loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 917 1397/05/11 نظرات (1)

۱۴۸ صفحه | فرمت : PDF | زبان : فارسی | نویسنده : یونس ابراهیمی

 

سی شارپ (به انگلیسی : #C) یک زبان برنامه نویسی همگردان، سطح بالا، شی گرا، ساخت یافته، رویداد محور، تابعی، دستوری و جنریک است که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۰ میلادی از خانواده زبان‌های چارچوب دات‌ نت معرفی شد. زبان سی شارپ همچنین از خانواده زبان‌های برنامه‌نویسی سی نیز است. زبان سی شارپ، یک زبان برنامه‌نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، اَمری، عمومی، شی گرا و جز گرا و در بستر چارچوب دات نت می‌باشد. این زبان توسط شرکت مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز دربر گرفت.

 

سی شارپ یکی از ۴۴ زبان برنامه‌نویسی است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از چارچوب دات‌ نت پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد. آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان سی شارپ را بر عهده داشت. این زبان دارای دستوری شی گرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفینیازمندمدرک تاثیر پذیرفته‌ است. شاید یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برنامه سی شارپ باشد. در کتاب آموزش سی شارپ به زبان ساده ما به شما نحوه برنامه نویسی به زبان سی شارپ را به صورت تصویری آموزش می دهیم.

 

 

سجاد بازدید : 997 1397/05/08 نظرات (0)

دانلود رمان مغرور و عاشق

جیغ میزدم و عربده می کشیدم. شده بودم یه روانی .رزا پشت در جیغ میزد که تمومش کنم ولی من صبرم تموم شده بود زده بودم به سیم آخر. صدای پر از غرور شخصی رزا هم بلند شد.

ادکلن مارکدار و گرون قیمت رو به سمت رزا پرت کردم هزار تیکه شد.

ناشناس: باز ک ن درو!

سجاد بازدید : 664 1397/05/05 نظرات (0)

۲۲ صفحه | فرمت : PDF | زبان : فارسی | نویسنده : محمدرضا رضایی

 

کتاب وبلاگ نویسی مثل آب خوردن به شما کمک می‌کند که اگر ذوق نوشتن دارید و تاکنون وبلاگ‌نویسی نکردید، بتوانید این کار را به صورتی حرفه‌ای یاد بگیرید. وبلاگ واژه ای است که توسط یک وبلاگ نویس آمریکایی به نام Jorn Barger ابداع شد. وبلاگ یا بلاگ که در ابتدا به معنی دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد، از دو واژه Web که شبکه جهانی اطلاعات معنی می شود و Log که به فایل هایی گفته می شود که تمام اتفاقاتی که در یک کامپیوتر می افتد را ثبت می کند.

 

اگر صاحب وبلاگ هستید، بدون‌شک با خواندن این کتاب مهارت‌های وبلاگ‌نویسی شما ارتقا می‌یابد. وبلاگ یک یا چندین صفحه اینترنتی شخصی یا گروهی است که در آن شخص یا گروه به نوشتن مطالب متوالی در موضوعات متنوع و دلخواه می پردازند. افکار، عقاید، اشعار و یا خاطرات خود را برای مطالعه عموم در آن قرار می دهند. از آنجایی که وبلاگ در اینترنت نشر می یابد می توان آنرا یک نشریه اینترنتی شخصی هم اطلاق کرد.و حتی گاهی بعضی ها پا را از این هم فراتر می گذارند و وبلاگ را یک رسانه اینترنتی می نامند.

 

 

سجاد بازدید : 520 1397/05/02 نظرات (1)

امیر تلفن را قطع کرد و کنار گذاشت. امیر ماسک اکسیژن را از روی دهان تارا برداشته بود. و حتی شد را از دست او جدا کرد. سهند تقهای به در زد و وارد اتاق شد و گفت: – گل دخترت رو هم بردم گذاشتم مهد کودک. – مرسی. – به هوش نیومده هنوز؟ – نه. اگه کاری داری میتونی بری. – نه. امروز بیمارستان شیفت شب هستم. – خوبه. همانطور در حال حرف زدن بودند. که تارا به هوش آمد و ضعیف اسم امیر را صدا زد و شروع به گریه کرد. امیر که صدای گریه او را شنیده بود. او را محکم در آغوش گرفت و گفت: – جانم عزیز دلم. گریه نکن قربونت برم. آروم باش نفسم. تموم شد. هیشش. الهی من فدای تو بشم خانومم. و او را تنگتر در آغوش فشرد. سهند روی صندلی کنار میز نشسته بود و به آنها نگاه میکرد. امیر کمی او را در آغوش نگه داشت و بعد او را جدا کرد و دستش را فشرد و اشکش را پاک کرد و گفت: – دیگه گریه نکن خانومی. باشه؟ – میترسم. – از چی عزیزم؟ – اون، اون… – نترس نفسم. تا من هستم نباید از هیچی بترسی. – بغل. – ای جانم.

امیر خواست او را در آغوش بگیرد که سهند او را به قسمتی دیگر هل داد و فوری تارا را در آغوش کشید و موهایش را بوسید و گفت: – کوچولوی داداش. امیر از روی زمین بلند شد و رو به سهند گفت: – بیشعور نفهم. آخه مگه بغل تو رو خواست؟ – به تو چه؟ خواهر خودمه. دلم میخواد بغلش کنم. و بعد تارا را محکم در خود فشرد و گفت: – بهتری قربون اون چشمات برم؟ – آره داداش. – مگه قرار نبود پیش من گریه نکنی؟ این صدای فین فین چیه میشنوم؟ – هیچی. امیر طرف دیگر تارا نشست و او را سمت خود کشید که سهند اعتراض آمیز گفت: . ساعته کنارشی ۲۴ – ببین میذاری یه کم بغلش کنم؟ خوبه تارا سرخ شد و شرمگین سرش را پایین نهاد. سهند گونه او را بوسید و گفت: – با شوهرت راحت باش عزیزم. من میرم. – میری خونه؟ – تا ساعت دو عصر همینجا هستم خوبه؟ – آره. – پس من برات ناهار درست میکنم.

