loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 844 1394/01/11 نظرات (0)

Tiny Wings یک بازی سرگرم کننده محبوب محصول تیم بازی سازی Andreas Illiger است که برای iOS انتشار پیدا کرده است . داستان بازی اینگونه است که بال کوچولو همیشه آرزوی پرواز دارد اما بال های او بسیار کوچک هستند و شما باید با استفاده از تپه ها و کلا مکان های که امکان پرش داشته باشند کمک کنید تا پرواز کنید . این بازی درای کیفیت بالای اچ دی میباشد و در این نسخه ۱۵ مرحله جدید اضافه شده است . این نسخه بازی Tiny Wings با iOS 7 سازگار کاملی پیدا کرده است . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 319 1394/01/01 نظرات (0)

Canabalt یک بازی روان و مهیج برای گوشی ها و تبلت های iOS می باشد . در این بازی می بایست برای نجات جان خود فرار کنید ! و با پرش از روی ساختمان ها و موانع ، مراحل بازی را طی کنید . اگر نتوانید با موفقیت از بالای یک ساختمان به دیگری پرش کنید مطمئناً جان خود را از دست خواهید داد . بازی به صورت ۲ بعدی می باشد که برخی از صحنه های آن به صورت سه بعدی طراحی شده اند . این بازی با کیفیت بالا (HD) ساخته شده است . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 297 1393/03/22 نظرات (0)

شما در بازی SheepOrama – PREMIUM Edition که یک بازی پازلی و اعتیادآور است باید قهرمانانه از مزرعه و گوسفندان خود محافظت کنید ! این بازی باید با رسم یک خط مرزی ، گرگ ها را از گوسفندان جدا کنید تا نتوانند به آنها آسیب بزنند . ویژگی های این بازی گرافیک اچ دی ، دارای ۲۲۵ مرحله ی جالب و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 351 1393/03/22 نظرات (0)

در بازی Drone:Kill Order جنگ های مدرن را تجربه خواهید کرد . در این جنگ ها ، هواپیماهای هوشمند و پهبادها نقش اصلی را ایفا خواهند کرد و این وظیفه ی شماست که ارتش خود را به موفقیت برسانید . از ویژگی های این بازی میتوان به دارای گیم سنتر و رده بندی های جهانی ، دارای بیش از ۲۷۰ مرحله ، دارای گرافیک سه بعدی و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 366 1393/03/19 نظرات (0)

داستان بازی NyxQuest به این صورت است که فرشته ای به نام Nyx که از بهشت به سمت زمین می آید تا دوست گمشده خود را با نام Icarus بیابد و در این میان او در طوفانهای شن یونان گیر می افتد . وظیفه شما در این بازی این است که باید به او کمک کنید تا بتواند دوستش را پیدا کند در بعضی موارد هم کمک خدایان یونان باستان را دریافت خواهید کرد تا راه را برایتان آسانتر کند. برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 243 1393/03/19 نظرات (0)

احتمالا شما هم در درس شیمی با پیوندهای یونی آشنا شده اید و برخی از خواص آنها را میدانید ؛ حال در بازی iON Bond وقت آن رسیده است که دانش خود را بکار بگیرید و از مراحل عبور کنید . این پازل متفاوت ، برپایه ی رابطه ی بین یون های مختلف ساخته شده است و شما میتوانید مراحل مختلف آنرا تجربه کنید . از ویژگی های این بازی میتوان به دارای انواع بخش های مختلف بر پایه ی مسائل علمی ، دارای ۷۰ مرحله ی مختلف و… اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 336 1393/03/14 نظرات (0)

مجموعه بازی های دکتر پاندا ، همگی در راستای آموزش به کودکان و فراهم کردن تجربه ی مشاغل و کارهای روزمره برای آنها عرضه میشوند . در بازی Dr. Panda’s Supermarket محصولاتی را با کمک حیوانات جنگل برداشت کنید و این محصولات را به سوپر ماکت پاندا مهربان ببرید و بفروشید و پولی بگیرید تا با آن پول فروشگاه های مختلف را سازماندهی کنید . از قابلیت های این بازی میتوان به گرافیک رتینا و فضای شاد و فانتزی ، دارای بیش از ۱۰ مینی گیم مختلف و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 414 1393/03/14 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی هیجان انگیز Kingdom Chronicles را از دست ندهید . داستان بازی Kingdom Chronicles در قرون وسطی رخ می دهد که در آن باید یک سرزمین را از تمامی جهات تجاری، فرهنگی، جنگی و … مدیریت کنید. سربازهایی قدرتمند و وطن پرست ترتیب کنید تا آن ها در جنگ ها با تمام قوا دشمنان را از بین ببرند و شما قلمرو پادشاهی خود را افزایش دهید. نیروها و سربازانی شجاع و نیرومند استخدام کنید تا از سرزمین خود در برابر دشمنان دفاع کنید به کمک شاهزاده که دشمنان او را دزدیده اند بروید تمام تلاش خود را بکنید تا شاهزاده را نجات دهید. برای اجرای این بازی به iOS 6.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 408 1393/03/13 نظرات (0)

