loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1053 1397/05/14 نظرات (0)

گپ همیشه و همه‌جا در دسترس شماست!

با پیام‌رسان گپ می‌توانید لذت یک ارتباط سریع و مدرن را بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ی خود تجربه نمایید. در هر شرایطی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید به حساب کاربری خود در گپ متصل شوید؛ با دوستان خود در ارتباط باشید و از دنیای اطلاعات، خدمات و سرگرمی‌های گپ بهره‌مند شوید.

 

سجاد بازدید : 310 1397/04/19 نظرات (0)

Bale 3.40.751 Apk 

پیام رسانی ایرانی بله 


امکانات پیام‌رسانی

«بله » یک پیام‌رسان جامع و پایدار است. این پیام‌رسان به صورت مقیاس‌پذیر و برای پذیرش ده‌ها میلیون‌نفر در فضای ابری برنامه‌نویسی شده است. سرورهای این پیام‌رسان در دیتاسنترهای داخلی واقع شده‌اند و به همین دلیل مصرف اینرنت برای استفاده از آن نصف قیمت محاسه می‌شود.

+ ارسال پیام‌های متنی، صوتی، عکس، فیلم و فایل

+ ساخت گروه تا ظرفیت ۲۰۴۸ نفر

+ ساخت کانال خصوصی و عمومی برای اطلاع‌رسانی، خیریه یا فروشگاه

+ ساخت بات با امکان پرداخت مالی


امکانات مالی و پرداخت

خدمات مالی «بله » در شبکه‌ی بانکی کشور و با نظارت بانک مرکزی انجام می‌شود. هر کاربر می‌تواند چندین کارت عضو شبکه‌ی شتاب را به پروفایل کاربری خود اضافه کند؛ به‌این‌ترتیب خدمات مالی را به طور مستقیم از طریق حساب بانکی و بدون خواب پول در کیف پول نرم‌افزار انجام دهد. «بله» خود به عنوان یک درگاه بانکی عمل می‌کند و خدمات بانکی و پولی بدون خروج از نرم‌افزار تنها با وارد کردن رمز دوم امکان‌پذیر است.

+ جابجایی پول بین اعضای شبکه، بر بستر شبکه‌ي شتاب / بدون نیاز به دانستن شماره کارت مخاطب

+ درخواست پول ، متصل به شماره کارت بانکی / مناسب برای صدور فاکتور، جمع‌آوری پول خیریه، دریافت دونگ

+ درگاه پرداخت ، به مثابه درگاه بانکی / بدون کسر کارمز انتقال پول از کاربر، مناسب برای فروشگاه‌ها، خیریه‌ها و پیشخوان‌های خدمات

+ ابزار بازو (بات) به اضافه‌ی خدمات پرداخت / مناسب برای سرویس‌های سفارش‌گیری و پیشخوان‌های خدمات


بستر خدمات

با استفاده از زیرساختِ باتِ «بله » خدمات متعددی فرصت اجرا شدن در قالب پیام‌رسانی را پیدا می‌کنند؛ تا به امروز خدمات مختلف بانکی، پرداخت، ارتباط با مشتری، خرید و ... روی این شبکه اجرا شده و شما هم می‌توانید از این فرصت برای ارتباط بهتر با مشتریان خود استفاده کنید:

+ خدمات بانکی : کارت به کارت (شبکه‌ی شتاب)، استعلام موجودی، آفیسر بانک، پیام‌های تراکنش بانک ملی و ...

+ خدمات پرداخت : پرداخت قبوض، خرید شارژ، کمک به کمیته‌ی امداد و دیگر خیریه‌ها و ...

+ خدمات دولتی : دریافت قبض موبایل، عوارض خروج از کشور، خلافی خودرو و ...

+ خدمات خرید : بات پرداخت فاکتور فروشگاه‌های واقعی

سجاد بازدید : 857 1394/01/11 نظرات (0)

iMazing یک ابزار مدیریتی آیفون است . با این نرم افزار میتوانید نرم افزار ها و بازی های گوشی های با سیستم عامل iOS را مدیریت و مشاهده کنید و همچنین میتوانید از گوشی خود بکاپ تهیه و ریستور کنید . دیگر ویژگی iMazing امکان به اشتراک گذاری گوشی خود با ایفون ، ایپد و … است . از ویژگی های این نرم افزار میتوان به انتقال و مشاهده تصاویر گرفته شده ، بازیابی فایلهای گم شده ،اضافه کردن مخاطب به دفترچه تلفن ، سرعت بالای انتقال ، دسترسی به پوشه های اصلی ، ساختن آلبوم عکس جدید و … است . نرم افزار iMazing از تمامی دستگاه های اپل مانند iPhone 5 , iPhone 5s , iPhone 6 , iPhone 6 Plus و … پشتیبانی میکند .

