loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1894 1397/06/03 نظرات (2)

SwiftKey Keyboard نرم افزار صفحه کلید سوئیفت کی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این برنامه یک کیبورد هوشمند برای گوشی های هوشمند بوده که با حدس سریع کلمات در تایپ سریع تر به شما کمک می کند. این کیبورد قابل نصب بر روی گوشی و تبلت بوده و در بیش از 58 کشور دنیا پرفروش ترین کیبورد می باشد. این کیبورد دارای تم های مختلف و زیبا می باشد که با استفاده از آنها احساس یکنواختی به شما دست نخواهد داد. این برنامه هنگام تایپ پیش بینی خودکار درست و دقیقی از کلمه آینده دارد که این عمل می تواند سرعت نوشتاری شما را به اندازه قابل توجهی افزایش دهد. این کیبورد با پشتیبانی از حرکت های انگشتان به اصطلاح جستچر امکان حذف سریع کلمات و حذف تمام متن تایپ شده را فراهم کرده و شما می توانید در سریع ترین زمان قسمتی از متن را انتخاب کنید. سوئیفت کی با داشتن تعداد زیادی از ایموجی و شکلک های جالب دست شما را برای ایجاد تنوع در تایپ کردن باز خواهد گذاشت. از ویژگی های مهم این کیبورد پشتیبانی از 100 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی می باشد.

 

لطفا توجه کنید که: نسخه ویژه دارای تم های مختلف و امکانات ویژه می باشد به همین علت حجم بالایی دارد!

سجاد بازدید : 2047 1397/05/24 نظرات (1)

بیایید در دنیا آی تی بستری را فراهم کنید که امنیت اطلاعات شخصی مان تضمین شود و بر روی فایل های مورد نظرمان رمز عبور قرار دهیم. نرم افزار Vault-Hide SMS, Pics & Videos یک برنامه قدرتمند امنیتی برای افزایش امنیت فایل های شما در برابر نفوذ و دسترسی افراد غیر مجاز است. مطمئن باشید که با استفاده از برنامه معرفی شده امنیت گوشی چندین برای خواهد شد و شما به تمامی خواسته هایتان خواهید رسید. درضمن مراقب باشید که رمز عبور تعیین شده را فراموش نکنید زیرا برنامه دارای الگوریتم های هوشمندی است که نفوذ به آن ها امکان پذیر نیست.

 

ویژگی های اصلی نرم افزار:

 

- محافظت از عکس ها و فیلم های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی شما

 

- قابلیت رمزگذاری بر روی برنامه های شبکه های اجتماعی

 

- دارا بودن حالت مخفی برای محافظت اولیه

 

- پشتیبانی قدرتمند و برطرف کردن باگ های موجود

سجاد بازدید : 1782 1397/05/20 نظرات (0)

 

Microsoft Office 2016 Pro Plus VL X86/X64 August 2018-Gen2

 

نسخه کاملا آپدیت شده دانلود آفیس ۲۰۱۶ تا تاریخ AUGUST-07-2018 منتشر شد. فایل های ایجادشده از ISO رسمی نرم افزار به همراه تمامی آپدیت ها تا تاریخ مذکور می باشد. باید گفت آفیس ۲۰۱۶ نسبت به نسخه های پیشین این نرم افزار یعنی آفیس ۲۰۱۳ و آفیس ۲۰۱۰ بسیار بهبود داشته است! Microsoft Office Professional Plus 2016 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. مایکروسافت در این نسخه از مجموعه‌ نرم‌افزارهای اداری خود، به بهبود وضعیت جستجو، فضای مورد نیاز و سطح عملکرد تحویل ایمیل در Outlook 2016 پرداخته و در کنار آن بهینه‌سازی‌هایی نیز در جاسازی تصاویر در Word 2016 و Excel 2016 اعمال کرده است.

 

 

سجاد بازدید : 1697 1397/05/17 نظرات (0)

نسخه ویندوز به زودی قرار می گیرد

 

Skype - free IM & video calls نرم افزار رسمی اسکایپ برای گوشی و تبلت های اندرویدی و ویندوز می باشد. نرم افزار اسکایپ نرم افزار نام اشنایی برای تماس های صوتی و تصویری می باشد. اسکایپ از سال های گذشته قبل از به دنیا آمدن اندروید یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تماس اینترنتی بوده است و همواره کیفیت بالایی را  برای کاربران فراهم کرده است. از سال 2011 که این نرم افزار توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شد تغییرات و بهبود چشمگیری در نرم افزار ایجاد شد و روز به روز شاهد پیشرفت و بهبود کیفیت تماس های آن هستیم. نسخه اندرویدی مسنجر اسکایپ هم از این قاعده پیروی کرده و به کاربران اجازه برقراری تماس ها صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده بالا از هر نقطه دنیا را می دهد که یکی از انتخاب های عالی برای ارتباط با اقوام و خانواده خود در خارج از کشور می باشد. در اسکایپ با استفاده از اینترنت با سرعت مناسب کوچکترین تاخیری در صدا را حس نخواهید کرد. برای مکالمه با اسکایپ هر دو طرف  باید یکی از نسخه های موبایل یا کامپیوتر آن را نصب کرده باشند. در نرم افزار اسکایپ امکان تماس با تلفن ها بدون نیاز به نصب بودن نرم افزار در طرف مقابل نیز وجود دارد که البته شامل هزینه بوده و متاسفانه در ایران امکان استفاده از این ویژگی وجود ندارد.

سجاد بازدید : 1558 1397/05/15 نظرات (0)

 

فعال ساز Net Framework 3.5 برای ویندوز ۱۰ رداستون ۴ اضافه شد

 

می دانید که برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی دات نت طراحی شده اند نیاز به دانلود Microsoft .NET Framework در ویندوز دارید. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. از این رو دانلودها نسخه جدید و کامل این برنامه را به صورت لینک مستقیم دانلود به شما ارائه می کند. با نصب این نرم افزار در سیستم خود به راحتی می توانید برنامه هایی را که با زبان .Net نوشته شده اند را نصب و اجرا کنید.

 

بسته های مورد نیاز برای نصب .Net Framework 3.5 در ویندوزهای ۱۰، ۸٫۱ و ۸ نیز به صورت کامل در ادامه مطلب قرار گرفته اند. چارچوب دات‌نت (به انگلیسی: .NET Framework) یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی تمامی ویرایش‌های سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت قابل اجراست و در سیستم‌عامل‌های دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. دانلود Microsoft .NET Framework شامل مجموعه‌ای از زبانهای برنامه‌نویسی است که سی شارپ و ویژوال بیسیک مهمترین آنها می‌باشند.

 

مجموعه‌ای از کتابخانه‌های بسیار غنی جهت کمک به سهولت توسعه نرم‌افزار در این چارچوب قرار گرفته‌اند که در قالب بخشهای عمده‌ای همچون فناورهای ASP.NET, ADO.NET و بسیاری فناوری‌های خاص دیگر ارائه می‌شوند که تعداد آنها در نسخه‌های اخیر همگام با محدود تر شدن اهداف مایکروسافت بیشتر شده است.