داستان بازی Aliens Drive Me Crazy سفینه های مختلفی به زمین نفوذ کرده اند و با از دست رفتن ارتباطات ماهواره‌ای زمین ؛ خطر بزرگی زمین را تهدید می کند! هم اکنون وظیفه ی شماست که با تاکتیک های چریکی خود بر ماشین خود سوار شوید و با زیر گرفتن انواع دشمنان مختلف به پایگاه بیگانگان برسید و انواع کارفرمایان و اشغالگران را نابود سازید! در بازی Aliens Drive Me Crazy سبک بی پایان ، شما باید سوار بر ماشینتان شوید و هرج و مرج به وجود آمده را کنترل کنید ! فضایی ها به سرزمینتان حمله کرده اند و این وظیفه شماست که در یک ماجراجویی هیجان انگیز ، آنها و رئیس هایشان را از زمین بیرون کنید . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 433 1393/03/10 نظرات (0)

آیا آماده ی یک ماجراجویی دیگر در سبک اکشن فانتزی هستید ؟ آیا میخواهید باز هم با قهرمانان افسانه ای مارول و مردان ایکس همراه شوید ؟ پس بازی Uncanny X-Men: Days of Future Past 1.0.3 امتحان کنید ! بازی حالت دو بعدی خاص و جالبی دارد که تنها چیزی که این بازی را در میان دیگر بازی ها به فرد می سازد داستان و گیم پلی فوق العلاده این بازی برای IOS می باشد. برای اجرای این نرم افزار به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 352 1393/03/07 نظرات (0)

بازی Infinity Blade همیشه نماد قدرت گرافیکی iOS بوده و در این نسخه هم که این بازی همزمان با عرضه‌ی iOS 7 و همچنین عرضه‌ی iPhone 5s و iPhone 5c در چند روز آینده است باز هم سازندگان می‌خواهند قدرت پردازش بالای آیفون‌های جدید را به شما نشان دهند. این بازی که اولین بازی ۶۴-بیت برای آیفون ۵s است دارای گرافیکی بسیار بالا و همچنین گیم‌پلی جذاب همانند گذشته است. در این نسخه شما می‌توانید کنترل دو شخصیت متفاوت را به عهده داشته باشید و با همان سبک محبوب سری‌های قبلی به‌نبرد دشمنان بروید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 302 1393/03/07 نظرات (0)

در بازی Light This Up v1.4.1 باید شما باید با وصل کردن قطعات گوناگون پازل ، لامپ ها را روشن کنید . همچنین برای بالا رفتن مراحل ، مقداری دانش الکترونیک نیز کمکتان خواهد کرد . از ویژگی های این بازی میتوان به دارای ۸۰ مرحله ی متفاوت ، گیم پلی زیبا ، گرافیک رتینا و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به سیستم عامل iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 312 1393/03/06 نظرات (0)

زی Blek یکی از بازیهای ساده و در عین حال جذاب است که جوایز متعددی را نیز بدست آورده است. در این بازی شما با رسم خطوط باید بتوانید همه‌ی دایره‌های رنگی را جمع‌آوری کنید و مراقب باشید دایره‌های سیاه باشید تا وارد حلقه‌ای که درست کرده‌اید نشوند. هر مرحله‌ی این بازی راه حلهای متنوعی دارد که با کمک خلاقیت خود باید راه بهتر را انتخاب کنید. این بازی شامل ۶۰ مرحله است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 608 1393/03/04 نظرات (0)

