loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 910 1393/02/10 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید برزو ارجمند من بی تو
آهنگ جدید برزو ارجمند من بی تو با لینک مستقیم
Download New Music Borzou Arjmand Man Bi To
ملودی : برزو ارجمند | تنظیم ، میکس و مسترینگ : رضا تاجبخش

______________________________

متن آهنگ جدید برزو ارجمند من بی تو

اون کسی که آرزوشه همیشه با تو بمونه

اون کسی که رنگ چشمای تو رو کرده بهونه

اون منم که لحظه هامو واسه چشمات کم میارم

اون منم که خوب میدونم تو نباشی نمیتونم

اون تویی که تویه گوشم لالایی هات یه ترانست

واسه تکرار حضورت این ترانه یه بهانست

اون منم که واسه ی تو یه بغل ترانه دارم

واس لمس گرم دستات زندگیمو پات میذارم

اون تویی تو که همیشه اون نگاهت مهربونه

اون تویی که ته چشمایه قشنگت نگرونه

اون منم من که همیشه تویه رویام تو رو خواستم

اون منم من که میخواستم بی تو باشم نتونستم

اون تویی که همه ی خاطره هایه منه با تو

شده آرامشه شب های سیاهه منه بی تو

شعر آهنگ جدید برزو ارجمند من بی تو

اون منم که آرزومه دیدن تو حتی از دور

گوش سپردن به صدایه دلنشینه زیر بارون

اون تویی که غمو از تویه نگاهت میشه پر داد

واسه فتح عمقه قلبت تا ابد عاشقی سر داد

کاش بیاد لحظه ی دیدار لحظه ی بدون تکرار

لحظه ی نام حضورت لحظه  ی لمس وجودت

باورم کن که همیشه تو رو مثله یه فرشته

میسپرم به لحظه های ناب عشقه نانوشته

______________________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

______________________________

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کینگ98 در تاریخ 1393/02/11 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز سایت مفیدی داری.خوشحال میشم به سایت من هم یه سری بزنی

اگه مایل با همکاری با ما هستی بهم خبر بده
در زمینه تبادل بنر . تبادل پاپ اپ . تبادل لینک


http://king98.ir

باتشکر مدیر کینگ98


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 629
  • آی پی دیروز : 595
  • بازدید امروز : 3,594
  • باردید دیروز : 8,952
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 29,611
  • بازدید ماه : 82,181
  • بازدید سال : 547,503
  • بازدید کلی : 11,938,115
  • کدهای اختصاصی