سجاد بازدید : 542 1397/04/21 نظرات (0)

برای اینکه دیرتر به خونه برسم تصمیم گرفتم تمام راه رو پیاده گز کنم. هوا زیاد سرد نبود. برای پیاده روي روز خوبي بود. از خیابون رد شدم و خودمو به بلوار رسوندم تا از اونجا به راهم ادامه بدم. با اینکه فصل پاییز بود اما درخت ها همچنان سبز بودن. بدون شک این خیابون ، زیباترین خیابون شهره چون درخت هاي دو طرف خیابون جوري به هم متصل شدن که هيچي از آسمون معلوم نیست. بعد از پایان بلوار از جلوي بیمارستان هم رد شدم. واقعا خيلي عجيبه! با اینکه چند ساله توي این شهر زندگي مي کنم هنوز هم نمي دونم دلیل وجود این دو تا قبر جلوي بیمارستان چیه؟!! به نظر قدیمی میان. نمی دونم چرا خرابش نکردن! فک کنم به خاطر همین دو تا قبر باشه که خیابون مجاور انقدر دلگیره.این خیابون هم درخت های زیادی داره اما هیچ زيبايي اي نداره. یادم باشه بعدا دلیلشو از مامان بپرسم….

سجاد بازدید : 811 1394/01/02 نظرات (1)

 نام رمان : اسطوره 

 نویسنده : P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا

 حجم کتاب (مگابایت) : ۶ (پی دی اف) – ۰٫۶ (پرنیان) – ۲٫۱ (کتابچه) – ۰٫۵ مگابایت (epub)

 ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

 تعداد صفحات : ۶۱۶

 سخن نویسنده:

 

دیدی که سخت نیست … تنها بدون من؟
دیدی که صبح می شود … شبها بدون من؟
این نبض زندگی … بی وقفه می زند …!
فرقی نمی کند … با من … بدون من …!
دیروز گرچه سخت … امروز هم گذشت …!
طوری نمی شود … فردا بدون من …!

سجاد بازدید : 2483 1393/03/11 نظرات (3)

 نام رمان : اینجا زنی عاشقانه میبارد 

2 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : فاطمه حیدری کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.3 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 237

14 دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد | فاطمه حیدری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

نگاه در چشمان بیمارش میدوزم! بغض را قورت میدهم …
اما …
نه نمیشود.. همیشه باریدن یعنی زن ، زن یعنی همیشه باریدن!
اینجا هوا ابریست ، آنجا را نمیدانم! اینجا نفس تنگ است ، آنجا را نمیدانم! اینجا دنیایم اندازه آغوشیست که یکبار هم لمسشان نکرده …
اینجا… نجیبانه دور میشوم ، نانجیبانه قلبم پا میکوبد!
اینجا زنی عاشقانه میبارد …
اشتباه نکن… همه جا زنان میبارند … گاهی عاشقانه ، گاهی عارفانه ، گاهی … 
گاهی زنان تنها میبارند ، بی هیچ بهانه …


 
سجاد بازدید : 821 1393/03/09 نظرات (0)

 نام رمان : قاف عشق 

2 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : shamimeyas کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.2 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.9 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 198

14 دانلود رمان قاف عشق | shamimeyas کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

ارغوان دختر جوان و با احساسی است که دچار احساسی زودگذر می شود. 
با اتفاقی تلخ و تلنگروار ، خیال می کند به راحتی می تواند این احساس را به دست فراموشی بسپارد …
روزها می گذرد تا این که …


 
سجاد بازدید : 3765 1393/03/09 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : اعدام یا انتقام 

2 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : شیوا_sh کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 4.7 (پی دی اف) – 0.4 (پرنیان) – 1 (کتابچه) – 0.4 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 633

14 دانلود رمان اعدام یا انتقام | شیوا sh کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

ابتدای داستان در مورد دو زوجه ، دو زوجی که هر کدوم عاشق همسرشون هستن ! ولی با یه تصادف ، همسر یکی از این زوج ها از بین میره و اون سه نفر دیگه رو تو مسیر هم قرار میده !
علی راضی به رضایت نمیشه ، تنها حرفی که روی زبونشه ، قصاصه ! و اینکه سهیل باید تاوان کاری که کرده رو پس بده !
قانون باید اونو مجازات کنه !
حکم دادگاه ، اعدامه !
اعدام سهیل !
بهارم که عاشق سهیل همسرشه ، هر کاری میکنه تا از علی رضایت بگیره حتی …
و علی راضی میشه ، اما فقط به یه شرط ، اونم اینکه …
” لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست “

 
سجاد بازدید : 1175 1393/02/22 نظرات (0)

در اینجا ما تمام نمونه سوالات امتحانی که تونستیم رو آوردیم هر چند بیشتر آنها برای نیمسال اول و دی ماه است اما به شما در ایجاد قدرت حل مسائل کمک می کند این نمونه سوالات از سایت کانون است که برای شما کاربران نوجوان همه چی دانلود گذاشتیم و امیدواریم از آنها استفاده ی کافی را بکنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سجاد بازدید : 790 1393/01/10 نظرات (0)

 

نویسنده : فردوس رسولی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۹۰

قالب کتاب : PDF

مایکروسافت Word یکی از اجزای مایکروسافت آفیس، به عنوان یکی از برنامه های که برای نوشتن و دیزاین نمودن کتاب، مجلات، اخبار استفاده میشود، مورد توجه خاص کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرار گرفته و برای ایجاد نمودن کتاب امکانات بسیار خوبی را فراهم میکند. مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام به گام، مصور و بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش آموزان و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است. در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف دانشگاهی به دلیل دشوار شدن درک تعاریف خودداری شده است. مطالب در ۹ فصل به همراه مثال های گام به گام ارایه شده است. امید است استفاده از تجربه ی طولانی در امر آموزش نظری و عملی به هنرجویان عزیز در تالیف این کتاب توانسته باشد کمک مطلوبی را برای مخاطبان عزیز در امر یادگیری برای هنر آموزان و همکاران ارجمند در امر آموزش فراهم نماید.

