loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 244 1397/04/24 نظرات (0)

 

در این ویدیو آموزشی Udemy Pixel Art In Adobe Photoshop For Beginners با یادگیری سرفصل های تکنیک های ساخت گرافیک های پیکسلی، شما می توایند طرح های پیکسلی با ایده های خود ایجاد کنید. مدرس این دوره آموزشی، آقای Masuk Sarker Batista می باشد که در این دوره به شما نشان خواهد داد که شما در این دوره با شکل ها، سایه زنی، لبه ها، ساخت پالت های ساده، و انیمیشن ها آشنا شوید و نحوه ی کار با ابزارهای مختلف فتوشاپ را یاد میگیرید.

 

 شما در این دوره می توانید با روش های حرفه ای و مختلف ساخت طرح های  هنری پیکسلی آشنا می شوید و یا اطلاعات موجود در این آموزش، خود را در این زمینه به روز کنید. این دوره مباحث فتوشاپ را از سطح ابتدایی شروع می کند تا کاربران تازه وارد نیز بتوانند به خوبی مسایل را یاد بگیرند. در ادامه سطح مباحث دوره به صورت صعودی افزایش پیدا می کند و انتظارات کاربران حرفه ای را نیز برآورده می نماید. شما با تماشای این دوره می توانید با نحوه ی پیکربندی فتوشاپ برای ساخت گرافیک پیکسلی آشنا شوید، نحوه ی رسم ایزومتریک را یاد بگیرید، روش ساخت درخت و گیاه را بیاموزید، و با شیوه ی تبدیل تصاویر و انیمیت کردن آنها آشنایی پیدا کنید. در این ویدیو آموزشی شما در برنامه فتوشاپ تکنیک های لازم را یاد خواهید گرفت.

 

عنوان دوره آموزشی : Udemy Pixel Art In Adobe Photoshop For Beginners

 

مدرس: Masuk Sarker Batista

 

مدت زمان آموزش : ۱ ساعت و ۱۷ دقیقه

 

فرمت تصویری : h264, 720p

 

فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch

 

زبان : انگیسی

سجاد بازدید : 282 1397/04/24 نظرات (0)

 

در این ویدیو آموزشی Lynda Illustrator CC For Web Design Wireframing با یادگیری سرفصل های تکنیک های ساخت وایرفریم های طراحی وب، شما می توایند وایرفریم های باکیفیتی برای طراحی ایده های خود ایجاد کنید. مدرس این دوره آموزشی، آقای Justin Seeley می باشد که در این دوره به شما نشان خواهد داد که شما را با تمامی مباحث ضروری برای ساخت، استفاده، و ذخیره کردن وایرفریم ها در نرم افزار Illustrator آشنا می کند و به شما کمک می کند تا از آنها در طراحی وب سایت های مختلف بهره بگیرید.

 

او در ابتدا با انتخاب یک رنگ های مناسب به شما نشان می دهد که چگونه یک وایرفریم را در چندین لایه ی مختلف از پروژه بسازید، چگونه قالب های مختلفی برای انواع دستگاه ها ایجاد کرده، و به چه صورت یک کتابخانه از عناصر قابل دسترس UI مانند دکمه ها و فرم ها بسازید. شما در انتها نیز یاد می گیرید که چطور این عناصر را در یک وایرفریم ترکیب نمایید و چگونه چندین نسخه از فایل خود را به عنوان طرح های جدید ذخیره کنید. در این ویدیو آموزشی شما در برنامه ایلوستریتور تکنیک های لازم را یاد خواهید گرفت.