 

سجاد بازدید : 1299 1393/03/24 نظرات (0)

دایناسور ها موجودات غول پیکر هستند که جذابیت هایش باعث شده است تا هنوز هم عده ی زیادی از مردم علاقه ی زیادی به دایناسورها داشته باشند . نرم افزار Dinosaur Encyclopedia با طراحی سه بعدی و گرافیک اچ دی برای کسانی ساخته شده است که علاقه ای خاص به داینسور ها دارند این نرم افزارهمه چیز این موجود را برای شما باز گو میکند و تصاویر جالبی در این زمینه بهره مند شوند . برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 387 1393/03/19 نظرات (0)

بازی Sky Force یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های موبایل و کنسول به‌شما می‌رود. حالا در دهمین سالگرد انتشار این بازی، نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن برای موبایل عرضه شده است تا همان حال و هوای قدیمی را با گرافیکی ۳بعدی و هیجانی بیشتر به کاربران ارائه کند. یکی از امکانات جالبی که در این نسخه به بازی اضافه شده است، امکان ارتقاء قسمت‌های مختلف جت جنگی شما است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 375 1393/03/16 نظرات (0)

Photo Cut Out نام یک نرم افزار زیبا و جذاب و البته کاربردی برای سیستم عامل های آیفون و آیپد است که با آن میتوانید از هر تصویری که استیکر بسازید و آنها را در تصاویر دیگر استفاده کنید . در این نرم افزار در واقع با میکس بخش ها و تصاویر مختلف ، میتوانید آثار خلاقانه ای بسازید . ویژگی های این نرم افزار دارای انواع بک گراندها و افکت های هنری ، قابلیت ذخیره و به اشتراک گذاری استیکرها و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 395 1393/03/14 نظرات (0)

اپلیکیشن You Doodle Pro ابزاری است برای ویرایش عکس‌های شما. با کمک این برنامه می‌توانید بر روی عکس‌هایتان تغییرات متعددی بدهید. امکان اضافه کردن نوشته با فرمت‌های متنوع و اندازه‌های گوناگون، امکان نقاشی کردن بر روی تصاویر با کمک ماژیک،‌ قلم،‌ اسپری و…، امکان اضافه کردن اشیاء کارتونی بر روی عکس و… از جمله امکانات این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 336 1393/03/10 نظرات (0)

اپلیکیشن Real Piano به‌شما امکان نواختن پیانو به‌کمک آیفون یا آیپدتان را می‌دهد. یکی از نکات قابل توجه در این برنامه صدای بسیار نزدیک آن به پیانوی واقعی است. امکان استفاده از دو ردیف کیبورد نیز یکی از قابلیتهای منحصر بفرد این برنامه است. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان نام‌گذاری کلیدها بر اساس نت، اضافه کردن افکت صوتی، تغییر اندازه‌ی کلیدهای مجازی و تغییر صدا به گیتار، باس و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 286 1393/03/10 نظرات (0)

Videoshop 3.1 یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش فیلم و ویدیو است میتواند به شما در قابلیت کپی ، برعکس کردن ، تغییر سرعت ، قرار دادن انواع افکت ها ، فیلتر گذاری و … فیلم هایتان کمک بکند . از قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت اضافه کردن موزیک ، زیرنویس و تیتراژ اشاره کرد . برای اجرای این نرم افزار به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 323 1393/03/07 نظرات (0)

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی IOS 4.3 و بالاتر قابل اجراست.