سجاد بازدید : 2653 1393/01/10 نظرات (0)

 

امروزه اگر نگاهی به اطراف بیندازید متوجه نقش کامپیوتر در زمینه های مختلف می شوید. اکنون دیگر مانند گذشته نیست که برای ویرایش یا ایجاد صدا و آهنگ نیاز به دستگاه های پیشرفته و استودیو داشته باشیم امروز یک کاربر عادی می تواند براحتی با کامپیوتر خود این کارها را انجام دهد در همین راستا کتاب الکترونیکی بی نظیر و اولین منبع فارسی آموزش نرم افزار آهنگ سازی FL Studio را از سایت ما آماده کرده ایم که در 57 صفحه و چندین فصل بطور کامل به آموزش این نرم افزار می پردازد البته باید توجه داشت قصد نویسنده کتاب از نوشتن این کتاب صرفا آشنایی شما با دکمه ها و منوهای این نرم افزار نبوده و شما را بصورت حرفه ای با ساخت و ویرایش موسیقی دیجیتال آشنا می کند. امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

سجاد بازدید : 929 1393/01/04 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : از عشق روئینه تنیم

2 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : ..طوبی.. کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 3.6 (پی دی اف) – 0.4 (پرنیان) – 1 (کتابچه) – 0.4 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 384

14 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان روایت زندگی دختری است به نام سایه که زندگی اش دستخوش عشق ، غم ، صبر و امید میشود. در جریان یک تجربه ی عشقی با پارسا آشنا میشود و اتفاقاتی در این بین برای او و خانواده اش رخ میدهد و روند زندگی اش را به سمت و سویی میبرد که او انتظارش را ندارد.

 

 

سجاد بازدید : 1093 1393/01/04 نظرات (0)

 

نام نویسنده: حمید شجاعی

فرمت کتاب: PDF

تعداد صفحات: 107

ویندوز 8 (Windows 8) آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می باشد که در 26 اکتبر 2012 به بازار عرضه شد. ویندوز 8 برای استفاده در رایانه های شخصی، رایانه های همراه و تبلت ها تولید شده است. این سیستم عامل هشتمین نسل از سیستم عامل های ویندوز می باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته اند.
کتاب حاضر امکانات ویندوز هشت را به صورت ساده و روان بیان می کند و کتاب آموزشی ارزشمند جهت آشنا شدن با آخرین سیستم عامل مایکروسافت می باشد.

سجاد بازدید : 1601 1393/01/03 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : مجازات گر

2 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : negar1373 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 1.7 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.2 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 163

14 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

قصه ی ما درباره ی دختری به اسم آدیشه. دختری که وجودش با خشم آمیخته شده. خشم از چی؟! از کی؟! شعله ی این خشمو چی برافروخته نگه میداره؟! خوب معلومه انتقام…
انتقامی شیرین که آخرش به تلخی می زنه… از اون تلخیا که آدمو از چشیدن دوباره ی اون شیرینی باز میداره… ولی اون بازم به کارش ادامه میده…
واسه ی هدفش دور احساسش یه دیوار سنگی بلند کشیده تا از نفوذ هر حسی بهش جلوگیری کنه…
چرا؟! … چون اون مجازاتگره. مجازات می کنه!
به چه جرمی؟! با کدوم مدرک؟! با حکم چه کسی؟!
چه اتفاقی باعـث شده آدیشه بشه مجازاتگر؟!
امّا اصل قصه از جایی شروع میشه که آدیشه می فهمه… تنها نیست… تو چه کاری تنها نیست؟!
در مجازات کردن!!

 

 

سجاد بازدید : 1011 1393/01/02 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان به نجابت مهتاب | moon shine و  فاطیما8 کاربر نودهشتیا نام کتاب : به نجابت مهتاب

2 دانلود رمان به نجابت مهتاب | moon shine و  فاطیما8 کاربر نودهشتیا نویسنده : moon shine  و فاطیما 8 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان به نجابت مهتاب | moon shine و  فاطیما8 کاربر نودهشتیا حجم کتاب : 2.97 مگابایت

4 دانلود رمان به نجابت مهتاب | moon shine و  فاطیما8 کاربر نودهشتیا تعداد صفحات : 301

14 دانلود رمان به نجابت مهتاب | moon shine و  فاطیما8 کاربر نودهشتیا خلاصه داستان :

آرایلی زنی خود ساخته است  ، محکم اما بدون مرد و بی تکیه گاه… با بچه ی کوچیکش تو جامعه ای زندگی میکنه که تنها زندگی کردن رو مساویِ با خراب بودن می دونن. می خواد خودش باشه رو پای خودش ! دلش میخواد خودش تکیه گاه کسی باشه تا اینکه منتظر یه تکیه گاه بمونه. میخواد آزاد و رها باشه مثل من…مثل تو…
ولی نمیدونه جایی که ما زندگی می کنیم هنوزم پیدا می شن ادمایی که به جرم نکرده دختر زنده به گور می کنن . نمی دونه همونایی که تا دیروز باهم می خندیدن امروز به اون می خندن و تو صورتش تف میندازن به همون جرم نکرده . تا اینکه مجبور میشه برای نجات جون مادرش از یه نزول خور حاجی نما پول قرض کنه و همین هم باعث مشکلاتی میشه که باید خودتون بخونید…

 

 

سجاد بازدید : 1564 1393/01/02 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه سمفونی مرگ | یاسمین.م کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : سمفونی مرگ