 

سجاد بازدید : 1407 1397/05/15 نظرات (0)

 

دانلود منیجر ایگل گت EagleGet نرم افزاری است که وظیفه‌ ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌ های مختلف از اینترنت می‌ باشد . EagleGet قادر است سرعت دانلود شما را تا ۶ برابر افزایش دهد و بهترین جایگزین Internet Download Manager است . این نرم افزار از پروتکل‌ ها HTTP و HTTPS و FTP و FTPS و SFTP و MMS و RTSP پشتیبانی می کند . ویژگی های این نرم افزار بهینه سازی شده برای فیلم های HD و HTML5 ، دانلود صوت از YouTube ، قابلیت زمان بندی ، قابلیت محدود کردن سرعت دانلود و … است . این نرم افزار با تمامی مرورگر ها از جمله کروم و فایرفاکس و اپرا سازگاری دارد

 

قابلیت های کلیدی دانلود منیجر ایگل گت EagleGet :

 

تسریع در عمل دانلود با استفاده از تکنولوژی چند رشته ای

دانلود فیلم های آنلاین از سایت های محبوب

بهینه سازی شده برای فیلم های وب HD و HTML5

ساخته شده در Sniffer ویدئو

پشتیبانی از پروتکل های MMS، HTTP، HTTPS، FTP و RTSP

پشتیبانی از پروتکل HTTP و SOCKET

قابلیت دانلود دسته ای

با یک کلیک، فایل ها را در Chrome، IE، Firefox و Opera دانلود کنید

انواع فایل های مختلف را در پوشه های جدا گانه دانلود کنید

نظارت بر اجرای و تکمیل وظایف با TaskMonitor

زمانبندی دانلود های ایجاد شده

پشتیبانی از کشیدن و رها کردن برای تنظیم اولویت دانلود

اسکن خودکار ویروس پس از دانلود

تأیید صحت فایل های دانلود شده

قابلیت محدود کننده سرعت

وارد کردن لیست دانلود از سایر نرم افزار های مشابه

 

سجاد بازدید : 1796 1397/05/15 نظرات (0)

Google Chrome Browser مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند. دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. دانلود گوگل کروم در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود.

سجاد بازدید : 1387 1397/05/15 نظرات (0)

 

جهت دانلود درایور nVIDIA کارت گرافیک انویدیا آخرین نسخه برای تمامی سیستم عامل ها و سخت افزارهای سری nVIDIA می توانید به این پست مراجعه کنید. اِنویدیا (به انگلیسی: nVidia Corporation) یک شرکت آمریکایی و پیشگام در امر تکنولوژی‌های کارت‌های ویدئویی، گرافیکی، ایستگاه‌های کاری، رایانه‌های شخصی، handheld و… در سرتاسر جهان است. اِن ویدیا یک فروشنده اصلی مدارهای مجتمع (IC) متناسب برای مادربرد کامپیوتر شخصی، پردازنده‌های گرافیکی (واحد پردازش گرافیکی، GPUs) کارت‌های گرافیکی و رسانه و وسائل ارتباطاتی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی از قبیل ایکس باکس اصل (Xbox)، پلی‌استیشن ۳ و… می‌باشد.

سجاد بازدید : 1592 1397/05/14 نظرات (0)

Google Translate  "گوگل ترنسلیت" نرم افزار رسمی شرکت گوگل برای ترجمه متن، لغت، گفتار، نوشتار و حتی دستخط می باشد که با دارا بودن قابلیت های بسیار کاربردی و البته با عملکرد صحیح توانسته است به نرم افزاری مرجع برای دیوایس های هوشمند تبدیل شود. در عصر امروزی دیگر استفاده از کتاب های قطور و سنگین دیکشنری چیزی جز اتلاف وقت و اتلاف انرژی بیهوده نیست. هیچ نیازی به پیدا کردن لغات و اصطلاحات در کتاب های دیکشنری وجود ندارد و با تکنولوژی های روز و البته با تکیه بر شبکه جهانی اینترنت می توان متن های طولانی را از هر زبانی به زبان دیگر فقط در چند ثانیه ترجمه کرد. ابزار های بسیاری در این زمینه وجود دارند که شرکت گوگل با ارائه نرم افزار Google Translate توانسته است ترجمه را به ساده ترین و کم هزینه ترین شکل ممکن در آورد. با استفاده از این برنامه می توانید متون و لغات مختلف را به آسانی هرچه تمام به بیش از 103 زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی ترجمه کرده و از قابلیت شنیداری آن و تلفظ لغات نیز بهره مند شوید در این نسخه از برنامه قابلیت تشخیص دست خط زبان فارسی گنجانده شده است که یک قابلیت بسیار مهم به شمار می رود. امکاناتی همچون ترجمه تصویری به صورت لحظه ای و پیشرفته، دانلود دیتا بیس زبان های مختلف برای استفاده آفلاین در شرایط اضطراری و همچنین امکان ترجمه اکثر زبان های دنیا به هر زبان دیگری بی تردید می توانند تجربه بهترین نرم افزار مترجم همراه را برای کاربران به ارمغان آورند. این نرم افزار به تمامی کاربران اندرویدی اعم از دانشجویان، مهندسین، پزشکان و ... توصیه می شود.

سجاد بازدید : 1053 1397/05/14 نظرات (0)

گپ همیشه و همه‌جا در دسترس شماست!

با پیام‌رسان گپ می‌توانید لذت یک ارتباط سریع و مدرن را بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ی خود تجربه نمایید. در هر شرایطی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید به حساب کاربری خود در گپ متصل شوید؛ با دوستان خود در ارتباط باشید و از دنیای اطلاعات، خدمات و سرگرمی‌های گپ بهره‌مند شوید.

 

سجاد بازدید : 1096 1397/05/14 نظرات (0)

YoWindow Weather یک برنامه منحصر به فرد در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. این برنامه مانند یک جادوگر شرایط هر منطقه را با تصاویر و صحنه های واقع گرایانه شبیه سازی می کند. به عنوان مثال اگر در جایی باران یا برف ببارد، برنامه با نشان دادن تصاویر برفی یا بارانی به شما وضعیت را اطلاع می دهد یا این که در هنگام طلوع خورشید یا غروب خورشید در یک منطقه باشد، با ارائه تصاویر واقع گرایانه آن ها را هم نشان می دهد. اطلاعات هواشناسی موجود از بزرگترین سازمان های هواشناسی جمع آوری می شوند. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا بوده و هنگام ارائه اطلاعات تصویری متناسب با منطقه فعلی شما را نمایش می دهد.

سجاد بازدید : 926 1397/05/13 نظرات (0)

برترین نرم افزار سال 2015 گوگل پلی در 75 کشور

 

Z Camera" VIP" سریعترین نرم افزار دوربین موبایل برای گرفتن عکس و ضبط ویدئو است . شما با این برنامه میتوانید فیلتر های زنده ای را بر روی تصاویر خودتان اعمال کنید و قبل از ذخیره آن پیش نمایش آن را در حالت های مختلف تماشا کنید . این برنامه از حرکات انگشت پشتیبانی کرده و شما به راحتی میتوانید بین حالت عکسبرداری و فیلم برداری swip کنید . پس از پیدا کردن سوژه ای مناسب و یا منظره ای جالب اقدام به عکس گرفتن کرده و سپس عملیات زیبا سازی تصویر گرفته شده را به آسانی آغاز کنید تا تصویر شما حرفه ای تر شود . برای اینکار شما میتوانید تصویر را بچرخانید و فیلتر های گوناگونی را به آن اضافه کنید . پارامترهای تصویر را بنا به سلیقه خود تنظیم کرده و محصول نهایی ایجاد شده را به راحتی در شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر و غیره با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید.

