loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 249 1397/04/21 نظرات (0)

موسیقی متن فیلم The Dark Knight اثری از Hans Zimmer

The Dark Knight Orginal Soundtrack 320-128Kbps

جز ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۴

 

 

موسیقی متن فیلم The Dark Knight – شوالبه تاریکی اثری از Hans Zimmer، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ 

vمچنین آرون اکهارت در نقش هاروی دنت، مگی جیلنهال در نقش ریچل داوس و هیت لجر در نقش جوکر در این فیلم ظاهر شده‌اند.

 

خلاصه داستان این فیلم، یکسال از زمانی که دکتر جاناتان کرین معروف به «مترسک» که بطور اسرارآمیزی ناپدید شد و همچنین نقشه های راس برای نابود کردن شهر گاتهام توسط بتمن خنثی شد، گذشته است. اکنون با تلاشهای بروس وین، بتمن و کمکهای ستوان جیمز گوردون و یک بازپرس قضایی جدید به اسم هاروی دنت که قصد ازدواج با راشل را دارد، مردم شهر احساس آرامش می کنند. اما این وضعیت پایدار نمی ماند زیرا یک جنایتکار روانی و بسیار باهوش به اسم جوکر با نقشه هایش می کوشد تا آرامش شهر را بهم زده و هرج و مرج و رعب و وحشت را در شهر حاکم کند و با اینکار بتمن را به مبارزه بطلبد. بتمن با کمک هاروی می کوشد تا هر طور شده جوکر را متوقف ساخته و او را در چنگال عدالت قرار دهد.

 

 

سجاد بازدید : 535 1397/04/21 نظرات (0)

موسیقی متن فیلم Jumanji Welcome to the Jungle اثری از Henry Jackman

Jumanji Welcome to the Jungle Orginal Soundtrack 320-128Kbps

 

 

موسیقی متن فیلم Jumanji Welcome to the Jungle – جومانجی به جنگل خوش آمدید اثری از Henry Jackman، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۲۹ قطعه در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. جومانجی به جنگل خوش آمدید یک فیلم آمریکایی در ژانر اکشن، کمدی و ماجراجویی به کارگردانی جیک کاسدان و نویسندگی کریس مک‌کنا، جف پینکنر، اسکات روزنبرگ و اریک سامرز محصول سال ۲۰۱۷ است. داستان فیلم ۲۲ سال بعد از سری اول آن می باشد و در مورد چهار دانش آموز دبیرستانی است که هر یک بنا به دلایلی توبیخ شده و باید دفتر انباری مدرسه را تمیز کنند. در ای میان، یک کنسول بازی قدیمی را پیدا کرده و هر چهار نفر مشغول به بازی می‌شوند. این بازی دستگاه نام «جومانجی به جنگل خوش آمدید» را یدک می‌کشد و بچه‌ها بعد از انتخاب کاراکترهای خود، ناگهان یک به یک وارد بازی کامپیوتری می‌شوند.

در این فیلم، بازیگران و هنرمندانی همچون دواین جانسون در نقش دکتر اسمولدر بریو‌استون، کوین هارت در نقش فرانکلین ماوس فینبار، جک بلک در نقش پروفسور شلدون شلی اوبرون، کارن گیلان در نقش رابی راوند هاوس، نیک جوناس در نقش جفرسون سی پلین مک دونا، بابی کاناوله در نقش جان هاردین ون پلت، ریس داربی در نقش نیگل (بازیگران دنیای بازی)، مورگان ترنر در نقش مارتا کپلی، مدیسون آیسمن در نقش بثنی واکر، سر داریوس بلین در نقش آنتونی فریج جانسون، الکس ولف در نقش اسپنسر گیلپین (بازیگران دنیای واقعی) و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

سجاد بازدید : 342 1397/04/17 نظرات (0)

موسیقی متن بازی Shadow of the Colossus اثری از Kow Otani

Shadow of the Colossus Orginal Soundtrack 320-128Kbps

موسیقی متن بازی Shadow of the Colossus – سایه کلوسوس اثری از Kow Otani، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۴۳ قطعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. زمانی که Shadow of the Colossus روی پلی‌استیشن ۲ منتشر شد، از هر نظر اثری عالی و حتی انقلابی به شمار می‌رفت. از یک طرف بازی از روایت داستانی بهره می‌برد که شباهت چندانی به سبک روایت بازی‌های رایج آن دوران یا حتی بازی‌های پس از خودش نداشت و این یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌ فرد این بازی بود.