2 رمان ایرانی و عاشقانه سمفونی مرگ | یاسمین.م کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : یاسمین.م  کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه سمفونی مرگ | یاسمین.م کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 4.67 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه سمفونی مرگ | یاسمین.م کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 326

14 رمان ایرانی و عاشقانه سمفونی مرگ | یاسمین.م کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

اولین اریگامی تو یه روز عجیب به دستش رسید…و دومین اریگامی با قطره ی خون روی کاغذ مشکلات رو بیشتر کرد…
پونیکا نه یه زن خوب مثل داستانها بود نه یه دختر متعهد…براش خیلی چیزا مهم نبود…براش مهم نبود که شوهری داره که با منشیش رابطه داره…
تو زندگی فقط خودش مهم بود و بچه ی توی بطنش…
ولی آیا این بچهکه  به خاطر اشتباهات پونیکا واطرافیان پا به این دنیا نذاشته از زندگی پونیکا حذف میشه…؟ این رو دیگه باید خودتون بخونید… 

 

 

سجاد بازدید : 1311 1393/01/01 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه ستاره ی پنهان | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : ستاره ی پنهان

2 رمان ایرانی و عاشقانه ستاره ی پنهان | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : Mahsa Zahiri  کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه ستاره ی پنهان | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 2.33 مگابایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه ستاره ی پنهان | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 231

14 رمان ایرانی و عاشقانه ستاره ی پنهان | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

از یک خانواده ی سنتی با سطح اجتماعی معمولی دختری بلند میشه که از شرایط پیش روش ناراضیه و امیدواره که بتونه روی پای خودش بایسته و با مشکلاتی که ناخواسته باهاش مواجه شده کنار بیاد. ماجرا از خوندن وصیت نامه ای شروع میشه که قرار بود زندگی این دختر رو بعد از مدت ها ناراحتی و بی سر و سامونی عوض کنه اما ظاهراً به این ناراحتی ها دامن می زنه و سبب آشناییش با شخصی میشه که زمین تا آسمون باهاش تفاوت داره..

 

 

سجاد بازدید : 590 1393/01/01 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان آبرویم را پس بده | moon shine کاربر نودهشتیا نام کتاب : آبرویم را پس بده 

2 دانلود رمان آبرویم را پس بده | moon shine کاربر نودهشتیا نویسنده : moon shine کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان آبرویم را پس بده | moon shine کاربر نودهشتیا حجم کتاب : 2.02 مگابایت

4 دانلود رمان آبرویم را پس بده | moon shine کاربر نودهشتیا تعداد صفحات : 442

14 دانلود رمان آبرویم را پس بده | moon shine کاربر نودهشتیا خلاصه داستان :

اُرکیده نجفی یه دختر تحصیل کرده است . یه دختر که تو ناز و نعمت بزرگ شده و همه چی داشته ، حتی ازادی بیش از حد و تو این بین با سپهر صولتی آشنا میشه .

عاشق و دلباخته اش میشه و کم کم رابطه ای شکل میگیره که حداقل سرنوشت ارکید رو به لجن میکشه .
ارکید ناخواسته پا تو زندگی ای میذاره که نمیدونه خودش اون رو انتخاب کرده یا سپهر . 
ارکید حامله میشه ولی خونواده ها کم کم میفهمن . بچه رو تو دعوایی که به وجود میاد از دست میده همه چی بهم میریزه و در نهایت ارکید با سپهر ازدواج میکنه .  
هردو خوانواده سپهر و ارکید رو طرد میکنن . برای سپهر مشکلی نیست . اونقدر داره که با کمک کارخونه اش زندگیش رو بگذرونه .

حالا سه سال از اون روزها گذشته . ارکیده تو کارخونه حاج رسولی مشغول به کاره و زندگیش رو به سختی میگذرونه تو این بین امیر حافظ ، تک پسر حاج رسولی به خاطر سوء تفاهمی که پیش میاد بدجوری کمر به خراب کردن ارکیده میبنده . حالا باید دید آیا ارکیده میتونه به تنهایی و با تکیه به مردی مثل سپهر از پس زندگیش و امیر حافظ مغرور بر بیاد؟

 

 

سجاد بازدید : 2893 1393/01/01 نظرات (211)

 

1 دانلود رمان فرصتی دیگر | امیدوار کاربر نودهشتیا نام کتاب : فرصتی دیگر 

2 دانلود رمان فرصتی دیگر | امیدوار کاربر نودهشتیا نویسنده : امیدوار کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان فرصتی دیگر | امیدوار کاربر نودهشتیا حجم کتاب :4.63  مگابایت

4 دانلود رمان فرصتی دیگر | امیدوار کاربر نودهشتیا تعداد صفحات : 497

14 دانلود رمان فرصتی دیگر | امیدوار کاربر نودهشتیا خلاصه داستان :

داستان دختری است که از دارایی دنیا یک مادر دارد!  زلزله ای رخ می دهد .  او داخل آسانسور  است.  صدای یک آشنا او را فرا می خواند…

 

 

سجاد بازدید : 2531 1392/12/29 نظرات (1)

 

1 دانلود رمان بغض ترانه ام مشو | shazde koochool کاربر نودهشتیا نام کتاب : بغض ترانه ام مشو

2 دانلود رمان بغض ترانه ام مشو | shazde koochool کاربر نودهشتیا نویسنده : shazde koochool کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان بغض ترانه ام مشو | shazde koochool کاربر نودهشتیا حجم کتاب : 3.66 مگابایت

4 دانلود رمان بغض ترانه ام مشو | shazde koochool کاربر نودهشتیا تعداد صفحات : 432

14 دانلود رمان بغض ترانه ام مشو | shazde koochool کاربر نودهشتیا خلاصه داستان :

این بار از نیمه میرسیم به پایان…نه از ابتدا…ابتدا همیشه شروع نیست…

 

 

سجاد بازدید : 1655 1392/12/29 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه زن نبود ، شعله بود ، سوزاند | پری63 کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : زن نبود ، شعله بود ، سوزاند