 

عنوان دوره آموزشی : Lynda Illustrator CC For Web Design Wireframing

 

مدرس: Justin Seeley

 

مدت زمان آموزش : ۲ ساعت

 

فرمت تصویری : h264, 720p

 

فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch

 

زبان : انگیسی

سجاد بازدید : 441 1397/04/21 نظرات (1)

در این ویدیو آموزشی Lynda Photoshop For Fashion Warping Pattern Fills با یادگیری سرفصل های تکنیک های طراحی مد، شما می توایند با ایجاد الگوهای رنگ و قرار دادن آنها در اطراف ایتم درون تصویر، طرح های خود را از حالت مسطح به جلوه های شگفت انگیز تبدیل کنید. مدرس این دوره آموزشی، خانم Robin Schneider می باشد که در این دوره به شما نشان خواهد داد که چگونه از ابزارهای warp ،displace ،Liquify و حالت های ترکیبی این آیتم های با هم استفاده کرده تا بتوانید حالت چین و چروک، ناهمواری، و سایه به الگوهای رنگ اضافه نمایید و ظاهر بسیار واقعی تری به طرح های خود ببخشید.

 

او در این دوره به شما یاد می دهد که چگونه این کارها را با اسمارت آبجکت ها انجام دهید تا براحتی بتوانید یک الگو را با یکدیگر جابجا کنید و در همین حال، ظاهر اصلی طرح را نیز حفظ کنید. این دوره برای طراحان مد و لباس بسیار مفید می باشد و تکنیک های مناسبی را به شما آموزش می دهد. در این ویدیو آموزشی شما در برنامه فتوشاپ تکنیک های لازم را یاد خواهید گرفت.

 

عنوان دوره آموزشی : Lynda Photoshop For Fashion Warping Pattern Fills

 

مدرس: Robin Schneider

 

مدت زمان آموزش : ۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

 

فرمت تصویری : h264, 720p

 

فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch

 

زبان : انگیسی

 

زیرنویس انگلیسی : دارد

سجاد بازدید : 293 1397/04/21 نظرات (0)

در این ویدیو آموزشی Lynda Illustration Compositing Techniques با یادگیری سرفصل های کامپوزیت های دیجیتالی، شما می توایند انعطاف پذیری بیشتری به پروژه های تصویر سازی خود اضافه کنید و کل طرح ها یا بخشی از آنها را به یک تصویر تکی و قابل ویرایش تبدیل نمایید. مدرس این دوره آموزشی، آقای Daniel Lieske می باشد که در این دوره به شما نشان خواهد داد که چطور کامپوزیت درست کرده و نتایج فوق العاده ای را در پروژه های نهایی خود بدست بیاورید.

 

او نحوه ی ترکیب کردن چندین کامپوننت مختلف با یکدیگر را نشان می دهد و با عناصر مختلفی نظیر لایه ها، آبجکت ها، پس زمینه ها، نور، رنگ، و انعکاس کار می کند. این دوره از تکنیک های تصویرگری قدیمی فراتر می رود تا به شما کمک کند که پروسه خلاقیت خود را گسترش دهید و حتی کارهایی مانند رندر افکت های نور پیچیده مثل نور محیط، نور جهشی، و نور خورشید را به خوبی مدیریت نمایید.

 

عنوان دوره آموزشی : Lynda Illustration Compositing Techniques 

 

مدرس: Daniel Lieske

 

مدت زمان آموزش : ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

 

فرمت تصویری : h264, 720p

 

فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch

 

زبان : انگیسی

سجاد بازدید : 991 1394/01/09 نظرات (0)

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی (با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress)، ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.در دوره آموزشی Udemy Build Your Own Website with WordPress: A Step-by-Step Guide شما با مراحل ساخت یک وب سایت با استفاده از وردپرس آشنا می شوید.