سجاد بازدید : 866 1397/05/09 نظرات (0)

AZ Screen Recorder - No Root بهترین نرم افزار برای تهیه فیلم از صفحه نمایش آب نبات چوبی (Lollipop) خود می باشد. شما با استفاده از این برنامه حرفه ای و رایگان میتوانید اقدام به تهیه فیلم از صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود بدون نیاز به روت بودن کنید. نکته قابل توجه اینجاست که هیچ واترمارکی بر روی ویدئوی ضبط شده قرار نمیگیرد . این برنامه به شما اجازه میدهد تا از صفحه نمایش فیلم هایی با قابلیت توقف و ادامه تهیه کنید . شما با استفاده از این برنامه میتوانید فیلم های خود را به صورت HD و FullHD ضبط کرده و به کمک میکروفن دستگاه در حین ضبط صدای خود را نیز بر روی فیلم قرار دهید . این کار برای ساخت فیلم تبلیغاتی و اموزشی و اظهار نظر درباره گیم پلی بازی ها بسیار ایده آل خواهد بود . پنجره شناور برنامه این امکان را به کاربر میدهد تا در لحظه, اقدام به ضبط ویدئو از صفحه نمایش کند. شما میتوانید از قسمت تنظیمات برنامه لمس روی صفحه نمایش را فعال کنید تا افرادی که در حال تماشای فیلم های شما هستند متوجه کار های شما شوند.

 

نکته: اگر شما با مشکل سبز بودن صفحه نمایش روبرو هستید لطفا به Settings - Encoder مراجعه کرده و تیک فعال سازی Fix green screen mode را بزنید.

سجاد بازدید : 1365 1397/05/09 نظرات (0)

طبیعتا فی-لتر

 

با برنامه Twitter توییتر را همیشه دنبال خود داشته باشید و توییت های خود را چک کنید. با استفاده از این برنامه که توسط خود توییتر ساخته شده است می توانید به اکانت خود متصل شده و توییت ها، کامنت ها، عکس ها و فیلم های خود را چک کنید. این برنامه بهترین راه برای اتصال به این شبکه اجتماعی محبوب است که می توانید به آخرین اخبار از سوی شخصیت های بزرگ را مرور کنید.  با نصب و عضویت در این اپلیکیشن از تمام امکانات Twitter بهره مند شده و جدیدترین توییت ها را مشاهده کنید.عکس ها و گیف ها و فایل های دلخواهتان را ارسال نموده و حتی با کمک قابلیت live video به صورت پخش زنده برای یکدیگر فیلم ارسال کنید. پروفایلتان را با دادن مشخصاتی مانند عکس، توضیحات، محل و تغییر پس زمینه سفارشی کنید و یا حتی به توییت های خود، Retweets، پاسخ ها، رسانه ها، و موارد مشابه نگاه کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 2014 1397/05/09 نظرات (0)

WhatsApp Messenger نرم افزار مشهور برقراری تماس صوتی و ارسال پیام های صوتی و متنی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. واتس اپ امروزه در میان تمامی کاربران ایرانی استفاده می شود و یکی از دلایلی که این مسنجر را به یکی از بهترین ها تبدیل کرد رابط کاربری آن و محیط برنامه می باشد که ساختاری بسیار ساده و در عین حال سریع دارد! به گونه ای که این مسنجر اندروید از دیدگان بسیاری از کاربران بسیار سریعتر و کاربردی تر از برنامه هایی مانند وایبر و لاین می باشد. کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! واتس آپ نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان پیام دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس و ویدئو ارسال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد. اگر شما هم به دنبال یک مسنجر بی نظیر، ساده، سریع و کاربر پسند می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 1114 1397/05/09 نظرات (0)

Dropbox یک سایت سرویس دهی فضای مجازی رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد تا تمامی عکس ها، فیلم ها، اسناد و به طور کلی هرگونه فایلی که دارید را بر روی آن آپلود کرده و برای همیشه نگهداری کنید و با توجه به امنیت بالای دراپ باکس، خیالتان از فایل ها راحت باشد. همچنین می توانید عکس ها، اسناد و غیره خود را اشتراک گذاری کرده تا دوستانتان بتوانند نیز آن را مشاهده و یا دریافت کنند. به کمک این برنامه می توانید تصاویر، اسناد، موزیک ها و در کل تمامی فایل های خود را همراه داشته باشید و هر وقت لازم شد به آن دسترسی پیدا کنید. تا به حال برای شما هم پیش آمده است که برای مثال کنفرانس مهمی داشته باشید و کلیپ ها و تصاویری که قرار است در جلسه پخش نمایید را روی یک فلش مموری ذخیره کرده باشید اما آن را در منزل جا بگذارید؟ این مشکلی است که به کمک دراپ باکس تقریبا به صورت کامل حل شده است! شما به کمک برنامهDropbox می توانید همیشه اطلاعات مهم خود را در فضایی کاملا ایمن همراه داشته باشد و هر زمان که به آن نیاز پیدا کردید با در اختیار داشتن یک کامپیوتر، لب تاب، تبلت و حتی گوشی موبایل به آن دسترسی پیدا کنید.

سجاد بازدید : 898 1397/05/08 نظرات (0)

 

نرم افزار فایل زیلا FileZilla نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP می توانند به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده می کنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسر های معمول کرک کردن را نخواهد داشت.

 

این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار با توجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی می کند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

سجاد بازدید : 694 1397/05/07 نظرات (0)

یکی از بهترین برنامه های ویرایش تصاویر در اندروید

 

Adobe Photoshop Express نرم افزار رسمی فتوشاپ اکسپرس برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این نرم افزار اندروید به شما این امکان را می دهد که عکس های خود را ویرایش نمایید، لبخند بگذارید و به راحتی هرچه تمام به اشتراک بگذارید آن هم فقط با نوک انگشتان خود! با استفاده از این برنامه می توانید تصاویر خود را به صورت حرفه ای ویرایش نمایید! فتوشاپ اکسپرس دارای ابزار رفع خودکار ایرادات تصویر بوده و شما میتوانید فیلتر های برنامه را به صورت خودکار بر روی عکس های خود اعمال کنید. فتوشاپ اکسپرس توسط سازندگان پر افتخار شرکت Adobe ارائه شده و عضوی جدید از خانواده فتوشاپ محسوب میشود. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

 

توجه : برای استفاده از نرم افزار برای اولین بار شما باید با استفاده از Adobe ID وارد حساب کاربری خود شوید.

