لذت ببرید.

سجاد بازدید : 866 1397/05/09 نظرات (0)

AZ Screen Recorder - No Root بهترین نرم افزار برای تهیه فیلم از صفحه نمایش آب نبات چوبی (Lollipop) خود می باشد. شما با استفاده از این برنامه حرفه ای و رایگان میتوانید اقدام به تهیه فیلم از صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود بدون نیاز به روت بودن کنید. نکته قابل توجه اینجاست که هیچ واترمارکی بر روی ویدئوی ضبط شده قرار نمیگیرد . این برنامه به شما اجازه میدهد تا از صفحه نمایش فیلم هایی با قابلیت توقف و ادامه تهیه کنید . شما با استفاده از این برنامه میتوانید فیلم های خود را به صورت HD و FullHD ضبط کرده و به کمک میکروفن دستگاه در حین ضبط صدای خود را نیز بر روی فیلم قرار دهید . این کار برای ساخت فیلم تبلیغاتی و اموزشی و اظهار نظر درباره گیم پلی بازی ها بسیار ایده آل خواهد بود . پنجره شناور برنامه این امکان را به کاربر میدهد تا در لحظه, اقدام به ضبط ویدئو از صفحه نمایش کند. شما میتوانید از قسمت تنظیمات برنامه لمس روی صفحه نمایش را فعال کنید تا افرادی که در حال تماشای فیلم های شما هستند متوجه کار های شما شوند.

 

نکته: اگر شما با مشکل سبز بودن صفحه نمایش روبرو هستید لطفا به Settings - Encoder مراجعه کرده و تیک فعال سازی Fix green screen mode را بزنید.

سجاد بازدید : 1365 1397/05/09 نظرات (0)

طبیعتا فی-لتر

 

با برنامه Twitter توییتر را همیشه دنبال خود داشته باشید و توییت های خود را چک کنید. با استفاده از این برنامه که توسط خود توییتر ساخته شده است می توانید به اکانت خود متصل شده و توییت ها، کامنت ها، عکس ها و فیلم های خود را چک کنید. این برنامه بهترین راه برای اتصال به این شبکه اجتماعی محبوب است که می توانید به آخرین اخبار از سوی شخصیت های بزرگ را مرور کنید.  با نصب و عضویت در این اپلیکیشن از تمام امکانات Twitter بهره مند شده و جدیدترین توییت ها را مشاهده کنید.عکس ها و گیف ها و فایل های دلخواهتان را ارسال نموده و حتی با کمک قابلیت live video به صورت پخش زنده برای یکدیگر فیلم ارسال کنید. پروفایلتان را با دادن مشخصاتی مانند عکس، توضیحات، محل و تغییر پس زمینه سفارشی کنید و یا حتی به توییت های خود، Retweets، پاسخ ها، رسانه ها، و موارد مشابه نگاه کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 2014 1397/05/09 نظرات (0)

WhatsApp Messenger نرم افزار مشهور برقراری تماس صوتی و ارسال پیام های صوتی و متنی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. واتس اپ امروزه در میان تمامی کاربران ایرانی استفاده می شود و یکی از دلایلی که این مسنجر را به یکی از بهترین ها تبدیل کرد رابط کاربری آن و محیط برنامه می باشد که ساختاری بسیار ساده و در عین حال سریع دارد! به گونه ای که این مسنجر اندروید از دیدگان بسیاری از کاربران بسیار سریعتر و کاربردی تر از برنامه هایی مانند وایبر و لاین می باشد. کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! واتس آپ نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان پیام دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس و ویدئو ارسال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد. اگر شما هم به دنبال یک مسنجر بی نظیر، ساده، سریع و کاربر پسند می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 1114 1397/05/09 نظرات (0)