 

 

 

عناوین آموزشی:
– دنیای شگفت انگیز وردپرس
– کار با اصول اولیه
– آموزش نصب وردپرس
– آشنایی با وردپرس سایت

– نحوه استفاده از وردپرس مانند یک حرفه ای
– ابزارها و منابع جدید برای کار با وردپرس
– وردپرس برای وبلاگ نویسان
– نتیجه گیری


سجاد بازدید : 777 1394/01/07 نظرات (0)

فیلم آموزشی Creating an Optimized Architectural Visualization in 3ds Max and V-Ray ، آموزش ایجاد بهینه مصور سازی معماری در تری دی اس مکس و وی ری می باشد که توسط شرکت Digita Tutors تهیه و منتشر گردیده و توسط وب سایت همه چی دانلود در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.در این فیلم آموزشی شما با چگونگی مصور سازی معماری با استفاده از چند نرم افزار بطور کامل آشنا خواهید شد .Micha Koren که مدرس این فیلم آموزشی  می باشد با مقدمه بر این دوره کار خود را آغاز می کند و در ادامه شما را مباحثی از قبیل معرفی بافت سایت ، ایجاد بازتاب بافت سایت ، چگونگی وارد کردن تصاویر به اتوکد ، تهیه طرح اولیه خطوط و ساختمان در اتوکد ، وارد کردن فایل های اتوکد به ۳ds max ، چگونگی ایجاد بستر ، چگونگی ایجاد شهر با Greeble ، آشنایی با مدل بافت شهرستان ، چگونگی تهیه طرح اتوکد معماری ، چگونگی مدلسازی برج و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهد ساخت زمان این آموزش ۵ساعت و ۴۸ دقیقه و نرم افزار استفاده شده در آموزش تری دی اس مکس و وی ری میباشد . شما میتوانید این آموزش را از وب سایت همه چی دانلود به صورت رایگان دانلود و استفاده نمایید

سجاد بازدید : 416 1394/01/04 نظرات (0)

در دوره آموزشی Digital Tutotrs Grayscale Shading and Non-Destructive Coloring Techniques for Photoshop Artists شما با مراحل مختلف رسم یک نقاشی سیاه و سفید و سپس کار بر روی جزئیات موجود در نقاشی، سه بعدی سازی، نورپردازی و عمق دهی در حالت نقاشی سیاه سفید آشنا شده و با چگونگی استفاده از امکانات و قابلیت های ویژه فتوشاپ برای رنگ آمیزی تصویر آشنا می شوید.

 

 


عناوین آموزشی:
– مقدمه و مرور کلی پروژه
– ایجاد طرح اولیه از نقاشی در فتوشاپ و مشخص کردن برخی از سایه های موجود در نقاشی
– افزودن سایه های اضافی
–  نورپردازی در محیط سیاه و سفید
– ایجاد کردن کنتراست بین بخش های مختلف حیوان موجود در نقاشی
– بهبود شکل چشم ها و ایجاد کردن برخی از جزئیات مورد نظر بر روی آبجکت نقاشی شده
– افزودن جزئیات پوست جانور نقاشی شده
– رنگ آمیزی زمینه و انجام اولین فاز رنگ آمیزی نقاشی سیاه و سفید
– اعمال رنگ ها بطور کامل
– استفاده از حالت های ترکیبی برای رنگ آمیزی
– نهایی سازی تصویر

 

– و …

منتظر اموزش های بیشتری از همه چی دانلود باشید.

 

سجاد بازدید : 341 1394/01/01 نظرات (0)

از ZBrush به عنوان ابزاری برای طراحی، ساخت و انیمیشن سازی کاراکترهای کارتونی برای انیمیشن ها و فیلم های سه بعدی و بازی ها استفاده می شود. در این نرم افزار انواع براش برای ایجاد خراش، بافت، خوردگی و …، در دسترس شما قرار دارد که می توانید از آن در ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی Sculpture (یا حکاکی مانند طبیعی در اثر سه بعدی)، استفاده کنید و نیز می توانید مدل خود را در هر شرایطی به صورت RealTime از زوایای مختلف ببینید و ویرایش کنید.در دوره آموزشی Digital Tutors Professional Series Painting and Rendering in ZBrush شما با چگونگی رنگ آمیزی، اعمال بافت و ماتریال، ایجاد مو و پر و در نهایت نورپردازی و رندر مدل های سه بعدی در نرم افزار زدبراش آشنا می شوید.

