loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 85895 1392/12/28 نظرات (46)

 

|امکان دانلود از یک سرور قدرتمند|

|کیفیت عالی ۱۰۸۰p به پست اضافه شد|

|کیفیت عالی ۷۲۰p به پست اضافه شد|

|لینک های دانلود اصلاح شد| 

 

 

 

نام فارسی: هابیت ۲ ( نابودی اسماگ )

نام لاتین:  The Hobbit The Desolation Of Smaug

کیفیت: ۷۲۰p (عالی)

مدت انیمیشن: ۱۶۱ دقیقه

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳

دسته: فانتزی، ماجراجویی

محصول: آمریکا

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان این فیلم در سرزمین میانه و شصت سال قبل از داستان ارباب حلقه ها اتفاق می افتد. قسمتهایی از فیلم نیز از ضمیمه‌ی جلد سوم سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها برداشت شده است. داستان این فیلم مربوط به بیلبو بگینز و دوستش گندالف جادوگر و سیزده دورف (کوتوله)، برای گذر از سرزمین میانه و بازپس‌گیری و احیای کوه تنها از اژدهایی به نام اسماگ است.

 

درباره فیلم سینمایی The Hobbit The Desolation of Smaug 2013:

- کارگردان :

- نویسنده : Peter Jackson

- تهیه کنندگان : Carolynne Cunningham – Zane Weiner – Fran Walsh

- فیلمنامه : Fran Walsh – Philippa Boyens – Peter Jackson – Guillermo del Toro

- بر اساس کتاب : The Hobbit  by J. R. R. Tolkien 

- بازیگران : Ian McKellen – Martin Freeman – Richard Armitage – Benedict Cumberbatch – Evangeline Lilly – Lee Pace – Luke Evans – Ken Stott – James Nesbitt – Orlando Bloom

- موسیقی : Howard Shore

- مدیر فیلمبرداری : Andrew Lesnie

- تدوین : Jabez Olssen

 

 

 برای دیدن در اندازه اصلی کلیک کنید.

 

 

تصاویری از فیلم سینمایی The Hobbit The Desolation of Smaug :

 

دانلود فیلم سینمایی The Hobbit The Desolation of Smaug 2013 هابیت 2

 

 

 

راهنمای دانلود سرور 1

برای دانلود ، روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و صبر کنید تا دانلود تمام شود. اگر از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کنید ، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( Internet Download manager ) استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهید تا سریعا مشکل برطرف شود .

فایل های به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر و راحت فشرده شده اند ، برای خارج کردت فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزارWinrar و یا Winzip ) استفاده کنید و یا مشابه آن استفاده کنید.

فایل های Crack و patch به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند . در این گونه مواقع موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنید .

توجه داشته باشید که از این پس فایلهایی که حجم آنها بالای 100 مگابایت می باشد قابلیت 5% ریکاوری دارند . به همین دلیل مشکل اکسترکت کردن فایلها تقریبا به صفر می رسد . پس اگر با مشکل اکسترکت کردن فایلها روبرو شدید کافیست نرم افزار Winrar را اجرا کنید . سپس از داخل نرم افزار فایلهای دانلود شده را انتخاب و در بالای نرم افزار بر روی Repair کلیک کرده و مسیری را برای دخیره مجدد انتخاب نمایید.

 

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم از سرور 1:

منبع و رمز عبور: www.download.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/12/23 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید. من تمام پارت ها رو دانلود کردم و فیلم هم هم صرا داره و هم تصویر. اما زیرنویس نداره. میشه بفرمایید چرا زیرنویس نداره؟ من کلی وقت گذاشتم و این حسابی زده تو ذوقم.
پاسخ : عجیب اینه ک صدا و تصویر داره :دی
من به شما پیشنهاد میکنم سایت های دیگه رو برای راحتی خودتون بگردید و زیرنویس رو پیدا کنید
من قول میدم در عید درست میشه این پست

این نظر توسط Alireza.bahramzadeh در تاریخ 1393/12/19 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

اقا این چه وعضشه این ها چه فایل هایی هست که هیچ کدوم اکستریت نمه شه بجز ترجمش
پاسخ : با عرض پوزش این هابیت تا به حال 3 بار تغییر داده شده اما همیشه مشکل دار بوده بازم ببخشید

این نظر توسط mostafa در تاریخ 1393/09/20 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

سلام من پارت 1 هابیت 2 رو دانلود کردم برای اجرای پسورد می خواد پسورد ش رو چطوری در یافت کنم
پاسخ : www.download.ir

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/08/21 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

سلام من قسمت دوم را دانلود کردم .پیغام next volum is requierd میده ... البته sample به راحتی باز میشه . لطفا منو راهنمایی کنید ..
پاسخ : باید همه قسمت هارو دانلود کنین چون مثل سی دی می مونه بعد از اون از راهنمای دانلود ادامه بدید در صورت مشکل خبر بدید

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/08/21 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

سلام
فایل و دان کردم ولی ریپایر می کنم باز فایل و زیپ باز تحویل میدا
پاسخ : همه ی قسمت ها رو دانلود کنین بعد اکسترکت کنین

این نظر توسط اشگان در تاریخ 1393/07/27 و 8:44 دقیقه ارسال شده است

سلام من از سرور شماره 1 دانلود کردم و در موقع دانلود کردن ب هیچ مشکلی برنخوردم اما هرچقدر رمز یادشده را وارد می کنم فایل باز نمی شه چه باید کرد؟ لطفآ.....

این نظر توسط lol در تاریخ 1393/07/20 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

ba salam,man nemidunam ke kodam link va part doroste,lotfan rahnemayi konid,ba tashakor
پاسخ : لینک ها درست شده اند فقط باید هر سه دانلود بشن برای اکسترکت

این نظر توسط غشاغش در تاریخ 1393/07/10 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

dadash azam ramz mikhad nadaram chi kar konam
پاسخ : رمز در پایین پست نوشته شده است

این نظر توسط مهران در تاریخ 1393/07/04 و 3:09 دقیقه ارسال شده است

من 1080 رو دانلود کردم با حجم 2 گیگ وقتی باز کردم اندازه تصویرش 638 بود! خودم 700 رو دارم با حجم 1 گیگ! خب شما بلد نیستی کانورت کنی نکن! با این کیفیت افتضاح فقط 2 گیگ ترافیکم الکی هدر رفت!

این نظر توسط ممل در تاریخ 1393/06/28 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

سلام والا ما هم دانلود کردیم از سرور یک پارت یک فیلم اجرا نمیشه فایلم از زیپ در نمیاد تا 90 درصد میره بعد یه ارور میده چکار کنم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 29,810
  • بازدید ماه : 82,380
  • بازدید سال : 547,702
  • بازدید کلی : 11,938,314
  • کدهای اختصاصی