2 رمان ایرانی و عاشقانه زن نبود ، شعله بود ، سوزاند | پری63 کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : پری 63  کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه زن نبود ، شعله بود ، سوزاند | پری63 کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 2.50 مگابایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه زن نبود ، شعله بود ، سوزاند | پری63 کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 228

14 رمان ایرانی و عاشقانه زن نبود ، شعله بود ، سوزاند | پری63 کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

گیتی زنی است عصیانگر که با فراموش کردن عامدانه خاستگاه خانوادگی اش ، سعی دارد خود را همرنگ جماعتی کند که از جنس آنها نیست..
خود شیفتگی و حسادت بیمارگونه اش باعث می شود بندهای اجتماعی و عرفی را بر نتابد و برای رسیدن به آنچه به توهم ، مال خویش می داند ، همه چیز و همه کس را نابود کند…

 

 

سجاد بازدید : 2114 1392/12/29 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه در آغوش باد | نیلا... کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : در آغوش باد

2 رمان ایرانی و عاشقانه در آغوش باد | نیلا... کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : نیلا… کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه در آغوش باد | نیلا... کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 2.74 مگابایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه در آغوش باد | نیلا... کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 298

14 رمان ایرانی و عاشقانه در آغوش باد | نیلا... کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

داستان روایتگر زندگی دختریه به اسم ستاره  ، که برخلاف نظر خانواده اش با پسری به اسم سعید ازدواج می کنه. همه چی در ابتدا و به ظاهر خوب پیش میره . یه زندگی بی دردسر ، حتی با به دنیا اومدن دخترشونم زندگیشون زیباتر میشه …..اما این زندگی بعد از مرگ سعید به کل تغییر می کنه وستاره تازه بعد از مرگ همسرشه که دچار مشکلات زیادی میشه که یکیش پرداخت مبلغ  چک ضمانتیه که بخاطر همسرش کشیده و این تازه شروع ماجرا و ورود آدمهایی تو زندگیشه که اصلا انتظارشونو نداره …

 

 

سجاد بازدید : 8032 1392/12/29 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان زیتون | beste کاربر نودهشتیا نام کتاب : زیتون

2 دانلود رمان زیتون | beste کاربر نودهشتیا نویسنده : baste کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان زیتون | beste کاربر نودهشتیا حجم کتاب : 5.16 مگابایت

4 دانلود رمان زیتون | beste کاربر نودهشتیا تعداد صفحات : 577

14 دانلود رمان زیتون | beste کاربر نودهشتیا خلاصه داستان :

داستان باده من از شروع در نقطه پایانی آغاز میشه از همون جایی که باده برای زن بودن ، نفس کشیدن، بودن اون جا رو ترک کرده
باده تلخ و شیرین …آرام و طوفانی …مستقل و وابسته است پر از تناقض و پر از زیبایی …
برای باده همه چیز در شهر آبی رنگ شکل میگیره و در شهری خاکستری به نقطه اوج میرسه ….
میتوان زیبا زیست…
نه چندان سخت که از عاطفه دلگیر شویم،
نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بد و خوب!
لحظه ها میگذرند،
گرم باشیم پر از فکر و امید…
عشق باشیم سراسر خورشید…

 

 

سجاد بازدید : 1320 1392/12/28 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان همسفر گریز | naqme کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : همسفر گریز 

2 دانلود رمان همسفر گریز | naqme کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : naqme کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان همسفر گریز | naqme کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 4.41 (پی دی اف) – 0.4 (پرنیان) – 1.06 (کتابچه) – 0.4 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان همسفر گریز | naqme کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان همسفر گریز | naqme کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 508

14 دانلود رمان همسفر گریز | naqme کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

” و دریغا – ای آشنای خون ِ من، ای همسفر ِ گریز!- 
آنها که دانستند چه بی گناه در این دوزخ ِ بی عدالتی سوخته ام
در شماره
از گناهان ِ تو کمترند!”
گاهی برای فرار از دردها هم همسفر لازمه؛ همسفری برای گریز! گریز از خود، از غم، از هر چه هست و بودنش آزارت میده؛ از هر چه نیست و نبودنش آزارت میده… 
همسفر ِ گریز، داستان ِ تکراری ِ نگفتن هاست. هر کس توی دنیای درونش، با خودش ، با خیلی ها، حرفهایی داره، فکر هایی داره. گاه خجالت میکشیم بگیم، گاه مصلحت نمی بینیم بیان کنیم و گاه “زمان” فرصت ِ گفتن رو ازمون می گیره… عشق بین یک مسیحی و یک مسلمون، شاید تکراری باشه. ولی روایت همسفر ِ گریز، روایت واقعیت ِ این عشقه…

 

 

سجاد بازدید : 1890 1392/12/28 نظرات (1)

 

1 دانلود رمان زندگی واقعی | baharan21 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : زندگی واقعی 

2 دانلود رمان زندگی واقعی | baharan21 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : baharan21 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان زندگی واقعی | baharan21 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.9 (پی دی اف) – 0.3 (پرنیان) – 0.9 (کتابچه) – 0.4 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان زندگی واقعی | baharan21 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان زندگی واقعی | baharan21 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 290

14 دانلود رمان زندگی واقعی | baharan21 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان در باره ی دختری به اسم ثناست و به علت این که والدین ش هفت سال پیش ترکش کردند، تنها با مادربزرگش زندگی میکنه. به همین دلیل همه بهش به چشم یک سربار نگاه می کنند. 
طبق اتفاق وحشتناکی که برای ثنا می افته ، مجبور می شه پیش خانواده ی پدریش در تهران بره و این در حالیه که بیش تر از قبل به چشم یک سربار بهش نگاه می کنند و…

 

 

 
سجاد بازدید : 1601 1392/12/28 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه توسکا | هما پور اصفهانی کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : توسکا

2 رمان ایرانی و عاشقانه توسکا | هما پور اصفهانی کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : هما پور اصفهانی کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه توسکا | هما پور اصفهانی کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 5.13 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه توسکا | هما پور اصفهانی کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 385

14 رمان ایرانی و عاشقانه توسکا | هما پور اصفهانی کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

دختری از جنس همه دخترا … که ناخواسته وارد راهی می شه که براش خیلی چیزا به وجود می یاره … شهرت … رقابت … ثروت … و چیزی که توی عقلش هم نمی گنجید هیچ وقت … عشق!!! عشقی از نوع ناب در روزگاری که نامش هم کیمیاست ..