 

عناوین آموزشی:
– مقدمه و مرور کلی پروژه
– نقاشی بدن جانور مورد استفاده در این پروژه
– کار بر روی جزئیات نقاشی
– افزودن پشم به بدن جانور
– ساخت پرهای کوچک بر روی بدن جانور
– نقاش پرها به صورت چند رنگ
– افزودن پرهای کوچک بر روی بال جانور
– گذاشتن سبیل و ریش برای جانور
– نورپردازی مدل با LightCap
– اصلاح یک تصویر رندر شده با فیلترهای BPR

– و …

 

منتظر اموزش های بیشتری از همه چی دانلود باشید.

 

سجاد بازدید : 1448 1393/03/24 نظرات (580)

 

| به همراه سورس کامل بازی GI Racing برای یونیتی |

در این دوره های کامل آموزش از شرکت Gameinstitute یاد خواهید گرفت تا چگونه یک بازی ماشین سواری را از مراحل ابتدایی تا پایانی در انجین قدرتمند یونیتی طراحی کنید . چگونه اتومبیل های مختلف با فیزیک های متنوع را خلق کنید و همچنین سایر رقبا را نیز با بهترین AI (هوش مصنوعی) ایجاد نمایید . اجرای فصل مسابقات ، جوایز ، صحنه های کات و … برای ساختن یک عنوان ریسینگ ماشین یک چالش است که به همراه این ویدئوها یاد خواهید گرفت . همچنین در این مجموعه ارزشمند ، سورس بازی GI Racing در دسترس کاربران قرار میگیرد که حتی می توانید با ویرایش سورس این بازی ، یک عنوان جدید خلق نمایید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشند و حدود ۱۱ ساعت آموزش نرم افزار Unity را برای شما به همراه دارد .

 

 

 

alone-dl بازدید : 606 1393/03/19 نظرات (0)

در این دوره های آموزشی شرکت لیندا ، Aaron به شما تمام نکات و ویژگی های لازم برای شروع ساخت پروژه های ۳D با نرم افزار محبوب ۳Ds Max 2015 را نشان می دهد . تکنیک ها و راه های ایجاد مدل های پیشرفته با استفاده از خطوط ، اشکال و .. به شما آموزش داده می شود . سطح این آموزش های مقدماتی می باشد . تری‌دی‌اس‌مکس بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه‌های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی‌های میانجی متفاوت نظیر Yost، Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.

3ds Max 2015 Essential Training آموزش اصول اساسی تری دی مکس 2015   3Ds Max 2015 Essential Training

سجاد بازدید : 606 1393/03/19 نظرات (0)

Corel Painter X3 یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای خلق نقاشی های زیبا از طریق ویندوز می باشد که در این دوره های آموزشی کارشناس ، هنرمند و نقاش زبردست Rhoda Draws به شما نحوه ی کار با این نرم افزار را آموزش می دهد و تکنیک ها و تجربه های خود در مورد نقاشی پیکسل به پیکسل در این برنامه را با شما در میان می گذارد . فراگیری شروع کار با نرم افزار ، کنترل های قلم موهای مختلف ، نحوه کار با متن ، تکنیک های پیشرفته و ویژگی های جدید این نسخه از نرم افزار ، ایجاد یک اثر آبرنگ طبیعت و … از دیگر درس هایی هستند که در این ویدئوها یاد خواهید گرفت.

سجاد بازدید : 1005 1393/03/11 نظرات (0)

Four Corners مجموعه ای بی نظیر برای افراد بزرگسال و نوجوان می باشد که می خواهند با فرا گرفتن زبان انگلیسی ارتباط بیشتری در زندگی روزمره خود داشته باشند . این درس ها بسیار دلنشین و آسان هستند که توسط روش های علمی ثابت شده ساخته شده اند . Four Corners دارای یک توضیح کامل و مفید از واژگان و گرامر می باشد . زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وامواژه‌ها تشکیل می‌دهد. بیشتر این وامواژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان‌ها وارد انگلیسی شده‌اند. زبان انگلیسی باستان شباهت بسیار زیادی به زبان آلمانی باستان داشته است چون انگلیسی زبان ها عمدتاً اقوام ژرمنی بودند که از آلمان وارد بریتانیا شدند و به نوعی زبان آلمانی را می توان مادر زبان انگلیسی دانست.