Dropbox یک سایت سرویس دهی فضای مجازی رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد تا تمامی عکس ها، فیلم ها، اسناد و به طور کلی هرگونه فایلی که دارید را بر روی آن آپلود کرده و برای همیشه نگهداری کنید و با توجه به امنیت بالای دراپ باکس، خیالتان از فایل ها راحت باشد. همچنین می توانید عکس ها، اسناد و غیره خود را اشتراک گذاری کرده تا دوستانتان بتوانند نیز آن را مشاهده و یا دریافت کنند. به کمک این برنامه می توانید تصاویر، اسناد، موزیک ها و در کل تمامی فایل های خود را همراه داشته باشید و هر وقت لازم شد به آن دسترسی پیدا کنید. تا به حال برای شما هم پیش آمده است که برای مثال کنفرانس مهمی داشته باشید و کلیپ ها و تصاویری که قرار است در جلسه پخش نمایید را روی یک فلش مموری ذخیره کرده باشید اما آن را در منزل جا بگذارید؟ این مشکلی است که به کمک دراپ باکس تقریبا به صورت کامل حل شده است! شما به کمک برنامهDropbox می توانید همیشه اطلاعات مهم خود را در فضایی کاملا ایمن همراه داشته باشد و هر زمان که به آن نیاز پیدا کردید با در اختیار داشتن یک کامپیوتر، لب تاب، تبلت و حتی گوشی موبایل به آن دسترسی پیدا کنید.

سجاد بازدید : 957 1397/05/09 نظرات (0)

(Online Soccer Manager (OSM آیا دوست دارید که مربیگری تیم مورد علاقه خود را بر عهده بگیرید؟این بازی چنین فرصتی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این بازی رایگان به صورت کامل و مداوم تمدید می شود و تمام مسابقات فوتبال باشگاه های مختلف سراسر دنیا را شامل می شود. باشگاه خود را انتخاب کنید و همه چیز را مدیریت کنید:ترکیب ها،تاکتیک ها، آموزش ها،نقل و انتقالات و غیره دارای بیش از 5 میلیون بازیکن از سراسر جهان با دوستان خود در همان مسابقه بازی کنید این بازی را دنلود کنید و به صورت رایگان آن را تجربه کنید. این بازی یک بازی اعتیاد اور است و به شما این امکان را می دهد که همانند یک مربی واقعی تیم مورد علاقه خود را هدایت و مدیریت کنید.شما مسئول تصمیم گیری های مهم درباره ترکیب بازیکنان در بازی و خرید و فروش بازیکنان و نیز و آموزش و بسیاری امور دیگر خواهید بود. آیا به یک مهاجم جدید نیاز دارید؟یک پیغام به اسپانیا ارسال کنید. آیا زمین بازی به اندازه کافی مساعد نیست؟زمین و استادیوم خود را به روز رسانی کنید. بازیکنان شما به تعلیق افتاده اند؟وکیل خود را برای دریافت حکم تجدید نظربفرستید. پس از اینکه همه امور باشگاه را کنترل کردید،دریک مسابقه کاملا شبیه سازی شده شرکت خواهید کرد.این وظیفه شماست تا تیم خود را به خوبی آماده کنید و مطمئن باشید که نتیجه خوبی دریافت می کنید.جالب ترین بخش بازی این است که شما می توانید مهارت های فوتبال خود را با دوستان خود مقایسه کنید.

سجاد بازدید : 1169 1397/05/09 نظرات (0)

بازی "World of Tanks Blitz" یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است و توسط Wargaming Group طراحی و توسعه یافته است، بازی دارای امتیاز بالای 4.3 در فروشگاه گوگل می باشد و بدون شک همه را شگفت زده خواهد کرد زیرا گرافیکی ترین شبیه ساز تانک می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و حجم دیتا آن نسبت به سایر بازی های مشابه خود بسیار بالا می باشد! این بازی آنلاین تاکنون بیش از 90 میلیون بازیکن از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است و یکی از برترین و گرافیکی ترین بازی های جنگی آنلاین می باشد که تاکنون بر روی اندروید خود بازی کرده اید!

 

عنوان World of Tanks Blitz دقیقا دارای محیط یکسان با نسخه کامپیوتر می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد!