 

پشتیبانی از فرمت های:

- JPG و JPG

 

- پشتیبانی از فایل های خام: SONY), cr2 (CANON), crw (CANON), dng, erf (EPSON), raf (FUJI), 3fr & fff (HASSELBLAD), dcr (KODAK), mrw (KONICA), mos (LEAF), rwl (LEICA), nef & nrw (NIKON), orf (OLYMPUS), rw2 (PANASONIC), pef (PENTAX), srw (SAMSUNG)

 

- و پشتیبانی از اکثر فایل های خام

سجاد بازدید : 1058 1397/05/07 نظرات (0)

PlayerPro Music Player یک نرم افزار حرفه ای برای پخش و گوش دادن به موسیقی ها در گوشی یا تبلت اندرویدی است. شما می توانید در این پلیر به ترتیب هنرمند، ژانر، آلبوم ها، اسم ها، پوشه و غیره موسیقی را گوش نمایید. برنامه قادر است به صورت خودکار آلبوم و تصاویر خوانندگان برای شما دانلود و نمایش دهد. همچنین می توانید ظاهر برنامه را سفارشی سازی کنید برای این کار می توانید از skin استفاده کنید و پوسته مورد نظر خود را برای برنامه تعیین کنید. در ضمن برنامه دارای ویجت های متنوعی است که گزینه ی کشویی بهترین انخاب برای ویجت است. شما می توانید لیست های پخش موسیقی را سفارشی سازی کنید یعنی می توانید یک لیست پخش برای آهنگ های غمگین و یک لیست پخش برای آهنگ های شاد تعیین کنید. موزیک پلیر معرفی شده دارای ویژگی های فوق العاده ای است که فقط در صورت نصب و استفاده از آن می توانید به وجود آنها پی ببرید.

سجاد بازدید : 643 1397/05/07 نظرات (0)

انتخاب شده به عناون نرم افزار ضروری در گوگل پلی

نصب شده بر روی 200 میلیون گوشی هوشمند در 205 کشور

بیش از 50 میلیون دانلود در کنار 55،000 فعالیت روزانه

 

OfficeSuite Pro + PDF Premium یکی از بهترین نرم افزار های مجموعه آفیس برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. آفیس یک نرم افزار پر کاربرد برای ایجاد فایل های متنی به صورت حرفه ای است که حال می توانید با استفاده از نسخه اندروید تمام امکانات این نرم افزار را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید. این نرم افزار به عنوان بهترین آفیس موجود برای گوشی های اندرویدی مطرح است. برنامه به شما اجازه می دهد که فایل های متنی ایجاد کنید، ویرایش کنید یا آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در ضمن نرم افزار دارای یک امتیاز کاربردی نسبت به آفیس ویندوز است که این امتیاز امکان بازکردن فایل های پی دی اف است. توجه داشته باشید که این نرم افزار پکیچ کامل آفیس را در درون خود گنجانده است که این نرم افزار ها عبارت اند از: اکسل، ورد، پاور پوینت و غیره

 

سجاد بازدید : 896 1397/05/06 نظرات (0)

Gmail یک برنامه ساده اما کاربردی می باشد که در تمامی گوشی ها و تبلت های اندروید به صورت پیش فرض نصب شده می باشد. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به حساب کاربری گوگل خود دسترسی پیدا کنید و به آسانی پیام های شخصی و دوستان خود را مدیریت نمایید. قابلیت چت انلاین نیز یکی از امکانات این برنامه می باشد. همچنین برای برخی بازی های HD نیاز به اکانت Gmail  می باشد. به کمک این برنامه شما می توانید به صورت رایگان از یک حساب 15 گیگابایتی بهره مند شوید و بدون نگرانی بابت کمبود حافظه به صورت نامحدود ایمیل ارسال و دریافت کنید. صندوق ورودی Gmail کاملا سازماندهی شده است و شما را هرگز سردرگم نخواهد کرد. ایمیل های دریافتی، ارسالی، اسپم، حذف شده ها و... هر کدام در یک بخش مستقل، طبقه بندی شده اند تا تجربه کاری بهتری را برای شما به ارمغان بیاورند. بسیاری از بازی های آنلاین که از معروف ترین آن می توان به Clash of clansاشاره کرد برای ذخیره شدن به حساب جیمیل احتیاج دارند و بدون داشتن این برنامه این امکان هرگز میسر نخواهد شد. لازم به ذکر هست که با کمک این برنامه می توانید چند حساب جیمیل داشته باشید و هر کدام را به کاری اختصاص دهید.

سجاد بازدید : 761 1397/05/06 نظرات (1)

VivaVideo Pro: HD Video Editor نرم افزار قدرتمند ویرایش و ساخت ویدیو برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. لحظه های مورد علاقه خود را ضبط کنید و سپس با استفاده از این نرم افزار به صورت هنرمندانه ای آن ها را ویرایش کنید! برنامه ابزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی اقدام به ویرایش فایل های تصویری از تمامی بخش ها کنید. با استفاده از برنامه معرفی شده می توانید پس از ویرایش ویدئوها آن ها را با دوستانتان از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در ضمن می توانید بر روی ویدئوهای مد نظرتان متن قرار دهید و آن ها را با کیفیت و فرمت مورد نظرتان ذخیره کنید.


سجاد بازدید : 536 1397/05/05 نظرات (0)

 

SHAREit یک اپ کاربردی برای انتقال فایل بین گوشی های اندرویدی و کامپیوتر می باشد. شما با این برنامه می توانید فایل های خود را اعم از اپلیکیشن، صوت و فیلم و عکس را بین گوشی و کامپیوتر انتقال دهید. این برنامه در نسخه های جدید بسیار پیشرفت کرده و امکان انتقال راحت تر و بهتر فایل ها را فراهم کرده است. همانند نرم افزار زاپیا با اسکن کد QR کاربران می توانند براحتی و در عرض چند ثانیه انتقال سریعی را انجام دهند. شیرایت را می توان یکی از قدرتمندترین برنامه های ارسال فایل دانست که در دو نسخه برای اندروید و پی سی منتشر شده است. کاربران با داشتن این برنامه می توانند دیگر از شر دردسرهای کابل و انتقال فایل به شیوه های قدیمی راحت شده و براحتی و در سریع ترین زمان ممکن این انتقال را انجام دهند.

این نرم افزار می تواند از عکس های با حجم بزرگ پشتیبانی کرده و با استفاده از ماژولی که در اختیار کاربران داده می شود براحتی این انتقال را انجام دهند. سرعت انتقال در این برنامه بهینه سازی شده است و کاربران توانسته اند تا براحتی هرچه تمام تر عملیات ارسال و دریافت را انجام دهند. شیرایت برای انتقال از پروتوکل های قدرتمندی استفاده می کند که باعث می شود هر کاربر بتواند تنها با وصل شدن به اپ با دیگر کاربران ارتباط برقرار کرده و عملیات انتقال فایل ها را انجام دهد. امکان چت نیز در هنگام انتقال فایل ها فراهم شده و کاربران می توانند ارتباط نزدیکی را داشته باشند. از قابلیت زیبای این برنامه می توان به ارسال اپ های نصب شده نیز اشاره کرد. این نرم افزار روی سیستم عامل اندروید 2.2 و بالاتر اجرا می شود که هم اکنون می توانید این اپ را به طور مستقیم از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 295 1397/05/05 نظرات (0)

Updatedنسخه Pro اضافه شد!

برنامه ای بسیار مفید و کاربردی برای گوشی های اندرویدی که روت شده هستند! با استفاده از این برنامه میتوانید فایل های سیستمی گوشی (دایرکتوری) که بعد از روت کردن در دسترس میباشد را مخفی کنید زیرا این فایل ها اگر صدمه بینند گوشی شما هم دچار از کار افتادگی میشود! این برنامه فایل های دایرکتوری موجود در sd card را محدود میکند که به اشتباه ان هارا حذف نکنید!   