سجاد بازدید : 704 1393/03/10 نظرات (0)

Scott Onstott به شما اصول اساسی برنامه ی محبوب نقشه کشی Autocad 2015 را آموزش می دهد . او به شما نشان می دهد چگونه نقشه های ۲ بعدی خود را اندازه گیری و طراحی کنید ، کاری که تمام طراحان با اصول آن آشنا هستند . سپس او به شما نحوه ی ایجاد بلوک های هندسی به همراه ویژگی هایشان را آموزش می دهد و در نهایت نیز با رنگ بندی و اشتراک نقشه ی خود با افراد کار را به پایان می رساند . این ویدئو های آموزشی محصول کمپانی معروف Lynda می باشند که زبان آن ها انگلیسی است . سطح این آموزش ها مقدماتی می باشد که امیدواریم از آن نهایت بهره را ببرید .

سجاد بازدید : 412 1393/02/29 نظرات (0)

شاید زمان آن رسیده است که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و خود را برای مهاجرت از ویندوز XP به جدیدترین ویندوز مایکروسافت یعنی ۸ آماده کنید . مایکروسافت دیگر از ویندوز Xp پشتیبانی نخواهد کرد . در این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و تنظیمات ویندوز ، برای جهشی ایمن و بدون از دست دادن فایل ها و تنظیمات آموزش داده می شود . David Rivers به شما نحوه ی نصب ویندوز ۸ و تمام چیزهایی لازم برای انتقال از ویندوز قدیمی اکس پی به ویندوز ۸ را به صورت تصویری نشان می دهد . این ویدئوها توسط کمپانی Lynda منتشر شده اند.

سجاد بازدید : 651 1393/02/26 نظرات (1)

وردپرس یکی از محبوبترین CMS های مدیریت سایت می باشد که برای داشتن بازدیدکننده ی بیشتری می توانید با این ویدئوهای آموزشی همراه شوید تا پیکربندی دو پلاگین معروف سئو در وردپرس یعنی All in One SEO Pack و Yoast’s WordPress SEO را یادبگیرید و بهترین آمار را برای وبسایت خود به ارمغان بیاورید . وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.همچنین نسخه ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

سجاد بازدید : 552 1393/02/09 نظرات (0)

آیا به عکاسی از طبیعت علاقه دارید ؟ پس با Matt Kloskowski همراه شوید تا به صورت مقدماتی مراحل عکاسی از طبیعت را یاد بگیرید .عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود.این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو کلمهٔ یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است.بنابراین، فتوگرافی به معنای نقش کردن با نور است.عکاسی یعنی ثبت و ایجاد یک تصویر؛ که در دو مرحله انجام می‌شود: نخست، بدست‌آوردن تصویر به وسیلهٔ دوربین و ثبت آن روی نگاتیو (فیلم) یا گیرنده تصویر الکترونیکی و دوم، ظاهر کردن تصویر مخفی حاصل از دوربین عکاسی و پایدارکردن آن.در این فرآیند، دریافت و ثبت نور بر روی یک سطح حساس به نور، مانند نگاتیو یا گیرنده تصویر، باعث می‌شود الگوهای نوری بازتابیده شده یا ساطع شده از اشیا بر روی سطح حساس به نور (نقره کلرید یا گیرنده) تأثیر گذارد و باعث ثبت تصاویر گردد.