 

این بازی دارای فهرستی بسیار عظیم از 200 تانک غول پیکر می باشد که هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود بوده و با گرافیک بالا و جزئیات بسیار بالایی که در اختیار شما قرار می دهند بدون شک تجربه یک بازی بی نظیر را دز اختیار شما قرار می دهند. کنترل لمسی صفحه نمایش بازی نیز بسیار روان بوده و می توانید به راحتی به بازی و کنترل تامک خود بپردازید! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

سجاد بازدید : 1168 1397/05/09 نظرات (0)

بازی مشابه کانتر برای اندروید


Modern Strike Online بازی جدید و جذاب با عنوان مودرن استریک آنلاین برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. آیا از دوست داران بازی محبوب و مشهور کانتر هستید؟ امروز خبر های خوشی برای دوست داران بازی های شوتر اول شخص و البته آنلاین داریم. ضربت مدرن نام یک بازی فوق العاده جذاب و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که هر بازیکنی را به یاد کانتر استرایک معروف برای ویندوز می اندازد. ایده نوینی در پس این بازی مولتی پلیر اندرویدی وجود دارد که آن را از دیگر عناوین مشابه متمایز ساخته است. گرافیک مسحور کننده سه بعدی که حتی برای دستگاه های ضعیف از لحاظ قدرت سخت افزاری، به راحتی و بدون هیچ مشکلی قابل اجراست، و گیم پلی روان با نرخ فریم بالا هر بازیکنی را مجذوب خود می سازد. انواع سلاح های مدرن را در اختیار گرفته و نبرد با تروریست ها را شروع کنید.

سجاد بازدید : 1133 1397/05/09 نظرات (0)

 

موسیقی متن فیلم Alien Covenant اثری از Jed Kurzel

Airheart Orginal Soundtrack 320-128Kbps

 

موسیقی متن فیلم Alien Covenant اثری از Jed Kurzel، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۲۲ قطعه در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. Alien Covenant یک فیلم علمی-تخیلی به کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی جان لوگان و دانته هارپر است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم پرومتوس در سال ۲۰۱۲ و دومین قسمت در مجموعه پیش‌ درآمدی فیلم‌های بیگانه به شمار می‌رود. در این فیلم بازیگرانی همچون مایکل فاسبندر، کاترین واترستون، دنی مک‌براید، دمیان بیچیر، کارمن اجوجو، بیلی کروداپ و الکساندر انگلند ایفای نقش می‌کنند. فیلم‌برداری بیگانه: کاوننت از ۴ آوریل ۲۰۱۶ در تنگه میلفورد، نیوزیلند آغاز شد و در نهایت توسط کمپانی قرن بیستم در ۱۹ می ۲۰۱۷ به نمایش درآمد.

 

داستان درباره فضاپیمایی است که خدمه آن مدتهاست به خواب عمیقی فرو رفته اند و در این میان تنها یک ربات به نام والتر ( مایکل فاسبندر ) می باشد که کنترل فعالیت های سفینه را بر عهده دارد. اما با بروز یک مشکل، خدمه زودتر از زمان موعد از خواب بلند می شوند و تصمیم می گیرند تا به سیاره ناشناخته ای که در نزدیکی آنهاست سفری اکتشافی داشته باشند تا ببینند که شرایط در این محل چگونه است. اما ورود به این سیاره منجر به مواجه شدن با موجودی می گردد.

 

 

سجاد بازدید : 1042 1397/05/09 نظرات (0)

آلبوم موسیقی Dreams اثری از Generdyn

Dreams Instrumental 320-128Kbps

 

آلبوم موسیقی Dreams اثری از Generdyn، مجموعه ای است با ژانر Alternative Rock که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۰۹ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

 

سجاد بازدید : 1159 1397/05/09 نظرات (0)

زیرنویس فارسی مراسم بتسدا قرار گرفت .


