loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 917 1397/05/11 نظرات (1)

۱۴۸ صفحه | فرمت : PDF | زبان : فارسی | نویسنده : یونس ابراهیمی

 

سی شارپ (به انگلیسی : #C) یک زبان برنامه نویسی همگردان، سطح بالا، شی گرا، ساخت یافته، رویداد محور، تابعی، دستوری و جنریک است که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۰ میلادی از خانواده زبان‌های چارچوب دات‌ نت معرفی شد. زبان سی شارپ همچنین از خانواده زبان‌های برنامه‌نویسی سی نیز است. زبان سی شارپ، یک زبان برنامه‌نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، اَمری، عمومی، شی گرا و جز گرا و در بستر چارچوب دات نت می‌باشد. این زبان توسط شرکت مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز دربر گرفت.

 

سی شارپ یکی از ۴۴ زبان برنامه‌نویسی است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از چارچوب دات‌ نت پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد. آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان سی شارپ را بر عهده داشت. این زبان دارای دستوری شی گرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفینیازمندمدرک تاثیر پذیرفته‌ است. شاید یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برنامه سی شارپ باشد. در کتاب آموزش سی شارپ به زبان ساده ما به شما نحوه برنامه نویسی به زبان سی شارپ را به صورت تصویری آموزش می دهیم.

 

 

سجاد بازدید : 997 1397/05/08 نظرات (0)

دانلود رمان مغرور و عاشق

جیغ میزدم و عربده می کشیدم. شده بودم یه روانی .رزا پشت در جیغ میزد که تمومش کنم ولی من صبرم تموم شده بود زده بودم به سیم آخر. صدای پر از غرور شخصی رزا هم بلند شد.

ادکلن مارکدار و گرون قیمت رو به سمت رزا پرت کردم هزار تیکه شد.

ناشناس: باز ک ن درو!

سجاد بازدید : 5651 1397/05/08 نظرات (0)

این مطلب صرفا برای استفاده از نود 32 (nod32) می باشد و نیاز به دانلود ندارد اما بعد از انجام می توانید آپدیت نود 32 (nod32) را به راحتی انجام دهید.

 

 

البته لازم به ذکر است برای شما بخش آفلاین که نیاز به دانلود دارد نیز گذاشته ایم.

برای دیدن رمز و یوزر ها به ادامه مطلب بروید

این پست هر روز آپدیت خواهد شد.

سجاد بازدید : 334 1397/05/07 نظرات (0)

 

۷۳ Most Wanted Nature

 

در این مجموعه از تصاویر زمینه مجموعه زیبایی از والپیپر طبیعت زیبای جهان را برایتان آماده کرده ایم. مجموعه پیش رو شامل تصاویری زیبا از درخت و کوه و جنگل می باشد که با بهترین زاویه های دوربین گرفته شده است. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر زیبای طبیعت را به طور مستقیم از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

 

 

سجاد بازدید : 344 1397/05/07 نظرات (0)

۸۸ Abstraction Wallpapers

 

مجموعه دیگری از تصاویر زمینه را اینبار از تصاویر فانتزی و انتزاعی آماده کرده ایم که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. این تصاویر به صورت ترکیبات رنگی تک و یا چندگانه آماده شده است که همگی از دیدن آنها لذت خواهند برد. سایز و کیفیت این تصاویر نیز بسیار بالا بوده و لذت واقعی را با جزئیات آن به شما هدیه خواهد داد. این مجموعه هم اکنون آماده دانلود رایگان از سایت همه چی دانلود می باشد.

