loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 334 1397/05/07 نظرات (0)

 

۷۳ Most Wanted Nature

 

در این مجموعه از تصاویر زمینه مجموعه زیبایی از والپیپر طبیعت زیبای جهان را برایتان آماده کرده ایم. مجموعه پیش رو شامل تصاویری زیبا از درخت و کوه و جنگل می باشد که با بهترین زاویه های دوربین گرفته شده است. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر زیبای طبیعت را به طور مستقیم از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

 

 

سجاد بازدید : 344 1397/05/07 نظرات (0)

۸۸ Abstraction Wallpapers

 

مجموعه دیگری از تصاویر زمینه را اینبار از تصاویر فانتزی و انتزاعی آماده کرده ایم که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. این تصاویر به صورت ترکیبات رنگی تک و یا چندگانه آماده شده است که همگی از دیدن آنها لذت خواهند برد. سایز و کیفیت این تصاویر نیز بسیار بالا بوده و لذت واقعی را با جزئیات آن به شما هدیه خواهد داد. این مجموعه هم اکنون آماده دانلود رایگان از سایت همه چی دانلود می باشد.

 

سجاد بازدید : 821 1397/05/07 نظرات (0)

۵۰ Most Wanted Nature

در این مجموعه از تصاویر زمینه مجموعه زیبایی از والپیپر طبیعت زیبای جهان را برایتان آماده کرده ایم. مجموعه پیش رو شامل تصاویری زیبا از درخت و کوه و جنگل می باشد که با بهترین زاویه های دوربین گرفته شده است. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر زیبای طبیعت را به طور مستقیم از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

 

 

سجاد بازدید : 345 1397/05/06 نظرات (0)

 

در این پست مجموعه ای از ۲۵ والپیپر با کیفیت بالا، فرمت jpg و رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ منتشر شده است. موضوع این مجموعه فیلم، سریال و انیمیشن های جدید می باشد. این مجموعه مناسب برای پس زمینه دسکتاپ یا میز کار ویندوز یا همچنین قابل استفاده در طرح های گرافیکی می باشد. برخی از تصاویر این مجموعه به عنوان پیش نمایش در کاور پست قرار گرفته است.

سجاد بازدید : 605 1397/05/01 نظرات (0)

Iride UI is Dark – Icon Pack 7Patched از سری اپلیکیشن های شخصی سازی اندروید است که با نصب آن می توایند بیش از چندهزار آیکون HD در اختیار خواهید داشت و همچنین تصاویر پیش زمینه ی زیادی هم در اختیار خواهید داشت که می توانید به دلخواه خود از آنها استفاده کنید. این اپلیکیشن ویژگی های خاصی از قبیل ابزار آیکون های جستجو، ابزار درخواست آیکون های دلخواه خود، تصاویر پس زمینه ابر (با پشتیبانی Muzei)، پشتیبانی تقویم پویا و غیره می باشد.

سجاد بازدید : 783 1394/01/10 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 572 1394/01/05 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Flat Design Icons نام دارد. این مجموعه ای از وکتورآیکون های تخت متنوع می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از همه چی دانلود دریافت کنید.

سجاد بازدید : 605 1394/01/04 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع متنوع انتزاعی  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 420 1394/01/04 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Creative Logo Template نام دارد. این مجموعه ای از وکتور آرم و لوگوی خلاقانه می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از همه چی دانلود دریافت کنید.

 

سجاد بازدید : 349 1394/01/01 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 2442 1393/03/25 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به بازی های رایانه ای مجموعه ای از ۴۰ والپیپر دیدنی از جدیدترین عناوین صنعت گیم را به صورت رایگان و با کیفیت HD آماده کرده ایم که بسیاری از این بازی ها در E3 2014 معرفی شده اند . این تصاویر به صورت اختصاصی توسط همه چی دانلود جمع آوری شده اند که امیدواریم از آن ها لذت ببرید . این عکس ها در فرمت JPG و با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ تا ۲۵۶۰×۱۴۴۰ موجود می باشند .

 

سجاد بازدید : 691 1393/03/24 نظرات (0)

Photoshop Plugins Bundle 2014 شامل آخرین و جدیدترین پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ می باشد که لیست آن ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .پلاگین ابزار جانبی فتوشاپ است و برای یک طراح حرفه ای پلاگین بسیار مهم است و نقش تاثیر گذاری دارد .پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربران داده تا آن ها هم بتوانند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها و هم شامل همین مبحث هستند.