بازی Dr. Panda’s Home به معنای فارسی خانه ی دکتر پاندا میباشد میتوانند کارهای خانه و مدیریت وظایف در یک خانه را در قالب مین گیم ها و فعالیت ها جذاب مانند آویزان کردن لباس های شسته شده، آماده کردن صبحانه، شستن ظرف ها، تمیز کردن محیط و کف خانه و … تجربه کنید. همچنین با انجام این کارهای روزمره سکه های بیشتری کسب می کنید که با آن ها می توانید آیتم های مختلفی بخرید. این بازی دارای گرافیک بسیار بالا و محیط ۳ بعدی بسیار غنی دارد.برای اجرای این بازی به سیستم عامل iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 364 1393/03/04 نظرات (0)

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به بازی بیلیارد علاقه بسیاری دارید بازی Pool Break Pro v2.5.1 یک باشگاه تمام عیار بیلیارد را برای شما به ارمغان می آورد تا بدون دغدغه بتوانید خود را سرگرم کنید. این بازی دارای ویژگی های منحصر فردی نیز می باشد که مهترین آن نمایش سه بعدی محیط بازی است. همچنین شما می توانید در این بازی به صورت آنلاین با افرادی که در حال بازی هستند به رقابت بپردازید. انواع سبکهای بازی بیلیارد نظیر ۸Ball , Snooker , 9Ball , 10Ball و … در این بازی گنجانده شده .برای اجرای این بازی به سیستم عامل iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 502 1393/02/31 نظرات (0)

بازی Leo's Fortune یک بازی فکری و ماجرایی است که در آن شما در نقش Leo باید به‌دنبال کسی که طلاهای شما را دزدیده است بگردید. کسی که طلای Leo را دزدیده از خود ردی به‌جا گذاشته که به او کمک می‌کند به دنبال طلاهای خود برود… در این مسیر تله‌ها و پازلهایی وجود دارد که باید بتوانید آن‌ها را حل کنید. این بازی دارای ۲۴ مرحله است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 399 1393/02/27 نظرات (0)

بازی Hitman GO یک بازی فکری و در سبک نوبتی (Turn-based) است. شما باید در این بازی بر روی حر حرکت خود فکر کنید و سعی کنید در هر مرحله در بی‌ سر و صداترین حالت ممکن مأموریت خود را انجام دهید. برای اجرای این بازی به iPad 2 و بالاتر، iPhone 4 و بالاتر و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

سجاد بازدید : 458 1393/02/21 نظرات (0)

بازی ۲۰۴۸ یک بازی فوق‌العاده ساده و در عین حال جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی فکری شما باید خانه‌هایی که شماره‌های یکسان دارند را به یکدیگر بچسبانید تا تبدیل به یک خانه‌ی جدید با شماره‌ای بیشتر شوند… مثلاً با چسباندن دو خانه شماره‌ی ۲ به‌یکدیگر، یک خانه با شماره‌ی ۴ خواهید ساخت… بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی خانه‌ها پر شوند و دیگر خانه‌ای خالی نماند. نهایتاً امتیاز خود را می‌توانید مشاهده کنید و با دوستانتان برای رکورد بالاتر رقابت کنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 1435 1393/02/15 نظرات (3)

 

 

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

برخی از ویژگی های بازی:

- ساخت روستا در مکان دلخواه

- نبرد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان

- پیوند با سایر بازیکنان برای نبرد نهایی

 

 

سجاد بازدید : 529 1393/01/09 نظرات (0)

بازی Block Fortress: War یکی از زیرمجموعه‌های بازی Block Fortress است که چندی پیش توانست به یکی از بازی‌های موفق موبایل تبدیل شود. این بازی که در سبک بازی پرطرفدار Minecraft (ماینکرافت) است به‌شما اجازه می‌دهد با ساخت 'بلوک'های مکعبی شکل، دنیای خود را بسازید. اما نکته‌ای که این سری بازی‌ها را جذاب می‌کند امکان بازی چندنفره است. شما باید با یک استراتژی مناسب بتوانید در برابر حملاتی که به‌شما می‌شود مقاومت کنید. همچنین  ۵ نژاد گوناگون در این بازی وجود دارد که هرکدام نیروها و بلوکها مختص به‌خود را دارند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 537 1393/01/05 نظرات (1)

(1393/01/05) تغییرات:
جایگزین شدن Angry Birds 4.0.0 برای آندروید
جایگزین شدن Angry Birds 3.3.1 برای آیفون و آیپد