 

 

سجاد بازدید : 479 1392/12/28 نظرات (0)

 نام کتاب : آنتی عشق

2 رمان ایرانی و عاشقانه آنتی عشق | ~sun daughter~ و ~shahrivar~  کاربران انجمن نودهشتیا نویسنده : ~sun daughter~ , ~shahrivar~ کاربران انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه آنتی عشق | ~sun daughter~ و ~shahrivar~  کاربران انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 4.71 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه آنتی عشق | ~sun daughter~ و ~shahrivar~  کاربران انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 346

14 رمان ایرانی و عاشقانه آنتی عشق | ~sun daughter~ و ~shahrivar~  کاربران انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

میشا یه دختر مستقله که خیلی سرزنده و شاده و دوست داره خودش برای زندگیش تصمیم بگیره اما دیگران با ابراز نظراتشون مانع میشن . هامین پسریه که 12 ساله خارج از ایران زندگی میکنه و حالا میخواد برگرده ، که از قضا اونم دوست داره خودش واسه زندگیش تصمیم بگیره ، ….

 

 

سجاد بازدید : 441 1392/12/27 نظرات (1)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه نبض تپنده | miss.no1.2004  کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : نبض تپنده

2 رمان ایرانی و عاشقانه نبض تپنده | miss.no1.2004  کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : miss.no1.2004 کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه نبض تپنده | miss.no1.2004  کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 3.68 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه نبض تپنده | miss.no1.2004  کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 240

14 رمان ایرانی و عاشقانه نبض تپنده | miss.no1.2004  کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

از زبان نویسنده:

داستان « نبض تپنده » اونجور که خودم طعمشو مزه کردم ، یه رمان گسه . نه مملو از حلاوت یا به نوعی باقلوا و نه سراسر تلخ مثل یه فنجون قهوه . یه رمان با دو مزه تلخ و شیرین که تلخیش ته گلو رو غلغلک میده و شیرینیش نوک زبون و حس گسش پرزهای زبون رو به بازی میگیره .
خلاصه خاصی نداره فقط در این حد که شراره دختری خود ساخته ست که تو مرحله ای از زندگی دچار حسی شدید به اسم حقارت میشه . و تو مرحله ای دیگه سعی میکنه زخمهای اون حس رو ترمیم کنه . مردی به ظاهر متدین و معتمد ، زندگی اونو برای منافع دنیوی خودش به بازی میگره و افسار سرنوشتش رو به دست ، شراره سعی میکنه خودش رو از سردی اون حس حقارت نجات بده و برسونه به یه زندگی ایده آل که افسارش جز خدا دست کسی نباشه . چیزایی این میون از دست میده که برگشتنی نیست ولی در عوض تجاربی جدید پیدا میکنه که تو مرحله اول زندگیش قابل دستیابی نبود

 

 

سجاد بازدید : 505 1392/12/27 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه دروغ شیرین | *saghar  و sparrow  کاربران انجمن نودهشتیا نام کتاب : دروغ شیرین

2 رمان ایرانی و عاشقانه دروغ شیرین | *saghar  و sparrow  کاربران انجمن نودهشتیا نویسنده : *saghar و sparrow  کاربران انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه دروغ شیرین | *saghar  و sparrow  کاربران انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 4.73 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه دروغ شیرین | *saghar  و sparrow  کاربران انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 362

14 رمان ایرانی و عاشقانه دروغ شیرین | *saghar  و sparrow  کاربران انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

آناهید زند دانشجوی پزشکی است او که سالها عاشقانه پسر عمه خود کاوه را دوست داشته فقط به خاطر یک شوخی که از طرف دوست صمیمی خود با کاوه انجام میدهد کاوه او را ترک میکند و با همان دختری که او را به انجام این شوخی تحریک کرده بود ازدواج میکند . آناهید افسرده شده محل کار خود را عوض میکند تا دیگر با کاوه برخورد نداشته باشد . آناهید در آنجا با آرتام مهرزاد دکتر متخصص قلب اشنا میشود . آرتام که بسیار زیباست و موقعیت خوبی دارد وقتی کارهای آناهید را میبیند بخاطر اینکه به آناهید کمک کند …

 

 

سجاد بازدید : 513 1392/12/27 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه فصل بادبادک ها | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : فصل بادبادک ها 

2 رمان ایرانی و عاشقانه فصل بادبادک ها | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : Mahsa Zahiri  کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه فصل بادبادک ها | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 2.02 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه فصل بادبادک ها | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 226

14 رمان ایرانی و عاشقانه فصل بادبادک ها | Mahsa Zahiri کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

شیده تنها وارث خانواده ی بزرگ عمادزاده ست که قبلاً ازدواج نا موفقی داشته و برادر جوانش رو 5 سال پیش، در یک حادثه مشکوک از دست داده. حالا به نظر می رسه افراد متفاوتی با نیت های مختلف قصد نزدیک شدن بهش رو دارن. داستان پیرامون راز مرگ شهرام و روابط پیچیده ی سه خانواده (شریک) ثروتمند هست. در نهایت تصمیم گیری شیده، زندگی اون رو در تقابل با شیوه ی زندگی مادرش قرار میده… …..