 

سجاد بازدید : 756 1393/03/23 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .


سجاد بازدید : 539 1393/03/19 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

سجاد بازدید : 509 1393/03/19 نظرات (0)

HQ Nature Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۲ والپیپر با موضوع طبیعت را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 568 1393/03/11 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر با موضوع شهرها را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

سجاد بازدید : 376 1393/03/11 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۵ فایل EPS شامل ده ها آیکون متنوع را آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت EPS به همراه یک فایل پیش نمایش JPG می باشند .

سجاد بازدید : 564 1393/03/07 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند.

سجاد بازدید : 352 1393/03/05 نظرات (0)

انگیز در این مجموعه وجود داشته که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . برای استفاده از این والپیپر در منو و در قسمت Wallpapers به Live Wallpapers بروید. برای اجرای این برنامه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

سجاد بازدید : 383 1393/03/05 نظرات (1)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Collection of Interiors را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۸۰۰۰×۵۴۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

سجاد بازدید : 564 1393/03/04 نظرات (0)

حتما با سری بازی های سقوط تیتان آشنا هستید که در دسته بازی های نسل بعدی قرار داشت و گیم پلی سراسر آدرنالین و پر از دویدن و هیجان را در بر داشته است ، امروز دانلودها لایو والپیپر Titanfall Live Wallpaper 1.0 که نسخه ای کاملا متفاوت با همان جزئیات از بازی و گرافیکی بی نظیر را در قالب لایو والپیپر برای شما قرار داده تا نهایت استفاده ببرید. این لایو والپیپر محصول شرکت NVIDIA است و برای اندروید نسخه ۲.۲ و بالاتر طراحی شده.

 

سجاد بازدید : 405 1393/02/29 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۴ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوع فضا هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 1785 1393/02/26 نظرات (0)

Android Collection Pack 04 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت همه چی دانلود برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک چهارمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی همه چی دانلود همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

سجاد بازدید : 370 1393/02/25 نظرات (1)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۹ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع طبیعت و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

سجاد بازدید : 831 1393/02/19 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۱ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 414 1393/02/18 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند.

سجاد بازدید : 638 1393/02/11 نظرات (0)

این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید ازاین عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی همه چی دانلود، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت ، ماشین ، حیوانات و والپیپر های HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۲۵۶۰×۱۴۴۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 1258 1393/02/09 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند. امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

سجاد بازدید : 810 1393/02/07 نظرات (1)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

سجاد بازدید : 850 1393/02/04 نظرات (0)

 این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی همه چی دانلود، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت ، ماشین ، حیوانات و والپیپر های HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۲۵۶۰×۱۴۴۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 518 1393/02/02 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

سجاد بازدید : 701 1393/01/31 نظرات (0)

این مجموعه وکتور Flower Patterns Vector نام دارد . این مجموعه وکتور هایی از گل و بوته می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از همه چی دانلود دریافت کنید.

Zhila بازدید : 374 1393/01/30 نظرات (1)

   این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی همه چی دانلود، مجموعه ای از ۸۵ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ×۱۹۲۰۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 473 1393/01/28 نظرات (0)

   این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی دانلودها ، مجموعه ای از ۸۵ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ×۱۹۲۰۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 448 1393/01/28 نظرات (0)

نام اصلی این مجموعه Beautiful background with ornaments نام دارد . این مجموعه وکتوری از بک گراند های مربوط به زیورالات می باشد ، این وکتور را می توانید در طراحی ها استفاده کنید ، البته برای باز کردن وکتور نیاز به برنامه دارید . سه نرم افزار پیشنهاد می شود برای باز کردن وکتور ها Adobe Illustrator , Corel , Photoshop ، این سه نرم افزار می توان گفت بهترین هستن ، Adobe Illustrator انتخاب اول برای ویرایش و مدیریت وکتور ها می باشد و فتوشاپ هم کامل Vector ها را ساپوت نمی کند.در صورت باز کردن این فایل ها در نرم افزار Adobe Illustrator  و Corel فایل ها به صورت لایه باز اجرا می شود و شما می توانید هرگونه تغییری در فایل بدهید بدون پایین آمدن کیفیت .برای باز کردن فایل های EPS ,ai و WMf در فتوشاپ طرح مورد نظر به صورت یک لایه در قسمت Layer اضافه می شود و برای کارهای معمولی و بدون ویرایش فایل می توان استفاده کرد.