 

سجاد بازدید : 821 1397/05/07 نظرات (0)

۵۰ Most Wanted Nature

در این مجموعه از تصاویر زمینه مجموعه زیبایی از والپیپر طبیعت زیبای جهان را برایتان آماده کرده ایم. مجموعه پیش رو شامل تصاویری زیبا از درخت و کوه و جنگل می باشد که با بهترین زاویه های دوربین گرفته شده است. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر زیبای طبیعت را به طور مستقیم از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

 

 

سجاد بازدید : 345 1397/05/06 نظرات (0)

 

در این پست مجموعه ای از ۲۵ والپیپر با کیفیت بالا، فرمت jpg و رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ منتشر شده است. موضوع این مجموعه فیلم، سریال و انیمیشن های جدید می باشد. این مجموعه مناسب برای پس زمینه دسکتاپ یا میز کار ویندوز یا همچنین قابل استفاده در طرح های گرافیکی می باشد. برخی از تصاویر این مجموعه به عنوان پیش نمایش در کاور پست قرار گرفته است.

سجاد بازدید : 664 1397/05/05 نظرات (0)

۲۲ صفحه | فرمت : PDF | زبان : فارسی | نویسنده : محمدرضا رضایی

 

کتاب وبلاگ نویسی مثل آب خوردن به شما کمک می‌کند که اگر ذوق نوشتن دارید و تاکنون وبلاگ‌نویسی نکردید، بتوانید این کار را به صورتی حرفه‌ای یاد بگیرید. وبلاگ واژه ای است که توسط یک وبلاگ نویس آمریکایی به نام Jorn Barger ابداع شد. وبلاگ یا بلاگ که در ابتدا به معنی دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد، از دو واژه Web که شبکه جهانی اطلاعات معنی می شود و Log که به فایل هایی گفته می شود که تمام اتفاقاتی که در یک کامپیوتر می افتد را ثبت می کند.

 

اگر صاحب وبلاگ هستید، بدون‌شک با خواندن این کتاب مهارت‌های وبلاگ‌نویسی شما ارتقا می‌یابد. وبلاگ یک یا چندین صفحه اینترنتی شخصی یا گروهی است که در آن شخص یا گروه به نوشتن مطالب متوالی در موضوعات متنوع و دلخواه می پردازند. افکار، عقاید، اشعار و یا خاطرات خود را برای مطالعه عموم در آن قرار می دهند. از آنجایی که وبلاگ در اینترنت نشر می یابد می توان آنرا یک نشریه اینترنتی شخصی هم اطلاق کرد.و حتی گاهی بعضی ها پا را از این هم فراتر می گذارند و وبلاگ را یک رسانه اینترنتی می نامند.

 

 

سجاد بازدید : 520 1397/05/02 نظرات (1)

امیر تلفن را قطع کرد و کنار گذاشت. امیر ماسک اکسیژن را از روی دهان تارا برداشته بود. و حتی شد را از دست او جدا کرد. سهند تقهای به در زد و وارد اتاق شد و گفت: – گل دخترت رو هم بردم گذاشتم مهد کودک. – مرسی. – به هوش نیومده هنوز؟ – نه. اگه کاری داری میتونی بری. – نه. امروز بیمارستان شیفت شب هستم. – خوبه. همانطور در حال حرف زدن بودند. که تارا به هوش آمد و ضعیف اسم امیر را صدا زد و شروع به گریه کرد. امیر که صدای گریه او را شنیده بود. او را محکم در آغوش گرفت و گفت: – جانم عزیز دلم. گریه نکن قربونت برم. آروم باش نفسم. تموم شد. هیشش. الهی من فدای تو بشم خانومم. و او را تنگتر در آغوش فشرد. سهند روی صندلی کنار میز نشسته بود و به آنها نگاه میکرد. امیر کمی او را در آغوش نگه داشت و بعد او را جدا کرد و دستش را فشرد و اشکش را پاک کرد و گفت: – دیگه گریه نکن خانومی. باشه؟ – میترسم. – از چی عزیزم؟ – اون، اون… – نترس نفسم. تا من هستم نباید از هیچی بترسی. – بغل. – ای جانم.