به نظر نمی رسد گیمری وجود داشته باشد که نام بازی محبوب Angry Birds را نشنیده باشد. این بازی که از یک ایده بسیار ساده خلق شده است و آن هم این است که شما باید با کمانی که وجود دارد، پرندگانی را که در دست دارید به سمت ساختمان هایی که درون آنها خوک هایی وجود دارند پرتاب کنید تا بر اثر برخورد پرندگان با ساختمان، سازه بر سر خوک ها خراب شود. وظیفه شما در این بازی بر خلاف ظاهر آن بسیار پیچیده است و هر چه مراحل بیشتری را طی می کنید، نابود کردن خوک ها کار مشکل تری می شود.
بازی موبایل Angry Birds (پرندگان خشمگین) یکی از بازی های معروف و پرطرفدار می باشد. در اینجا نسخه جدید این بازی زیبا برای گوشی های موبایل و برای پلاتفرم های iOS، آندروید، سیمبیان، ویندوز موبایل و جاوا در اختیار شما قرار گرفته است. هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از سایت ما دریافت کنید.

سجاد بازدید : 476 1393/01/05 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio با یک سری تازه از بازی Angry Birds با نام Epic تلاش در افزایش محبوبیت این بازی دارد. در این بازی به‌صورت نوبتی (Turn-based) پرندگان و خوکها با یکدیگر مبارزه می‌کنند! هر تیم با کمک سلاح‌های خود حملاتی را به گروه مقابل انجام می‌دهد تا وقتی که همه‌ی افراد یک تیم شکست بخورند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 370 1392/12/21 نظرات (0)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 496 1392/12/05 نظرات (0)

بازی Crazy Sapper یک بازی فکری است که از یکی از بازی‌های کلاسیک ویندوز، Minesweeper الهام گرفته است. در این بازی شما در نقش یک جنرال در تلاش برای رسیدن به کمپ نظامی هستید و در مسیرتان مین‌های زیادی وجود دارد، شما باید بتوانید از مسیری که مین در آن نیست عبور کنید و به مقصد برسید تا بتوانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 385 1392/12/01 نظرات (0)

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 404 1392/11/30 نظرات (0)

بازی Violett یک بازی زیبای فکری است که در آن شما در دنیایی پر از اسرار و پازل‌های متنوع قرار خواهید گرفت. Violett نام دختربچه‌ای است که به‌واسطه‌ی پدر و مادرش، وارد یک خانه‌ی متروکه در جایی نامشخص می‌شود تا  از دوستان خود و زندگی شهری فاصله بگیرد. اما این خانه‌ی قدیمی آغازی خواهد بود برای او تا وارد دنیایی از ماجراجویی‌ها بشود. بازی دارای محیط دوبعدی است و گرافیک جذابی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 510 1392/11/11 نظرات (0)

بازی The Room یک بازی فکری است که نسخه‌ی اول آن توانست به یکی از تحسین ‌برانگیزترین بازی‌های فکری  موبایل تبدیل شود. نسخه‌ی دوم این بازی نیز در تلاش برای ادامه‌ی موفقیت‌های نسخه‌ی قبلی منتشر شده تا باز هم با همان پازل‌های جذاب و محیط سه‌بعدی بازی، شما را سرگرم کند. اگر علاقمند به بازی‌های فکری هستید، بدون شک The Room یکی از بهترین بازی‌هایی است که در این سبک بازی خواهید کرد. در نسخه‌ی ۱.۰.۳ بازی امکان بازی کردن برای دارندگان iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر فراهم شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 بالاتر نیاز دارید.

دانلود بازی محبوب The Room 2 1.0.3 – آیفون و آیپد

سجاد بازدید : 353 1392/11/05 نظرات (0)

بازی Shadow Blade داستان جنگجوی جوانی است به‌نام Kuro که برای رسیدن به بالاترین درجه‌ی شمشیرزنی تلاش می‌کند. در این بازی مراحل زیادی وجود دارد که آن‌ها تله‌های زیادی نیز برای گمراه کردن Kuro وجود دارد. شما باید سریع، بی‌‌صدا و آگاه از محیط اطرافتان باشید تا بتوانید به یک نینجای واقعی تبدیل شوید. در این بازی ۴۰ مرحله قرار داده شده است. همچنین بازی دارای محیطی ۳‌بعدی با انیمیشن‌های زیبا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 29,780
  • بازدید ماه : 82,350
  • بازدید سال : 547,672
  • بازدید کلی : 11,938,284
  • کدهای اختصاصی