سجاد بازدید : 565 1397/05/05 نظرات (0)

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید 2.3.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 1817 1397/05/04 نظرات (1)

Google Drive نرم افزار رسمی گوگل برای فضای ذخیره سازی ابری اختصاصی خود برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. شما به کمک این برنامه می توانید به صورت مستقیم به فضای مجازی گوگل دسترسی پیدا کرده و فایل های خود را آپلود کنید و یا فایل های خود را مشاهده و ویرایش کنید. با استفاده از این برنامه می توانید اسناد، فیلم ها، عکس ها و فایل های خود را ذخیره و همچنین به اشتراک بگذارید. در این برنامه یک فضای ابری رایگان و کاملا امن در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید فایل های خود را در آن آپلود کنید و در هر جای دنیا با در دست داشتن یوزر و پسورد اکانت خود، به اطلاعات روی آن دسترسی داشته باشید. با توجه به گسترش عالی فضای دسترسی به اینترنت استفاده از فضا های ذخیره سازی ابری یک راه مناسب برای قرار دادن فایل های مختلف بوده و امکان دسترسی به آنها نیز بسیار ساده خواهد بود و همچنین در برابر خطر های احتمالی نیز محافظت می شوند.

سجاد بازدید : 498 1397/05/04 نظرات (0)

Power Clean - Optimize Cleaner برنامه ی پاور کلین یک اپلیکیشن کم حجم سریع و بی دردسر می باشد که برای سیستم عامل اندروید یک ابزار پاکساز ، بهینه ساز و به اصطلاح بوستر به حساب می آید. از جمله قابلیت های که می توان در این عنوان از نرم افزار های اندرویدی دید می توان به : پاک کننده ی فایل های بلا استفاده و باقی مانده ی فایل های تولید شده ی نرم افزار ها ، شتاب دهنده ی فرایند های حافظه رم که با توقف فرایند های بی استفاده صورت می گیرد ، بهینه سازی دستگاه ، بخش مدیریت نرم افزار ها و امکانات دیگر اشاره نمود. اگر دستگاه شما عملکرد و سرعت سابق خود را از دست داده و به عبارتی دچار افت پرفرمنس گردیده ، پس بدون تردید شما نیازمند این نرم افزار هستید همچنین افرادی که به توییک نگه داشتن دیوایس اندروید خود ، حفظ سرعت و کارایی دستگاه خود اهمیت می دهند نیز توصیه می کنیم که از این برنامه بهره ببرند.

سجاد بازدید : 516 1397/05/03 نظرات (1)

PicsArt Photo Studio نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ویرایش و ساخت تصاویر برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این برنامه که رتبه اول نرم افزار های ویرایش تصاویر در مارکت را در اختیار خود دارد بهترین انتخاب شما برای انجام ویرایش های عکس شگفت انگیز میباشد. با نصب برنامه ویرایش عکس  هرکسی یک هنرمند بزرگ خواهد شد. این برنامه بدون شک بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای سیستم عامل اندروید بوده که بیش از 250 میلیون بار دریافت شده و دارای امکانات بسیار فراوان است. اگر می خواهید در دستگاه خود یک گالری عکس بزرگ و شگفت انگیز ایجاد کنید این برنامه را به شما پیشنهاد می دهیم چرا که با دارا بودن امکانات بسیار باعث می شود که عکس های بیشتری بگیرید و آن ها را ویرایش و زیباتر کنید و از آن لذت ببرید. این برنامه علاوه بر ویرایش تصاویر امکان ساخت تصویر و نقاشی کشیدن را هم به شما داده و همچنین میتوانید تصاویر کلاژ زیبا با افکت های فوق العاده طراحی کنید. نکته جالب توجه این برنامه امکان شرکت در مسابقات هنری با به اشتراک گذاری تصاویر بر روی انواع شبکه های اجتماعی با هشتگ #FreeToEdit می باشد.

 

 

سجاد بازدید : 2104 1397/05/03 نظرات (0)

Skype Lite - Chat & Video Call نرم افزار رسمی اسکایپ لایت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. نرم افزار اسکایپ نرم افزار نام اشنایی برای تماس های صوتی و تصویری می باشد. اسکایپ از سال های گذشته قبل از به دنیا آمدن اندروید یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تماس اینترنتی بوده است و همواره کیفیت بالایی را  برای کاربران فراهم کرده است. از سال 2011 که این نرم افزار توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شد تغییرات و بهبود چشمگیری در نرم افزار ایجاد شد و روز به روز شاهد پیشرفت و بهبود کیفیت تماس های آن هستیم. نسخه اندرویدی مسنجر اسکایپ هم از این قاعده پیروی کرده و به کاربران اجازه برقراری تماس ها صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده بالا از هر نقطه دنیا را می دهد که یکی از انتخاب های عالی برای ارتباط با اقوام و خانواده خود در خارج از کشور می باشد. در اسکایپ با استفاده از اینترنت با سرعت مناسب کوچکترین تاخیری در صدا را حس نخواهید کرد. برای مکالمه با اسکایپ هر دو طرف  باید یکی از نسخه های موبایل یا کامپیوتر آن را نصب کرده باشند. در نرم افزار اسکایپ امکان تماس با تلفن ها بدون نیاز به نصب بودن نرم افزار در طرف مقابل نیز وجود دارد که البته شامل هزینه بوده و متاسفانه در ایران امکان استفاده از این ویژگی وجود ندارد. حال نسخه لایت این سرویس محبوب با حجمی پایینتر برای استفاده در گوشی های با سخت افزار ضعیف تر و افرادی که نیاز به برخی از امکانات نسخه اصلی ندارن آماده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سجاد بازدید : 759 1397/05/03 نظرات (0)

Camera360 Ultimate - Photo Editor نرم افزار محبوب عکاسی برای گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد. کمرا 360 یکی از بهترین نرم افزار های دوربین سیستم عامل اندروید بوده که در بیش از 7 کشور برای مدت طولانی رتبه اول اپلیکیشن های دوربین را در اختیار داشته است. این نرم افزار با داشتن بیش از 100 افکت مختلف و قابلیت تنظیم دقیق میزان نور، رنگ و غیره امکان خلق تصاویر هنری زیبا و با کیفیت را به شما می دهد. همچنین این برنامه قدرتمند امکان ثبت تصویر با فرمت HDR را نیز برای شما فراهم می کند. دوربین 360 این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت زنده بر روی لنز دوربین افکت هایی را اعمال کرده و سپس اقدام به عکس گرفتن کنید. از نکته های برجسته این برنامه وجود بیش از 100 استیکر جالب و جذاب بوده که به صورت انیمیشن استیکر و موسیقی استیکر و غیره در آن گنجانده شده است تا شما بتوانید در عکس هایتان استفاده کنید. علاوه بر آنچه گفته شده کمرا 360 دارای ابزار آرایش حرفه ای بوده و با استفاده از ابزار زیباسازی حرفه ای هنگام سلفی باعث می شود که شما تصاویر خود را طبیعی تر و زیباتر از گذشته ثبت کنید. این تمام ماجرا نبوده علاوه بر وجود ویژگی های ویرایش تصاویر در این اپلیکیشن شما یک کلاژ ساز حرفه ای را نیز همراه خودتان دارید! به راحتی چندین عکس از زوایای مختلف گرفته و آنها را در کادر های زیبا و منحصر به فرد ترکیب کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که این برنامه یکی از بهترین برنامه های عرضه شده برای اندروید در زمینه عکاسی می باشد که طرفداران زیادی بدست اورده است. اگر شما از آن اشخاص علاقه مند به عکاسی هستید، نرم افزار دوربین 360 را به شما پیشنهاد کرده و توصیه میکنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید.