امیر خواست او را در آغوش بگیرد که سهند او را به قسمتی دیگر هل داد و فوری تارا را در آغوش کشید و موهایش را بوسید و گفت: – کوچولوی داداش. امیر از روی زمین بلند شد و رو به سهند گفت: – بیشعور نفهم. آخه مگه بغل تو رو خواست؟ – به تو چه؟ خواهر خودمه. دلم میخواد بغلش کنم. و بعد تارا را محکم در خود فشرد و گفت: – بهتری قربون اون چشمات برم؟ – آره داداش. – مگه قرار نبود پیش من گریه نکنی؟ این صدای فین فین چیه میشنوم؟ – هیچی. امیر طرف دیگر تارا نشست و او را سمت خود کشید که سهند اعتراض آمیز گفت: . ساعته کنارشی ۲۴ – ببین میذاری یه کم بغلش کنم؟ خوبه تارا سرخ شد و شرمگین سرش را پایین نهاد. سهند گونه او را بوسید و گفت: – با شوهرت راحت باش عزیزم. من میرم. – میری خونه؟ – تا ساعت دو عصر همینجا هستم خوبه؟ – آره. – پس من برات ناهار درست میکنم.

سجاد بازدید : 605 1397/05/01 نظرات (0)

Iride UI is Dark – Icon Pack 7Patched از سری اپلیکیشن های شخصی سازی اندروید است که با نصب آن می توایند بیش از چندهزار آیکون HD در اختیار خواهید داشت و همچنین تصاویر پیش زمینه ی زیادی هم در اختیار خواهید داشت که می توانید به دلخواه خود از آنها استفاده کنید. این اپلیکیشن ویژگی های خاصی از قبیل ابزار آیکون های جستجو، ابزار درخواست آیکون های دلخواه خود، تصاویر پس زمینه ابر (با پشتیبانی Muzei)، پشتیبانی تقویم پویا و غیره می باشد.

سجاد بازدید : 544 1397/05/01 نظرات (0)

 

دانلود WYSIWYG Web Builder نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کد نویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدید ترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همان طور که گفته شد، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که می خواهید را با ابزار های درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند.

 

دانلود WYSIWYG Web Builder در زمینه ابزارهای مربوط به متن، کنترل تگ های هدینگ H1 ,H2 ,H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلاید شو و گالری عکس می تواند بسیار موثر باشد. همان طور که گفته شد، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده می کند و در خروجی گرفتن می توانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر می تواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery می تواند در ساخت منو ها، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک می کند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند.

سجاد بازدید : 542 1397/04/21 نظرات (0)

برای اینکه دیرتر به خونه برسم تصمیم گرفتم تمام راه رو پیاده گز کنم. هوا زیاد سرد نبود. برای پیاده روي روز خوبي بود. از خیابون رد شدم و خودمو به بلوار رسوندم تا از اونجا به راهم ادامه بدم. با اینکه فصل پاییز بود اما درخت ها همچنان سبز بودن. بدون شک این خیابون ، زیباترین خیابون شهره چون درخت هاي دو طرف خیابون جوري به هم متصل شدن که هيچي از آسمون معلوم نیست. بعد از پایان بلوار از جلوي بیمارستان هم رد شدم. واقعا خيلي عجيبه! با اینکه چند ساله توي این شهر زندگي مي کنم هنوز هم نمي دونم دلیل وجود این دو تا قبر جلوي بیمارستان چیه؟!! به نظر قدیمی میان. نمی دونم چرا خرابش نکردن! فک کنم به خاطر همین دو تا قبر باشه که خیابون مجاور انقدر دلگیره.این خیابون هم درخت های زیادی داره اما هیچ زيبايي اي نداره. یادم باشه بعدا دلیلشو از مامان بپرسم….