سجاد بازدید : 376 1393/01/28 نظرات (0)

مجموعه آیکون امروز آیکون های پول و سکه می باشد ، البته برای باز کردن به برنامه های Adobe Illustrator و Photoshop نیاز دارید.فرمت این آیکون ها TIFF می باشد که البته در قالب فایل وکتور می باشد . این مجموعه را می توانید در طراحی ها استفاده شود و حتی برنامه نویسان هم می توانن استفاده کنن.

سجاد بازدید : 430 1393/01/28 نظرات (0)

  این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی  همه چی دانلود، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ×۱۹۲۰۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 1320 1393/01/27 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۰ والپیپر زیبا با موضوع بازی های کامپیوتری آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

سجاد بازدید : 563 1393/01/26 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند. با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند.

alone-dl بازدید : 579 1393/01/23 نظرات (0)

 مجموعه آیکون های برنامه سری یک Collection of Application

این مجموعه ایکون Collection of Application نام دارد . مجموعه آیکون هایی که بیش از ۳ هزار آیکون می باشد و به صورت PNG,ICO منتشر شده است . سایز تمامی آیکون ها ۱۲۸×۱۲۸ می باشد . در این مجموعه حدود ۳۵۰۰ آیکون وجود دارد . این مجموعه را می توانید در طراحی های خود استفاده کنید . اکثر برنامه نویس ها از این آیکون ها استفاده میکنند . این مجموعه ایکون ها را می توانید از دانلودها دریافت نمایید.

 

Collection of Application Icons 3 مجموعه آیکون های برنامه سری یک Collection of Application

سجاد بازدید : 387 1393/01/18 نظرات (0)

مجموعه‌ی Vibe – Icon Pack شامل بیش از ۱۳۵۰ آیکون و ۱۰ والپیپر HD است و هر هفته (جمعه‌ها) اطلاعات و محتویات آن به‌روز‌رسانی می‌شود. همچنین این پک از لانچرهای متعددی پشتیبانی می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۴ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 704 1393/01/13 نظرات (0)

این مجموعه شامل شش بافت با کمک قهوه با فرمت تحل و کیفیت بالا می باشد که از همه چی دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. شما طراحان خوش ذوق می توانید به کمک این تکسچر های ابرو بادی و لکه آثار زیبایی را در زمینه های مختاف هنری و تبلیغاتی خلق کنید.

سجاد بازدید : 764 1393/01/13 نظرات (0)

این پک شامل پنج وکتور تصویر سازی از پرنده با فرمت eps , jpg می باشد. شما طراحان و تصویر سازان می توانید از این مجموعه زیبا در طراحی و تصویر سازی بهره ببرید. این تصاویر را در هر ابعادی که نیاز دارید می توانید بزرگ کنید.

سجاد بازدید : 429 1393/01/13 نظرات (0)

در مجموعه فوق شاهد لوگو های آماده ای از شرکت های تجاری و تبلیغاتی مهندسی، آرایشی، ورزشی با فرمت jpg و کیفیت بالا می باشد. طراحان می توانند با الهام از این مجموعه نشانه های زیبایی را طراحی کنند. شما کاربران گرامی همه چی دانلود می توانید از این مجموعه در طراحی های گوناگون بهره ببرید.

سجاد بازدید : 381 1393/01/09 نظرات (0)

با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه. وبسایت ما در همین راستا مجموعه ای شامل 10 عدد از پوسترهای مرتبط با شهادت حضرت زهرا(س) و فاطمیه را جمع آوری کرده و برای دانلود در اختیار شما دوستان گرامی قرار داده است. این مجموعه شامل پوسترهای ایام فاطمیّه با زیباترین و منحصربه فردترین طراحی ممکن بوده که توسط گروه فرهنگی عمار طراحی شده است.

 

سجاد بازدید : 13808 1393/01/05 نظرات (362)

این مجموعه شامل 27 والپیپر زیبا و با کیفیت از امام خامنه ای می باشد که در سایز 360×640 پیکسل و فرمت jpg برای گوشی های موبایل توسط ملی دانلود آماده شده است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 637
  • آی پی دیروز : 595
  • بازدید امروز : 3,645
  • باردید دیروز : 8,952
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 29,662
  • بازدید ماه : 82,232
  • بازدید سال : 547,554
  • بازدید کلی : 11,938,166
  • کدهای اختصاصی