سجاد بازدید : 347 1397/05/03 نظرات (0)

MAPS.ME سبب ایجاد اعتماد به نفس در افراد در مسافرت ها می شود. ایا شما می دانید که نزدیک ترین دستگاه خود پرداز، رستوران، مغازه، ایستگاه اتوبوس به شما کجا است؟ شاید بگویید که می توانید با استفاده از اینترنت تمامی اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید، اما اگر اینترنت در دسترس نباشد چه خواهید کرد؟ می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده به آسانی و به صورت افلاین تمامی مسیرهای مورد نظر خود را ردیابی کنید تا مکان های دلخواه خود را بیابید. برنامه برای جستجوی مسیر می توانید از ماهواره های مکانیابی جی پی اس استفاده کند و در مواردی هم از سنسور قطب نما بهره می برد.

سجاد بازدید : 448 1397/05/03 نظرات (0)

Sleep as Android نرم افزار کاربردی خواب راحت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. آیا شما هم دوست دارید خوابی منظم و راحت داشته باشید؟ اسلیپ اندروید یک برنامه فوق العاده می باشد که تاکنون نظیر آن را مشاهده نکرده اید. این برنامه علاوه بر داشتن ساعت با زنگ هشدار می تواند چرخه کامل خواب شما را ضبط کند! هنگام صبح نیز شما را به آرامی از خواب بیدار می کند. از ویژگی های برنامه می توان به: ضبط کامل خواب به همراه نمودار، گزارش کمبود خواب یا خواب عمیق، آلارم های طبیعی از جمله صدای پرندگان و دریا پخش لالایی برای خواب بهتر و ضبط حرکات و صداهای شما در هنگام خواب مانند خروپف اشاره نمود. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

 

 

سجاد بازدید : 589 1397/05/03 نظرات (0)

Lucky Patcher یک برنامه بسیار ساده و کاربردی در زمینه برنامه ها و بازی هایی می باشد که به صورت کامل کرک نشده اند و برای اجرا نیاز به وصل شدن به مارکت دارند! اکنون نسخه جدید این برنامه که قادر به حذف تمام لایسنس ها میباشد برای شما عزیزان قرار داده ایم که با اندروید 4 سازگاری کامل دارد! شما با استفاده از لاکی پچر میتوانید لایسنس های برنامه و بازی ها را حذف کرده و مواردی که نیازمند پرداخت درون برنامه ای هستند را مشاهده کنید. از کاربرد های دیگر برنامه می توان به از بین بردن تبلیغات و نصب کاستوم پچ ها به منظور استفاده رایگان از نرم افزار و بازی های دارای محدودیت اشاره کرد. شما با استفاده از این برنامه کاربردی به راحتی می توانید مواردی اضافی که در برخی از بازی ها و برنامه ها به صورت پرداخت درون برنامه ای قرار گرفته اند را خریداری کنید. علاوه بر این شما به راحتی می توانید تبلیغات آزار دهنده موجود در فضای اپلیکیشن ها را به راحتی حذف کرده و بدون محدودیت از برنامه و بازی لذت ببرید.

سجاد بازدید : 439 1397/05/03 نظرات (0)

استفاده شده توسط بیش از 100 میلیون نفر در هر ماه

 

Shazam Encore  نرم افزار مشهور پیدا کردن آهنگ ها و تشخیص ترانه برای گوشی و تبلت ها اندرویدی می باشد. احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حال گوش دادن به آهنگی باشید ولی اسم آن را نمی دانید . اما شما به وسیله یکی از محبوب ترین برنامه های تشخصی ترانه در جهان می توانید آن را بیابید! شما می توانید بعد از پیدا کردن آهنگتان متن آن را ببینید یا مستقیما آن را خریداری کنید! شما همچنین می توانید موزیک های مشابه را نیز پیدا کرده و آن ها را دریافت کنید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به صورت حرفه ای و مداوم به موسیقی گوش می دهند شازم می تواند یک ابزار بسیار کاربردی برای شما باشد. شما با استفاده از شازم می توانید موزیک هایی را که کاربران بیشتر از همه در سراسر جهان درخواست شناسایی داشته اند را مشاهده کرده و متوجه تاپ ترین موزیک های روز دنیا شوید. استفاده از شازم بسیار آسان بوده و کافی است شما دکمه موجود بر روی صفحه را لمس کرده و قسمتی از موزیک موردنظر را اجرا کنید. سپس در مدت کوتاهی نام موزیک به همراه خواننده و کاور آن برای شما قابل مشاهده خواهد بود. اکثر هنرمندان جهان در این سرویس دارای پروفایل اختصاصی بوده و کاربران می توانند آنها را دنبال کنند. همچنین این برنامه به شما این امکان را میدهد پس از شناسایی موسیقی بلافاصله آن را در شبکه های اجتماعی مخنلف به اشتراک بگذارید.

 

 

 

Shazam Encore توسط توسعه دهنده Shazam Entertainment Limited عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب 4.4 از 5 در گوگل پلی شده و بر روی بیش از 100 میلیون دستگاه اندرویدی به صورت رسمی نصب شده است.

 

 

سجاد بازدید : 2088 1397/05/03 نظرات (0)

اینستاگرام راهی ساده برای عکس‌برداری و به‌اشتراک‌گذاری لحظه‌هایتان است. دوستان و خانواده خود را دنبال کنید تا در لحظات جذاب آن‌ها شریک باشید.

 

هم‌چنین می‌توانید کاربران دیگری که عکس‌های جذاب و متناسب با سلیقهٔ شما به اشتراک می‌گذارند را دنبال کرده و لذت ببرید.

 

در اینستاگرام می‌توانید:

 

- عکس‌ها و ویدئو‌های مورد علاقه‌تان را به‌اشتراک بگذارید و آن‌ها را نگه‌داری کنید.

 

- هر تعداد عکس و فیلم که مایل هستید را در بخش Stories به طور موقت به‌اشتراک گذاشته و آن‌ها را با جملات خود و یا ابزار‌های طراحی، ویرایش کنید.

 

- عکس‌ها و ویدئو‌های موقت را در گروه‌ها و یا به صورت پیام مستقیم به دیگران ارسال کنید.

 

- در بخش Explore، از رویداد‌ها و اتفاقات روزمره اطرافیان و سایر کاربران با خبر شوید.

سجاد بازدید : 556 1397/05/03 نظرات (0)

انتخاب شده به عنوان بهترین بهترین ها در گوگل پلی توسط سردبیر

 

Duolingo: Learn Languages برنامه آموزش زبان های خارجی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. دولینگو یک نرم افزار جالب و سرگرم کننده برای آموزش زبان های زنده دنیا مانند: انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی، ایتالیایی، آلمانی و غیره است. این برنامه از پر طرفدارترین برنامه های موجود در فروشگاه گوگل پلی است و تمام امکانات آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این برنامه بر خلاف سایر نرم افزارها با استفاده از فشار به کاربر زبان نمی آموزد بلکه سعی می کند با بازی و حرکات جالب به آموزش زبان بپردازد. برنامه در دانشگاه های معتبر مورد آزمایش قرار گرفته است و از نظر علمی مورد تایید است.