سجاد بازدید : 974 1394/01/11 نظرات (0)

اگر اطلاعات مهمی روی کامپیوتر خود داشته باشید و به طور ناگهانی با مشکل خرابی ویندوز مواجه شوید، هیچ چیز مثل یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند! SystemRescueCd یک نرم افزار بازیابی اطلاعات بر پایه لینوکس می باشد که به صورت CD ، DVD یا USB های قابل بوت کاربرد دارد . این نرم افزار با ارایه ابزار هایی جهت ساخت و ویرایش پارتیشن ها ، امکان رفع عیب از کامپیوتر شما را امکان پذیر میکند . این دیسک بوت دارای مجموعه ای کامل از ابزارهای سیستم و ابزارهای پایه می باشد که در ادامه آنها را نام می بریم.دیسک بوت نهایی، علاوه بر اینکه امکان راه اندازی (Boot) سیستم را دارد، امکاناتی برای بازیابی پارتیشن های پاک شده، رفع مشکلات دیسک سخت، پارتیشن بندی، بکاپ گیری و … را در اختیار شما قرار میدهد.

 

سجاد بازدید : 783 1394/01/10 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 572 1394/01/05 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Flat Design Icons نام دارد. این مجموعه ای از وکتورآیکون های تخت متنوع می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از همه چی دانلود دریافت کنید.

سجاد بازدید : 605 1394/01/04 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع متنوع انتزاعی  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 420 1394/01/04 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Creative Logo Template نام دارد. این مجموعه ای از وکتور آرم و لوگوی خلاقانه می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از همه چی دانلود دریافت کنید.

 

سجاد بازدید : 811 1394/01/02 نظرات (1)

 نام رمان : اسطوره 

 نویسنده : P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا

 حجم کتاب (مگابایت) : ۶ (پی دی اف) – ۰٫۶ (پرنیان) – ۲٫۱ (کتابچه) – ۰٫۵ مگابایت (epub)

 ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

 تعداد صفحات : ۶۱۶

 سخن نویسنده:

 

دیدی که سخت نیست … تنها بدون من؟
دیدی که صبح می شود … شبها بدون من؟
این نبض زندگی … بی وقفه می زند …!
فرقی نمی کند … با من … بدون من …!
دیروز گرچه سخت … امروز هم گذشت …!
طوری نمی شود … فردا بدون من …!

سجاد بازدید : 349 1394/01/01 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 2442 1393/03/25 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به بازی های رایانه ای مجموعه ای از ۴۰ والپیپر دیدنی از جدیدترین عناوین صنعت گیم را به صورت رایگان و با کیفیت HD آماده کرده ایم که بسیاری از این بازی ها در E3 2014 معرفی شده اند . این تصاویر به صورت اختصاصی توسط همه چی دانلود جمع آوری شده اند که امیدواریم از آن ها لذت ببرید . این عکس ها در فرمت JPG و با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ تا ۲۵۶۰×۱۴۴۰ موجود می باشند .

 

سجاد بازدید : 691 1393/03/24 نظرات (0)

Photoshop Plugins Bundle 2014 شامل آخرین و جدیدترین پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ می باشد که لیست آن ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .پلاگین ابزار جانبی فتوشاپ است و برای یک طراح حرفه ای پلاگین بسیار مهم است و نقش تاثیر گذاری دارد .پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربران داده تا آن ها هم بتوانند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها و هم شامل همین مبحث هستند.

 

سجاد بازدید : 756 1393/03/23 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .


سجاد بازدید : 539 1393/03/19 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

سجاد بازدید : 509 1393/03/19 نظرات (0)

HQ Nature Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۲ والپیپر با موضوع طبیعت را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 2483 1393/03/11 نظرات (3)

 نام رمان : اینجا زنی عاشقانه میبارد 

2 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : فاطمه حیدری کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.3 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 237