سجاد بازدید : 810 1393/02/08 نظرات (0)

در این ۶ ساعت از ویدئوهای آموزشی Christou به شما نحوه ی طراحی حیوانات کارتونی را به همراه جزئیات یاد خواهد داد . پس از یادگیری می توانید طرح های خود را با مداد و یا با برنامه های هنری ایجاد نمایید .نقاشی، نگارگری یا رسم، فرآیندی است که طی آن رنگ بر روی یک سطح مانند کاغذ یا بوم ایجاد نقش می‌کندو اثری خلق می‌شود. فردی که این فرآیند توسط او انجام می‌گیرد نقاش نام دارد، به‌خصوص زمانی که نقاشی حرفهٔ شخص باشد.نقاشی یکی از رشته‌های اصلی هنرهای تجسمی است و قدمت آن شش برابر زبان نوشتاری می‌باشد. اولین نقاشی‌های یافت‌شده در غارها حاکی از آن است که انسان‌های اولیه با کشیدن نقش حیوانات و شکارشان به نوعی خود را آمادهٔ نبرد با آن‌ها می‌کرده‌اند.

سجاد بازدید : 787 1393/02/02 نظرات (1)

هنگام وقوع حادثه، آگاهی از مجموعه اقدامات و مراقبت های (جسمی یا روحی) لازم می تواند موجب جلوگیری از مرگ، پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت ضایعات، صدمات و عوارض بعدی و یا کاهش درد و رنج مصدوم پیش از ارجاع به پزشک و پیش از انتقال به مراکز درمانی شود. بنابراین داشتن دانش کافی از کمک های اولیه می تواند کمک کند تا ضمن تدارک امکانات درمانی برای بیمار و یا رساندن بیمار به محلی که این‌گونه تدارکات در آن فراهم است (مثل بیمارستان)، اقداماتی را در حد توان برای بهبود حال بیمار انجام دهید. جان کلت (John Klatt) در فیلم آموزشی Basic First Aid Training کلیه تکنیک های کمک های اولیه را به صورت عملی به شما نشان می دهد تا با چگونگی انجام اقدامات پزشکی لازم در اولین دقایق بروز آسیب دیدگی آشنا شده و قادر به بکارگیری آن ها باشید. جان کلت یکی از افسران ارتش آمریکا و بنیانگذار موسسه امنیت آمریکایی (American Safety) می باشد که در فیلم های آموزشی خود با توجه به علم و تجربه ای که کسب نموده است، به بهترین شیوه ممکن کمک های اولیه را به شما آموزش می دهد.

سجاد بازدید : 1420 1393/01/26 نظرات (0)

Mike Donavanik یکی از شناخته ترین مربی های کاهش وزن و تناسب اندام است . اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای برای سوزاندن سریع چربی های اضافی خود هستید ، این فیلم های آموزشی می توانند کمک شایانی به شما کنند . Extreme Burn یک برنامه ۶ هفته ای متشکل از ۳ برنامه مختلف است که به طور قابل توجهی باعث تغییر شکل ظاهری بدن شما می شود . هر تمرین با حرکات ترکیبی دنبال می شوند که نتیجه ی نهایی آن ها آب شدن چربی های اضافه و تبدیل آن ها به عضله های بدون چربی است . برنامه اول ۴۰ دقیقه زمان دارد که بر روی سوزاندن چربی ، سوختن کالری ، افزایش ضربان قلب و تمرین های اصلی تمرکز دارد . برنامه ی ۲ و ۳ شامل ۸۰ دقیقه حرکات ورزشی برای تبدیل چربی های سوخته شده به ماهیچه و تولید انرژی می باشد .

سجاد بازدید : 1048 1393/01/25 نظرات (0)

در این درس های آموزشی به شما مراحل روتوش چهره در ۷ فصل و در قالب ۲۲ ویدئو آموزش داده می شوند . با فراگرفتن این آموزش ها خواهید توانست تا خطهای چین و چروک ، جوش ها ، گودی و سیاهی دور چشم ، لب و گونه ها ، صاف کردن پوست و … را برروی عکس های خود ویرایش نمایید . داشتن نرم افزار فتوشاپ برای تمرین عملی این درس ها الزامی می باشد .