 

محبوبترین دوره های آموزشی زبان :

 

- زبان انگلیسی برای اسپانیایی زبانان (60 میلیون دانشجو)

 

- زبان اسپانیایی برای انگلیسی زبانان (50 میلیون دانشجو)

 

- زبان فرانسه برای انگلیسی زبانان (30 میلیون دانشجو)

 

سریع ترین دوره های آموزشی زبان :

 

- زبان انگلیسی برای فرانسوی زبانان (8 میلیون دانشجو)

 

- زبان آلمان برای فرانسوی زبانان (100 هزار دانشجو)

سجاد بازدید : 766 1397/05/02 نظرات (0)

Divar "دیوار" وبسایت بزرگ نیازمندی‌ های همراه در زمینه ی خرید و فروش کالا برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. به جرئت دیوار را می توان بهترین اپلیکیشن در زمینه ی خرید و فروش کالای نو و دست دوم دانست. اگر شما هم علاقه ای به فروش اجناس خود یا خرید اجناس مورد نظر خود هستید بدون نیز به واسطه ای مستقیما به فروشنده یا خریدار کالای مورد نظر شده و پس از انجام گفتگو هایی اقدام به معامله کنید. شما با استفاده از این نرم افزار میتونید اجناس موردنظر خود را در زمینه های لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، وسایل نقلیه، کسب و کار، شخصی و سرگرمی و فراغت را به فروش برسانید. هر یک از دسته بندی های نام برده شده به زیر مجموعه هایی تقسیم می شوند که دسترسی راحت به آگهی های مدنظر را به راحتی فراهم کرده است. این نرم افزار دارای محیط کاملا شیک و ساده و اما کاربردی است که میتوانید به سادگی از آن استفاده کنید امکان بسیار عالی این برنامه ی خارق العاده این است که آگهی‌ها بر اساس محل جغرافیایی، موضوع و دسته‌بندی روی این برنامه گنجانیده شده اند. دیوار نیازمندی‌ های همراه میلیون‌ها ایرانی با درج نزدیک به 100 هزار آگهی رایگان در روز از سوی شما کاربران است. آگهی‌ هایی که از طریق دستگاه‌های اندروید، آیفون و وب‌سایت دیوار دریافت می‌شوند. همین حالا به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که به دردتان نمی‌خورد یا می‌خواهید مدل جدیدترش را بگیرید، را روی «دیوار» آگهی کنید. خودرو و خانه‌ی آینده خود را پیدا کنید. کالا و خدمات و کسب و کارتان را معرفی کنید و از بخش کاریابی و استخدام دیوار آینده خود را بسازید. تنها کافی‌ست پس از نصب، علامت «+» بالای صفحه را لمس و کار را شروع کنید! روی دیوار بدون هیچ واسطه‌ای معامله کنید و مستقیم از طریق تلفن، پیامک و یا ایمیل با مشتری یا خریدار کالا و خدمات خود در تماس باشید.

سجاد بازدید : 320 1397/05/02 نظرات (0)

دریافت تمامی اطلاعات و نتایج تیم و لیگ ها در یک مکان با یک تجربه منحصر به فرد

 

365Scores - Sports Scores Live نرم افزار نمایش زنده نتایج ورزش های مختلف در سیستم عامل اندروید است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به فوتبال علاقه مند بوده و کار و فعالیت شما به نحوی است که نمی توانید پای تلویزیون بنشینید و از دیدن فوتبال لذت ببرید و از طرفی هم می خواهید لحظه به لحظه نتایج بازی های در جریان را هم بدانید قطعا با مشکلاتی مواجه خواهید شد. حتما در این پروسه مقدار بسیار زیادی از دیتا خود را به هدر خواهید داد ولی این برنامه سریع ترین نرم افزار دریافت نتایج فوتبال در به صورت لحظه ای بوده و از این کار جلوگیری می کند و همچنین تمامی نتایجرا با جزئیات بالا به اطلاع شما می رساند. شما در این برنامه می توانید تیم ها و لیگ مورد علاقه خودتان را برای ایجاد کانال های ورزشی شخصی انتخاب کرده و تمام نتایج، جدول رده بندی، اخبار ورزشی، سخنان برجسته مربوط به تیم ها و لیگ های انتخاب شده و طور کلی همه و همه اطلاعات را در یک مکان با یک تجربه منحصر به فرد دنبال کنید.

سجاد بازدید : 650 1397/05/02 نظرات (0)

Snapp (اسنپ) یک ایده ی برنامه نویسی موبایل که حالا به یک کسب و کار خوب در شهر تهران تبدیل شده است . میخواهید بدانید که چیست ؟ با "اسنپ" شما می توانید تاکسی هایی که در این نرم افزار موبایل ثبت شده اند درخواست تاکسی کنید و در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شوند. سریع و آسان ، این شعار اسنپ است . مزایایی که برنامه اسنپ دارد این است که تمامی تاکسی ها به صورت دقیق در برنامه ثبت نام شده اند.

سجاد بازدید : 358 1397/05/02 نظرات (0)

برترین نرم افزار آفیس تلفن همراه، با انتخاب 36 میلیون کاربر در سراسر جهان

برترین نرم افزار 2015 گوگل پلی

 

Polaris Office + PDF نرم افزار اجرای فایل های آفیس و PDF در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. پولاریس آفیس یک نرم افزار رایگان و قدرتمند برای مشاهده اسناد پشتیبانی شده توسط مایکروسافت است، که شما را قادر می سازد به آسانی اسناد را در گوشی یا رایانه خود اجرا کنید. برنامه بیش از 600 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که قصد اجرای یک اسلاید یا نمودار را در گوشی اندرویدی خود داشته باشید ولی اسلاید ها کامل یا به خوبی نمایش داده نشوند. اما پولاریس آفیس محیطی را فراهم می کند که در آن به آسانی می توانید اسناد را به سبکی درست مشاهده کنید. همچنین می توانید اسناد جدید ایجاد کنید یا در آن ها تغییرات ایجاد کنید. در ضمن با استفاده از بستر اینترنت یا شبکه و با هماهنگ سازی ایمیل می توانید اسناد مورد نظر خود را با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید. توسعه دهنده این برنامه در کنار آن اقدام به ایجاد یک سرویس ابری ذخیره سازی اطلاعات نموده است که شما می توانید هر یک از اسناد موجود بر روی دستگاه را بر روی پولاریس درایو قرار دهید تا همیشه و همه از یک جای امن در دسترس شما باشند.

سجاد بازدید : 418 1397/05/02 نظرات (0)

Snapchat نرم افزاری جالب برای برقراری ارتباط در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. اسنپ چت یک برنامه ارسال دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل می‌ باشد که توسط ایوان اشپیگل از دانشجویان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است. شما با استفاده از این برنامه میتوانید عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنید و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه نمایید. پس از انجام فرایند های مورد نظر خود محصول نهایی را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنید. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحا Snaps نامیده می‌ شوند. امکان جالب این برنامه قابلیت تعریف یک زمان دلخواه برای نمایش عکس و فیلم برای گیرندگان است که آنها میتوانند تنها در ان زمان مورد نظر شما آن فیلم و عکس را ببینند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌ شوند. این برنامه به شما اجازه برقرای یک ارتباط خوب مبتنی بر صوت و تصویر را داده و شما میتوانید با همدیگر در ارتباط باشید. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای پلتفرم موبایل عرضه شده است و سیستم عامل‌های اندروید و آی. او. اس پشتیبانی می‌ شوند.