 

 

سجاد بازدید : 363 1392/12/26 نظرات (0)

 نام کتاب : آن نیمه دیگر

2 رمان ایرانی و عاشقانه آن نیمه دیگر | anital کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : anital  کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه آن نیمه دیگر | anital کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 6.57 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه آن نیمه دیگر | anital کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 464

14 رمان ایرانی و عاشقانه آن نیمه دیگر | anital کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

ترلان دختر یکی از قاضی های معروف تهرانه. برخلاف اون چیزی که توی خانواده ش رسمه اهل درس و مشق نیست و عشق رانندگی داره. در نتیجه ی پاپوشی که براش درست می کنن وارد یه باند می شه. اونجا ازش انتظار دارن کارهایی رو انجام بده که وجدانش قبول نمی کنه. بین دو راهی گیر می کنه… بین زندگی خودش و زندگی دیگران… زمانی که تصمیم قطعیش و می گیره رویارویی با آن نیمه دیگرش مسیر نقشه هاش و عوض می کنه…..

 

 

سجاد بازدید : 1490 1392/12/26 نظرات (0)

 نام کتاب : آسمان دیشب ، آسمان امشب 

2 رمان ایرانی و عاشقانه آسمان دیشب ، آسمان امشب | safa9433 کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : مهسا نجف زاده  safa9433 کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه آسمان دیشب ، آسمان امشب | safa9433 کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 13.01 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه آسمان دیشب ، آسمان امشب | safa9433 کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 1059

14 رمان ایرانی و عاشقانه آسمان دیشب ، آسمان امشب | safa9433 کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

سارا مجد . باید داستان رو بخونید تا بفهمید این دختر چقدر متفاوت تر از چیزی که فکر می کنید .
یک تصادف ساده چقدر می تونه زندگی شما رو عوض کنه ؟ یک آشنایی چطور ؟ سارا مجد ! سوال اصلی اینه که یه تصادف، یه آشنایی می تونه چیزی رو توی زندگی سارا عوض کنه ؟ گزینه درست کدومه ؟
گزینه های زیادی برای انتخاب کردن دارید پس صبورانه و با دقت انتخاب کنید . زمان پاسخ گویی تا آخرین پست .
1) ابدا 2) غیرممکنه 3) به هیچ عنوان 4) عمرا 5) نه 6) شاید 7) هیچ کدام 8) تمام گزینه ها صحیح می باشد .

می خوام شما رو با دنیای سارا مجد آشنا کنم . با علاقه ها و احساسات و جزء جزء وجود و هستی اش .
باهاش همراهتون کنم . در موردش قضاوت نکنید . فقط از دور نگاهش کنید .
اون کمی متفاوتِ به این تفاوت احترام بزارید . .

 

 

سجاد بازدید : 23953 1392/12/26 نظرات (4)

 

تعداد صفحات : 806

 خلاصه داستان :

زندگیمو پر از سیاهی کردم. پر از نفرت و تاریکی..فقط به خاطر همون عذابی که همیشه ازش دَم می زد. انقدر که برای خودم این واژه ی گناهکار رو تکرار کردم تا تونستم کاری کنم بشه ملکه ی ذهن و روح و قلبم.اون شعارش دوری از گناه بود ولی عملش… یک گناهکار  ِ حرفه ای بود..یه ادم از جنس تاریکی ولی با ظاهری شیشه ای ، شکست..بالاخره تونست ظاهر شیشه ای وشکننده اش رو هزار تیکه کنه. و اونوقت بود که ظاهر زشت و پلید گناهانش نمایان شد. و من دیدم ، به چشم دیدم. بزرگترین گناهان اون افراد گناهکار رو دیدم و نفرت رو تو وجودم پرورش دادم. نفرت همون چیزی که بر قلب سنگی من حکومت می کرد.. من…
آرشام… اسمم گناهکار ، رسمم تباهکار…

 

 

سجاد بازدید : 679 1392/12/26 نظرات (0)

 نام کتاب : پارلا 

2 رمان ایرانی و عاشقانه پارلا | anital کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : anital  کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه پارلا | anital کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 6.25 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه پارلا | anital کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 538

14 رمان ایرانی و عاشقانه پارلا | anital کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

جمیله خیلی بلند پروازه و از وضعیت زندگیش راضی نیست. اون به دلایلی از پلیس می ترسه و ازشون دوری می کنه. سعی می کنه با پسرهای پولدار دوست بشه و خودش رو به اونا پارلا معرفی می کنه و همه ی تلاشش اینه که دلشون و به دست بیاره. یه روز به طور اتفاقی با سیاوش آشنا می شه که یه پلیسه… پارلا از اون خیلی می ترسه و فکر می کنه که سیاوش همه جا دنبالشه و اونو زیر نظر داره. تا این که متوجه می شه سیاوش برای یک ماموریت پلیسی روی اون حساب باز کرده……

 

 

سجاد بازدید : 3088 1392/12/26 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان زندگی غیر مشترک | sun daughter کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : زندگی غیر مشترک 

2 دانلود رمان زندگی غیر مشترک | sun daughter کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : خورشید sun daughter کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان زندگی غیر مشترک | sun daughter کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 5.19 (پی دی اف) – 0.3 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان زندگی غیر مشترک | sun daughter کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده برای نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان زندگی غیر مشترک | sun daughter کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 368

14 دانلود رمان زندگی غیر مشترک | sun daughter کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

میرهوشنگ وارسته بزرگ خاندان وارسته پس از مرگش شوک بزرگی به دو پسرش که بیست سال آزگار است با هم اختلاف دارند و قهرند وارد میکند…
او در وصیت نامه اش نوشته که ونداد و بلوط با هم ازدواج کنند تا به یمن این پیوند مبارک و اسمانی اختلافات کهنه دور ریخته شود و کینه ها پاک شوند … وصلت صورت میگیرد… اما……