داستان بازی درباره شخصیتی به نام واندا است که توسط اسب باوفایش آگرو، وارد سرزمین ممنوعه می‌شود. برای نجات جان یک دختر از خوابی ابدی، باید شانزده غول کلوسوس کشته شوند. سلحشوری جوان، عزم سفر و جنگ کرده تا غول‌ها را یکی پس از دیگری از میان برداشته و دختر را به زندگی بازگرداند. ساندترک زیبای این بازی در زمان عرضه خود موفق شد تا برخی جوایز  مانند “ساندترک سال” را نیز از برخی منابع و مجلات به خود اختصاص دهد. چیزی که این بازی را تبدیل یک اثر فاخر کرده است باز سازی این بازی نیست بلکه پایبندی آن به اصول اولیه اش است.

سجاد بازدید : 3823 1393/03/15 نظرات (1)

انیمیشن لگو مووی (The Lego Movie) یکی از بهترین انیمیشن های سال ۲۰۱۴ می باشد که روایتگر داستانی در مورد یک کارگر ساده است که به صورت اشتباه به عنوان یک فرد استثنایی انتخاب می شود ولی در حقیقت او بسیار با یک فرد مخصوص که دنیا را نجات می دهد فرق دارد ! برای شما علاقه مندان به این انیمیشن ، مجموعه موسیقی های متن آن را به صورت جداگانه و با کیفیت ۲۷۰ Kbps آماده کرده ایم که در ادامه می توانید لیست تراک های موجود در این مجموعه را مشاهده نمایید .

سجاد بازدید : 918 1393/03/11 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان موسیقی های متن بازی Wolfenstein: The New Order را که چندی پیش عرضه شد را به صورت رایگان و با کیفیت ۳۲۰Kbps آماده کرده ایم . یکی از قدیمی ترین بازی های کامپیوتری بازی Wolfenstein میباشد که خیلی از گیمرها قدیمی این عنوان را بازی کردند و خاطرتات شیرینی از این عنوان دارند. شاید گیمرهایی که دیگر الان علاقه ای به این بازی ها ندارند قبلا این عنوان به یاد ماندنی را بازی کردند. شاید آن زمان خیلی ها کامیپوتر نداشتند. خاطرتات شیرین و زنگ آژیر خطر و… یاد همگی بخیر! بعد از چندین سال شرکت Activision قصد دارد که دوباره آن خاطرتات را زنده کند.

سجاد بازدید : 1534 1393/03/07 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و محبوب Watch Dogs که گیمرهای زیادی را در سرتاسر دنیا جذب خود کرده بود سرانجام امروز در سرتاسر دنیا پخش رسمی گردید. این بازی نظرهای بسیاری از منتقدین را جذب کرده و بیش از ۹۰جایزه بازی های رایانه ای را نامزد شده است. هم اکنون، موسیقی متن این بازی که با نام هنری Brian Reitzell به ثبت رسیده است و دارای ۱۳ترک می باشد، به طور رسمی توسط کمپانی یوبی سافت ریلیز شده است. در ادامه مطلب می توانید موسیقی متن این بازی بی نظیر را از وبسایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

 

سجاد بازدید : 581 1393/02/29 نظرات (0)

فرزند روشنایی (Child of Light) عنوان بازی از شرکت یوبی سافت می باشد که به تازگی منتشر شده است . برای شما علاقه مندان Soundtrack های بازی را را با کیفیت ۳۲۰ آماده کرده ایم که موسیقی بازی اثری از Coeur de Pirate می باشد . بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید.

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 29,902
  • بازدید ماه : 82,472
  • بازدید سال : 547,794
  • بازدید کلی : 11,938,406
  • کدهای اختصاصی