14 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

نگاه در چشمان بیمارش میدوزم! بغض را قورت میدهم …
اما …
نه نمیشود.. همیشه باریدن یعنی زن ، زن یعنی همیشه باریدن!
اینجا هوا ابریست ، آنجا را نمیدانم! اینجا نفس تنگ است ، آنجا را نمیدانم! اینجا دنیایم اندازه آغوشیست که یکبار هم لمسشان نکرده …
اینجا… نجیبانه دور میشوم ، نانجیبانه قلبم پا میکوبد!
اینجا زنی عاشقانه میبارد …
اشتباه نکن… همه جا زنان میبارند … گاهی عاشقانه ، گاهی عارفانه ، گاهی … 
گاهی زنان تنها میبارند ، بی هیچ بهانه …


 
سجاد بازدید : 568 1393/03/11 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر با موضوع شهرها را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

سجاد بازدید : 376 1393/03/11 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۵ فایل EPS شامل ده ها آیکون متنوع را آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت EPS به همراه یک فایل پیش نمایش JPG می باشند .

سجاد بازدید : 1210 1393/03/10 نظرات (0)

 

به همراه دانلود نسخه AMD Catalyst 14.4 WHQL

AMD Catalyst درایور مورد نیاز برای استفاده از کارت های گرافیک ATI بر روی ویندوز و یا لپ تاپ می باشد که با نصب آخرین نسخه ی منتشر شده ، می توانید بهترین بازده از کارت های گرافیک خود را داشته باشید . در ادامه می توانید این پکیج را برای ویندوزهای ۷ ، ۸ و ۸.۱ دریافت نمایید . آخرین نسخه ی این پکیج برای بازی Watch Dogs منتشر شده است که باعث بهبود رندر بازی می شود .

 

سجاد بازدید : 821 1393/03/09 نظرات (0)

 نام رمان : قاف عشق 

2 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : shamimeyas کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.2 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.9 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 198

14 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

ارغوان دختر جوان و با احساسی است که دچار احساسی زودگذر می شود. 
با اتفاقی تلخ و تلنگروار ، خیال می کند به راحتی می تواند این احساس را به دست فراموشی بسپارد …
روزها می گذرد تا این که …


 
سجاد بازدید : 3765 1393/03/09 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : اعدام یا انتقام 

2 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : شیوا_sh کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 4.7 (پی دی اف) – 0.4 (پرنیان) – 1 (کتابچه) – 0.4 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 633

14 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

ابتدای داستان در مورد دو زوجه ، دو زوجی که هر کدوم عاشق همسرشون هستن ! ولی با یه تصادف ، همسر یکی از این زوج ها از بین میره و اون سه نفر دیگه رو تو مسیر هم قرار میده !
علی راضی به رضایت نمیشه ، تنها حرفی که روی زبونشه ، قصاصه ! و اینکه سهیل باید تاوان کاری که کرده رو پس بده !
قانون باید اونو مجازات کنه !
حکم دادگاه ، اعدامه !
اعدام سهیل !
بهارم که عاشق سهیل همسرشه ، هر کاری میکنه تا از علی رضایت بگیره حتی …
و علی راضی میشه ، اما فقط به یه شرط ، اونم اینکه …
” لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست “

 
سجاد بازدید : 564 1393/03/07 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند.

سجاد بازدید : 667 1393/03/07 نظرات (1)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

سجاد بازدید : 352 1393/03/05 نظرات (0)

انگیز در این مجموعه وجود داشته که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . برای استفاده از این والپیپر در منو و در قسمت Wallpapers به Live Wallpapers بروید. برای اجرای این برنامه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

سجاد بازدید : 383 1393/03/05 نظرات (1)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Collection of Interiors را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۸۰۰۰×۵۴۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

سجاد بازدید : 564 1393/03/04 نظرات (0)

حتما با سری بازی های سقوط تیتان آشنا هستید که در دسته بازی های نسل بعدی قرار داشت و گیم پلی سراسر آدرنالین و پر از دویدن و هیجان را در بر داشته است ، امروز دانلودها لایو والپیپر Titanfall Live Wallpaper 1.0 که نسخه ای کاملا متفاوت با همان جزئیات از بازی و گرافیکی بی نظیر را در قالب لایو والپیپر برای شما قرار داده تا نهایت استفاده ببرید. این لایو والپیپر محصول شرکت NVIDIA است و برای اندروید نسخه ۲.۲ و بالاتر طراحی شده.