E3 2018، بیست و چهارمین نمایشگاه سرگرمی‌ الکترونیکی است که در آن توسعه دهندگان و ناشران بازی‌های ویدیویی بازی‌های جدید و آینده خود را معرفی می‌کنند. تاریخ شروع مراسم شنبه، ۱۹ خرداد بوده و تا سه شنبه، ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت. نمایشگاه سرگرمی‌ الکترونیکی یا ای.تری (به انگلیسی Electronic Entertainment Expo) در سال ۱۹۹۵ با تبلیغ در اخبار و برنامه‌های سرگرمی تلویزیونی و انجمن نرم افزار دیجیتال که اکنون به نام ESA شناخته می‌شود کار خود را شروع کرد و در همان ابتدا مانند یک بمب منفجر شد. در این سال کمپانی سگا در E3 با کنسول سگا ساترن شرکت کرده بود. شرکت سونی پلی استیشن را به نمایش گذاشت که با تشویق و محبوبیت زیادی روبه‌ رو شد. نینتندو کنسول Ultra 64 که بعدها با نام Nintendo 64 شناخته شد را معرفی کرد. آتاری هم با سیستم ناموفق جگوار در این همایش حضور داشت.

 

سجاد بازدید : 1083 1397/05/09 نظرات (0)

کسب جایزه بهترین نمایش از دیدگاه کاربران در جشنواره بازی های مستقل برلین در سال 2017

در نقش قهرمانی شجاع قرار گرفته و با شرکت شیطانی Tetracorp به نبرد بپردازید. از استراتژی موثر در میدان جنگ استفاده کرده و با انواع و اقسام سلاح های قدرتمند و سربازان نخبه دشمنان را نابود نمایید. تیم نهایی خود را بسازید و با ارتقاء هم تیمی های خود از توانایی های ویژه آنان استفاده نمایید.

داستان بازی Cover Fire از جایی شروع میشود که شرکت Tetracorp مناطق مختلف جهان را به تسخیر در آورده و اقدام به سرکوب مردم میکند. انها به تازگی ماده ای جدید را کشف نموده اند که میتواند انسان ها را برای همیشه تغییر دهد. حال شما به عنوان یک گروه مقاومت باید در مقابل آنها بایستید و از مردم سراسر جهان محافظت نمایید. به مناطق مختلف از صحراهای خشک تا جنگل های بارانی سفر کرده و نقشه های دشمن را از بین ببرید.

حالت داستانی بازی Cover Fire دارای 60 ماموریت هیجان انگیز و منحصربفرد میباشد. هم چنین گیم پلی روان و ساده بازی به همراه گرافیک بالا آن میتواند تا مدت ها شما را سرگرم نماید. لازم به ذکر است که بازی Cover Fire برای افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

سجاد بازدید : 915 1397/05/08 نظرات (0)

Waze - GPS، نقشه ها و ترافیک با wase همیشه از وضعیت جاده باخبر خواهید بود!حتی اگر راه را بلد باشید wase اطلاعات ترافیک,ساخت و ساز,پلیس و تصادفات را در اختیار شما می گذارد.اگر مسیری مناسب نبود برنامه مسیر شما را تغییر می دهد تا در زمان شما صرفه جویی شود.

سجاد بازدید : 969 1397/05/08 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام خوشبختی با بالاترین کیفیت

Download New Music Saman Jalili – Khoshbakhti

 

ترانه: مهرزاد امیرخانی , آهنگ: محمد قیامتی , تنظیم: مصطفی مومنی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 997 1397/05/08 نظرات (0)

دانلود رمان مغرور و عاشق

جیغ میزدم و عربده می کشیدم. شده بودم یه روانی .رزا پشت در جیغ میزد که تمومش کنم ولی من صبرم تموم شده بود زده بودم به سیم آخر. صدای پر از غرور شخصی رزا هم بلند شد.

ادکلن مارکدار و گرون قیمت رو به سمت رزا پرت کردم هزار تیکه شد.

ناشناس: باز ک ن درو!

سجاد بازدید : 886 1397/05/08 نظرات (0)

Snipers vs Thieves این بازی یک بازی چند نفره است که در زمان واقعی ارائه می شود.شما می توانید در این بازی به عنوان یک تیرانداز مرگبار از پناهگاه خود محافظت کنید و یا به عنوان یک باند دزدان کثیف به غارت رقبا خود بپردازید. ابزارهای حماسی خود مانند مهمات بزرگ،گلوله های یخی و .. را بسازید و آنها را ارتقا دهید. در فصل های مختلف ایین بازی شرکت کنید و همچنین با بالا بردن رتبه خود، ستاره و پاداش کسب کنید.ماسک های تغییر بازی مانند the Gorilla King, Frankenstein و حتی رئیس جمهور گذشته و حال آمریکا را به دست آورید.

