loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1464 1393/01/06 نظرات (0)

 

LiteManager یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای کنترل از راه دور است که به شما این امکان را می دهد تا با سرعت ارتباطی بسیار عالی و امنیت فوق العاده بالا به کنترل رایانه تان حتی از فاصله های طولانی بپردازید.
کنترل رایانه از راه دور، مشاهده زنده صفحه نمایش، مشاهده کل صفحه رایانه در اندازه های متفاوت قابل انتخاب توسط شما، قفل کردن صفحه نمایش، ماوس و صفحه کلید کاربر، استفاده بسیار کم از حافظه رم، صرفه جویی در منابع پردازشگر مرکزی و قابلیت اعمال تنظیمات برای عملکرد بهتر در ارتباطات دارای پهنای باند ضعیف همچون ارتباطات GPRS و EDGE برخی از امکانات این نرم افزار قدرتمند به شمار می رود.
نرم افزار LiteManager همانند دیگر نرم افزارهای کنترل از راه دور امکان کنترل کامل یک رایانه توسط رایانه دیگر را در اختیار شما قرار می دهد و این کنترل مانند این است که شما از راه دور مقابل رایانه نشسته اید و مشغول استفاده از آن هستید. این نرم افزار برخلاف دیگر برنامه هایی از این دست، که با کاهش سرعت ماوس و حرکات صفحه نمایش رو به رو هستند، اصلا چنین مشکلی ندارد و تغییرات رخ داده شده در صفحه نمایش رایانه از راه دور و فرامین ارسالی از جانب شما را بدون وقفه روی رایانه مربوط ارسال کرده و برای شما به نمایش در می آورد.


همان طور که گفتیم یکی از مزایای این نرم افزار مجهز بودن به محیط کاربری ساده با روش کار آسان است. به طور کلی محیط نرم افزار از یک بخش برای مشاهده فهرست رایانه های قابل دسترسی تشکیل شده است و در بخش دیگر که به صورت یک ستون در سمت راست نرم افزار مشاهده می شود مجموعه گزینه ها و ابزارهای قابل دسترس برای استفاده و کنترل رایانه ها از راه دور قرار داده شده است.
پشتیبانی از امکاناتی همچون چگونگی نمایش آیکون های رایانه های قابل دسترس، گروه بندی رایانه ها، نمایش وضعیت (آنلاین/آفلاین بودن) رایانه ها، کنترل کامل رایانه ها، مانیتورینگ صفحه نمایش رایانه ها، انتقال فایل های مورد نظر از هارددیسک رایانه سرور به رایانه کاربران و برعکس، ارسال فرامین مختلف اعم از خاموش کردن، راه اندازی مجدد، قفل، خاموش و روشن کردن نمایشگر، مدیریت برنامه های درحال اجرا، فراخوانی و اجرای فایل ها و نرم افزارهای موردنظر در رایانه ها، اجرای فرامین داس، مشاهده جزئیات نرم افزارها و سخت افزارهای نصب شده روی رایانه ها از راه دور، برقراری ارتباط زنده متنی، صوتی و تصویری با کاربران از راه دور، ضبط همه اتفاقات در هر رایانه به طور مجزا، ارسال پیام هشدار و اطلاع رسانی به هریک از کاربران، پشتیبانی از اطلاعات ذخیره شده در حافظه موقت روی رایانه کلاینت و رایانه راه دور، پشتیبانی از حالت Aero در ویندوز 7 و ویرایش رجیستری رایانه ها از راه دور از جمله ویژگی های این نرم افزار به شمار می روند.
یکی از مشکلات بسیاری از نرم افزارها برای دسترسی به رایانه ها از راه دور (در شبکه اینترنت) نیازمند بودن رایانه مورد نظر به آدرس آی پی اختصاصی است. این مشکل که در نرم افزارهایی همچون Teamviewer وجود ندارد و یکی از دلایل مهم گسترش روزافزون کاربران این نرم افزار نیز به شمار می رود، در برنامه قدرتمند Litemanager نیز رفع شده است. به کمک امکانات موجود در این برنامه می توانید علاوه بر دسترسی به رایانه های مجهز به آی پی اختصاصی (شبکه اینترنت یا شبکه های محلی) به دیگر رایانه ها نیز براحتی متصل شوید. دسترسی به رایانه ها از پشت دیواره آتش (فایروال)، دسترسی به رایانه های فاقد آی پی اختصاصی و دسترسی به رایانه ها توسط چند پل ارتباطی از جمله امکاناتی است که استفاده از این نرم افزار را برای تمام کاربران با انواع اتصالات در شبکه امکان پذیر ساخته است. از این نرم افزار می توان به عنوان جایگزینی مناسب برای نرم افزارهایی همچون Teamviewer و Logmein استفاده کرد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار LiteManager:
- کنترل از راه دور / مشاهده از راه دور
- انتقال فایل
- Task Manager از راه دور
- مدیریت Power سیستم
- چت متنی
- اتصال کامپیوتر از طریق خط تلفن به شبکه
- Devise Manager
- ضبط کننده تصویر صفحه
- نقشه شبکه
- اتصال از طریق یک IP داینامیک
- نصب از راه دور
- جستجوی سرور
- RDP
- ویرایشگر رجیستری
- وارد کردن یک رویداد
- فیلتر IP
- NoIpServer
- ضبط صدا
- Drag & Drop
- پشتیبانی از Windows 7 Aero
- پشتیبانی از سیستم های دارای چند مانیتور
- قفل صفحه کلید و صفحه نمایش
- گزینه محافظت از طریق رمز عبور
- و …

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 631
  • آی پی دیروز : 478
  • بازدید امروز : 3,677
  • باردید دیروز : 788
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 38,296
  • بازدید ماه : 38,296
  • بازدید سال : 886,017
  • بازدید کلی : 12,276,629
  • کدهای اختصاصی