loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 900 1393/02/13 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر انتظاری عاشقت میمونم
آهنگ جدید امیر انتظاری عاشقت میمونم با لینک مستقیم
Download New Music Amir Entezari Asheghet Mimoonam

ترانه : السا محمدی | آهنگ و تنظیم : محسن جانلو | گیتار : مصی راش | میکس و مستر : الیاس شیرزاد

متن آهنگ جدید امیر انتظاری عاشقت میمونم

هنوز تو چشمات ستاره میبینم

غنچه ی شیرین از لبات میچینم

می خوام بدونی عشقت آرزومه

با من که باشی همین آبرومه

واسم قشنگه نگاه صاف و سادت

بدجوری دارم به چشای تو عادت

حال و روز من با تو بهتر میشه

وقتی نباشی دیگه بدتر میشه

من تا زنده ام عاشقت میمونم

هر چی از من بخوای واسه تو میتونم

شعر آهنگ جدید امیر انتظاری عاشقت میمونم

میدونی که تا اخرش کنار تو میمونم

عاشق چشمای توام قدر تورو میدونم

تو باید بمونی کنار قلب خستم

حس قشنگی دارم تا وقتی با تو هستم

حال و روز من با تو بهتر میشه

وقتی نباشی دیگه بدتر میشه

من تا زنده ام عاشقت میمونم

هر چی از من بخوای واسه تو میتونم

تو آسمونا ستارت من هستم

چشمامو جز تو روی دنیا بستم

کاشکی بدونی بودنت عالیه

وقتی که نیستی جا تو خالیه

منو میبینی میگی که سر به زیرم

تو خواب و رویا واست میمیرم

حال و روز من با تو بهتر میشه

وقتی نباشی دیگه بدتر میشه

من تا زنده ام عاشقت میمونم

هر چی از من بخوای واسه تو میتونم

 

 
آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 472
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 878
  • باردید دیروز : 3,046
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 19,260
  • بازدید ماه : 19,260
  • بازدید سال : 866,981
  • بازدید کلی : 12,257,593
  • کدهای اختصاصی