 

سجاد بازدید : 488 1393/02/29 نظرات (1)

اپلیکیشن Foldify یک ابزار بسیار کارآمد برای ساخت هرگونه کاردستی سه‌بعدی است. این اپلیکیشن دارای یک گالری عظیم از انواع طرح‌های آماده برای کاردستی است که شما می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید و سپس طرح آن را چاپ کرده و خودتان با تا کردن قسمت‌های مشخص شده یک کاردستی برای خود بسازید. قبل از پرینت گرفتن طرحتان می‌توانید پیش‌نمایش آنچه در واقعیت در اختیار خواهید داشت را نیز مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 382 1393/02/21 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید بالاخره Viber به‌طور کامل با ظاهری جدید و سازگار با iOS 7 ارائه شده است. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 1213 1393/01/15 نظرات (1)

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

سجاد بازدید : 381 1393/01/13 نظرات (0)

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

alone-dl بازدید : 650 1393/01/11 نظرات (0)

ابزاری مفید برای ستاره‌شناسی Star Walk HD – Astronomy Guide 7.0 – آیپد

با لینک مستقیم و از دو سرور مختلف همه چی دانلود

آپلود شده توسط همه چی دانلود

 

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

سجاد بازدید : 2155 1393/01/03 نظرات (0)

 

استفاده از گوشی های تلفن همراه و بکارگیری اغلب امکاناتی که آن ها برای کاربران فراهم نموده اند امروزه بسیار پر رونق شده است. تعیین و بازیابی رمز های عبور تلفن های همراه یکی از مرسوم ترین کارهای امنیتی کاربران گوشی های همراه هست.
نرم افزار Elcomsoft Internet Password Breaker 2.01.309 امکانی را برای شما فراهم می کند تا بوسیله آن و با استفاده از یک روش آسان و سریع قادر به بازیابی رمز عبور گوشی های تلفن همراه هوشمند و دیگر دستگاه های قابل حمل مبتنی بر پلتفرم BlackBerry (بلک بری) و Apple iOS، باشید. این نرم افزار به عنوان یک ابزار بازیابی رمز عبور از تمامی گوشی های هوشمند بلک ری مانند iPhone، iPad، iPod های لمسی و آخرین نسخه آیفون 4 و iOS 4.1، کاربرد خواهد داشت.

سجاد بازدید : 8822 1392/12/27 نظرات (2)
پیشرفت های نرم افزار جدید نسبت به نسخه قبلی را می توانید در موارد زیر مقایسه کنید . 
-  تغییرات ظاهری جدی به منظور همخوانی بیشتر با سایت و سهولت کاربری. 
- عدم نیاز به نرم افزار فلش برای مشاهده ویدیو ها. 
- استفاده از نرم افزار بومی سیستم عامل برای پخش ویدیو ها. 
- امکان به اشتراک گزاری یک ویدیو از طریق نرم افزار های مختلف. 
- افزایش سرعت نمایش ویدیو و حرکت در صفحات مختلف. 
- امکان مشاهده لیست کانال های رسمی . 
- بهینه سازی امکان دانلود ویدیوها. 
- ...
برای دانلود این برنامه برای اندروید اینجا را کلیک کنید.
 
سجاد بازدید : 388 1392/12/27 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera Plus Pro یک ابزار مفید برای عکاسی با امکانات بسیار زیاد است. شما می‌توانید در حین عکاسی با کمک ابزارها، عکس بهتری بگیرید. همچنین بعد از گرفتن عکس با کمک ابزارهای ویرایش، عکستان را بهبود دهید و نهایتاً با قابلیت‌های اشتراک‌گذاری این برنامه عکستان را هرکجا خواستید به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای قابلیت انتخاب کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری است. همچنین در عکاسی و فیلم‌برداری فیلترهای زنده‌ی متنوعی قرار داده شده است که در حین عکاسی / فیلم‌برداری می‌توانید همزمان فیلتر مورد نظرتان را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 2029 1392/12/25 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. همچنین توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. برای دانلود این برنامه برای سیستم عامل محبوب اندروید اینجا را کلیک کنید.

سجاد بازدید : 796 1392/12/13 نظرات (0)

یکی از خدماتی که وردپرس به کاربران خود ارائه می‌دهد، امکان مدیریت وبلاگ از طریق اپلیکیشن‌ موبایل است. شما با کمک اپلیکیشن موبایل WordPress می‌توانید آمار وبلاگ خود را مشاهده کنید، نظرات را ببینید و به‌آن‌ها پاسخ دهید و یا مطلب تازه‌ای منتشر کنید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید تا در صورت دریافت نظر جدید برای یکی از پست‌هایتان، همین برنامه شما را آگاه سازد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 361 1392/12/11 نظرات (0)