 

سجاد بازدید : 528 1393/03/03 نظرات (0)

با سلام، تشکر ویژه داریم از تمام دوستانی که با انتقادات و پیشنهادات خود باعث می شوند تا مجله مسیر پیشرفت را هرچه سریع تر طی کند. خوشبختانه یکی از موارد بسیار خوبی که در شماره پیش اتفاق افتاد، بررسی نگاه آندره تارکوفسکی بود که با استقبال بسیار خوب علاقه مندان به سینمای کلاسیک روبرو شد. در این شماره هم علاوه بر بخش های همیشگی، باز هم سعی کردیم مطالبی برای علاقه مندان حرفه ای سینما آماده کنیم. امیدواریم که مورد قبول شما واقع شود.

 

سجاد بازدید : 405 1393/02/29 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۴ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوع فضا هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 1785 1393/02/26 نظرات (0)

Android Collection Pack 04 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت همه چی دانلود برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک چهارمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی همه چی دانلود همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

سجاد بازدید : 370 1393/02/25 نظرات (1)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۹ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع طبیعت و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

سجاد بازدید : 1175 1393/02/22 نظرات (0)

در اینجا ما تمام نمونه سوالات امتحانی که تونستیم رو آوردیم هر چند بیشتر آنها برای نیمسال اول و دی ماه است اما به شما در ایجاد قدرت حل مسائل کمک می کند این نمونه سوالات از سایت کانون است که برای شما کاربران نوجوان همه چی دانلود گذاشتیم و امیدواریم از آنها استفاده ی کافی را بکنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سجاد بازدید : 831 1393/02/19 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۱ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 414 1393/02/18 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند.

سجاد بازدید : 638 1393/02/11 نظرات (0)

این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید ازاین عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی همه چی دانلود، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت ، ماشین ، حیوانات و والپیپر های HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۲۵۶۰×۱۴۴۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 334 1393/02/11 نظرات (0)

ابتدا از همه شما خوانندگان عزیز مجله تشکر میکنیم به خاطر استقبال بسیار خوبی که از شماره قبل داشتید و خودمانی بگویم،غافلگیرمان کردید! تلاش خود را کرده بودیم تا یک مجموعه کامل و پرمحتوا برای عید آماده کنیم و خوشبختانه ناموفق نبودیم. از این به بعد هم مجله در روز پایانی هر ماه منتشر خواهد شد. در شماره پانزدهم مطالب خواندنی زیادی وجود دارد.از معرفی بهترین شبکه های تلویزیونی تا بررسی فیلم بسیار محبوب Hobbit و سریال مطرح True Detective.همچنین یک مطلب مفصل درباره سینمای آندره تارکوفسکی بزرگ داریم که امیدواریم خلا بخش سینمای کلاسیک را تا حدی پر کند و علاقه مندان به این بخش از سینما را ناامید نکند.

سجاد بازدید : 1258 1393/02/09 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند. امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

سجاد بازدید : 810 1393/02/07 نظرات (1)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

سجاد بازدید : 850 1393/02/04 نظرات (0)

 این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی همه چی دانلود، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت ، ماشین ، حیوانات و والپیپر های HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۲۵۶۰×۱۴۴۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 518 1393/02/02 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

تعداد صفحات : 3

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 614
  • آی پی دیروز : 595
  • بازدید امروز : 3,523
  • باردید دیروز : 8,952
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 29,540
  • بازدید ماه : 82,110
  • بازدید سال : 547,432
  • بازدید کلی : 11,938,044
  • کدهای اختصاصی