سجاد بازدید : 1545 1393/01/23 نظرات (0)

با Scott Robertson همراه شوید تا تکنیک های اساسی طراحی و کشیدن نقاشی یک اتومبیل را یاد بگیرید . او ابتدا با نشان دادن برخی از آثار قدیمی خود روش ها و استراتژی های این کار را برای شما توضیح می دهد و سپس شما را با چگونگی ایجاد یک نمای چشم انداز و مناسب برای طراحی آشنا می کند . پس از طی کردن مراحل ابتدایی او به صورت عملی به شما نحوه ی کشیدن ۳ اتومبیل در نماهای مختلف را آموزش می دهد . برای درک بهتر این آموزش ها ، داشتن مهارت های اولیه نقاشی و طراحی ضروری می باشد .

سجاد بازدید : 797 1393/01/09 نظرات (0)

ماساژ دستکاری لایه‌های سطحی و عمیق عضلانی و بافت همبند با استفاده از تکنیک‌های مختلف، به منظور افزایش عملکرد، کمک در روند درمان، و ترویج آرامش و آسایش است. ماساژ شامل کار و اقدام در بدن با فشار ثابت یا در حال حرکت و یا لرزش، و کمک به حرکات مکانیکی بدن است که می‌تواند با دست، انگشتان، آرنج، زانو، ساعد، و پاها انجام می‌شود. ماساژ سر، یک روش درمانی سنتی در طب چینی است که در درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شده و بدن انسان را قوی و سالم است. یادگیری این نوع ماساژ بسیار آسان است که در آن بخش هایی از سر مشخص می شود تا با کمک روش های خاص در ماساژ این بخش ها، یک روش درمانی کاملا بدون عارضه و بدون درد را تجربه کنید.این فیلم آموزشی به زبان چینی می باشد. هم اکنون سایت ما این ویدئوی آموزشی فوق العاده رو برای شما عزیزان آماده کرده است .

سجاد بازدید : 1120 1392/12/26 نظرات (0)

همانطور که می دانید تردستی یا چشم‌بندی (شعبده بازی) به بیننده چیزی را نشان می‌دهد که واقعاً اتّفاق نیفتاده است؛ به این هدف که او باور کند. تردستی ها با شیوه های خاص (روش های سریع و مرموز و یا روش‌های فیزیکی) بر روی  حواسّ مخاطبین خود تاثیر می گذارند و ذهن، گوش، چشم و … را طوری درگیر می کنند که مخاطب متوجه اعمال و حرکات سریع و عجیب آن ها نمی شود. یکی از قدیمی ترین و سرگرم کننده ترین شعبده بازی هایی که مردم همیشه به آن علاقه مند بوده اند، تردستی با سکه است که با حداقل امکانات و در هر مکانی قابل اجرا است البته برای اجرای تردستی های مختلف با سکه، سریع و فرز بودن امری ضروری بشمار می رود. در فیلم Coin Magic، یکی از شعبده بازان چیره دست به نام ماریو گونی (Mariano Goni)، انواع شعبده بازی هایی که می توان با سکه انجام داد را اجرا کرده و سپس روش اجرای آن را با جزئیات کامل و دقیق شرح می دهد. هم اکنون سایت ما این ویدئوی آموزشی فوق العاده رو برای شما عزیزان آماده کرده است .


سجاد بازدید : 401 1392/12/08 نظرات (0)