سجاد بازدید : 2579 1392/12/24 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه شاه شطرنج | P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : شاه شطرنج 

2 رمان ایرانی و عاشقانه شاه شطرنج | P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه شاه شطرنج | P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 2.40 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه شاه شطرنج | P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 287

14 رمان ایرانی و عاشقانه شاه شطرنج | P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

گیرم که باخته ام !!!
اما کسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحه بازی بیرونم بیندازد .
شوخی که نیست , من شاه شطرنجم !!!
تخریب می کنم آنچه را که نمی توانم باب میلم بسازم .
آرزو طلب نمیکنم، آرزو میسازم .
لزومی ندارد من همانی باشم که تو فکر میکنی ،
من همانی ام که حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی .
زانو نمی زنم، حتی اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد !
زانو نمی زنم، حتی اگر تمام مردم دنیا روی زانوهایشان راه بروند !
” مـــن زانــــو نمــی زنــــم. . . “….

 

 

سجاد بازدید : 1312 1392/12/24 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه زهر تاوان | P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب :  زهر تاوان

2 رمان ایرانی و عاشقانه زهر تاوان | P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده :  P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه زهر تاوان | P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 3.98 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه زهر تاوان | P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 266

14 رمان ایرانی و عاشقانه زهر تاوان | P*E*G*A*H کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

عصیانگری که آمده تا قصاص کند. تا به جبران آتشی که بر جانش افتاده زندگی دیگران را بسوزاند و بخشکاند. آمده تا با افسونگری جام زهر را در کام دشمنانش بریزد….

سجاد بازدید : 510 1392/12/24 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه پانتی بنتی | miss.no1.2004 کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : پانتی بنتی 

2 رمان ایرانی و عاشقانه پانتی بنتی | miss.no1.2004 کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : ژیلا.و (miss.no.1.2004)  کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه پانتی بنتی | miss.no1.2004 کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 6.23 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه پانتی بنتی | miss.no1.2004 کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 375

14 رمان ایرانی و عاشقانه پانتی بنتی | miss.no1.2004 کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

از زبان نویسنده:

 داستان درمورد دختری بنام پانتی هستش که پدری عرب و مادری تهرانی داره . پدر این دختر زاده این عشیره خاص هستش و میراث دار این فرهنگ . پانتی ساکن تهران هست ولی قبلا بنا به دلایلی توی اون عشیره زندگی کرده . من عادت دارم که توی داستانهام گره ایجاد کنم و همراه با داستان این گره ها رو باز کنم ، برای همین خلاصه خاصی برای داستانهام نمینویسم …

 

 

سجاد بازدید : 938 1392/12/24 نظرات (0)

 نام کتاب : هم سایه ی من

2 رمان ایرانی و عاشقانه هم سایه ی من | شایسته بانو کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : شایسته بانو  کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه هم سایه ی من | شایسته بانو کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 5.86  مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه هم سایه ی من | شایسته بانو کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 562

 

 

 

14 رمان ایرانی و عاشقانه هم سایه ی من | شایسته بانو کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

دختری به اسم کیانا که یک بار طعم شکست رو چشیده بهش این فرصت داده میشه تا روی پاهای خودش وایسه و زندگیشو اونجور که دوست داره بسازه تا شاید توی این راه طعم عشق واقعی رو با تمام پستی و بلندیهاش بچشه…

سجاد بازدید : 3218 1392/12/24 نظرات (0)

 نام کتاب : قرار نبود

2 رمان ایرانی و عاشقانه قرار نبود | هما پور اصفهانی کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : هما پوراصفهانی کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه قرار نبود | هما پور اصفهانی کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 5.93 مگا بایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه قرار نبود | هما پور اصفهانی کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 453

14 رمان ایرانی و عاشقانه قرار نبود | هما پور اصفهانی کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

داستان درمورد دختری به اسم ترساست که دوسال پشت کنکور مونده الان منتظر جواب کنکوره .
مادر ترسا چند سال پیش فوت کرده ترسا با پدر و مادربزگش( عزیزجون) زندگی میکنه.خواهر بزرگش هم ازدواج کرده .
ترسا آرزو داره که بره کانادا و اونجا ادامه تحصیل بده ولی پدرش به دلیل تجربه ی تلخی که در رابطه با فرستادن آتوسا(خواهر ترسا)ب ه خارج داشته تحت هیچ شرایطی راضی نمیشه که ترسا رو بفرسته کانادا، به همین خاطر همین ترسا و دوستاش سعی دارند با همفکری هم راه حلی برای راضی کردن پدر ترسا پیدا کنند که موفق هم میشند ولی برای عملی شدن این راه حل یه سری اتفاقاتی میفته و شخصی وارد زندگی ترسا میشه که مسیر زندگیشو عوض میکنه،...

 

سجاد بازدید : 2128 1392/12/24 نظرات (163)

با توجه به فراگیر شدن استفاده از کتاب های الکترونیکی در آبجکت های گوناگون همراه نرم افزار هایی نیز برای خواندن و استفاده راحت تر و بهتر از آن ها ساخته شده است. Kindle for PC نرم افزاری است که طراحی شده است تا امکانی را برای شما فراهم کند تا قادر باشید از خواندن کتاب های کیندل (Kindle) بوسیله کامپیوتر خود نیز لذت ببرید. یکی از ویژگی های این برنامه بازشدن خودکار آخرین صفحه خوانده شده در مطالعه قبلی می باشد. علاوه بر این می توانید برخی از صفحه های دلخواه خود را در حین مطالعه بوک مارک نمایید تا در صورت لزوم به آن ها دسترسی سریع داشته باشید. با این برنامه می توانید کتاب های موجود در کامپیوتر خود را در یک شرایط عالی بخوانید.

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 29,900
  • بازدید ماه : 82,470
  • بازدید سال : 547,792
  • بازدید کلی : 11,938,404
  • کدهای اختصاصی