سجاد بازدید : 935 1397/05/08 نظرات (0)

بازی زیبای شهر جنایت که شما در این بازی در نقش یک مامور FBI وظیفه شناس هستید و برای سرکوبی و مجازات دشمنان خود دست به هر کاری میزنید.  این بازی قابلیت انلاین را دارد که بازیکنان به دو گروه مافیا و اف بی ای تقسیم میشوند و به مبارزه با یکدیگر میبردازند. همچنین در این بازی سلاح های زیادی وجود دارند که با گذراندن مراحل ان ها را بدست خواهید اورد.

سجاد بازدید : 1044 1397/05/08 نظرات (0)

 

آلبوم موسیقی Hear Me اثری از Uneasy

Hear Me Instrumental 320-128Kbps

 

آلبوم موسیقی Hear Me اثری از Uneasy، مجموعه ای است با ژانر New Age که در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۱۲ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

 

 

سجاد بازدید : 898 1397/05/08 نظرات (0)

 

نرم افزار فایل زیلا FileZilla نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP می توانند به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده می کنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسر های معمول کرک کردن را نخواهد داشت.

 

این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار با توجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی می کند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

سجاد بازدید : 5651 1397/05/08 نظرات (0)

این مطلب صرفا برای استفاده از نود 32 (nod32) می باشد و نیاز به دانلود ندارد اما بعد از انجام می توانید آپدیت نود 32 (nod32) را به راحتی انجام دهید.

 

 

البته لازم به ذکر است برای شما بخش آفلاین که نیاز به دانلود دارد نیز گذاشته ایم.

برای دیدن رمز و یوزر ها به ادامه مطلب بروید

این پست هر روز آپدیت خواهد شد.

سجاد بازدید : 1141 1397/05/07 نظرات (0)

دانلود فصل دوم انیمیشن گیسو کمند Rapunzel’s Tangled Adventure با کیفیت WEBRip

|قسمت پنجم از فصل دوم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت دوم و چهارم از فصل دوم اضافه شد| 

 

 

 

نام انیمیشن: Rapunzel’s Tangled Adventure Season 2 – فصل دوم انیمیشن سریالی گیسو کمند

 

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

 

سال انتشار: ۲۰۱۷-۲۰۱۸

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۳۰/۱۶۰ مگابایت

 

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip x265 720p / WEBRip x265 1080p

 

زیرنویس فارسی: دارد

 

 

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن گیسو کمند به عنوانی جدید نسبت به فصل پیشین خود منتشر شده است. فصل دوم برخلاف فصل اول که Tangled: The Series نام داشت، با عنوان Rapunzel’s Tangled Adventure شناخته می شود. انیمیشن سریالی گیسو کمند که در سال ۲۰۱۷ توسط شبکه دیزنی در حال پخش می باشد، روایتگر داستان های بین انیمیشن سینمایی گیسو کمند و انیمیشن کوتاه گیسو کمند برای همیشه می باشد. فیلم سینمایی ۵۰دقیقه ای از این اثر در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ عرضه شد و چندی بعد شبکه دیزنی تصمیم به پخش انیمیشن سریالی آن گرفت که از ۲۴ مارس شروع شده است. این انیمیشن سریالی از آهنگ های جدیدی که توسط Alan Menken خوانده شده استفاده می کند که وظیفه نوشتن ترانه های انیمیشن سینمایی گیسو کمند را بر عهده داشته است و …

تعداد صفحات : 36

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 615
  • آی پی دیروز : 595
  • بازدید امروز : 3,532
  • باردید دیروز : 8,952
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 29,549
  • بازدید ماه : 82,119
  • بازدید سال : 547,441
  • بازدید کلی : 11,938,053
  • کدهای اختصاصی