سال ۲۰۱۳، سالی پر از پیشرفت و خلاقیت و فناوری‌های نوین در صنعت عکاسی گوشی‌های هوشمند بود. سنسورها و قابلیت‌های نرم‌افزاری عکس‌برداری در گوشی‌ها پیشرفت زیادی کردند. می‌توان گفت در سال ۲۰۱۳، سازندگان گوشی‌های تلفن همراه در راه‌هایی قدم گذاشتند که آینده‌ای پر از خلاقیت‌های نوین در انتظار آن است. آنچه تأثیر مهمی بر کیفیت عکس دیجیتال دارد، اندازه‌ی سنسور است. با اینکه در این سال‌ها تعداد عکس‌هایی که به وسیله‌ی گوشی‌های تلفن همراه گرفته می‌شود خیلی بیشتر از عکس‌هایی است که به وسیله‌ی دوربین‌های حرفه‌ای گرفته می‌شود، ولی اندازه‌ی سنسورهای بکار رفته در آن‌ها تفاوت چندانی نسبت به قدیم نکرده است. سنسور بسیار کوچک ۳/۱ اینچ یا حتی ۳.۲/۱ اینچ که به طور گسترده در گوشی‌ها استفاده می‌شود از سنسورهای بکار رفته در دوربین‌های دیجیتالی کوچک‌تر است. و با سنسورهای بکار رفته در ارزان‌ترین دوربین‌های DSLR اصلاً قابل‌مقایسه نیست. در این ویدئو Chad Keyes به شما آموزش میدهد چگونه با گوشی تلفن همراه خود عکس بگیرید .

سجاد بازدید : 1294 1392/12/05 نظرات (1)

شکم انسان از عضلاتی قوی پوشیده شده که نگهدارنده امعاء و احشاء است . ورزش نکردن مرتب و روزانه ، انجام فعالیت های نشسته و مصرف کالری بیش از نیاز ، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می شود ؛ دراین صورت عضلات شکم ، سفتی و حالت اولیه خود را از دست داده و شکل ظاهری اندام افتاده شده و چربی ذخیره ای شکم به حالت گره دار احساس می شود .به علاوه، تجمع چربی درمنطقه شکم، به خصوص در خانم ها خطر ابتلا به دیابت و عوارض عروقی را چند برابر می کند.در دومین قسمت از این مجموعه آموزش بدنسازی به نحوه آب کردن و پرورش عضلات شکم و پهلو میپردازیم .

سجاد بازدید : 677 1392/11/24 نظرات (0)

همه دوست دارند بدون مشکل فرزندشان را بغل کنند، در شیشه مربا را بدون درخواست کمک باز کرده و یا به راحتی چند کیلو میوه را بلند کنند و به منزل بیاورند. برای انجام دادن این کار‌های ساده اما در عین حال مهم باید به فکر عضلات دست و بازو بود چون بخش مهم و اساسی بسیاری از فعالیت‌های روزمره را تشکیل می‌دهند. ولی متاسفانه ما تا زمانی که مشکل و ناتوانی حرکت دست‌ها به سراغ‌مان نیاید، به سلامت عضلات‌مان توجه نمی‌کنیم . در دومین قسمت از این مجموعه آموزش بدنسازی به نحوه پرورش و قوی کردن عضلات دست و بازو میپردازیم .

 

سجاد بازدید : 488 1392/11/17 نظرات (0)

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود. وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید . با این فیلم آموزشی یاد میگیرید چگونه یک وب سایت وردپرس در ۱ ساعت گام به گام بدون هیچ آگاهی از چگونگی ساخت یک وبسایت بسازید . این آموزش به شما هر مرحله چگونگی ساخت یک وب سایت را از گرفتنمیزبانی و نصب وردپرس برای انتخاب یک موضوع و ایجاد یک لوگو نشان می دهد.

سجاد بازدید : 1097 1392/11/14 نظرات (63)

داشتن سروسینه‌ای زیبا، همزمان مستلزم داشتن شانه‌هایی عضلانی، پشتی صاف و عضلات سینه‌ایِ محکمی است . در این ویدئوی آموزشی نحوه پرورش و عضلانی کردن این دو بخش از بدن (قفسه سینه و شانه) را به شما یاد میدهیم . امیدوارم از این ویدئو لذت و استفاده کافی را ببرید و به کسانی که طرفدار این ورزش هستند توصیه میشود حتما آن را ببینید .

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 29,856
  • بازدید ماه : 82,426
  • بازدید سال : 547,748
  • بازدید کلی : 11,938,360
  • کدهای اختصاصی