اپلیکیشن Map My Ride ابزاری مناسب برای دوچرخه سواران است تا آیفون یا آیپد خود را به‌ابزاری برای ثبت اطلاعات دوچرخه‌ سواری تبدیل کنند. با این اپلیکیشن شما می توانید به‌راحتی، مسیر، سرعت، مسافت، کالری، زمان و… را همیشه در کنار خود داشته باشید. این اپلیکیشن با کمک نقشه‌ای که در درون خود دارد پس از پایان دوچرخه‌سواری شما، به‌شما اطلاعات مناسبی در مورد مسیری که طی کرده‌اید می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 10900 1392/12/09 نظرات (108)

(1392/12/08) تغییرات:
جایگزین شدن Tango 3.4.73370 برای آندروید 
جایگزین شدن Tango 3.1.60327 برای iOS
جایگزین شدن Tango 1.8.0.0 برای Windows Phone
اضافه شدن Tango برای ویندوز

تماس رایگان صوتی و تصویری!
Tango به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به صورت کاملاً رایگان با دوستان خود تماس های تلفنی صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و این عمل را می توانید با تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند انجام دهید. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.
آسان برای استفاده، سرگرم کننده و عملی.

 

 

امکانات تانگو:
- تماس رایگان صوتی و ویدئویی با رایانه های شخصی، موبایل و تبلت ها
- ارسال و دریافت پیام های تصویری در صورت عدم ارتباط با دوستانتان
- اضافه کردن انیمیشن ها سرگرم کننده به تماس های تصویری شما
- صرفه جویی در هزینه تماس های بین المللی رایگان بین اعضای دیگر تانگو
- نمایش خودکار دوستان شما که از تانگو استفاده می کنند
- بدون وارد کردن رمز عبور
- ساده و آسان برای استفاده

سجاد بازدید : 392 1392/11/24 نظرات (0)

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20 – آیفون و آیپد

 

سجاد بازدید : 332 1392/11/18 نظرات (0)

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 830 1392/11/15 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید قابلیت‌هایت جدیدی به مکالمات گروهی اضافه شده. همچنین امکان ارسال پیان‌های صوتی و اضافه کردن Stickerهای جدید در متن‌ها نیز در این نسخه گنجانده شدهاست. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 322 1392/11/14 نظرات (0)

اپلیکیشن  Steps ابزاری است که به‌شما در شمارش قدم‌هایی که برمی‌دارید کمک می‌کند. این اپلیکیشن با کمک سنسور M7 موجود در iPhone 5s تعداد قدم‌هایتان را می‌شمارد. شما می‌توانید یک هدف برای پیاده‌روی خود مشخص کنید و هرگاه تعداد قدم‌هایتان به‌میزان مشخص شده رسید این اپلیکیشن به‌شما اطلاع خواهد داد. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی iPhone 5s قابل اجراست. همچنین برای اجرای آن نیاز به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 341 1392/11/11 نظرات (0)

اپلیکیشن KitCamera یک ابزار فوق‌العاده حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای عکاسی در آیفون و آیپد است. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به افکت‌های زنده در حین عکاسی، ۱۶ لنز (افکت) گوناگون، ۵۱ نوع متفاوت برای فیلم‌برداری، ۴۰ قاب متنوع برای متفاوت کردن عکس‌های شما، مدیریت exposure و white balance به‌طور زنده و در حین عکاسی و… این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند به‌تمامی نیاز‌های شما پاسخ دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 433 1392/11/09 نظرات (0)

شاید Adobe Reader یکی از محبوب‌ترین ابزارهای موجود برای اجرای فایل‌های PDF به‌شما می‌رود. نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن که به‌تازگی با iOS 7 سازگار شده است نیز یکی از بهترین ابزارهای موجود برای باز کردن پرونده‌ها PDF در آیفون و آیپد است. شما همچنین امکان تبدیل فایل‌های PDF به DOC, DOCX, XLSX و RTF را دارید. قابلیت‌های نشانه‌گذاری و ایجاد تغییرات در پرونده‌های PDF نیز در این برنامه گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

\"مدیریت

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 636
  • آی پی دیروز : 595
  • بازدید امروز : 3,641
  • باردید دیروز : 8,952
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 29,658
  • بازدید ماه : 82,228
  • بازدید سال : 547,550
  • بازدید کلی : 11,938,162
  • کدهای اختصاصی