سجاد بازدید : 491 1397/05/01 نظرات (0)

 

دانلود SolveigMM Video Splitter نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ASF ،MP3 ،WMA می باشد . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فرمت های نام برده شده را ویرایش کنید بدون آنکه کیفیت آن تغییر کند. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید به راحتی قسمت هایی از فیلم را جدا و حذف کنید و یا فیلم خود را به بخش های مختلف تقسیم نمایید. هم چنین شما قادر خواهید بود فایل ها را به صورت دسته ای ویرایش کنید. با استفاده از این نرم افزار فایل های آسیب دیده خود را ترمیم کنید.

 

سجاد بازدید : 544 1397/05/01 نظرات (0)

 

دانلود WYSIWYG Web Builder نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کد نویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدید ترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همان طور که گفته شد، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که می خواهید را با ابزار های درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند.

 

دانلود WYSIWYG Web Builder در زمینه ابزارهای مربوط به متن، کنترل تگ های هدینگ H1 ,H2 ,H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلاید شو و گالری عکس می تواند بسیار موثر باشد. همان طور که گفته شد، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده می کند و در خروجی گرفتن می توانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر می تواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery می تواند در ساخت منو ها، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک می کند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند.

سجاد بازدید : 404 1397/05/01 نظرات (0)

 

نرم افزار ApowerREC ابزار بسیار کارامدی برای ضبط فیلم و صوت از صفحه نمایش می باشد که در یک فضای مدرن و رابط کاربری عالی صورت داده می شود و کاربران می توانند از تمامی ابزارهای برنامه به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. نرم افزار فعالیت های مختلفی را روی صفحه نمایش ضبط می کند و از فعالیت های وب و بازی گرفته تا توانایی در اضافه کردن تصاویر از وب کم جز کارکردهای این برنامه می باشد. امکان فیلم برداری از یک چت تصویری با کیفیت بالا توسط برنامه فراهم شده است و کاربران می توانند با تنظیم کادر توسط برنامه این کار را براحتی انجام دهند.

 

با دانلود ApowerREC امکانات برنامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و فیلم هایی همراه با صوت هماهنگ را خواهید داشت. بسیاری از برنامه این قابلیت را به صورت بی کیفیتی ارائه می کننند، اما این برنامه با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، کارکرد آسان این قابلیت را به صورت با کیفیت ارائه کرده است.

 

سجاد بازدید : 446 1397/05/01 نظرات (0)

 

دنبال جایگزین برای تیم ویوور می گردید؟ دانلود AnyDesk می تواند نیاز شما را برطرف سازد! این نرم افزار که از تمامی سیستم عامل ها و پلتفرم ها پشتیبانی می کند، توانست به زودی پس از تحریم ایران توسط Teamviewer، خود را جایگزین آن کند. چیزی که تا به حال از اتصالات ریموت به خاطر دارید، سرعت پایین و کندی بود. برای توسعه نرم افزار AnyDesk، تیم توسعه دهنده یک قدم به عقب برگشته و از خود سئوال کرده اند که واقعا یک ریموت دسکتاپ چگونه باید کار کند؟ چه چیزی برای سخت افزار کامپیوترهای مدرن مناسب هست؟

 

AnyDesk از فرش شروع کرده تا به عرش برسد! کدک مورد استفاده در AnyDesk چیزی به جز DeskRT که یک کدک جدید تصویری می باشد نیست. این کدک مخصوص رابط های کاربری گرافیکی تعبیه شده است و باعث شده تا دانلود AnyDeskنسبت به سایر رقبای خود بسیار سریع تر باشد.

سجاد بازدید : 468 1397/04/31 نظرات (0)

 

Foxit PhantomPDF نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف با توجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرف ترین فایل ها تبدیل شده اند و می توان گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند. در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند.

سجاد بازدید : 856 1397/04/31 نظرات (0)

 

دانلود Java SE Runtime Environment یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه می کند. به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java SE Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. همچنین همان طور که گفتیم برخی از نرم افزار های تحت ویندوز نیز نیاز  به نصب بودن Java SE Runtime Environment دارند. نسخه پیشرو جدیدترین آپدیت فایل های مورد نیاز اجرای زبان جاوا است که با نصب به راحتی تمامی برنامه های نوشته شده قدیمی و جدید تحت جاوا را اجرا خواهید نمود.

سجاد بازدید : 2488 1397/04/31 نظرات (0)

 

نرم افزار DAEMON Tools Lite ابزارهای آسان برای ایجاد فایل های ایمیج دیسک و شبیه سازی درایوهای مجازی CD, DVD و Blu-Ray ارائه می کند. این نرم افزار را می توان ابزاری حرفه ای برای سرویس عامل ویندوز دانست که به عنوان یکی از بهترین امولاتورهای دیسک های نوری در صنعت مرتبط با خود شناخته می شود. دانلود DAEMON Tools Lite نسخه ای سبک از سه نسخه ی Lite, Pro و Ultra می باشد که امکانات آن نسبت به دو نسخه دیگر کمتر است. هدف اصلی این نسخه، ارائه ی نرم افزاری سبک برای Mount و ایجاد درایو مجازی برای اجرای فایل های ایمیج است. برای داشتن یک نسخه کامل از نرم افزار DAEMON Tools Lite، وبسایت همه چی دانلود پیشنهاد می کند تا نسخه ی Ultra را دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 613 1397/04/31 نظرات (0)

 

IObit Malware Fighter Pro نرم افزاری مناسب برای مبارزه با فایل های مخرب از جمله تروجان ها، کرم های اینترنتی، کی لاگر ها (کلید دزد ها)، ربات ها و… می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی می توانید هوشمند ترین این فایل ها را شناسایی و حذف کنید. این نرم افزار پشتیبانی از تکنولوژی ابری نسبت به حذف این گونه فایل ها به صورت لحظه ای اقدام می کند. دانلود IObit Malware Fighter Pro با داشتن موتور اسکنر دو هسته ای به صورت عمیق و هوشمند نسبت به جستجوی فایل های مخرب اقدام می کند و به همین دلیل امکان اینکه فایل های مخرب توانایی گریز داشته باشند، بسیار کم خواهد بود.

 

دانلود IObit Malware Fighter Pro دارای بخش های محافظتی به نام Startup Guard برای جلوگیری از اجرای فایل های مخرب در لحظه شروع ویندوز، Browser Guard برای محافظت از مرورگرهای وب، Network Guard برای محافظت از شبکه و اینترنت، File Guard برای محافظت از فایل ها و Cookie Guard برای محافظت از کوکی ها و به این ترتیب امنیت بسیار بالایی برای کاربر تامین خواهد شد. نرم افزار بسیار آرام و سبک در پشت صحنه ویندوز فعال خواهد بود و دارای آپدیت های امنیتی نیز می باشد.

سجاد بازدید : 564 1397/04/31 نظرات (0)

دانلود گام پلیر GOM Player نام نر افزاری برای پخش فایل های مالتی مدیا می باشد . برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. دانلود گام پلیر GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

تعداد صفحات : 15

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 29,807
  • بازدید ماه : 82,377
  • بازدید سال : 547,699
  • بازدید کلی : 11,938,311
  • کدهای اختصاصی